Նախորդ թեման` այստեղ:
Հարցումը պահպանելու նպատակով Hi-Line-ի նախորդ թեման փակվում է ու բացվում է նոր թեմա նոր հարցմամբ: Շարունակենք քննարկել ու նորից քվեարկել:![]()
Նախորդ թեման` այստեղ:
Հարցումը պահպանելու նպատակով Hi-Line-ի նախորդ թեման փակվում է ու բացվում է նոր թեմա նոր հարցմամբ: Շարունակենք քննարկել ու նորից քվեարկել:![]()
Օգտվել եմ:
Շատ դժգոհ էի:
Վաղուց չեմ օգտվում:
Շատ գոհ եմ:
GriFFin (15.06.2014)
Մի պահ կար դժգոհ էի, հիմա գոհ եմ, մի բան էլ ավել, հաճախորդներիս էլ խորհուրդ եմ տալիս: Սպասարկման որակն էլ ա բարձրացել ու տարիների փորձով էլ աշխատողները հմտացել են ու ռոբոտի պես չեն պատասխանում զանգերին:
Կարճ ասած, գոհ եմ ախպեր:
Աթեիստ (21.05.2014)
Աթեիստ (21.05.2014)
0david0
նոր տեսա նախորդ թեմայում գրածդ, բացասական մարջինն ու աթենուէյշնը հողանցման մասին ա խոսում, գծերդ "զեմլյա" ունեն:
0david0 (22.05.2014)
Գոհ եմ նրանից, որ ինչ խոստանում են, էն տալիս են։
Հեռախոսով սպասարկումը շատ լավն ա։
Մի անգամ որ մոդեմս փչացել էր, մինչև սարքելը հարևանից մի հատ անհայտ ֆիրմայի մոդեմ վերցրեցի, ոնց դզում էի, NAT-ով չէր աշխատում, մենակ Bridge.
Բիլայնի աշխատողը մոտ 40 րոպե հետս փորձեց դա դզել, իրա մոտ քաշեց դրա մանուալը, կես բերան չասեց, որ դա իրանց չի վերաբերում։ Էնքան արեց, մինչև ես հանձնվա, համակերպվեցի, որ էդ մոդեմը տենց ա աշխատում։
Միակ բանը, որ դժգոհ եմ, էն ա, որ 3մբ-ից ավել ինձ կապ չեն կարում տան։
Մեր շենքում կամ հայլայն ա, կամ ոչուբարով յուքոմը։ Տենց էլ մնացել եմ հայլայնի 3մբ-ի հույսին։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
John (22.05.2014)
Արտ, իմ կարծիքով դ-լինկ-ի DHCP-ն, որ անջատի ու հայլայնից եկող LAN կաբելը մտցնի դ-լինկի LAN պորտի մեջ բոլորը երջանիկ կլինեն:
Հ.Գ. կներեք խուժան գրառման համար![]()
Artgeo (12.11.2014)
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Արտ, միգուցե իմ ասածը գեղավարի ա, բայց իրան էս դեպքում էլի իմ կարծիքով ռաուտինգ պետք չի, կարեւորը ի տերնետ լինի![]()
Աթեիստ (09.11.2014)
1. ոչ մի խնդիր չեմ տեսնում nat-երի քանակի մեջ:
2. իմ ասած տարբերակում բացառվում ա IP կոնֆլիկտը (եթե իհարկե իրա DSL-ի IP-ն փոխած չի):
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Իսկ բիլայնը իրա մոդեմների համար պարտավորա հարցերի պատասխանել???1. Բիլայնն իսկապես պարտավոր չի սպասարկել իրանց սարքից հետո գնացող մասը
1. Մոդեմը տարել ենք գրասենյակներից մեկը ու կոնկրետ մասնգիտական հարց ենք տալիս Ռեալ ԻՊ հետ կապված. տեղյակ չենք մասնագետ չունենք. ստուգեցին վռոդի Ռեալ ԻՊ ծառայությունը ակտիվացված է
2. Ստիպված տեղում զանգահարում ենք 100. Բջջայինով օպերատորին չի միանում 30 րոպե, փորձում ենք հենց բիլայնի գրանսենյակի քաղաքայինով 2 րոպեում միանումա, իսկ բջջայինը տենց էլ մինջև մեր հարցերի պատասխանը գտնելը մնաց սպասելով օպերատորին
3. Օպերատորը հարցը չհասկացավ, ասեցի
- խնդրում եմ միացրեք տեխնիկական բաժին
- կներեք չեմ միացնի![]()
- խի քուրկ??
- որովհետև ես համոզված եմ որ ձեր հարցին իրանք էլ չեն պատասխանի
- կներեք բայց ես որպես բաժանորդ պահանջում եմ որ միացնեք
- կներեք չեմ միացնի
- քուրիկ ջան ասում եմ միացրու
- չեմ միացնելու, որտև ձեր հարցը անիմաստ հարց է
սենց մի 20 րոպե կռիվ արեցինք, վերջը միացրեց ու տեխնիկական բաժնի ածխատողը կարողացավ հարցին առանց խոչնդոտների պատսխանել ու ամենկարևորը պարզվեց որ Ռեալ ԻՊ ծառայությունը երբեք էլ ակտիվացված չի եղել, չնայած իմ հարցը դրա հետ կապված չէր:
Հազարից մեկ պետքա մոտիկից տեսնեի իրանց <<բարձր>> որակի սպասարկումը, էն էլ չտեսա
Սարքեցի: Մերսի:
DHCP-MCHP չեմ անջատել: Էս ռաուտերը սովորականի պես արդեն քանի տարի օգտագործել եմ համ յուքոմի, համ հայլայնի հետ, դժգոհություններ չեմ ունեցել:![]()
«Ճիշտ և սխալ արարքների մասին պատկերացումներից այն կողմ մի դաշտ կա: Ես քեզ այնտեղ կհանդիպեմ»:
Էսօր ուղղակի հոյակապա աշխատում հայ-լայնը
![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ