One_Way_Ticket-ի խոսքերից
Ահա, բայց "տարօրինակաբար" կողքի օրերում էլ է նույն վիճակը, դեպի Բեռլին պրոմո տարիֆ կա, իսկ դեպի Պրահա չկա: Նշանակում է` դեպի Պրահա այդ տարիֆով տեղեր շատ քիչ են եղել, բացառված չէ որ ընդհանրապես չեն էլ եղել: Միջին-ստատիստիկ գնորդի համար ավելի թանկ տարիֆից լուրջ օգուտ չկա:
Ես չեմ կասկածում, որ դու հազար ձև նայել ես, բայց հավատա, ես էլ "առաջին անգամ չեմ ամուսնացած" այդ հարցում: Միակողմանիի դեպքում գաղափար չունեմ, թե ինչպես են գները կազմվում, ոչ մի ճանապարհորդ-գուրու ինձ դեռ չի կարողացել բացատրել, թե ինչու է հաճախ միակողմանի տոմսը հետդարձովից ավելի թանկ: Իսկ այն, թե ինչու է տրանզիտային չվերթը հիմնականում ավելի էժան, քան ուղիղը, հիմա կբացատրեմ:
Ենթադրենք, երևանցի Պողոսին գործերով Վարշավա է պետք գնալ: Լեհական ավիաուղիները նրան առաջարկում են ոչ վատ գին իրենց չվերթին: Բայց դե չեխական ավիաուղիներն էլ էշի ականջում քնած չեն, ու անտեսելով բնապահպանների դժգոհությունները, առաջարկում են Պողոսին թռնել իրենց ինքնաթիռներով, Երևան-Պրահա-Վարշավա: Բայց ի՞նչ գին առաջարկեն, որ Պողոսը համաձայնվի: Եթե լեհականին հավասար կամ ավելի թանկ առաջարկեն, Պողոսը չի համաձայնվի, քանի որ.
- ավելի երկար է թռնելու,
- ռիսկ կա, որ առաջին չվերթի ուշանալու դեպքում երկրորդին չի հասցնի, ու էլ ավելի ուշ տեղ կհասնի,
- ռիսկ կա, որ ուղեբեռը ուշացումով կհասնի կամ ընդհանրապես չի հասնի,
- բացառված չէ, որ Պողոսն էլ StrangeLittleGirl-ի նման զզվում է տրանզիտից,
- բացառված չէ, որ Պողոսն էլ Ռուֆուսի նման բնապահպանության մասին է մտածում:
Այսինքն, չեխականը այս բոլոր թերությունները պիտի կոմպենսացնի ավելի ցածր գնով: Իսկ եթե Պետրոսին պետք է Պրահա թռնել, ապա հակառակ իրավիճակն է: Ինքը ուղիղ, արագ, հարմարավետ, առանց ռիսկերի չվերթ է առաջարկում: Բարի եղիր, ավելի թանկ վճարել:
Միանգամից տուրֆորումներում պարբերաբար հայտնվող հարցին էլ պատասխանեմ. կլինի՞ Երևան-Պրահա-Վարշավա տոմս առնեմ (քանի որ այն ավելի էժան է), բայց Պրահայում ցվրվեմ, Վարշավայի չվերթին չներկայանամ: Ոչ, չի լինի: Մի սեգմենտ բաց թողնելու դեպքում հաջորդ բոլոր սեգմենտները զրոյացվում են: Այսինքն` ցվրվել կարող ես, բայց հետդարձիդ տոմսը կորցնելու գնով:
Էջանիշներ