Տակ, բայց պատերազմը դեռևս հաղթած չէ: Պետք է շարունակել, վարորդների վիճակը դեռ չի փոխվել: Հասարակական տարնսպորտի ոլորտը դեռևս մնում չկարգավորված: Էս ոլորտից էլ որ պրծնեն, կանցնեն մյուս ոլորտներին:
Տակ, բայց պատերազմը դեռևս հաղթած չէ: Պետք է շարունակել, վարորդների վիճակը դեռ չի փոխվել: Հասարակական տարնսպորտի ոլորտը դեռևս մնում չկարգավորված: Էս ոլորտից էլ որ պրծնեն, կանցնեն մյուս ոլորտներին:
Chuk (26.07.2013), StrangeLittleGirl (26.07.2013), Անվերնագիր (26.07.2013), Տրիբուն (26.07.2013)
Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:
Արտ, իրականում տրանսպորտը նենց ոլորտ ա, որտեղ մոնոպոլիան ցանկալի ա: Բացատրեմ ինչու: Հասարակական տրանսպորտի մրցակիցներն անձնական մեքենաներն են, ոտքով քայլելը, հեծանիվը և այլն, հետևաբար մոնոպոլիստ ընկերությունը պիտի աշխատի համակարգը նենց դարձնի, որ մարդիկ հաշվարկեն, ուզենան օգտվել դրանից: Նայի, Բեռլինում (չգիտեմ Գերմանիայի մյուս քաղաքներում ոնց ա) հասարակական տրանսպորտի տերուտիրականը (գոնե մետրոյի ու գնացքների մասին հաստատ գիտեմ, ավտոբուսները վստահ չեմ) DB-ն ա: Ու նենց համակարգ ա մշակված, որ անգամ անձնական մեքենա ունեցող մարդիկ շատ ժամանակ օգտվում են հասարակական տրանսպորտից կամ չունեցողներն էլ չեմ ձգտում ունենալ, որովհետև հասարակական տրանսպորտով ամեն տեղ հասնում են: Մոնոպոլիստը կարա ցանցը նենց սարքի, որ հարմար լինի, կարա ավելի ծանրաբեռնված գծերին ավելի շատ մեքենաներ տրամադրի, քան ավելի քիչ ծանրաբեռնվածին, կարա ընդհանուր տոմս ստեղծի, որը կգործի մի ավտոբուսից մյուսին անցնելիս: Նայի, Երևանում աբսուրդ ա, որ մի երթուղայինից իջնում, մյուսն ես նստում, նորից պիտի վճարես, մինչդեռ կարող ա շատ փոքր տարածք ես անցնում: Իսկ ընդհանուր տոմսի դեպքում դու կվճարես A կետից B հասնելու համար, ոչ թե էդ կետին հասնելու բոլոր միավորներին առանձին-առանձին:
Սուբսիդավորումն էլ նորմալ երևույթ ա: Նույն եվրոպական շատ քաղաքներում հասարակական տրանսպորտն իսկապես սուբսիդավորվում ա, որովհետև վնասով ա աշխատում:
Կարծում եմ՝ էստեղ խնդիրը ոչ թե մոնոպոլիան ա, այլ ամեն ինչ օրինական դաշտ բերելը, այսինքն՝ կոնկրետ ընկերությունում աշխատող ցանկացած անձ պետք ա աշխատանքային պայմանագիր ունենա (լինի դա վարորդ, թե տոմս ստուգող), ինչը պիտի կապ չունենա ընկերության եկամուտի հետ, ֆինանսական շրջանառությունը պետք ա գրանցվի, իսկ դրա համար տոմսեր են պետք: Ինձ թվում ա՝ այ էս հարցերը պետք ա առաջ քաշել: Թե չէ սենց հազար ու մի գծատեր, շունը տիրոջը չի ճանաչում: Իսկ եթե քաղաքապետարանին անցնի սաղ ցանցը, դժվար էնքան շահագրգռված լինի, որ ցանց ստեղծի:
Բյուր ջան, բոլորովին չառարկեցի գրածներիդ:
Եթե ուշադիր լինես, կտեսնես թե ՈՐ մոնոպոլիային եմ դեմ: Դեմ եմ, որ տան սաշիկակերպների ձեռը, ու սրանք դա օգտագործեն փողեր դիզելու համար, այլ ոչ թե ոլորտը զարգացնելու, տրանսպորտի որակը լավացնելու համար: Սա ա խնդիրը, ուրիշ ոչինչ:
Իսկ մեջբերածդ երկրորդ գրառումս հենց քո ասածն ա, երբ ողջ Երևանյան տրանսպորտային կազմակերպությունը կսպասարկվի մի կազմակերպության կողմից, որը կլինի պետական կառույց, չի լինի բիզնես: Տես, դու ինքդ էլ ես ասում, որ եվրոպական մի շարք քաղաքներում սուբսիդավորում են, որովհետև ՎՆԱՍՈՎ են աշխատում: Հայաստանում առ այս պահը որևէ գծատեր վնասով չի աշխատել, ու դա եղել ա ի հաշիվ որակի, հարմարավետության, ծառայության ցածր մակարդակի: Եթե մենք գնալու ենք նրան, որ էս սաղ արատավոր երևույթները պահվելու են, բայց ինչ-որ սաշիկակերպ մոնոպոլիստ ա լինելու ու մենակով (կամ մի քանիսով) փողեր են դիզելու, դրա դեմ պետք ա պայքարել, ասածս սա ա ու ուրիշ ոչինչ:
հ.գ. չգիտեմ էս դեպքում մոնոպոլիա բառն ընդհանրապես ինչքանով ա տեղին, ես պատկերացնում եմ երկու տարբերակ, երկուսի դեպքում էլ մի սպասարկող կազմակերպություն ա, ուղղակի մի դեպքում դա ասենք ՊՈԱԿ ա, մյուս դեպքում ինչ-որ ժամանակը մեկ մրցույթ ա լինում, ու ինչ-որ կազմակերպություն հաղթում ա:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Sagittarius (26.07.2013), Տրիբուն (26.07.2013)
Ժողովուրդ նրանք ովքեր դեռ չեն միացել, միացեք՝ քաղաքացիական հասարակություն նոր խմբին:
https://www.facebook.com/qaxaqaciaka...ocation=stream
Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:
Sagittarius (26.07.2013)
Ես էլ եմ կարծում, որ մոնոպոլիան ճիշտ է: Բոլոնյայում էլ է հասարակական տրանսպորտը մոնոպոլիա՝ ոչ պետական ընկերության ձեռքն է ու սուբսիդավորվում է նահանգի փողերով, որովհետև չնայած ավտոբուսների վարձը բավականին թանկ է, բայց առանց սուբսիդավորման վնասով են աշխատում: Տոմսերն էլ ժամավարձով են՝ վավերացնելուց հետո 60-70 րոպե (կախված տոմսի տեսակից) կարող ես ցանկացած տեսակի տրանսպորտ նստել, ավտոբուսային գծերի քանակը քիչ է, բայց ծածկում է ամբողջ քաղաքը, մի ծերից մյուս ծեր հասնելու համար պիտի ավտոբուս փոխես: Փոխարենը ավտոբուսները հստակ ժամերով են աշխատում, ծանրաբեռնված ժամերին ավելի հաճախ, գիտես, որ երբեք չես ուշանա:
Պրոստո Հայաստանում եթե ինչ-որ օլիգարխ տրանսպորտը ձեռքը վերցնի, հաստատ ք*քմեջ կանի: Նորմալ մենեջմենթ է պետք դրա համար ու լիքը աշխատանք:
I may be paranoid but no android!
StrangeLittleGirl (26.07.2013), Տրիբուն (26.07.2013)
Համո .... Որ հեռու չգնանք, Հայաստանում ավիափոխարդող երկու մասնավոր մոնոպոլիա ենք ունեցել, երկուսն էլ տաս տարի չեն ձգել, ու սնանկացել են սաղից փիս փողեր քցած: Ասենք եթե պիտի Երևանում կամ Հայաստանում մի տրանսպորտային ծառայություններ մատուցող կազմակերպություն լինի, ու էտ կազմակերպությունը Միկա Բաղդասարով տեր ունենա, իտոգում էսօրվա վիճակից վիճակը կարող ա շատ չտարբերվի:
Հ.Գ. Բայց ես չէի հավատում, որ գները հետ կիջացնենՏարոնին ՀՀԿ-ն որի վրա փիս փչացրեց:
Եկա ասեմ` շնորհակալություն:
Շնորհակալություն բոլոր երիտասարդներին և վերջին օրերին նրանց միացած մեծահասակներին, ովքեր թեժ արևի տակ կանգնում էին կանգառներում և պայքարի մթնոլորտը կենդանի պահում: Շնորհակալ եմ նաև նրանց, ովքեր հարգում էին նախ իրենց, հետո` էդ երիտասարդների աշխատանքը, և վճարում 100 դրամ: Շնորհակալ եմ այն վարորդներին, ովքեր ժողովրդից իրենց չէին առանձնացնում:
Առանձնահատուկ շնորհակալություն Հայկ Մարությանին. ինքը ցույց տվեց, թե ինչպիսին պետք է լինի իրական մտավորականը, կարմիր դիպլոմը կամ գիտական կոչումը Հայաստանում մտավորականի "անքակտելի մաս" չեն:
Իրոք հպարտ եմ:
Բայց միևնույն է, ինձ հետաքրքիր է, թե արդյոք վարորդների վրա դրված պլանը գոնե նախկին մակարդակին վերադարձավ: Եթե ոչ, ուրեմն շարունակել պետք է. այդքան էլ չենք հաղթել, իսկ եթե այո, ապա անցնենք մյուս ոլորտներին: Օրինակ` էլեկտրաէներգիան, որը արտադրվում է հենց մեր երկրում: Կարծեմ ատոմակայանն էլ գազի միջոցով է էլէներգիա արտադրում, բայց կարող ենք "ստիպել" կառավարությանը վերանայել սակագները: Կարելի է էլէներգիայի օգտագործումը հասցնել նվազագույնի, օգտագործել հիմնականում գիշերը, երբ համեմատաբար էժան է: Եթե իմանամ գազի օգտագործումը կրճատելու տարբերակ կա, հաստատ դա կկիրառեմ: Պետք է օգտագործման ծավալները նշանակալի իջեցնել, որ խելքի գան: Էլ չեմ խոսում հացի կամ շաքարի սպառման ծավալների մասին: Ուղղակի սկզբունքի հարց է: Եթե հացը էական բաղադրիչ է ինչ-որ ընտանիքի համար, գոնե մակարոնեղենով փոխարինեն, իսկ շաքարի փոխարեն մեղր օգտագործեն. հաստատ ավելի օգտակար ու առողջարար է, էլ չեմ ասում, որ մուրաբաներ եփելու փոխարեն մեղր օգտագործեն: Այսինքն` տարբերակներ կան, միայն ճիշտ ռազմավարություն է պետք մշակել: Ու կարևոր է հիշել, որ ընդմիշտ չենք հրաժարվում մուրաբաներից կամ հացաբուլկեղենից, այլ` գները ստիպում ենք, որ բերվեն խելամիտ մակարդակի` հարմար ՀՀ քաղաքացու գրպանին:
Տրիբուն (26.07.2013)
Արտ, երկու տարի առաջ գոնե Երևանում վնասով աշխատող գիծ կար: 109-ն էր, տերն էլ քաղաքապետարանն էր: Չնայած օդի-ջրի պես կարևոր գիծ էր, ու ճիշտ կառավարման դեպքում վնասով չէր աշխատի (դե հասկանում ես, եթե երկու ժամը մեկ ա աշխատում մոտավոր չվացուցակով, մարդիկ այլ ճամփաներ էին գտնում իրանց ուզած տեղը հասնելու), ամեն դեպքում էդ էր. ուներ ընդամենը երեք մեքենա ու երեք ներվային վարորդ: Չգիտեմ՝ հիմա կա՞ էդ գիծը, թե՞ չէ: Ուղղակի ուզում եմ ասել, թե՝ տես քաղաքապետարանն ինչ ա անում, երբ գիծն իրա ձեռքին ա լինում:
Աստղուլ, ամեն ինչ լավ ես ասում, բայց «մտավորական» բառը պերեբոր ա կարգին Հայկոյի համար: Բան չունեմ ասելու, ապրի ինքը, լավ գործ արեց, բայց էդ մտավորական բառն էնքան ա հիմա չարաշահվում, որ նման կոնտեքստում օգտագործելը իրոք վիրավորական ա արդեն կարմիր գրքում հայտնված մի բուռ իսկական մտավորականների համար:
I may be paranoid but no android!
Տրիբուն (26.07.2013)
Աստղ ջան, իհարկե պնդել չեմ կարող, որովհետև խոսակցությունների մակարդակի է, բայց տարբեր գծերում ունեցած ծանոթներից իմացել եմ, որ իրականում պլանը չի էլ բարձրացվել:
Էդ մասին, ի դեպ, մամուլում էլ ա գրվել:
Չար լեզուներն ասում են, որ դա դիտմամբ ա արվել, որ ավելցուկ գումարը մնա վարորդին, ու վերջինս շահագրգռված լիներ դա գանձելու գործում, որ մինչև պլանի բարձրացումը սեփական եկամուտն ավելանար: Եթե էսպես ա, ապա պլանի նախկին մակարդակի վերադարձի խնդիր չկա էլ: Ամեն դեպքում եթե նույնիսկ իմացածս սխալ ա, կամ ոչ բոլոր գծերում ա էդպես եղել, հաստատ հետ վերադարձրած կլինեն, հակառակ դեպքում հասունացել ա էնպիսի պահ, որ հենց էդ վարորդները կատաղած դուրս կգան պայքարի, ու վստահ եմ, որ էս պայքարող ակտիվն էլ իրանց կաջակցի, ու էլի մեծ ակցիաներ կլինեն:
Կարճ ասած՝ չեմ կարծում, որ նման խնդիր կա:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Շատ էլ տեղին ա: Ըստ էության մոնոպոլիա նշանակում ա մի մատակարարող: Որպես կանոն սաղ աշխարհում ընդունված ա, որ հասարակական նշանակության ծառայություններ մատուցողները պիտի պետական սեփականություն լինեն, քանի որ բնական մոնոպոլիա են - ասենք գազի մատակարարում, ջրի, հոսանքի, մինչև սոտովիների մտնելը հեռախոսի .. ու սենց բաներ: Տրանսպորտի ոլորտը մի քիչ նրբություններ ունի ու տարբերվում ա նշվածներից, բայց հանգիստ նույն մոդելը կարա կիրառվի: Նույնիսկ կարելի ա գծերը հայտարարել հասարական սեփականություն, բայց կառավարման տալ ասենք ավստրիական կազմակերպության, խոսքի 50 տարով, «Երևան ջուր»-ի նման:
Ասել է թե, ցանկության դեպքում հանգիստ կարող են շատ լավ լուծում գտնել, ու շատ արագ անել ամեն ինչը: Բայց դե հարցն էլ հենց էտ անտեր ցանկությունն ա: Քսան տարվա մեջ նենց են արել, որ էտ ոլորտում լիքը շահեր են ձևավովել ու մի հատ հսկայական խավ կա հիմա, որը նստած ա էս ոլորտի վրա - գծատեր, շոֆեռ, գազալցակայաններ, վուլկանիզացիա, խադավիկ, կարբուրատորշիկ, ԳԱԶԵԼ ներմուծող, հոտով յոլկա ներմուծող .... ու սենց լիքը: Ու սրանց դեմն առնելը հեշտ գործ չի, քաղաքական հստակ կամք ա պետք:
Chuk (26.07.2013), Sagittarius (26.07.2013), StrangeLittleGirl (26.07.2013), Ռուֆուս (26.07.2013)
Բյուր ջան, հասկանում եմ ասածդ, բայց էդ դոգմա չի: Ի վերջո մեր խնդիրն ա հասնել լավ պետության, որտեղ օրենքն ա հարգվում, որտեղ ամեն մարմին իր գործը լավ ա անում, չէ՞: Օքեյ, խոսում ենք հենց էդ դեպքի մասին:
Խոսում ենք նրա մասին, որ հասնում ենք մի վիճակի, երբ եթե էդ խնդրով ՊՈԱԿ-ն ա զբաղվում, ապա ինքը մեր ճնշման տակ, մեզնից վախենալով կամ չգիտիմ ինչի, իր գործը լավ ա անում: Իսկ եթե դա համարում ենք ոչ ռեալ, ուրեմն նույնքան ոչ ռեալ ա, որ տրանսպորտը կպատկանի մասնավոր ընկերության ու էդ մասնավոր ընկերությունը շահագրգռված կլինի որակի բարձրացմամբ, ոչ թե փող դիզելով:
ԱՌԿԱ պայմաններում թե՛ իմ ասած տարբերակը, թե՛ քո ասածը, իրատեսական չեմ համարում: Դրա համար գծում եմ էն նպատակները, որով կարծում եմ պետք ա շարունակել պայքարը, արդյունքի հասնելու համար:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
StrangeLittleGirl (26.07.2013)
Քանդելուց հետո պետք չի մի անգամից հավաքել: Պետք ա մի հարյուր տարի խոպան թողնել, որ հողն ու ջուրը կեղտից զտվի, հետո նոր հավաքել:
Մի անգամ վայթեմ դեպրեսիայի մեջ անկապում էի գրել, որ պետք ա սաղով լքել Հայաստանը ու թողնել որ վրեն յոնջա աճի: Էտ ժամանակ, երբ եթիմի պես ցրված կլինենք ալամ աշխարհով, երևի կհասկանանք հայրենիքի արժեքը:
Ռուֆուս (26.07.2013)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ