User Tag List

Էջ 8 15-ից ԱռաջինԱռաջին ... 456789101112 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 106 համարից մինչև 120 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 214 հատից

Թեմա: 10 քայլ սեփական կարբոնային ոտնահետքը փոքրացնելու համար

  1. #106
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.01.2007
    Գրառումներ
    722
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ժողովուրդ ջան, որ այսքան մարդ այստեղ հավաքված մտածում է մեր մոլորակի մասին, դա լավ է: Լավ է նաև, որ արդեն գիտակցված ելքեր ենք փնտրում մեր մոլորակը փրկելու <<գլոբալ տաքացումից>>:
    Բայց որ գիտնականներն են կեղծում այս <<գլոբալ տաքացում>> երևույթի կապակցությամբ, ես սկսում եմ կասկածել, որ <<գլոբալ տաքացումը>> ինչ որ կազմակերպություններին հսկայական շահույթ է բերում:
    Գլոբալ տաքացումը մարդկության կողմից չի կարող ոչ արագացվել, ոչ էլ առավել ևս կանխել: Այս ամենը էվալուցիոն ցիկլ է, որի միջով պիտի անցնի մարդկությունը: Սա բնական ընթացք է, ինչպես որ բնական ընթացք է երկրի սառելը:
    Մարդկությունը իր ոչ մի արարքով մեղավոր չէ այս տաքացման մեջ:
    Մենք պետք է հասկանանք, որ մենք գտնվում ենք մեր զարգացման այնպիսի փուլում, որ դեռ անխնա օկտագործում ենք գրեթէ բոլոր ռեսուրսները, կտրում ենք ծառերը, ցամաքեցնում ենք հսկայական ճահիճները, և այլն: Բայց մեր կենսաձևը դեռ այդքան զարգացած չէ, որ գտնի մեկ այլ միջոց իր գոյությունը պահելու և այդպես չվարվելու համար: Համաձայն եմ, որ կարող ենք որոշ չափով կրճատել որոշակի բաներ, որպեսզի չվնասենք ինքներս մեզ, բայց դե ես ընդունում եմ, որ մենք դեռ այն ենք, ինչ որ կանք: Ինչ արած, մենք էլ դեռ գտնվում ենք այսպիսի զրգացածության փուլում:
    Իսկ ինչ վերաբերվում է գլոբալ տաքացմանը, թե իբր մարդիկ են մեղավոր, միայն մեկ օրինակ բերեմ:
    Երբ Իսլանդիայում, չեմ հիշում 2010 թե 2009 թվականին ժայթքեց Էյաֆյաթլայոքուլ դժվար արտասանելի հրաբուխը, երկրի ատմոսֆեր արտամղեց այնքան CO2 և այլ թունավոր գազեր, որ ողջ մարդկությունը իր ամբողջ գոյության ընթացքում այդքան թունավոր գազ չի արտադրել: Եվ սա ընդհամենը մեկ հրաբուխը, իսկ դուք գիտեք թե քանի ակտիվ և գործող հրաբուխներ կան հենց հիմա մեր մոլորակում, էլ չեմ ասում, թե քանի հսկաներ են ժայթքել դարերի ընթացքում:
    Այնպես որ, մարդկությունը չի կարող իր մի աննշան արտադրած թունավոր նյութերով և գազերով, հավասարակշռությունից հանել մի ամբողջ համակարգ:
    Բայց սա չի նշանակում, որ մենք պիտի զանազան թափոններով աղտոտենք մեր բնակարանը:
    Մենք իրար սեր ենք պարտք մարդիկ:

  2. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (12.08.2013), Chilly (12.08.2013), Ձայնալար (12.08.2013), Շինարար (12.08.2013), Տրիբուն (12.08.2013)

  3. #107
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բյուր էս «տուֆտաների» մոտ նենց չի, որ մարդիկ մեքենա են գնում, որովհետև ավտոբուս չկա: Եթե ավտոբուս, կամ գնացք, կամ մետրո նախատեսեն այն բոլոր ուղղություններով, որ մարդիկ անհրաժեշտաբար պիտի գնան, ապա կստացվի մի հատ ավտոբուս լավագույն դեպքում երեք-չորս հոգու համար, որովհետև բնակչությունը չափազանց «ցբխված» է, տարածություններն էլ մեծ են:
    Հիմա էլէկտրական մեքենաների բում է, սնկի պես շատանում են, որովհետև պետությունը լիքը արտոնություններ է տալիս, ասենք քարփուլով երթևեկելու իրավունք անկախ ուղևորների քանակից, անվճար լիցքավորման կայաններ, փարքինգի լավագույն տեղեր և այլն... Բենզինի մաքության ու մեքենաների բենզինային շարժիչների վրա էլ դաժան ստանդարտներ են գործում: Ճանապարհներին միլիոն հատ մեքենա կա, բայց ծուխ չես զգում, Հայաստանում երկու մեքենա դեմդ լինի, խեղդվում ես:
    Վիշապ, ես գիտեմ, որ էդտեղ ավտոբուսներ ու գնացքներ չկան: Բայց հասկանու՞մ ես՝ պետականորեն ոչ մի բան չի արվում, որ մարդիկ հրաժարվեն մեքենաներից կամ դեռ մեքենա չունեցողները կարողանան ապրել առանց դրա: Կամ արվում ա, բայց լավ չի արվում: Ասենք, ինչու՞ պետք ա տնից 2կմ հեռու գտնվող սուպերմարկետ մարդիկ մեքենայով գնան: Բա հեծանիվն ինչի՞ համար ա: Օրինակ Նիդեռլանդներն էդ հարցը շատ լավ ա լուծել. պարկինգի գներն անտանելի բարձր են, ավելի բարձր, քան հասարակական տրանսպորտի մի տոմսը, որն էլի բարձր ա: Այսինքն, էստեղ առաջնահերթությունների հարց ա. հեծանիվ, հետո հասարակական տրանսպորտ, հետո նոր մեքենա: ԱՄՆ-ում հասարակական տրանսպորտը խնդիր ա՝ անկախ բնապահպանական հարցերից, ու դա շատ ահավոր ա:

    Լավ, ասենք կասես Նիդեռլանդների տարածությունները փոքր են: Վերցնենք Ֆինլանդիան: Էնտեղ էլ մեծ հեռավորությունների հարց կա, բայց նորից մարդիկ մեքենայից օգտվում են ծայրահեղ անհրաժեշտությունից ելնելով, ոչ թե ամեն ստից տեղ երթևեկելու համար:

    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե հաշվի առնենք, որ Երևան-Պրահա ուղիղ չվերթը ավելի թանկ արժի, քան չեռեզ Պրահա որևէ այլ եվրոպական քաղաք, ապա մարդու յանը պիտի մի քիչ տարած լինի բնապահպանության ողղությամբ, որ սկզբում մի 100-200 թանկ վճարի ուղիղ չվերթի համար, հետո մի բան էլ գնացք-ավտոբուսին վճարի, ու արդյունքում ավելի ուշ տեղ հասնի:
    One_Way, Երևան-Պրահա ուղիղ չվերթն ավելի էժան ա, հազար անգամ համեմատել եմ: Ես կոնկրետ բնապահպանական պատճառներից ելնելով չի, որ ուղիղ չվերթներից եմ օգտվում: Ուղղակի զզվում եմ տրանզիտներից: Բայց արդյունքում ձեռի հետ էլ բնապահպանական օգուտ եմ տալիս:

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ռուֆուս (12.08.2013)

  5. #108
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Սելավին ճիշտ ա ասում, էս հարցում լիքը մուտիտներ կան: Իմ համեստ կարծիքով,կովի անմեղ տեռի դեմ պայքարելու փոխարեն պետք ա ծառերին պաշտպանել բոլոր ուժերով ու կանաչապատմամբ զբաղվել: Ջրային ռեսուրսների խնայողաբար օգտագործելն ու չաղտոտելն էլ ա լուրջ գործ:

    Հ.Գ. հեսա էս գազի թանկացման պատճառով ձմեռը էլի ծառահատումներ են սկսվելու

  6. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (12.08.2013), Chilly (12.08.2013), StrangeLittleGirl (12.08.2013)

  7. #109
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,622
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    One_Way, Երևան-Պրահա ուղիղ չվերթն ավելի էժան ա, հազար անգամ համեմատել եմ: Ես կոնկրետ բնապահպանական պատճառներից ելնելով չի, որ ուղիղ չվերթներից եմ օգտվում: Ուղղակի զզվում եմ տրանզիտներից: Բայց արդյունքում ձեռի հետ էլ բնապահպանական օգուտ եմ տալիս:
    Ազնիվ խոսք, պատահական օր եմ ընտրել:
    Էս քեզ Երևան-Պրահան.



    Էս էլ Երևան-Պրահա-Բեռլինը.


  8. #110
    Paranoid Android Ռուֆուս-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2008
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    11,459
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Սելավի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ժողովուրդ ջան, որ այսքան մարդ այստեղ հավաքված մտածում է մեր մոլորակի մասին, դա լավ է: Լավ է նաև, որ արդեն գիտակցված ելքեր ենք փնտրում մեր մոլորակը փրկելու <<գլոբալ տաքացումից>>:
    Բայց որ գիտնականներն են կեղծում այս <<գլոբալ տաքացում>> երևույթի կապակցությամբ, ես սկսում եմ կասկածել, որ <<գլոբալ տաքացումը>> ինչ որ կազմակերպություններին հսկայական շահույթ է բերում:
    Գլոբալ տաքացումը մարդկության կողմից չի կարող ոչ արագացվել, ոչ էլ առավել ևս կանխել: Այս ամենը էվալուցիոն ցիկլ է, որի միջով պիտի անցնի մարդկությունը: Սա բնական ընթացք է, ինչպես որ բնական ընթացք է երկրի սառելը:
    Մարդկությունը իր ոչ մի արարքով մեղավոր չէ այս տաքացման մեջ:
    Մենք պետք է հասկանանք, որ մենք գտնվում ենք մեր զարգացման այնպիսի փուլում, որ դեռ անխնա օկտագործում ենք գրեթէ բոլոր ռեսուրսները, կտրում ենք ծառերը, ցամաքեցնում ենք հսկայական ճահիճները, և այլն: Բայց մեր կենսաձևը դեռ այդքան զարգացած չէ, որ գտնի մեկ այլ միջոց իր գոյությունը պահելու և այդպես չվարվելու համար: Համաձայն եմ, որ կարող ենք որոշ չափով կրճատել որոշակի բաներ, որպեսզի չվնասենք ինքներս մեզ, բայց դե ես ընդունում եմ, որ մենք դեռ այն ենք, ինչ որ կանք: Ինչ արած, մենք էլ դեռ գտնվում ենք այսպիսի զրգացածության փուլում:
    Իսկ ինչ վերաբերվում է գլոբալ տաքացմանը, թե իբր մարդիկ են մեղավոր, միայն մեկ օրինակ բերեմ:
    Երբ Իսլանդիայում, չեմ հիշում 2010 թե 2009 թվականին ժայթքեց Էյաֆյաթլայոքուլ դժվար արտասանելի հրաբուխը, երկրի ատմոսֆեր արտամղեց այնքան CO2 և այլ թունավոր գազեր, որ ողջ մարդկությունը իր ամբողջ գոյության ընթացքում այդքան թունավոր գազ չի արտադրել: Եվ սա ընդհամենը մեկ հրաբուխը, իսկ դուք գիտեք թե քանի ակտիվ և գործող հրաբուխներ կան հենց հիմա մեր մոլորակում, էլ չեմ ասում, թե քանի հսկաներ են ժայթքել դարերի ընթացքում:
    Այնպես որ, մարդկությունը չի կարող իր մի աննշան արտադրած թունավոր նյութերով և գազերով, հավասարակշռությունից հանել մի ամբողջ համակարգ:
    Բայց սա չի նշանակում, որ մենք պիտի զանազան թափոններով աղտոտենք մեր բնակարանը:
    Սելավի, դու շատ ճիշտ ես, բա որ իմանաս էդ մութ ուժերը ինձ ինչքան փող են տվել թեման բացելու համար, ակումբցիների գրառումների համար տոկոսները չհաշված: Իսկ նենց, ես նյարդերս կնայեմ ու պարզապես չեմ պատասխանի էս գրառմանը, շարունակիր մտածել, որ գլոբալ տաքացնումն ու կլիմայի փոփոխությունները հրեա մասոնների ու եվրոգոմիկների հորինած ա ու աշխարհը լրիվ անիմաստ ա միլիարդավոր դոլարներ ծախսում դրա դեմն առնելու համար:

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
    I may be paranoid but no android!

  9. #111
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.01.2007
    Գրառումներ
    722
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ռուֆուս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սելավի, դու շատ ճիշտ ես, բա որ իմանաս էդ մութ ուժերը ինձ ինչքան փող են տվել թեման բացելու համար, ակումբցիների գրառումների համար տոկոսները չհաշված: Իսկ նենց, ես նյարդերս կնայեմ ու պարզապես չեմ պատասխանի էս գրառմանը, շարունակիր մտածել, որ գլոբալ տաքացնումն ու կլիմայի փոփոխությունները հրեա մասոնների ու եվրոգոմիկների հորինած ա ու աշխարհը լրիվ անիմաստ ա միլիարդավոր դոլարներ ծախսում դրա դեմն առնելու համար:

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
    Ռուֆուս ջան, ես իմ գրառումով ամենևին չեմ ուզեցել քեզ վիրավորեմ կամ մեղադրեմ ինչ որ բաներում հարազատս, ես պարզապես իմ կարծիքն եմ գրել, և անասելի հարգում եմ նաև քո կարծիքը այս հարցի վերաբերյալ, ու ոչ միայն քո կարծիքը, այլ բոլոր մասնակիցների կարծիքը:
    Եթե իմ գրառումը նեղացրել կամ վիրավորել է քեզ, ես քեզանից ներողություն եմ խնդրում:
    Իմ գրառման մեջ ես չեմ ասում, որ գլոբալ տաքացում և կլիմայի փոփոխություն չկա: Ես այս երևույթի մասին դեռ 2009 թվականին եմ այստեղ բարձրաձայնել:
    Ես պարզապես ասում եմ, որ մարդը չի այս ամենի մեղավորը, որ այս ամենը սովորական մոլորակային ցիկլ է:
    Ամեն դեպքում, ես չեմ ուզում որ քեզ համոզեմ այս հարցում և դու համաձայնվես ինձ հետ, դու մտածիր ինչպես ուզում ես:
    Անկախ նրանից, թե դու ինչպիսի կարծիք կունենաս այս հարցի վերաբերյալ, միևնույնն է, ես հարգելու եմ քո կարծիքը, և չեմ փորձելու փոփոխել այն:
    Կրկին անգամ ներողություն եմ խնդրում քեզանից Ռուֆուս ջան:
    Մենք իրար սեր ենք պարտք մարդիկ:

  10. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Alphaone (13.08.2013), Chuk (12.08.2013), Արշակ (12.08.2013), Ձայնալար (12.08.2013), Շինարար (12.08.2013)

  11. #112
    Պատվավոր անդամ Freeman-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.05.2010
    Գրառումներ
    4,195
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ռուֆուս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սելավի, դու շատ ճիշտ ես, բա որ իմանաս էդ մութ ուժերը ինձ ինչքան փող են տվել թեման բացելու համար, ակումբցիների գրառումների համար տոկոսները չհաշված: Իսկ նենց, ես նյարդերս կնայեմ ու պարզապես չեմ պատասխանի էս գրառմանը, շարունակիր մտածել, որ գլոբալ տաքացնումն ու կլիմայի փոփոխությունները հրեա մասոնների ու եվրոգոմիկների հորինած ա ու աշխարհը լրիվ անիմաստ ա միլիարդավոր դոլարներ ծախսում դրա դեմն առնելու համար:

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
    Տնաշեն, մի երկու կոպեկ մեզ էլ տայիր, ասեինք հա էլ կով պետք չի ուտել
    The cake is a lie.

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Alphaone (13.08.2013)

  13. #113
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Չեխականը Բեռլի՞ն :-O Էդ երբվանի՞ց: One Way, ախր ես էլ եմ հազար ձևի նայել, ուղիղը շատ ավելի էժան ա (հատկապես երբ միակողմանի ա պետք): Երեք ամիս առաջ նայածովս նույն օրը Ամստերդամ-Պրագա-Երևանը 600 էր, Պրագա-Երևանը՝ 300-ից մի քիչ շատ: Համարյա կես գին: Ի դեպ, հնարավոր ա, որ Բեռլինի դեպքում ավելի էժան ա, որովհետև պահանջարկը փոքր ա, մարդիկ ավելի շատ աերոֆլոտով են Բեռլին թռնում: Ու էնքան էլ լուրջ գնային տարբերություն չկա ստեղ:

    Հ.Գ. Համ էլ նայի, էդ նույն էժան տոմսից ուղիղում էլ կա, ուղղակի sold out ա: Իսկ նույն կատեգորիայի տոմսերում ուղիղն ավելի էժան ա:

  14. #114
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Գրառումներ
    59
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://ecoyouth.info/?page_id=131 Այս գրքույկի վերջում նույպես կարող եք հաշվել Ձեր բնապահպանական ոտնահետքը, կան նաև հոըշումներ այն կրճատելու վերաբերյալ:
    Դու շրջում ես ամենուրեք, դու չըկաս,
    Աներևույթ դու խոսում ես աշխարհում,
    Հանկարծ, անկարծ շշնջում ես, որ կըգաս,
    Հըմայում ես, կանչում, կանչում ու լռում.

    ՎԱՀԱՆ ՏԵՐՅԱՆ

  15. #115
    Acta est fabula! Անվերնագիր-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2012
    Տարիք
    29
    Գրառումներ
    1,255
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Սաղ պարերը պարել էինք, մնացել էր սարի սմբուլը ուտեյինք
    A long time ago, in a galaxy far, far away...

  16. #116
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,622
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չեխականը Բեռլի՞ն :-O Էդ երբվանի՞ց: One Way, ախր ես էլ եմ հազար ձևի նայել, ուղիղը շատ ավելի էժան ա (հատկապես երբ միակողմանի ա պետք): Երեք ամիս առաջ նայածովս նույն օրը Ամստերդամ-Պրագա-Երևանը 600 էր, Պրագա-Երևանը՝ 300-ից մի քիչ շատ: Համարյա կես գին: Ի դեպ, հնարավոր ա, որ Բեռլինի դեպքում ավելի էժան ա, որովհետև պահանջարկը փոքր ա, մարդիկ ավելի շատ աերոֆլոտով են Բեռլին թռնում: Ու էնքան էլ լուրջ գնային տարբերություն չկա ստեղ:

    Հ.Գ. Համ էլ նայի, էդ նույն էժան տոմսից ուղիղում էլ կա, ուղղակի sold out ա: Իսկ նույն կատեգորիայի տոմսերում ուղիղն ավելի էժան ա:
    Ահա, բայց "տարօրինակաբար" կողքի օրերում էլ է նույն վիճակը, դեպի Բեռլին պրոմո տարիֆ կա, իսկ դեպի Պրահա չկա: Նշանակում է` դեպի Պրահա այդ տարիֆով տեղեր շատ քիչ են եղել, բացառված չէ որ ընդհանրապես չեն էլ եղել: Միջին-ստատիստիկ գնորդի համար ավելի թանկ տարիֆից լուրջ օգուտ չկա:

    Ես չեմ կասկածում, որ դու հազար ձև նայել ես, բայց հավատա, ես էլ "առաջին անգամ չեմ ամուսնացած" այդ հարցում: Միակողմանիի դեպքում գաղափար չունեմ, թե ինչպես են գները կազմվում, ոչ մի ճանապարհորդ-գուրու ինձ դեռ չի կարողացել բացատրել, թե ինչու է հաճախ միակողմանի տոմսը հետդարձովից ավելի թանկ: Իսկ այն, թե ինչու է տրանզիտային չվերթը հիմնականում ավելի էժան, քան ուղիղը, հիմա կբացատրեմ:

    Ենթադրենք, երևանցի Պողոսին գործերով Վարշավա է պետք գնալ: Լեհական ավիաուղիները նրան առաջարկում են ոչ վատ գին իրենց չվերթին: Բայց դե չեխական ավիաուղիներն էլ էշի ականջում քնած չեն, ու անտեսելով բնապահպանների դժգոհությունները, առաջարկում են Պողոսին թռնել իրենց ինքնաթիռներով, Երևան-Պրահա-Վարշավա: Բայց ի՞նչ գին առաջարկեն, որ Պողոսը համաձայնվի: Եթե լեհականին հավասար կամ ավելի թանկ առաջարկեն, Պողոսը չի համաձայնվի, քանի որ.
    - ավելի երկար է թռնելու,
    - ռիսկ կա, որ առաջին չվերթի ուշանալու դեպքում երկրորդին չի հասցնի, ու էլ ավելի ուշ տեղ կհասնի,
    - ռիսկ կա, որ ուղեբեռը ուշացումով կհասնի կամ ընդհանրապես չի հասնի,
    - բացառված չէ, որ Պողոսն էլ StrangeLittleGirl-ի նման զզվում է տրանզիտից,
    - բացառված չէ, որ Պողոսն էլ Ռուֆուսի նման բնապահպանության մասին է մտածում:
    Այսինքն, չեխականը այս բոլոր թերությունները պիտի կոմպենսացնի ավելի ցածր գնով: Իսկ եթե Պետրոսին պետք է Պրահա թռնել, ապա հակառակ իրավիճակն է: Ինքը ուղիղ, արագ, հարմարավետ, առանց ռիսկերի չվերթ է առաջարկում: Բարի եղիր, ավելի թանկ վճարել:
    Միանգամից տուրֆորումներում պարբերաբար հայտնվող հարցին էլ պատասխանեմ. կլինի՞ Երևան-Պրահա-Վարշավա տոմս առնեմ (քանի որ այն ավելի էժան է), բայց Պրահայում ցվրվեմ, Վարշավայի չվերթին չներկայանամ: Ոչ, չի լինի: Մի սեգմենտ բաց թողնելու դեպքում հաջորդ բոլոր սեգմենտները զրոյացվում են: Այսինքն` ցվրվել կարող ես, բայց հետդարձիդ տոմսը կորցնելու գնով:

  17. #117
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ահա, բայց "տարօրինակաբար" կողքի օրերում էլ է նույն վիճակը, դեպի Բեռլին պրոմո տարիֆ կա, իսկ դեպի Պրահա չկա: Նշանակում է` դեպի Պրահա այդ տարիֆով տեղեր շատ քիչ են եղել, բացառված չէ որ ընդհանրապես չեն էլ եղել: Միջին-ստատիստիկ գնորդի համար ավելի թանկ տարիֆից լուրջ օգուտ չկա:

    Ես չեմ կասկածում, որ դու հազար ձև նայել ես, բայց հավատա, ես էլ "առաջին անգամ չեմ ամուսնացած" այդ հարցում: Միակողմանիի դեպքում գաղափար չունեմ, թե ինչպես են գները կազմվում, ոչ մի ճանապարհորդ-գուրու ինձ դեռ չի կարողացել բացատրել, թե ինչու է հաճախ միակողմանի տոմսը հետդարձովից ավելի թանկ: Իսկ այն, թե ինչու է տրանզիտային չվերթը հիմնականում ավելի էժան, քան ուղիղը, հիմա կբացատրեմ:

    Ենթադրենք, երևանցի Պողոսին գործերով Վարշավա է պետք գնալ: Լեհական ավիաուղիները նրան առաջարկում են ոչ վատ գին իրենց չվերթին: Բայց դե չեխական ավիաուղիներն էլ էշի ականջում քնած չեն, ու անտեսելով բնապահպանների դժգոհությունները, առաջարկում են Պողոսին թռնել իրենց ինքնաթիռներով, Երևան-Պրահա-Վարշավա: Բայց ի՞նչ գին առաջարկեն, որ Պողոսը համաձայնվի: Եթե լեհականին հավասար կամ ավելի թանկ առաջարկեն, Պողոսը չի համաձայնվի, քանի որ.
    - ավելի երկար է թռնելու,
    - ռիսկ կա, որ առաջին չվերթի ուշանալու դեպքում երկրորդին չի հասցնի, ու էլ ավելի ուշ տեղ կհասնի,
    - ռիսկ կա, որ ուղեբեռը ուշացումով կհասնի կամ ընդհանրապես չի հասնի,
    - բացառված չէ, որ Պողոսն էլ StrangeLittleGirl-ի նման զզվում է տրանզիտից,
    - բացառված չէ, որ Պողոսն էլ Ռուֆուսի նման բնապահպանության մասին է մտածում:
    Այսինքն, չեխականը այս բոլոր թերությունները պիտի կոմպենսացնի ավելի ցածր գնով: Իսկ եթե Պետրոսին պետք է Պրահա թռնել, ապա հակառակ իրավիճակն է: Ինքը ուղիղ, արագ, հարմարավետ, առանց ռիսկերի չվերթ է առաջարկում: Բարի եղիր, ավելի թանկ վճարել:
    Միանգամից տուրֆորումներում պարբերաբար հայտնվող հարցին էլ պատասխանեմ. կլինի՞ Երևան-Պրահա-Վարշավա տոմս առնեմ (քանի որ այն ավելի էժան է), բայց Պրահայում ցվրվեմ, Վարշավայի չվերթին չներկայանամ: Ոչ, չի լինի: Մի սեգմենտ բաց թողնելու դեպքում հաջորդ բոլոր սեգմենտները զրոյացվում են: Այսինքն` ցվրվել կարող ես, բայց հետդարձիդ տոմսը կորցնելու գնով:
    One Way, գուցե Վարշավայի դեպքում դա կարա գործի, բայց վերցրու Ամստերդամը, Բարսելոնան ու մնացած բոլոր քաղաքները, դեպի որտեղ ուղիղի տարբերակ չկա (Բեռլինն էլ էդ թվում): Ես շատ լավ եմ հիշում Մադրիդի պատմությունը, որ ի վերջո ավելի ձեռնտու եղավ Երևան-Պրագա-Մադրիդ առնել, չնայած ահռելի գնի տոմս էր մենակ նրա համար, որ Պրագայից Մադրիդ գնացքը զահլա պատմություն էր ու սարսափելի թանկ: Թե չէ մենակ Պրագա հասնելը նորից կես գին էր:

  18. #118
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,622
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    One Way, գուցե Վարշավայի դեպքում դա կարա գործի, բայց վերցրու Ամստերդամը, Բարսելոնան ու մնացած բոլոր քաղաքները, դեպի որտեղ ուղիղի տարբերակ չկա (Բեռլինն էլ էդ թվում): Ես շատ լավ եմ հիշում Մադրիդի պատմությունը, որ ի վերջո ավելի ձեռնտու եղավ Երևան-Պրագա-Մադրիդ առնել, չնայած ահռելի գնի տոմս էր մենակ նրա համար, որ Պրագայից Մադրիդ գնացքը զահլա պատմություն էր ու սարսափելի թանկ: Թե չէ մենակ Պրագա հասնելը նորից կես գին էր:
    Վերցրեցի: Սքրինշոթներ անելու հավես չկա, բայց Ամստերդամն էլ է ավելի էժան, Բարսելոնան էլ: Ընդ որում Բարսելոնան էդ բոլորից ամենաէժանն է (355 եվրո գնալ-գալը): Մադրիդը նույն գինն է ինչ Պրահան:

  19. #119
    Troll mode: On Sagittarius-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2008
    Հասցե
    Գերմանիա
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    3,213
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    էսօր գնացի սաղ շաբաթվա համար տավարի սթեյք, խոզի գիրոս ու հավի դոշի ֆիլե առա. վերջում էլ էտ սաղ փաթեթավորեցի թղթե bio տոպրակում ու եկա

  20. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Անվերնագիր (12.08.2013), Տրիբուն (12.08.2013)

  21. #120
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ծառերը փրկեք, ծառերը: Թուղթ քիչ օգտագործեք, մոդայիկ փեդի դուռ-լուսամուտ-մեբել-պառկետ մի քաշեք, լիքը լավ փոխարինողներ կան: Ջրային ավազանները մաքուր պահեք: Ջուրն էլ խնայողաբար օգտագործեք: Զիբիլը ամեն տեղ մի թափեք, Շրջապատը մաքուր պահեք: Կարճ ասած ապրեք մարդու պես, ոչ թե խոզի ու բնությանը անասելի օգուտ կտաք: Թե չէ ընկել եք, միս ուտեմ պրյամոյ թռնեմ Պրագա, թե բանջար ուտեմ ու չերեզով թռնեմ Բարսելոնա:

    Իսկ գլոբալ առումով, պետք ա ստիպել կառավարությանը որ հնարավորինս շատ ներդրումներ անեն վերականգնվող էներգոտեխնոլոգիների մեջ: Նոր սարքվող շենքերի տանիքներին արևային մարտկոցներ դնեն ու տաք ջուրը գոնե տենց ստանան: Մետրոն ու տրամվայը քաղաքում զարգացնեն: Թե չէ ազգովի մենակ մտածում ենք ռուսից գազը քանի մանեթով թանկ ու էժան առնենք:

  22. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Alphaone (13.08.2013), boooooooom (12.08.2013), Chuk (12.08.2013), Անվերնագիր (12.08.2013), Արէա (12.08.2013), Ձայնալար (12.08.2013), Շինարար (12.08.2013)

Էջ 8 15-ից ԱռաջինԱռաջին ... 456789101112 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Windows 7-ի տեղադրում, քայլ առ քայլ
    Հեղինակ՝ Արամ, բաժին` Համակարգչային ծրագրեր
    Գրառումներ: 7
    Վերջինը: 20.04.2014, 20:14
  2. Windows XP-ի տեղադրում, քայլ առ քայլ
    Հեղինակ՝ Artgeo, բաժին` Համակարգիչ
    Գրառումներ: 154
    Վերջինը: 23.10.2013, 00:27
  3. Windows 7-ի տեղադրում, քայլ առ քայլ
    Հեղինակ՝ Արամ, բաժին` Համակարգիչ
    Գրառումներ: 5
    Վերջինը: 22.08.2013, 13:04
  4. Free BSD 6.1-ի տեղադրում, քայլ առ քայլ ‎
    Հեղինակ՝ Երևան, բաժին` Համակարգիչ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 06.08.2008, 07:57
  5. Երբ մարդու համար անտանելի է սեփական գեղեցկությունը…
    Հեղինակ՝ Cassiopeia, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 45
    Վերջինը: 16.06.2008, 12:13

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •