Վերջին անգամ որտե՞ղ ես սրանցից տեսել ախպերս։
Իբր որ Հայաստանին հանձնվեր, Հայաստանն էլ մի արդար դատ ու դատաստան անող երկիր է, էլ մենք սուս։ Օրենքին ու պայմանագրերին հղումներ ենք անում որ ի՞նչ… Ռուսաստանն էլ Հայաստանն էլ անբարոյականների կողմից կառավարվող երկրներ են, որտեղ թագավորում են սուտը, դեմագոգիան, պրոպագանդան ու արդյունքում աբսուրդն էլ մեզ նվեր։
Ուկրաինայում եթե Ռուսաստանը կարող է հավայի մի 10000 մարդու գլուխ ուտել, թքած ունենալով բոլոր ֆորմալ ու մարդկային արժեքների վրա, ՀՀ–ում մի հանցագործությունն ինչ է, որ շիլափլավ չսարքեն։ Անտաղանդ ու տգետ ղեկավարները ինչ էլ անեն, բոզիտղություն է ստացվելու։
Պարզ տրամաբանությունը ասում է, որ չի կարող լավ լինել Պուծինի ու Սերժիկի երկրներում։
Si vis pacem, para bellum
Կետերը մի կողմ, Արտ:
Թեկուզ էն, որ ԵՏՄ-ից Ռուսաստանյան ապրանքների գնային փոփոխություն կլինի, ու կանոններ թելադրելու ավելի մեծ դաշտ քան արդեն կա:
Մի խոսքով կարևոր չի էս ամենը:
Էն ա կարևոր, որ Ռուսաստանի գործընկերությունն ու եղբայրությունը երբեք առանց չակերտների չի եղել: Ու հիմա դա զզվելի աստիճանի ա հասնում էս դեպքով:
Իրերը պետք ա իրանց անուններով կոչել, հերիք եղավ:
Տրիբուն (13.01.2015)
Աթեիստ (14.01.2015)
Փորձեմ մի բան էլ ես ասել` ամենևին էլ նպատակ չունենալով մխրճվել շիկացած բանավեճի մեջ կամ պաշտպանել այս կամ այն տեսակետը, զուտ իրավաբանություն, դնենք փաստերն իրար կողքի: Նախ կառկասը -
Հայաստանի տարածքում գտնվող Ռուսաստանի իրավասության ներքո գտնվող բազայում ծառայող ՌԴ քաղաքացին Հայաստանի իրավասության տակ գտնվող տարածքում ոտնձգություն է իրականացրել Հայաստանի շահերի դեմ, սակայն այս կամ այն պատճառով հայտնվել է ՌԴ իրավապահների տիրապետության տակ:
Եվ այսպես.
1. Եթե ՌԴ քաղաքացին ՌԴ իրավասության տակ գտնվող տարածքում (բազայում, Երևանում ՌԴ դեսպանատանը կամ ասենք Մոսկվայում) հանցագործություն կատարեր ՌԴ շահերի դեմ, նրան միանշանակ կդատեր ՌԴ դատարանը:
2. Եթե ՌԴ քաղաքացին ՌԴ իրավասության տակ գտնվող տարածքում (բազայում, Երևանում ՌԴ դեսպանատանը կամ ասենք Մոսկվայում) հանցագործություն կատարեր ՀՀ շահերի դեմ, նրան.
- կդատեր ՌԴ դատարանը, եթե հանցագործը հայտնվեր ՌԴ իրավապահների տիրապետության տակ (ՌԴ սահմանադրությունը իր քաղաքացուն հանձնելն արգելում է),
- կդատեր ՀՀ դատարանը, եթե հանցագործը հայտնվեր ՀՀ իրավապահների տիրապետության տակ,
- կդատեր ՌԴ դատարանը, եթե ՀՀ իրավապահները հանցագործին արտահանձնեին ՌԴ (գործնականում չհանդիպող տարբերակ է):
3. Եթե ՌԴ քաղաքացին ՀՀ իրավասության տակ գտնվող տարածքում հանցագործություն կատարեր ՀՀ շահերի դեմ, նրան.
- կդատեր ՌԴ դատարանը, եթե հանցագործը հայտնվեր ՌԴ իրավապահների տիրապետության տակ (ՌԴ սահմանադրությունը իր քաղաքացուն հանձնելն արգելում է),
- կդատեր ՀՀ դատարանը, եթե հանցագործը հայտնվեր ՀՀ իրավապահների տիրապետության տակ,
- կդատեր ՌԴ դատարանը, եթե ՀՀ իրավապահները հանցագործին արտահանձնեին ՌԴ (գործնականում չհանդիպող տարբերակ է):
Հիմա ինչ ունենք մեր դեպքում - ՌԴ քաղաքացին ՀՀ իրավասության տակ գտնվող տարածքում հանցագործություն է կատարել ՀՀ շահերի դեմ, սակայն հայտնվել է ՌԴ իրավապահների տիրապետության տակ:
Իմ համեստ կարծիքով այստեղ գործում է երրորդ տարբերակի առաջին կետը, այլ կերպ չի էլ կարող լինել: Միակ "եթե"-ն որ կա, դա թեմայում արդեն իսկ բերված այն դրույթն էր, որ. "По делам о преступлениях и иных правонарушениях, совершенных на территории Республики Армения лицами, входящими в состав российской военной базы, и членами семей этих лиц, применяется законодательство Республики Армения, действуют ее компетентные органы.": Ուժեղ նորմ է, սակայն այն հակասության մեջ է մտնում ՌԴ սահմանադրության "չհանձնելու" նորմի հետ, իսկ նման դեպքում սահմանադրական նորմը միանշանակ առաջնություն ունի միջազգային պայմանագրի պարունակած նորմի նկատմամբ - ՌԴ քաղաքացին հայտնվել է ՌԴ իրավապահի տրամադրության տակ, վերջ, ըստ իս որտեղ էլ դա լինի, իրավապահը իրավունք չունի հանձնելու իր քաղաքացուն: Եթե հայ իրավապահները բռնեին, իրենք կդատեին կամ, որ քիչ հավանական է, կհանձնեին ՌԴ, սակայն այս դեպքում բռնել են ՌԴ իրավապահները, իսկ այդ դեպքում ՌԴ իրավապահը չի կարող հանձնել իր քաղաքացուն:
Հուսով եմ իրավիճակը գոնե մի քիչ պարզաբանեցի![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Ապեր, ցանկացած կենդանի արարած ինքնապաշտպանվելու բնազդ ունի: Իսկ մենք փոխանակ հակազդեցության գոնե թույլ նշաններ ցույց տայինք, ազգովի քվեարկեցինք վերջնական հոշոտման օգտին: Ասածս ինչի ա. եթե վիճակն էտքան օրհասական էր, ապա դրա դեմն առնելու ձևն էր պետք գտնել, ոչ թե վերջնականապես հանձնվել՝ ելնելով «ստեղծված իրավիճակից»: Էտ ա տրամաբանական մոտեցումը, ոչ թե անճարի դեմքով հղում անել «ստեղծված իրավիճակին»:
Ուռճացված ա միայն դրա տնտեսական էֆեկտը: Ավելի շուտ ուռճացված էլ չի, մուտիտ ա արված, քանի որ տնտեսական առումով մեզ միայն ու միայն վնասներ են սպասվում: Իսկ այ քաղաքական էֆեկտը մի բան էլ թերագնահատված ա, քանի որ էս կառույցով Պուծինը Ռուսաստանի համար փրկում ա ԽՍՀՄ/ԱՊՀ-ից տակը մնացածը: Զոռով փրկվածներին սպասվում ա ամեն ձևի նվաստացում՝ անհույս ճորտի կարգավիճակով: Պտուղները քաղում ենք հենց աառաջին օրերից, որ հանկարծ սին հույսեր չունենանք:
Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 13.01.2015, 23:46:
Mephistopheles (14.01.2015)
ինքնապաշտպանական բնազդը պետք ա 15 տարի առաջվանից սկսեր աշխատել… 15 տարի շարունակ երկիրը ռուսների հանձնելուց հետո մի քվերարկությամբ դու հարց չես կարող լուծել… չի լինում տենց բան… ու հենց տենց ա, որոշումները կայացվում են ստեղծված իրավիճակից ելնելով, բա ուրիշ ո՞նց, էն իրավիճակից ելնելով որ կարար լիներ բայց չկա՞…
Ապեր,ոչ ոք պատրանքներ չունի որ էս կառույցը կարող ա ինչ որ տնտեսական կամ քաղական բենեֆիտներ լինեն… հարցն էդ չի… հարցն էն ա որ չհամաձայնվելու դեպքում ինչ են լինելու հետևանքները…Ուռճացված ա միայն դրա տնտեսական էֆեկտը: Ավելի շուտ ուռճացված էլ չի, մուտիտ ա արված, քանի որ տնտեսական առումով մեզ միայն ու միայն վնասներ են սպասվում: Իսկ այ քաղաքական էֆեկտը մի բան էլ թերագնահատված ա, քանի որ էս կառույցով Պուծինը Ռուսաստանի համար փրկում ա ԽՍՀՄ/ԱՊՀ-ից տակը մնացածը: Զոռով փրկվածներին սպասվում ա ամեն ձևի նվաստացում՝ անհույս ճորտի կարգավիճակով: Պտուղները քաղում ենք հենց աառաջին օրերից, որ հանկարծ սին հույսեր չունենանք:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ