User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 250 հատից

Թեմա: «Ճարտարապետություն» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեֆ, սրան սպասում եմ: Մի քիչ գործդ էլի «հեշտացնեմ», կոնկրետ հարցադրումներ անեմ

    1. Լեզվի ինստիտուտի շենքն ինչքանո՞վ էր արժեքավոր, դա քանդելը (ապամոնտաժելը) որքանո՞վ էր թույլատրելի ըստ քեզ,
    2. Կաթողիկե եկեղեցին էնպիսի միջավայր բերելը, որ ավելի տեսանելի լինի, թաքնված չլինի, չտուժի, ինչքանո՞վ էր արդարացված ըստ քեզ,
    3. Կառուցված նոր համալիրը ինչքանո՞վ ա լուծում 2-րդ կետի խնդիրը:
    բենց սկզբից ասեմ որ սխալ էր քանդելը... էդ շենքը քաղաքաշինական որևէ խրագրի չէր խանգարում նկատի ունեմալով էն ինչ որ տեղը սարքել են... սա ավելի շատ խոսում ա ռեժիմի կոռումպացվածության աստիճանի մասին...

    էդ շենքի հետ պետք ա աշխատվեր... դրա մոտիկությունը, որ կիպ կպած էր կաթողիկեին, մեր պատմության մի մասն էր... դա շատ լավ նկարագրում էր ժամանակը ու շատ խոսուն էր... եթե համեմատություն անեմ ապա պտի համեմատեմ տատուս հետ ով ցեղասպանության միջով ա անցել ու եթե փորձես նրա հիշողությունից ջնջել դա, ինքը լդառնա ոչ լրիվ մարդ... դժբախտությունն էլ ա պատմության մի մասն ու պետք ա դրա հետ աշխատել... ոչ թե ջնջել...

    հիմա ավելի կոնկրետ... կաթողիկեն ավելի ազդեցիկ ու արտահայտիչ էր հենց լեզվի ինստիտուտի դիրքից ելնելով... էդտեղ կար պատմության մի հսկա շերտի խտացված արտահայտություն և քաղաքաշինական ոչ մի պրոբլեմ չէր ներկայացնում.... դրա քանդումը զուտ էժան ՛ազագանվեր՛ քայլ էր որ խոսում ա բեհափառի կոռումպացվածության մասին ... նաև ազգատյացության մասին...
    էդ շենքի հետ կարելի էր շատ լավ աշխատել ու միջավայրը դարձնել պատմամշակույթային... մեր պատմության երկու շրջանները ոչմի տեղ տենց գեղեցիկ ու կո տրաստով չի պահպանվել, չնայած որ ժամանակին դա արվել ա ոիրիշ նպատակներով... ու հենց էդ ա որ դրան արժեք ա տալիս...

    նորն ահավոր ա, անգրագիտություն ա... կաթողիկեն եթե մարդ լիներ, բողոքեր, լավ երևում ա որ ինքն իրեն ավելի լավ էր զգում լեզվի ինստիտուտի հետ իրան լուռ խոսուն հակասություն ունեին որ վերածվել է փոխադարձ կոմպլիմենտի ու արժեվորման...

  2. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Rammstein (24.06.2014), Արէա (24.06.2014), Ձայնալար (25.06.2014), մարդագայլուկ (24.06.2014), Շինարար (24.06.2014), Ռուֆուս (24.06.2014), Տրիբուն (25.06.2014)

  3. #2
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Լևոնը գլուխ էր գովում քանդելու համար… սխալ ա արել…

  4. #3
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    բենց սկզբից ասեմ որ սխալ էր քանդելը... էդ շենքը քաղաքաշինական որևէ խրագրի չէր խանգարում նկատի ունեմալով էն ինչ որ տեղը սարքել են... սա ավելի շատ խոսում ա ռեժիմի կոռումպացվածության աստիճանի մասին...

    էդ շենքի հետ պետք ա աշխատվեր... դրա մոտիկությունը, որ կիպ կպած էր կաթողիկեին, մեր պատմության մի մասն էր... դա շատ լավ նկարագրում էր ժամանակը ու շատ խոսուն էր... եթե համեմատություն անեմ ապա պտի համեմատեմ տատուս հետ ով ցեղասպանության միջով ա անցել ու եթե փորձես նրա հիշողությունից ջնջել դա, ինքը լդառնա ոչ լրիվ մարդ... դժբախտությունն էլ ա պատմության մի մասն ու պետք ա դրա հետ աշխատել... ոչ թե ջնջել...

    հիմա ավելի կոնկրետ... կաթողիկեն ավելի ազդեցիկ ու արտահայտիչ էր հենց լեզվի ինստիտուտի դիրքից ելնելով... էդտեղ կար պատմության մի հսկա շերտի խտացված արտահայտություն և քաղաքաշինական ոչ մի պրոբլեմ չէր ներկայացնում.... դրա քանդումը զուտ էժան ՛ազագանվեր՛ քայլ էր որ խոսում ա բեհափառի կոռումպացվածության մասին ... նաև ազգատյացության մասին...
    էդ շենքի հետ կարելի էր շատ լավ աշխատել ու միջավայրը դարձնել պատմամշակույթային... մեր պատմության երկու շրջանները ոչմի տեղ տենց գեղեցիկ ու կո տրաստով չի պահպանվել, չնայած որ ժամանակին դա արվել ա ոիրիշ նպատակներով... ու հենց էդ ա որ դրան արժեք ա տալիս...

    նորն ահավոր ա, անգրագիտություն ա... կաթողիկեն եթե մարդ լիներ, բողոքեր, լավ երևում ա որ ինքն իրեն ավելի լավ էր զգում լեզվի ինստիտուտի հետ իրան լուռ խոսուն հակասություն ունեին որ վերածվել է փոխադարձ կոմպլիմենտի ու արժեվորման...
    Մոտեցումդ իհարկե հետաքրքիր ա, բայց էս անգամ համաձայն չեմ:
    Ընդհանրապես ուզում էի ավելի փաստարկված գրառում կարդայի (գեշ ես սովորացրել ), բայց էս անգամ արձագանքդ մի տեսակ ավելի զգացմունքային ա: Կփորձեմ քիչ անց ավելի մանրամասն գրել թե հատկապես ինչին համաձայն չեմ ու ինչի եմ գրառումդ զգացմունքային համարում:
    Վերջին խմբագրող՝ Chuk: 25.06.2014, 10:28:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  5. #4
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Օք, հիմա սկսեմ: Նախ խոսեմ վեհափառի, իրա ու ռեժիմի կոռումպացվածության մասին: Էս հենց էն կետն էր, որն ուզում էի գրառմանդ մեջ բացակայեր, դիտավորյալ հարցերս ձևակերպել էի առանց էդ ֆակտորները հաշվի առնելու: Որտև ես ուզում էի, որ խնդրին նայվի էդ պրիզմայից դուրս:

    Խնդիրն էն ա, որ մեր եկեղեցական բարքերը, իշխանության ձևը, կաթողիկոսի վարքն էնպիսին ա, որ հենց սկզբից մեզ ուղորդում ա խնդրին նայել հենց կոռումպացվածության պրիզմայով, իրենց չտեսության, անհագության պրիզմայով:

    Իսկ էս դեպքում կար նաև ուրիշ խնդիր: Էս էն դեպքերից ա, որ մարդկանց կարծիքները տարբերվում են: Կան մարդիկ, ովքեր վաղուց ի վեր համարում էին, որ լեզվի շենքը խանգարում ա Կաթողիկեին: Կան մարդիկ, ովքեր համարում են, որ լեզվի ինստիտուտի շենքը իրենից արժեք չէր ներկայացնում ու իրա ապամոնտաժումը ճիշտ էր: Բոլոր նման մտածողներին լռելյայն համարել «բան չհասկացող», կոռումպացված, կամ չգիտեմ ինչ՝ կոպտագույն սխալ ա: Կարելի ա իրանց հետ չհամաձայնվել, վիճել, բանավիճել, բայց անցկացնել վերևում նշված պրիզմայով չի կարելի:

    Ի վերջո նույն էս նախագիծը, որքան գիտեմ, ոչ թե մի պայծառ կամ մռայլ օր անցել ա կաթողիկոսի հանճարեղ կամ տգետ մտքով, այլ ինչ-որ մեկը, ով մտահոգ ա եղել Կաթողիկեի ճակատագրով, առաջարկել ա էս նախագիծը: Ու նորից կարելի ա համարել, համոզված լինել որ էդ նախագիծը սխալ նախագիծ ա, բայց լռելյայն համարել, որ ով էդ նախագիծն առաջարկել ա, ինքը կոռումպացված ա, տգետ ա, երկիրը չի սիրում՝ սխալ ա: Ի վերջո շատ հավանական ա, որ էդ նախագիծը հղացողը բացարձակ ոչ մի անձնական շահ չի ունեցել նախագծից, այլ իր պատկերացմամբ լավ գործ ա արել:

    Սրա համար եմ ասում, որ հարցին էդ պրիզմայով նայելը սխալ եմ համարում: Պետք էր հարցին նայել առավել չոր փաստարկված տեսակետով:

    Քիչ անց կգրեմ արդեն բուն շինությունների մասին իմ պատկերացումները:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  6. #5
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    «էդտեղ կար պատմության մի հսկա շերտի խտացված արտահայտություն»

    Էս մի տեսակ օդի մեջ խոսք ա, Մեֆ ջան, որը չի հիմնավորվում հետո, դրանից հետո գալիս են կաթողիկոսի որակումները՝ քո գրառման մեջ:

    Իսկ ո՞րն ա սահմանը: Ո՞նց ա որոշվում, տվյալ շինությունը՝ Կաթողիկեն, ազատել ու ավելի հրապարակային դարձնե՞լն ա կարևոր, թե՞ ասածդ «պատմական շերտը» պահպանելը: Ժամանակին, որքան գիտեմ, խնդիր ա լուծվել իրան պաշտպանելու, կոպիտ ասած եկեղեցու շուրջը չափառ են սարքել, որ ոչ մեկը ձեռ չտա, որտև կարող ա ձեռ տվող լիներ: Էդ չափառը՝ շենքը, հրաշալի կատարել ա իրա դերը, բայց էսօր արդեն էդ խնդիրը չկար: Չքանդեի՞ն չափառը, որ Կաթողիկեն մեզ հասանելի լիներ:

    Տես, դեռ բացարձակ չեմ խոսում նոր շինության մասին, խոսում եմ միայն չափառի՝ շենքի մասին: Հիմա ասենք նույն խնդիրը ունենար Նորավանքը, բռնեին չորս կողմը պարիսպ սարքել, իրան թաքցնել, որ ոչ մեկի աչքին չերևար: Բետոնե պարիսպ, որևէ արժեք չներկայացնող: Ընդամենը իրան պաշտպանող: Հիմա չքանդեի՞ն ու էդ հրաշք հուշարձանը մեզ ցույց տային: Քո կարծիքով ավելի կարևոր կլիներ, որ եթե էդպիսի բան արված լիներ, տենց բետոնապատված մնա՞ր, որ ցույց տրվեր պատմական ընթա՞ցքը:

    Իսկ եթե տասնապատիկ ավելի տգեղ ու հիմար շե՞նք լիներ Լեզվի ինստիտուտի շենքը: Նորից չքանդեի՞ն: Ո՞րն ա սահմանը:

    Տատիդ օրինակն ես բերում: Լավ ես անում: Գաղթի ժամանակ եղել են թուրք ընտանիքներ, որ հայ մարդկանց իրենց մոտ պատսպարել են՝ նախօրոք հայկական տարազները վրաներից հանելով, իրենց մշակույթին հարիր շորեր հագցնելով, որպես թուրք ներկայացնելով: Պաշտպանական ֆունկցիա է եղել: Երբ որ արդեն պաշտպանվելու խնդիր չկար, էդ մարդիկ էլի թու՞րք ներկայանային, թե՞ արդեն ասեին որ իրենք հայ են, ու մի հատ մեծ դաֆթարի մեջ գրեին իրենց պատմությունը, սերնդե սերունդ պատմեին, որ այ սենց լավ թուրք ընտանիք ա եղել, որ իրանց պատսպարել ա:

    Չէ՞ որ էդ պաշտպանելը հենց իրանց ինքնությունը պահելու, պահպանելու համար ա եղել: Ու երբ արդեն վտանգը անցել ա, դիմակը կարելի ա բացել: Չէ որ ոչ մեկը չի առաջարկում մոռանալ պատմությունը, ջնջել հիշողությունը: Չէ՞ որ նույն ճարտարապետական պատմության մեջ մնալու ա լեզվի ինստիտուտի պատմությունը՝ անկախ նրանից, որ ապամոնտաժվել ա:

    Ի վերջո լեզվի ինստիտուտի շենքը ժամանակավոր կառույց ա եղել՝ կառուցվելու պահից: Էդ տիպի շենքերը հարյուրամյակներ չեն գոյատևում: Ի տարբերություն Կաթողիկեի:

    Կաթողիկեն հրաշք եկեղեցի ա ասենք իմ համար: Կուկլա ա ուղղակի: Բայց ինքը թաքնված կուկլա էր: Քաղաքի կենտրոնում լինելով ոչ մեկն իրան չէր տեսնում: Լավ նկար ես դրել, մի տեսակ ընդգծված ա էդ նկարում, իրա հետևի գորշ շենքի ֆոնի վրա: Բայց արի չմոռանանք, որ թերևս միակ դիրքն էր, որտեղից ինքը էդպես երևում էր: Բակի կոնկրետ մի անկյունից: Ինքը կորել էր: Պահպանվել էր, բայց կորել էր: Չէր երևում, իր արժեքը չէր զգացվում: Դրա համար էլ անձամբ ես Լեզվի ինստիտուտի շենքի ապամոնտաժումը ճիշտ եմ համարում:

    Քիչ անց կխոսեմ նոր շինության մասին:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  7. #6
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Հիմա գանք նոր շինությանը:

    Շատերն են բացասական արտահայտվում էս շինության մասին, բայց վստահ եմ, որ էդ շատերից շատերի բացասական արտահայտվելու իրական պատճառը «պատմությունն» ա, կաթողիկոսի ու եկեղեցականների նկատմամբ վերաբերմունքը:

    Ի՞նչ ես տեսնում ես: Տեսնում եմ, որ էդ խաչմերուկը վերջապես տեսք ա ստացել, ազատվել ա, ընդարձակվել ա: Նոր շինությունը գլուխգործոց չի մեղմ ասած, բայց իմ կարծիքով վերջին տարիներին Երևանում կառուցված ուրիշ շինություններից (էդ թվում եկեղեցիներից) շահեկանորեն տարբերվում ա՝ խաչմերուկը դարձնելով բավական գողտրիկ անկյուն:

    Բացարձակ համաձայն չեմ, որ ինքը խանգարում ա Կաթողիկեին: Հակառակը, ընդգծում ա: Ընդ որում բավական հետաքրքիր ա իրա լուծումներից մեկը, որի շնորհիվ նոր եկեղեցու մեջից էլ Կաթողիկեն ամբողջովին երևում ու ընդգծվում: Նախ էս շինությունը թաքցնում ա էն ֆոնը, հետևի շինությունները, որոնք ըստ էության խանգարում էին եկեղեցուն: Իրա գույնը ու ձևերը, որոնք որոշակի ոճային նմանություն են պահպանում, միաժամանակ չեն նույնանում Կաթողիկեի հետ, ինչը կոնտրաստով առանձնացնում ու շուք ա տալիս Կաթողիկեին: Էդտեղ լինելուց առաջինը ուշադրությունը գրավողը, հայացքն իրա վրա վերցնողը Կաթողիկեն ա, ոչ թե նոր շինությունը, ըստ այդմ նոր շինությունն, իմ կարծիքով, լավ լուծում ա իր խնդիրը:

    Իհարկե միշտ էլ կարելի է ավելի լավ լուծումներ գտնել, բայց ըստ իս էս լուծումը բավական հաջող լուծում ա:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  8. #7
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Չուկ ջան, բետոնե պարիսպը մի քիչ այլ ա: Էդ դեպքում հենց սկզբից ակնհայտ ա, որ ինքը սարքած ա թաքցնելու համար: Իսկ լեզվի ինստիտուտի շենքը կապիտալ շենք էր, որը չի կարելի համարել պարզապես ժամանակավոր շինություն:

    Քանդելու հանդեպ կարծիքդ իհարկե անհիմն չեմ համարում, կարելի ա էդ թեմայով բանավիճել, բայց «պետք էր քանդել» տիպի ոչ մի կարծիք չեմ ընդունում, քանի դեռ պարզ չէր, թե էդ քանդելուց հետո տեղում ինչ ա արվելու, վերջնական տեսքը որն ա լինելու: Առաջ ես էլ էի տենց մտածում, որ լավ ա, որ քանդեցին, սովետը չկա, էլ իմաստ չունի էդ շենքը պահելը: Բայց եթե իմանայի, թե ինչ ա նախատեսվում, հաստատ դեմ կլինեի:

    Իսկ որ ասում ես խաչմերուկը տեսք ա ստացել: Համաձայն եմ, ուղղակի Երեւանում բարեկարգ տարածքները էնքան քիչ են, որ մի հատ տենց տարածքը միանգամից աչք ա ծակում:

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Chuk (25.06.2014)

  10. #8
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Rammstein-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չուկ ջան, բետոնե պարիսպը մի քիչ այլ ա: Էդ դեպքում հենց սկզբից ակնհայտ ա, որ ինքը սարքած ա թաքցնելու համար: Իսկ լեզվի ինստիտուտի շենքը կապիտալ շենք էր, որը չի կարելի համարել պարզապես ժամանակավոր շինություն:

    Քանդելու հանդեպ կարծիքդ իհարկե անհիմն չեմ համարում, կարելի ա էդ թեմայով բանավիճել, բայց «պետք էր քանդել» տիպի ոչ մի կարծիք չեմ ընդունում, քանի դեռ պարզ չէր, թե էդ քանդելուց հետո տեղում ինչ ա արվելու, վերջնական տեսքը որն ա լինելու: Առաջ ես էլ էի տենց մտածում, որ լավ ա, որ քանդեցին, սովետը չկա, էլ իմաստ չունի էդ շենքը պահելը: Բայց եթե իմանայի, թե ինչ ա նախատեսվում, հաստատ դեմ կլինեի:

    Իսկ որ ասում ես խաչմերուկը տեսք ա ստացել: Համաձայն եմ, ուղղակի Երեւանում բարեկարգ տարածքները էնքան քիչ են, որ մի հատ տենց տարածքը միանգամից աչք ա ծակում:
    Դե Ռամշ ջան, չեմ ուզում էդ տերմինն ու էդ արտահայտությունն օգտագործել, բայց երևի «ճաշակին ընկեր չկա» տարբերակն ա: Որտև արդեն գրել եմ, ես նոր շինությունը համարում եմ հաջող ու հին եկեղեցին ընդգծող: Արդեն տեսա, որ դու տենց չես համարում:


    Ի դեպ ստեղ մի քիչ թեմայից շեղվեմ: Լևոնի (ազգանունը մոռացա) «Հին Երևան» նախագծի կայացմանը կասկածելուս պատճառներից մեկն էլ էս պատմությունն ա: Իմ մոտ տպավորություն ա, որ իրան օգտագործում են: Որտև որքան ես գիտեմ, ինքը լրիվ ուրիշ նախագիծ ա ներկայացրած եղել, սկսել են անել, փաստորեն իրան որպես գործիք օգտագործել են Լեզվի ինստիտուտն ապամոնտաժելու համար, իսկ հետո պրոյեկտից հեռացրել են ու էս շինությունը ուրիշն ա նախագծել: Նույնը կարող ա ասենք հենց Աֆրիկյանների պանդոկի դեպքում լինի, ինքը դառնա թիրախ, քանդելուց սաղ իրան քրֆեն, հետո իրան էլի պրոյեկտից հեռացնեն, ուրիշ բան անեն կամ չանեն: Բայց դե սա զուտ ենթադրության տիրույթում էլի:


    Ռամշ, մի հատ էլ հարց, որը գրել էի, ու որին Մեֆը չպատասխանեց: Ամեն դեպքում, եթե «պատմական կոնտրաստ»-ից հեռանանք, Լեզվի ինստիտուտի շենքը գնահատիր: Կապ չունի կապիտալ շինություն էր, թե չէ: Քո կարծիքով ինչքանո՞վ էր արժեքավոր շինություն:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  11. #9
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    «էդտեղ կար պատմության մի հսկա շերտի խտացված արտահայտություն»

    Էս մի տեսակ օդի մեջ խոսք ա, Մեֆ ջան, որը չի հիմնավորվում հետո, դրանից հետո գալիս են կաթողիկոսի որակումները՝ քո գրառման մեջ:

    Իսկ ո՞րն ա սահմանը: Ո՞նց ա որոշվում, տվյալ շինությունը՝ Կաթողիկեն, ազատել ու ավելի հրապարակային դարձնե՞լն ա կարևոր, թե՞ ասածդ «պատմական շերտը» պահպանելը: Ժամանակին, որքան գիտեմ, խնդիր ա լուծվել իրան պաշտպանելու, կոպիտ ասած եկեղեցու շուրջը չափառ են սարքել, որ ոչ մեկը ձեռ չտա, որտև կարող ա ձեռ տվող լիներ: Էդ չափառը՝ շենքը, հրաշալի կատարել ա իրա դերը, բայց էսօր արդեն էդ խնդիրը չկար: Չքանդեի՞ն չափառը, որ Կաթողիկեն մեզ հասանելի լիներ:

    Տես, դեռ բացարձակ չեմ խոսում նոր շինության մասին, խոսում եմ միայն չափառի՝ շենքի մասին: Հիմա ասենք նույն խնդիրը ունենար Նորավանքը, բռնեին չորս կողմը պարիսպ սարքել, իրան թաքցնել, որ ոչ մեկի աչքին չերևար: Բետոնե պարիսպ, որևէ արժեք չներկայացնող: Ընդամենը իրան պաշտպանող: Հիմա չքանդեի՞ն ու էդ հրաշք հուշարձանը մեզ ցույց տային: Քո կարծիքով ավելի կարևոր կլիներ, որ եթե էդպիսի բան արված լիներ, տենց բետոնապատված մնա՞ր, որ ցույց տրվեր պատմական ընթա՞ցքը:

    Իսկ եթե տասնապատիկ ավելի տգեղ ու հիմար շե՞նք լիներ Լեզվի ինստիտուտի շենքը: Նորից չքանդեի՞ն: Ո՞րն ա սահմանը:

    Տատիդ օրինակն ես բերում: Լավ ես անում: Գաղթի ժամանակ եղել են թուրք ընտանիքներ, որ հայ մարդկանց իրենց մոտ պատսպարել են՝ նախօրոք հայկական տարազները վրաներից հանելով, իրենց մշակույթին հարիր շորեր հագցնելով, որպես թուրք ներկայացնելով: Պաշտպանական ֆունկցիա է եղել: Երբ որ արդեն պաշտպանվելու խնդիր չկար, էդ մարդիկ էլի թու՞րք ներկայանային, թե՞ արդեն ասեին որ իրենք հայ են, ու մի հատ մեծ դաֆթարի մեջ գրեին իրենց պատմությունը, սերնդե սերունդ պատմեին, որ այ սենց լավ թուրք ընտանիք ա եղել, որ իրանց պատսպարել ա:

    Չէ՞ որ էդ պաշտպանելը հենց իրանց ինքնությունը պահելու, պահպանելու համար ա եղել: Ու երբ արդեն վտանգը անցել ա, դիմակը կարելի ա բացել: Չէ որ ոչ մեկը չի առաջարկում մոռանալ պատմությունը, ջնջել հիշողությունը: Չէ՞ որ նույն ճարտարապետական պատմության մեջ մնալու ա լեզվի ինստիտուտի պատմությունը՝ անկախ նրանից, որ ապամոնտաժվել ա:

    Ի վերջո լեզվի ինստիտուտի շենքը ժամանակավոր կառույց ա եղել՝ կառուցվելու պահից: Էդ տիպի շենքերը հարյուրամյակներ չեն գոյատևում: Ի տարբերություն Կաթողիկեի:

    Կաթողիկեն հրաշք եկեղեցի ա ասենք իմ համար: Կուկլա ա ուղղակի: Բայց ինքը թաքնված կուկլա էր: Քաղաքի կենտրոնում լինելով ոչ մեկն իրան չէր տեսնում: Լավ նկար ես դրել, մի տեսակ ընդգծված ա էդ նկարում, իրա հետևի գորշ շենքի ֆոնի վրա: Բայց արի չմոռանանք, որ թերևս միակ դիրքն էր, որտեղից ինքը էդպես երևում էր: Բակի կոնկրետ մի անկյունից: Ինքը կորել էր: Պահպանվել էր, բայց կորել էր: Չէր երևում, իր արժեքը չէր զգացվում: Դրա համար էլ անձամբ ես Լեզվի ինստիտուտի շենքի ապամոնտաժումը ճիշտ եմ համարում:

    Քիչ անց կխոսեմ նոր շինության մասին:
    Չուկ, վերն արդեն գրել եմ… կաթողիկեն "ազատագրել ես" ու տեղն ի՞մչ ես սարքե՞լ… մի հատ ուրիշ պարիսպ… Լեզվի շենքի քնդումն արդարացված չի ու լեզվի շենքն էն շենքը չէր Երևանում որ պատք ա առաջինը քանդել… դրա անհրաժեշտությունը բացի սենտիմենտալությունից ու կոռուպցիոն ելքից ուրիշ ոչ մի արդարացում չունի էսօր… չկա… բեր աչքս կոխի… 21-րդ դարում միջնադարյան եկեղեցաշինությամբ չեն զբաղվում…

    իսկ եթե ուշադիր կարդաս գրածս, պարզ գրել եմ "էս շենքի հետ պետք ա աշխատվեր"… նշանակում ա պետք ա արվեր նախագիծ առաջարկներ ու մրցույթ հայտարարվեր… իսկ արվել ա ամենահեշտ ու ամենավատը…

    նույնն էլ ուզում էին ամառայինին անել… պարզ չի՞…

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    մարդագայլուկ (27.06.2014)

  13. #10
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չուկ, վերն արդեն գրել եմ… կաթողիկեն "ազատագրել ես" ու տեղն ի՞մչ ես սարքե՞լ… մի հատ ուրիշ պարիսպ… Լեզվի շենքի քնդումն արդարացված չի ու լեզվի շենքն էն շենքը չէր Երևանում որ պատք ա առաջինը քանդել… դրա անհրաժեշտությունը բացի սենտիմենտալությունից ու կոռուպցիոն ելքից ուրիշ ոչ մի արդարացում չունի էսօր… չկա… բեր աչքս կոխի… 21-րդ դարում միջնադարյան եկեղեցաշինությամբ չեն զբաղվում…

    իսկ եթե ուշադիր կարդաս գրածս, պարզ գրել եմ "էս շենքի հետ պետք ա աշխատվեր"… նշանակում ա պետք ա արվեր նախագիծ առաջարկներ ու մրցույթ հայտարարվեր… իսկ արվել ա ամենահեշտ ու ամենավատը…

    նույնն էլ ուզում էին ամառայինին անել… պարզ չի՞…
    Մեֆ, բացարձակ սխալ ես ասում:

    Լեզվի ինստիտուտի շենքը պարիսպ էր, փողոցի կողմից, որը ամբողջովին փակում էր հին եկեղեցուն, չէր թույլատրում տեսնել, որոշ դեպքերում նույնիսկ իմանալ գոյության մասին: Ոնց էլ աշխատեիր հետո, ինքը մեկ ա փակելու էր: Եկեղեցին հասանելի չէր ո՛չ Աբովյանի կողմից, ո՛չ Սայաթ Նովայի:

    Նոր շինությունը ճիշտ հակառակ կողմում ա: Պարիսպ չի, ֆոն ա, որը ծածկում ա մեկ այլ ֆոնի, որը խանգարում էր եկեղեցուն:

    Ավելին, եթե Լեզվի ինստիտուտի դեպքում եկեղեցին մի քանի կողմից հասանելի չէր, էնքան մոտ էր շենքում, էս տարբերակում էդ խնդիրը չկա, որտև նոր շինության վրա սարքված են հսկայական կամարներ ու նոր շինության ներսից էլ ա հին եկեղեցին ամբողջովին երևում:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  14. #11
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեֆ, բացարձակ սխալ ես ասում:

    Լեզվի ինստիտուտի շենքը պարիսպ էր, փողոցի կողմից, որը ամբողջովին փակում էր հին եկեղեցուն, չէր թույլատրում տեսնել, որոշ դեպքերում նույնիսկ իմանալ գոյության մասին: Ոնց էլ աշխատեիր հետո, ինքը մեկ ա փակելու էր: Եկեղեցին հասանելի չէր ո՛չ Աբովյանի կողմից, ո՛չ Սայաթ Նովայի:

    Նոր շինությունը ճիշտ հակառակ կողմում ա: Պարիսպ չի, ֆոն ա, որը ծածկում ա մեկ այլ ֆոնի, որը խանգարում էր եկեղեցուն:

    Ավելին, եթե Լեզվի ինստիտուտի դեպքում եկեղեցին մի քանի կողմից հասանելի չէր, էնքան մոտ էր շենքում, էս տարբերակում էդ խնդիրը չկա, որտև նոր շինության վրա սարքված են հսկայական կամարներ ու նոր շինության ներսից էլ ա հին եկեղեցին ամբողջովին երևում:
    տենց համոզված ե՞ս Չուկ… փորձ եղել ա՞… իսկ ինչի՞ց ելնելով ես ասում որ հնարավոր չի… հլա մրցույթ հայտարարի տեսնեմ ո՞մց չի լինի…

    չի կարելի առանց մի բան փորձելու պնդել… կարելի էր լեզվի ինստիտուտի ֆունկցիան փոխել, վերաձևավորել… շենքի միջով passage սարքել… դու պատկերացում ունե՞ս ինչեր ա հնարավոր անել առանց քանդելու…

    այո էդ երկու շենքերը միասին եղել ա մի պատմական շերտ մեր քաղաքի ու դրա վրա կարելի էր ավելացնել ևս մեկը… ու շատ գեղեցիկ, հմուտ ու օգտակար ձևով…

  15. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chuk (25.06.2014), Արէա (25.06.2014), մարդագայլուկ (27.06.2014)

  16. #12
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Օք, հիմա սկսեմ: Նախ խոսեմ վեհափառի, իրա ու ռեժիմի կոռումպացվածության մասին: Էս հենց էն կետն էր, որն ուզում էի գրառմանդ մեջ բացակայեր, դիտավորյալ հարցերս ձևակերպել էի առանց էդ ֆակտորները հաշվի առնելու: Որտև ես ուզում էի, որ խնդրին նայվի էդ պրիզմայից դուրս:
    Չուկ, ասել եմ քաղաքաշինական խնդիր դրված չի եղել… էդ շենքը քաղաքաշինական որևէ ծրագրի մաս չի կազմել ու չի խոչնդոտել… քանդվել ա որպեսզի եկեզեցին բացվի ու տեղն էլ մի հատ ուրիշ եկեղեցի կառուցվի… հանրային տարածքն էլ նվիրվել ա եկեղեցուն…

    եթե դու սրան ճարտարապետական անուն ունես, ասա իմանամ…

    Խնդիրն էն ա, որ մեր եկեղեցական բարքերը, իշխանության ձևը, կաթողիկոսի վարքն էնպիսին ա, որ հենց սկզբից մեզ ուղորդում ա խնդրին նայել հենց կոռումպացվածության պրիզմայով, իրենց չտեսության, անհագության պրիզմայով:
    ստեղ ուրիշ խնդիր չկա… ոռ տնտեսական, ոչ քաղաքաշինական և ոչ էլ հասարակական պահանջ չի եղել…

    Իսկ էս դեպքում կար նաև ուրիշ խնդիր: Էս էն դեպքերից ա, որ մարդկանց կարծիքները տարբերվում են: Կան մարդիկ, ովքեր վաղուց ի վեր համարում էին, որ լեզվի շենքը խանգարում ա Կաթողիկեին: Կան մարդիկ, ովքեր համարում են, որ լեզվի ինստիտուտի շենքը իրենից արժեք չէր ներկայացնում ու իրա ապամոնտաժումը ճիշտ էր: Բոլոր նման մտածողներին լռելյայն համարել «բան չհասկացող», կոռումպացված, կամ չգիտեմ ինչ՝ կոպտագույն սխալ ա: Կարելի ա իրանց հետ չհամաձայնվել, վիճել, բանավիճել, բայց անցկացնել վերևում նշված պրիզմայով չի կարելի:
    Չուկ, երբ որ մի բան ա քանդվում ասելով թե դա ճարտարապետական արժեք չունի, նշանակում ա տեղը կառուցում ես մի բան որն արժեք ունի և քաղաքաշինական խմդիր ա լուծում էդ քանդելով… սրանցից և ոչ մեկը չի եղել… նոր հողը տրվել ա եկեղեցուն, հայտնի չի (կամ էլ հայտնի ա) ինչպես ու տեղը կառուցվել ա միջնադարյան անհասկանալի եկեղեցի… դա անգամ քաղաքաի բյուդջրին բան չի ավելացնում, որ ասենք քաղաքը հարստանա… եկեղեցին հարկերից ազատված ա…

    Ի վերջո նույն էս նախագիծը, որքան գիտեմ, ոչ թե մի պայծառ կամ մռայլ օր անցել ա կաթողիկոսի հանճարեղ կամ տգետ մտքով, այլ ինչ-որ մեկը, ով մտահոգ ա եղել Կաթողիկեի ճակատագրով, առաջարկել ա էս նախագիծը: Ու նորից կարելի ա համարել, համոզված լինել որ էդ նախագիծը սխալ նախագիծ ա, բայց լռելյայն համարել, որ ով էդ նախագիծն առաջարկել ա, ինքը կոռումպացված ա, տգետ ա, երկիրը չի սիրում՝ սխալ ա: Ի վերջո շատ հավանական ա, որ էդ նախագիծը հղացողը բացարձակ ոչ մի անձնական շահ չի ունեցել նախագծից, այլ իր պատկերացմամբ լավ գործ ա արել:

    Սրա համար եմ ասում, որ հարցին էդ պրիզմայով նայելը սխալ եմ համարում: Պետք էր հարցին նայել առավել չոր փաստարկված տեսակետով:

    Քիչ անց կգրեմ արդեն բուն շինությունների մասին իմ պատկերացումները:
    առավել չոր փաստարկներով եթե նայենք, քաղաքը ոչինչ չի ստացել… էսօր նախագծի հղացողի պատճառաբանությունները անօգուտ են որովհետև շենքն արդեն կա, իսկ միտքը հղացել ա զուտ էմոցիոնալ մղումներից, բացարձակապես ու միանշանակ… ուրիշ ոչ մի… իսկ շահել ա եկեղեցին միայն…

    բացի կաթողիկեի դեմից էդ շենքի հեռացումը ուրիշ ինչի՞ հարար էր պետք էս շենքը քանդելը… կարա՞ս ասես… կարա՞ս գտնես էն մարդուն ով էդ հարցին գործնական պատասխան կտա…

  17. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Աթեիստ (25.06.2014), մարդագայլուկ (27.06.2014)

  18. #13
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չուկ, ասել եմ քաղաքաշինական խնդիր դրված չի եղել… էդ շենքը քաղաքաշինական որևէ ծրագրի մաս չի կազմել ու չի խոչնդոտել… քանդվել ա որպեսզի եկեզեցին բացվի ու տեղն էլ մի հատ ուրիշ եկեղեցի կառուցվի… հանրային տարածքն էլ նվիրվել ա եկեղեցուն…
    Մեֆ, քաղաքաշինության անուն ես էլ չեմ տվել:
    Ասում եմ էդ շենքի քանդելու պատճառը եղել ա Հին եկեղեցուն նենց միջավայրում դնելը, որ ինքն երևա:

    Սա վատ մշակութային խնդիր չի:
    Ուրիշ հարց, որ կարող ա արված լուծումը դու համարես լավը, ես վատը:

    Ինձ չի հետաքրքրում, հիմա էնտեղ կաթողիկոսն ա նստելու թե ով, որովհետև իրանք անցողիկ են, իսկ այ պատմական ու մշակութային արժեք ներկայացնող Կաթողիկեն՝ չէ:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  19. #14
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեֆ, քաղաքաշինության անուն ես էլ չեմ տվել:
    Ասում եմ էդ շենքի քանդելու պատճառը եղել ա Հին եկեղեցուն նենց միջավայրում դնելը, որ ինքն երևա:

    Սա վատ մշակութային խնդիր չի:
    Ուրիշ հարց, որ կարող ա արված լուծումը դու համարես լավը, ես վատը:

    Ինձ չի հետաքրքրում, հիմա էնտեղ կաթողիկոսն ա նստելու թե ով, որովհետև իրանք անցողիկ են, իսկ այ պատմական ու մշակութային արժեք ներկայացնող Կաթողիկեն՝ չէ:
    քաղաքաշինության անուն ես եմ տվել որովհետև երբ որ քաղաքում մի բան ա քանդվում կամ սարքվում՝ դա քաղաքաշինական հարց ա… քաղաքշինության խմդիրը պատմական հուշարձանների համար միջավայր ստեղծելը չի, այլ քաղաքի կանոնակարգումն ա որ ինքը լավ աշխատի ու լինի բանուկ… միաժամանակ պահպանելով քաղաքի դեմքը…

    առանց կաթողիկոսի էլ էդ նոր շենքը բացարձակապես ոչինչ չասող շենք ա… լեզվինը գոնե իրա ժամանակի մեջ էր թեկուզ իր մռայլությամբ… իսկ նորը կրկնօրինակ ա հնի… կեղծ վան գոգ…

  20. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    մարդագայլուկ (27.06.2014)

  21. #15
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    բենց սկզբից ասեմ որ սխալ էր քանդելը... էդ շենքը քաղաքաշինական որևէ խրագրի չէր խանգարում նկատի ունեմալով էն ինչ որ տեղը սարքել են... սա ավելի շատ խոսում ա ռեժիմի կոռումպացվածության աստիճանի մասին...

    էդ շենքի հետ պետք ա աշխատվեր... դրա մոտիկությունը, որ կիպ կպած էր կաթողիկեին, մեր պատմության մի մասն էր... դա շատ լավ նկարագրում էր ժամանակը ու շատ խոսուն էր... եթե համեմատություն անեմ ապա պտի համեմատեմ տատուս հետ ով ցեղասպանության միջով ա անցել ու եթե փորձես նրա հիշողությունից ջնջել դա, ինքը լդառնա ոչ լրիվ մարդ... դժբախտությունն էլ ա պատմության մի մասն ու պետք ա դրա հետ աշխատել... ոչ թե ջնջել...

    հիմա ավելի կոնկրետ... կաթողիկեն ավելի ազդեցիկ ու արտահայտիչ էր հենց լեզվի ինստիտուտի դիրքից ելնելով... էդտեղ կար պատմության մի հսկա շերտի խտացված արտահայտություն և քաղաքաշինական ոչ մի պրոբլեմ չէր ներկայացնում.... դրա քանդումը զուտ էժան ՛ազագանվեր՛ քայլ էր որ խոսում ա բեհափառի կոռումպացվածության մասին ... նաև ազգատյացության մասին...
    էդ շենքի հետ կարելի էր շատ լավ աշխատել ու միջավայրը դարձնել պատմամշակույթային... մեր պատմության երկու շրջանները ոչմի տեղ տենց գեղեցիկ ու կո տրաստով չի պահպանվել, չնայած որ ժամանակին դա արվել ա ոիրիշ նպատակներով... ու հենց էդ ա որ դրան արժեք ա տալիս...

    նորն ահավոր ա, անգրագիտություն ա... կաթողիկեն եթե մարդ լիներ, բողոքեր, լավ երևում ա որ ինքն իրեն ավելի լավ էր զգում լեզվի ինստիտուտի հետ իրան լուռ խոսուն հակասություն ունեին որ վերածվել է փոխադարձ կոմպլիմենտի ու արժեվորման...
    Դեռ էս գրառումդ չէի տեսել, մքումս փորձում էի պատասխանել Չուկի գրած կետերին։ Հետո սա կարդացի, պարզվեց գրեթե նույն բանն էի մտքումս ձեւակերպել։

    Մեֆ, լրիվ տառ առ տառ համաձայն եմ գրածիդ։


    Մի բան էլ ես հավելեմ:
    Էս նորի ամենաահավորը ոչ թե էն ա, որ ինքը տգեղ ա կամ չի սազում կամ եսիմինչ, այլ էն, որ հինը ուղղակի կորում ա էդ նորի կողքը, վերանում ա, արժեզրկվում ա… Իսկ հինը` սբ. Աստվածածինը Երեւանի ամենաարժեքավոր շենքերից մեկը կարելի ա համարել։ 1697 թվի ավերիչ երկրաշարժից հետո ինչ եղել չի եղել քանդվել ա, էս փոքրիկ եկեղեցին մնացել ա։
    Փոխանակ նենց անեն, որ իրա հին լինելը, իրա արժեքը ավելի ընդգծվի, բռնում են կողքը մի քիչ ավելի բաց գույնի քարով ինչ-որ յեքա սուրբ աննասունություն են սարքում (սուրբ Աննայի դեմ ոչ մի բան չունեմ, չնայած չեմ էլ իմանում ով ա էդ սուրբը, մեմակ գիտեմ որ Աննան սրա հովանավորի կնիկն ա) ու դրանով ոնց որ ցույց տան, որ հինը փոքր ա, անշուք ա, կեղտոտ ա, եւ այլն, այնինչ պետք էր ճիշտ հակառակը ընդգծել։

    Էն ժամանակ լեզվի ինստիտուտի շենքը ֆիզիկապես ոչնչացրին հիմա էլ սբ. Աստվածածինը ոչ ֆիզիկապես ոչնչացրին։

    Կարճ ասած նորը հակաճարտարապետություն ա։
    Վերջին խմբագրող՝ Rammstein: 25.06.2014, 11:03:

  22. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (25.06.2014), մարդագայլուկ (25.06.2014)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Քաղաքական քննարկումներ՝ թեմայից դուրս
    Հեղինակ՝ Ձայնալար, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 14690
    Վերջինը: 24.06.2025, 15:29
  2. Խաղեր. քննարկումներ թեմայից դուրս
    Հեղինակ՝ Gevorg, բաժին` Խաղեր
    Գրառումներ: 428
    Վերջինը: 16.10.2022, 18:51
  3. «Կրոն» բաժնի թեմաներից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Ներսես_AM, բաժին` Կրոն
    Գրառումներ: 2378
    Վերջինը: 08.01.2021, 09:04
  4. «Անեկդոտներ» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Անեկդոտներ
    Գրառումներ: 97
    Վերջինը: 24.06.2020, 01:19

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •