User Tag List

Էջ 6 7-ից ԱռաջինԱռաջին ... 234567 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 76 համարից մինչև 90 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 101 հատից

Թեմա: Հարցեր ու քննարկումներ հեծանիվներից

  1. #76
    Green colour blind AniwaR-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.09.2009
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    1,650
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ես կյանքից ձեռ չեմ քաշել: Ինձ սպանեն, փողոցով հեծանիվ չեմ քշի, էն էլ Երևանում, էն էէէ՜լ էդ հատվածում >_<
    «Ճիշտ և սխալ արարքների մասին պատկերացումներից այն կողմ մի դաշտ կա: Ես քեզ այնտեղ կհանդիպեմ»:

  2. #77
    Paranoid Android Ռուֆուս-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2008
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    11,459
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում boooooooom-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նշածդ հատվածում ամենավտանգավորը էն հատվածն է, որ թեքվելով կամրջից դեպի Հ. ստադիոն պետք է շարքը փոխես, որ բարձրանաս վերև: Եվ քանի որ տարածության սղության պատճառով ստիպված ես լինում կտրուկ անցնել, ստացվում է այնպես, որ քեզ " գցում " ես, հենց նոր թեքված, դեպի ներքև գնացող մեքենայի դիմաց: Իսկ մնացած մասերը համեմատաբար անվտանգ են: ԵՎ հետո, ի՞նչ մայթ, մայթը հետիոտնի համար է, հեծանիվը պետք է վարել Ճանապարհով, հնարավորինս աջով: Եթե ճանփեզրին մեքենա կա կայանված, ապա առնվազն 1 մ տարածությամբ կողքով (որ հանկարծ դուռը չբացի ու …)
    Ես էդ խաչմերուկն ամեն անգամ անցնելուց միկրոինֆարկտ եմ տարել, երբ որ Իսակովից թեքվում ես ձախ, դեպի ստադիոնի դիք: Ավելի ապահով ա, իջնել, հետիոտնի անցումներով էդ մասը անցնել
    I may be paranoid but no android!

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    boooooooom (28.05.2013)

  4. #78
    Պատվավոր անդամ Freeman-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.05.2010
    Գրառումներ
    4,195
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Պատմեմ Կարող ա գիտեք, չգիտեմ, բայց ամեն դեպքում Երևանում ինձ տենց չէին սովորացնում:

    Սկզբում պետք ա բալանսի վրա աշխատել, այսինքն մոռանալ պեդալների գոյության մասին, նույնիսկ հանել պեդալները: Հեծանիվ սովորող անձը նստում ա նստատեղին, ոտքերը լայն տարածում ու առաջ շարժվում: Եթե մի քիչ դիք տեղ ա, ինքնուրույն կարա, եթե չէ, կողքից մարդ ա պետք, որ առաջ քաշի հեծանիվը: Սենց էնքան, մինչև բալանսը պահի: Հետո նոր պետք ա սկսել պեդալներն աշխատացնել: Էլի նույն սկզբունքով, որովհետև չմոռանանք, որ անձը դեռ չի սովորել հեծանիվը շարժել: Երբ բալանսն էս դեպքում էլ ա ստացվում, երբ մի քանի անգամ անձը փռվում ա գետնին, արդեն կարելի ա սովորացնել ոնց սկսել շարժել ու ոնց արգելակել: Սրա մասին սովորաբար մոռանում են, էնքան են ոգևորվում բալանսով, բայց դա իրականում կարևոր ա, ավելի կարևոր, քան բալանսը: Ի դեպ, սկզբի համար ավելի լավ ա, որ արգելակները պեդալային լինեն, որովհետև նոր սովորող անձի համար դժվար ա համ պեդալների, համ ձեռքերի վրա կենտրոնանալը: Էս ամեն ինչը հենց սկսի ստացվել, պետք ա անցնել թեքվելուն, արագություն մեծացնել-փոքրացնելուն և այլ նրբությունների, բայց դրանք ինքնուրույն էլ կարելի ա:
    Ես մենակով սենց էլ սովորում էի
    The cake is a lie.

  5. #79
    ազատ ռադիկալ
    Ruby Rue-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2012
    Գրառումներ
    970
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մարդի՛կ, որտե՞ղից կարող եմ օգտագործած ու հնարավորինս էժան հեծանիվ գնել՝ մի 2 ամիս օգտագործելու համար: Պիտի նոր քշել սովորեմ, 2 ամսից կարա հոգին էլ ավանդի, կարևորը մեկի վրա սովորեմ, որ հետո նորմալն առնեմ:
    Ի՞նչ ու որտե՞ղից կարելի ա առնել:


  6. #80
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում boooooooom-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նշածդ հատվածում ամենավտանգավորը էն հատվածն է, որ թեքվելով կամրջից դեպի Հ. ստադիոն պետք է շարքը փոխես, որ բարձրանաս վերև: Եվ քանի որ տարածության սղության պատճառով ստիպված ես լինում կտրուկ անցնել, ստացվում է այնպես, որ քեզ " գցում " ես, հենց նոր թեքված, դեպի ներքև գնացող մեքենայի դիմաց: Իսկ մնացած մասերը համեմատաբար անվտանգ են: ԵՎ հետո, ի՞նչ մայթ, մայթը հետիոտնի համար է, հեծանիվը պետք է վարել Ճանապարհով, հնարավորինս աջով: Եթե ճանփեզրին մեքենա կա կայանված, ապա առնվազն 1 մ տարածությամբ կողքով (որ հանկարծ դուռը չբացի ու …)
    Էս մասի հետ էնքան էլ չէի համաձայնի: Չգիտեմ ինչու, Հայաստանում բոլորը համոզված են, որ փողոցում պետք ա քշել: Դա տարբեր ա երկրից երկիր. Հոլանդիայում մայթին չի կարելի, պետք ա փողոցով գնալ, նույնիսկ եթե հեծանվուղի չկա, Գերմանիայում կարելի ա, եթե հեծանվուղի չկա, Ֆինլանդիայում նույնիսկ նախընտրելի ա մայթով. փողոցում հեծանիվ չես էլ տեսնի: Իսկ քանի որ Հայաստանում ոչ օրենք կա, ոչ հեծանվուղի, կարծում եմ՝ ավելի ապահով ա մայթով. անակնկալի եկած հետիոտնից խուսափելն ավելի հեշտ ա, քան անակնկալի եկած մեքենայից:

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Վիշապ (05.06.2013)

  8. #81
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Հայաստանում մայթով քշելն անհնար ա՝ թեքահարթակ չկա։

  9. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (05.06.2013), Rammstein (05.06.2013)

  10. #82
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ներսես_AM-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հայաստանում մայթով քշելն անհնար ա՝ թեքահարթակ չկա։
    Թե չէ ստեղ որ կա, ո՞վ ա օգտվում

  11. #83
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Դե իջնելը նորմալ ա, բայց բարձրանալը հըը ։Ճ

  12. #84
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,619
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ռուսաստանում մայթով քշել չի կարելի: Ինչից ամենայն հավանականությամբ հետևում է, որ Հայաստանում նույնպես
    Բայց Երևանի փողոցներով ես էլ հեծանիվ չէի քշի, չնայած նորեկ չեմ: Մելբուրնում որ վարորդները ավելի համեմատաբար կարգապահ են ու ավելի սովոր են հեծանվորդներին, էլի տեղ-տեղ նյարդային է, երբ տրաֆիկը աշխույժ է, ու ճանապարհիդ հաճախակի կայանված մեքենաներ են հանդիպում, որոնց պետք է շրջանցել: Մի անգամ արդեն ինձ խփել է մեքենան. կայանատեղից էր դուրս գալիս ու պարտավոր էր զիջել ճանապարհը, երևի ինձ չէր նկատել:

  13. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    StrangeLittleGirl (20.08.2013), Վիշապ (05.06.2013)

  14. #85
    Պատվավոր անդամ boooooooom-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2009
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    1,819
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էս մասի հետ էնքան էլ չէի համաձայնի: Չգիտեմ ինչու, Հայաստանում բոլորը համոզված են, որ փողոցում պետք ա քշել:
    Համոզմունքը օդից չի ընկել, այլ ամրագրված է ՀՀ օրենսդրությամբ: Եթե հետաքրքրում է, կարող եմ գտնել օրենքի այդ հատվածը

  15. #86
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,455
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Կանոնների մեջ մենակ էսքանը գտա`

    2.5. Մոպեդները, հեծանիվները կամ լծասայլերը (լծասահնակները) պետք է վարել, իսկ բեռնակիր և հեծկան կենդանիները քշել մեկ շարքով, ճանապարհի եզրային գոտիով, հնարավորին չափ աջով: Թույլատրվում է շարժվել կողնակներով, եթե դա խոչընդոտ չի հանդիսանա հետիոտներին: Հեծանվորդների, լծասայլերի (լծասահնակների), բեռնակիր և հեծկան կենդանիների շարասյուները երթևեկելի մասով շարժվելիս պետք է բաժանված լինեն խմբերի, յուրաքանչյուրում` 10-ական հեծանվորդ, բեռնակիր կամ հեծկան կենդանի կամ էլ հնգական լծասայլ (լծասահնակ): Խմբերը վազանցելը հեշտացնելու համար դրանց միջև հեռավորությունը պետք է լինի 80 - 100մ:
    Ծանոթագրություն. մոպեդ վարել թույլատրվում է 16 տարին, իսկ հեծանիվ, լծասայլ (լծասայլակ) վարել, բեռնակիր, հեծկան կենդանիներ կամ անասուններ քշել 14 տարին լրացած անձանց:
    2.8. Մոպեդների վարորդներին և հեծանվորդներին արգելվում է`
    - երթևեկել առանց ղեկը բռնելու.
    - փոխադրել ուղևորներ (բացառությամբ հուսալի ոտնատեղերով կահավորված լրացուցիչ նստատեղերի վրա մինչև 7 տարեկան երեխաների).
    - փոխադրել բեռ, եթե այն խանգարում է վարել ալն կամ եթե բեռը ավելի քան 0,5մ գերազանցում է այդ տրանսպորտային միջոցի եզրաչափը երկարությամբ կամ լայնությամբ.
    - հեծանվային արահետի առկայության դեպքում երթևեկել ճանապարհով.
    - կատարել ձախ շրջադարձ կամ հետադարձ տրամվայի երթևեկությամբ, ինչպես նաև տվյալ ուղղությամբ մեկից ավելի երթևեկության գոտի ունեցող ճանապարհներին:
    Արգելվում է մոպեդների և հեծանիվների քարշակումը, ինչպես նաև քարշակումը դրանցով, բացառությամբ կառուցվածքով նախատեսված համատեղ շահագործվող կցորդների:
    Հայաստանում ճանապարհների վրա հեծանվորդների համար առանձին գոտի գրեթե չի նախատեսված և առհասարակ հեծանվորդների անվտանգության համար որևէ ԲԱՆ չկա նախատեսված։ Հետևաբար պետք է թքել կարգի վրա ու հնարավորինս քշել ճանապարհներից ու կատաղած վարորդներից հեռու։
    Հեծանվավազքը քչից շատից անվտանգ կլինի միայն ուղեկցող մեքենաներով` դիմացից ու հետևից։
    Մայթերով հեծանիվ քշելու համար հազիվ թե տուգանեն, բայց դե հետիոտների վրաերթ չանելու համար պիտի ծայրահեղ զգուշ քշես։ Մի խոսքով ճանապարհային հեծանվի կայֆը ստանալը զոռ ա։
    Մի հատ լավ տարբերակ կա` քշել կիրակի առավոտ շուտ (ասենք 7:00-ից) երբ բոլորը քնած են։ Երկու ժամում մի 40–50 կմ կարելի է հանգիստ տժժացնել, համ էլ շոգ չի։
    Ստեղ (Կալիֆոռնիայում) ես տենց էլ անում եմ, չնայած լիքը հեծանվային գոտիներ կան, բայց մեկ է, պիկ ժամերին վախենալու է քշելը։ Կիրակի օրերին ոստիկանությունը որոշ փողոցներ մեքենաների համար փակում է, որ էնտեղ հեծանիվ քշեն։
    Si vis pacem, para bellum

  16. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (05.06.2013), Rammstein (05.06.2013), StrangeLittleGirl (05.06.2013)

  17. #87
    Պատվավոր անդամ boooooooom-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2009
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    1,819
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հետևաբար պետք է թքել կարգի վրա ու հնարավորինս քշել ճանապարհներից ու կատաղած վարորդներից հեռու։
    Վարորդները հենց դա էլ երազում են. ոչ մի դեպքում: Քշելու եմ ճանապարհով, հնարավորինս զգույշ. թող աչքները սովորի: Դաստիարակչական աշխատանքներ

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Նաիրուհի (05.06.2013)

  19. #88
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կանոնների մեջ մենակ էսքանը գտա`





    Հայաստանում ճանապարհների վրա հեծանվորդների համար առանձին գոտի գրեթե չի նախատեսված և առհասարակ հեծանվորդների անվտանգության համար որևէ ԲԱՆ չկա նախատեսված։ Հետևաբար պետք է թքել կարգի վրա ու հնարավորինս քշել ճանապարհներից ու կատաղած վարորդներից հեռու։
    Հեծանվավազքը քչից շատից անվտանգ կլինի միայն ուղեկցող մեքենաներով` դիմացից ու հետևից։
    Մայթերով հեծանիվ քշելու համար հազիվ թե տուգանեն, բայց դե հետիոտների վրաերթ չանելու համար պիտի ծայրահեղ զգուշ քշես։ Մի խոսքով ճանապարհային հեծանվի կայֆը ստանալը զոռ ա։
    Մի հատ լավ տարբերակ կա` քշել կիրակի առավոտ շուտ (ասենք 7:00-ից) երբ բոլորը քնած են։ Երկու ժամում մի 40–50 կմ կարելի է հանգիստ տժժացնել, համ էլ շոգ չի։
    Ստեղ (Կալիֆոռնիայում) ես տենց էլ անում եմ, չնայած լիքը հեծանվային գոտիներ կան, բայց մեկ է, պիկ ժամերին վախենալու է քշելը։ Կիրակի օրերին ոստիկանությունը որոշ փողոցներ մեքենաների համար փակում է, որ էնտեղ հեծանիվ քշեն։
    Փաստորեն մայթին քշելն արգելված չի Մերսի շատ: Սրանից հետո արդարացում կունենամ մայթով քշելու: Բայց նայի, ձեզ մոտ հեծանիվը տրանսպորտի միջոց չի, չէ՞: Թե չէ կիրակի առավոտ գիշերով քշելու իմաստը ո՞րն ա: Այ իմ անհանգստությունն էդ ա, որ մոտակա ժամանակներս Երևանում հեծանիվը չի կարա տրանսպորտի միջոց դառնա, որովհետև կախված ենք լինելու փողոցների դատարկությունից ու մի շարք հանգամանքներից:

    Մեջբերում boooooooom-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վարորդները հենց դա էլ երազում են. ոչ մի դեպքում: Քշելու եմ ճանապարհով, հնարավորինս զգույշ. թող աչքները սովորի: Դաստիարակչական աշխատանքներ
    Վայ, ես նույնիսկ ստեղ փողոցով քշելիս լեղաճաք եմ լինում: Շատ էլ որ վարորդներն իրենք էլ հեծանվորդներ են, բոլոր օրենքներն էլ հեծանվորդների կողմից են, հետևաբար ամեն մետր առաջ գնալուց ուշադիր շուրջն են նայում: Մեկ ա, վախենալու ա: Երևանում ավելի սարսափելի կլինի:

    Ի դեպ, երբ նոր էի քշել սովորում, լիքը գրականություն եմ քանդել փողոցով հեծանիվ քշելու անվտանգության մասին: Դե բացի նրանից, որ խորհուրդ ա տրվում օրը ցերեկով լույսերը վառ պահել, վառ գույնի հագուստ հագնել, գիշերն էլ լույսերից բացի ռեֆլեկտորներ կրել, մի հատ շատ հետաքրքիր բանի էլ եմ հանդիպել: Ասում ա՝ ամեն դեպքում վարորդները տեսնում են հեծանվորդներին, դրա համար ավարիայից հեշտ ա խուսափելը: Ավելի վտանգավոր ա, երբ մայթին կանգնած մեքենայի դեպի փողոց դուռը բացվում ա ու էդ պահին հեծանվորդ ա անցնում, որովհետև էդ պահը շատ անկանխատեսելի ա: Ու իրոք, Երևանում տենց դեպքերի մասին լսել եմ, որ դուռը բացել են, հեծանվորդը զմփացել ա, ընկել ա: Ավարիաների մասին չեմ լսել (թութութու):

  20. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    boooooooom (05.06.2013)

  21. #89
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.8. Մոպեդների վարորդներին և հեծանվորդներին արգելվում է`
    - կատարել ձախ շրջադարձ կամ հետադարձ տրամվայի երթևեկությամբ, ինչպես նաև տվյալ ուղղությամբ մեկից ավելի երթևեկության գոտի ունեցող ճանապարհներին:
    Էս կետը լավ չհասկացա: Այսինքն` ձախ շրջադարձ ընդհանրապես չի՞ թույլատրվում:
    Ես որ երբեմն գործի հեծանիվով եմ գնում, պիտի Կոմիտասից մտնեմ Բաղրամյան: Դա անելու համար երկու տարբերակ ունեմ, առաջինը` Կասյանից մտնել 2-րդ գիծ, էստակադայի վրայով անցնել, երկրորդը` մտնել Քոչար, Բարեկամության մոտ անցնել ամենաձախ շարք, սպասել կանաչ լույսին ու էստակադայի տակով թեքվել ձախ: Առաջին տարբերակը չգիտեմ` ինչքանով ա թույլատրելի, բայց ավելի վտանգավոր ա, քանի որ պիտի ուշադիր լինեմ, որ դեպի Կիեւյան գնացողների դիմացը չհայտնվեմ: Էստակադայի վերջում էլ պիտի կանգնեմ սպասեմ, որ աջից եկողներն անցնեն: Իսկ երկրորդ տարբերակը, ինչպես էսօր քշել եմ, փաստորեն չի՞ թույլատրվում:

    Մենակ չասեք` պետք ա հեծանիվս գետնանցումով անցկացնեմ:

  22. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (05.06.2013), John (05.06.2013), StrangeLittleGirl (05.06.2013)

  23. #90
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ժող, մի հատ կասե՞ք հեծանիվի gear-ը ոնց են փոխում: Էսօր պապս նստել, սաղ քաքմեջ ա արել, պետք ա բերել հին վիճակին, չեմ կարողանում

Էջ 6 7-ից ԱռաջինԱռաջին ... 234567 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ոչ ստանդարտ քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Յոհաննես, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 13.06.2018, 00:31
  2. Իրավաբանական քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Arsen Babayan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 44
    Վերջինը: 20.01.2015, 14:50
  3. Քննարկումներ Աստվածաշնչից
    Հեղինակ՝ StrangeLittleGirl, բաժին` Կրոն
    Գրառումներ: 41
    Վերջինը: 10.07.2011, 23:14
  4. Կինոռեվյու. քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Ռուֆուս, բաժին` Կինո
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 06.09.2010, 10:36

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •