1–ին տարբերակ. «Սիփան-Շուրիկ»
2–րդ տարբերակ. «Սովորական պատմություն»
3–րդ տարբերակ. «Թարսի բան»
4–րդ տարբերակ. «Անցումներ»
5–րդ տարբերակ. «ՎԱԶՔ»
6–րդ տարբերակ. «ՍԿԱԼՊ»
7–րդ տարբերակ. «Ոստիկանը»
8–րդ տարբերակ. «Փոքր դասամիջոց, Մեծ Դաս...»
9–րդ տարբերակ. «ԼՌՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏՔԸ»
10–րդ տարբերակ. «Սեր առաջին համբույրից»
11–րդ տարբերակ. «Կյանքը գորգի վրա»
12–րդ տարբերակ. «Գնդեր»
13–րդ տարբերակ. «Սիմոնն ու Բարդին»
14–րդ տարբերակ. «Գենեզիս»
15–րդ տարբերակ. «Ինչո՞ւ»
Ingrid (10.04.2014)
Mephistopheles (10.04.2014), Sambitbaba (11.04.2014)
Իրականում մտածում եմ, պատճառը գիտեմ։
Ոմանք մտածում են, որ հատուկ եմ էնպիսի բաներ գրում, որ ինձ ճանաչեն ու գովեն, քվեարկեն և այլն։
Ու որ գրածս իրականում բանի պետք չի։
Համենայնդեպս, հիմա անոնիմ էդպիսի գրություններ եմ ստանում։
Հետաքրքիր է, իհարկե, որ էդպիսի կարծիք կա։
Բայց թե ինչու են անոնիմ գրում, էդ հասկանալի չի։ Չնայած երևի էդ էլ կարելի է հասկանալ։
Ինչևէ, չգիտեի, որ կարող եմ մարդկանց մոտ էսպիսի ալիք առաջացնել։
Mephistopheles (10.04.2014), Sambitbaba (11.04.2014), Smokie (11.04.2014), Արէա (10.04.2014), Ռուֆուս (10.04.2014)
Չգիտեմ, ինչից էս ալիքը բարձրացավ։
1,Էկա առնվազն 15 հոգու նեղացնելու. անկապ մրցույթ ա:
2.Ու մեկ էլ ինձ ներվայնացնում ա էն, որ թատրոնից էդքան բողոքողը ինքն ա դրել, թատրոն սարքել, իրա գործի մասին էլ նենց ա խոսում, իբր ինքը չի գրել, «իմ կարծիքով սենց ա, նենց ա» ա ասում: Ու ամենախնդալուն էն ա, որ ինքը չի էլ փորձել թաքցնել, որ գործի հեղինակն ինքն ա: Ասենք էլ ով պիտի Մյունխենում տեղի ունեցող դեպքերով գործ ներկայացներ:
I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.
Mark Twain
Mephistopheles (10.04.2014)
Ֆմ-ում տեսաՊիպլ, ռելաքս:
I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.
Mark Twain
Ingrid (10.04.2014)
Ժող, թարգեք հա:
Չեք պատկերացնի՝ ինչ տգեղ են կողքից նայվում էս բազարները: Մարդիկ գործերը կարդալու տեղը ռազբիրատներ կարդալով են ընկած:
Կամաց-կամաց Հավաքածուն Ակումբում անցկացնելը կորցնում ա իր երբեմնի նպատակահարմարությունն ու հավես, զուտ գրական քննարկման մթնոլորտը:
ivy (10.04.2014), Mephistopheles (10.04.2014), Sambitbaba (11.04.2014), Smokie (11.04.2014), Արէա (10.04.2014), Ռուֆուս (10.04.2014)
Ինչից սենց չարացան մարդիկ։
Տխրեցի ես շատ։
Ingrid (10.04.2014), Sambitbaba (11.04.2014), Արէա (10.04.2014)
Ցավում եմ Դավ ջան... հուսով եմ՝ էս անդուր իրավիճակը չի պատճառը:
Ինքը շատ լավ բան էր ժամանակին, գրող ակումբցիքին ու դրսից մասնակցողներին միավորող:
Կռիվներն էլ մենակ գրածի որակի, լավ ու վատ լինելու պատճառով էին լինում...
Եկեք փորձենք գոնե էսօրվանից սկսած հետ բերել էդ հավես մթնոլորտը ու Դավիթի արած գործը գնահատել:
Մի բանում եմ մեղավոր, որ մասնակցած չլինելով՝ հավես չունեի կարդալու ու քննարկելու, բայց որոշեցի, որ կանեմ, թեկուզ մի քիչ էս ամենն իր նպատակին ծառայեցնելու համար:
Նենց որ, մի հատ բոլորդ հավաքեք ձեզ ու ով դեռ չի կարդացել ու կարծիք գրել՝ անցեք գործի:
Գնացի կարդալու:
Ingrid (10.04.2014), ivy (10.04.2014), Mephistopheles (10.04.2014), Smokie (11.04.2014), Ռուֆուս (10.04.2014)
8. Փոքր դասամիջոց, Մեծ Դաս...
Ավելի շատ պատմում է, քան ներկայացնում: Ավելի հետաքրքիր կլիներ, եթե դրվագները, որոշ ակնարկներ իրենք խոսեին իրենց մասին, ոչ թե հեղինակն այդքան պարզ ամեն ինչ ծամեր, դներ ընթերցողի բերանը:
Write with the door closed, rewrite with the door open. S. K.
9. ԼՌՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏՔԸ
Հենց սկիզբից ծանր է կարդացվում, հերոսի գործողություններն հենց սկզբից չեն հետաքրքրում:
Հիմա հասկանում եմ, թե ինչու մրցույթներին խառը, ներքին շերտեր պարունակող գործ չի կարելի ուղարկել, որովհետև այստեղ տասնհինգ գործ կա, հերթով կարդում ես և ցանկանում ես, որ հենց առաջին անգամ կարդալուց գործը քեզ տանի, գոնե եղած շերտերից մեկն այնքնա հասկանալի լինի, որ ուզես մինչև վերջ կարդալ ու գուցե և ընթացքում բացահայտել մյուսները:
Բայց կարդացի մինչև վերջ՚: հետաքրքիր դրվագներ կային, «լռության հետք»-ն էլ գեղեցիկ էր ասված, բայց միայն այդքանը:
Write with the door closed, rewrite with the door open. S. K.
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ