Կոնկրետ "Ակումբում" ինձ հանդիպել է գրառում, որտեղ Սերժին ասվել է չիբուռաշկա, հավանաբար իր ականջների համար:
Ու ոչ մի բացասական բան չեմ լսել այստեղ դրա համար:
Այսինքն Ակումբում էլ ամեն ինչ սուբեկտիվ է: Ում որ համակրում ենք, նրա համար ուրիշ օրենքներ են, իսկ ում որ չենք համակրում, որիշ օրենքներ են:
կոնկերտ- եթե այդ ծաղրը, ձեռառնոցին, մարդու անձնականին կպնելը այստեղ չլիներ, ապա կհասկանայի քո ասածը:
Apsara (22.12.2016)
Շինարար (08.12.2016)
Օրինակ կամ մարդիկ էլ, որ արհամարում եմ արտահայտված ծաղրը, ու ոչ մի ռեակցիա չեն տալիս դրան: Դա էլ ձև է ու շատ անգամ ավելի ազդեցիկ, քանի որ ծաղրողը համարյա միշտ դա անում է երրորդ կողմի համար, որ շահի կամ ծիծաղ, կամ համակրանք: իսկ հասկանալով որ մարդ ծաղրելով ոչ մի օրիգինալ բան չի անում, ոնց որ ձեռ է քաշում էտ ձվով աչոկներ հավաքելուց
Իսկ ուրիշի վերացական խոսքը «բռիություն է տակտի զգացումի բացակայություն այլ մարդկանց զգացմունքների վրա թքած ունենալ անհանդուրժողականություն անմարդկային պահվածք ինչը հարգանքի արժանի վարմունք չէ» ձևով գնահատելը քո կարծիքով բռիություն չէ՞, տակտի զգացումի բացակայությու՞ն, այլ մարդկանց զգացմունքների վրա թքած ունենա՞լ, անհանդուրժողականությու՞ն, անմարդկային պահվածք չէ՞։
Sent from my A0001 using Tapatalk
Վերջին խմբագրող՝ Chuk: 08.12.2016, 22:54:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Աթեիստ (08.12.2016), Անվերնագիր (09.12.2016)
Արդեն տվել եմ, եթե չես նկատել
Sent from my A0001 using Tapatalk
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Աթեիստ (09.12.2016)
Վերադառնալով բուն թեմային մի անձնական դրվագ պատմեմ...
Մազեր շատ չեմ սիրում, ու բարեբախտաբար գեներս ու բնությունը մի քիչ խղճով են վերաբերվել՝ շատ «փռչոտ» չեմ։ Բայց խնամված «սանրվածքները» դուրս գալիս են և՛ տղամարդկանց մոտ, և՛ կանանց։ Ու այս սերիայից մի թուլություն ունեմ. սիրում եմ մի անթատակս լրիվ սափրել իսկ մյուսում մի խնամված պուպուշիկ սանրվածք պահել։ Հիմա իմ թուլությունն էլ դա է։ Որոշ մարդիկ սիրում եմ միայն մեկ ականջին ականջող հագնել, ուրիշները՝ միայն մի մատին եղունգ աճացնել, այլոք էլ՝ գլխի մի կեսը թրաշել, ես էլ սիրում եմ մի անթատակիս ինտրիգայածին սանրակեցվածքը։ Հա, ու ասեմ նաև, որ երբեմն սանրվածքը մի անթատակիցս մյուսն է տեղափոխվում, այսինքն, ժամանակ առ ժամանակ փոխում եմ այն հաջողակ անթատակս, որը ներկա պահին սանրվածք է կրում։ Ու ժամանակին մի զուգընկեր ունեի, ով կարծես «վսեսոյուզնի ռոզիսկով» էր ինձ բաժին ընկել. ֆետիշի մակարդակի սիրում էր անթատակեր, ու տանելով չէր կարողանում տանել որևէ մազածածկույթ այնտեղ։ Միշտ ինձ ասում էր, որ «այ այս անթատակդ ուտեմ», բայց մյուսը իր անձնական թշնամին էր։ Ես էլ գլխին օյիններ էի բերում իմ սանրվածքիս տեղակայման փոփոխություններով։ Հավես ինտրիգների մեջ էի գցում մարդուն։ Բայց եկավ ժամանակը իմ հագեցվածության մեր հարաբերություններով։ Երկար-բարակ մտածում էի, թե ոնց կարելի էր բաժանվել առանց դառը նստվածքների։ Վերջը լուծումը գտա... հերթական անգամ փոխեցի սանրվածքիս տեղակայման վայրը, իսկ մյուս անթատակիս մազերը ազատ արձակեցի։ Ի՜նչ ջանքեր պահանջվեց, բայց կարողացա մի 3 շաբաթ անթատակերս թաքնված պահել։ Ու 3 շաբաթ «սոված ու ծարավ» պահելուց հետո վերջապես զուգընկերոջս մոտ թողեցի անթատակերիս։ Սա էլ նկատելով կոկիկ սանրվածքով անթատակս, աչքերը կանխաճաշակելուց փակելով քիթ-բերանով նետվեց մյուս՝ ենթադրյալ մազազերծ անթատակիս կողմը։ Այդքան շփոթվածություն մարդու աչքերի մեջ ոչ դրանից առաջ ոչ դրանից հետո տեսած չկամ։Ուշքը տեղը բերելուց հետո վեր կացավ, հագնվեց ու հեռացավ ընդմիշտ։ Շատ պարզ ու հավես հարաբերությունների հանգուցալուծում ստացվեց։ Մինչև հիմա էլ որ հիշում եմ, ժպիտը միշտ երեսիս է գալիս, ու նույնն էլ այդ նախկին զուգընկերոջս մոտ է լինում՝ ըստ իր խոստովանության։ Դրվագս ինչ կցուցանե... մարդկանց անհատականությունները ավելի կարևոր են, քան ստանդարտացումները... ու այդ անհատականությունների հմուտ օգտագործումը կարող է շատ ավելի խոսուն լինել, քան 14 էջ ակումբային բանահրմշտոցը։
Տրիբուն, որոշ դեպքերում ի ցույց չդնել նշանակում ա տնից դուրս չգալ. ավելորդ քաշը, չհանած հոնքերը, շլությունը, կարճ հասակը, խուճուճ մազերը ու լիքը այլ հատկանիշներ մարդիկ ի ցույց են դնում աշխարհին, հա՞, որ պրովոկացիա անեն։ Ասենք, հա, ես կարամ իմ խուճուճ մազերը զոռով ֆենեմ կամ հավաքեմ, որ չերևա՝ խուճուճ են, որ ձեռ առնող չլինի։ Էս տրամաբանությամբ դու ուզում ես ասել, որ բոլորը պիտի զոռով իրենց խցկեն միջին վիճակագրականի մեջ, որ իրենց ձեռ առնող չլինի։
Էս գրառումը չէի տեսել։ Հիմա պատասխանեմ։
Հենց ամբողջ խնդիրն էն ա, որ հասարակությունը կոնկրետ սպասելիքներ ունի կանանց ու տղամարդկանց պահվածքից, ու էդ շատ վատ ա։ Եթե տղամարդուց սպասում են դուռը կնոջ առաջ բացել, ապա կնոջից սպասում են ոտքերը միշտ թրաշած պահել, սիրուն հագնվել, հոնքերը բարակացնել, ցայլքի մազերը հեռացնել գոնե բիկինի հագնելիս, ճաշ եփել, երեխա ունենալ, տուն մաքրել։ Կարող ես ցանկը շարունակել։ Ու երբ կինն անում ա մի բան, որն ըստ հասարակության սպասելիքների տղամարդը պիտի անի, այ էդտեղ հետ են դառնում թվարկածս ցանկին ու սկսում փնտրել, թե որտեղ ա «թերացել»: Նույն Թերեզա Մեյը որպես քաղաքական գործիչ սարսափելի տիպար ա, բայց արի ու տես, որ էդ ամենը թողած, կաշվե շալվարին են կպնում, ինչը հագնել կամ չհագնելը չի որոշում իրա ինչ ձևի քաղաքական գործիչ լինել:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ