Մինչև Ներսեսի գրելը մի քիչ խցկվեմ իմ կարծիքներով, հուսով եմ, կներեք։

Չափերը կարևոր են։ Քո չափով հեծանիվ քշելը հարմար է ու անվտանգ։ 20, 22... քսանին մոտ թվերով արտահայտված չափերը դյույմերով են (1 դյույմ=2.54 սանտիմետր)։ Կարող են նաև սանտիմետրերով լինել` 52, 53, 54...: Հեծանվի չափը սովորաբար որոշվում է հեծանվի կմախքի մեջտեղի ուղղահայաց ձողի երկարությամբ, նկարը քո ուղարկած լինկում կա (եթե փորձես հաշվել, կտեսնես)։ Հեծանիվների մեծամասնությունը թույլ են տալիս կարգավորել նստատեղի բարձրությունը ու մի քիչ էլ նստատեղը հետ ու առաջ տալ, այսինքն կարգավորման տիրույթը մեծ չի։
Կան տարբեր նշանակության հեծանիվներ, սովորական ճանապարհային, մրցավազքային, տրիաթլոնի, լեռնային, հիբրիդ... Ճանապարհային սպորտային հեծանիվները բարակ անիվներով ու էն խոյի կոտոշների նման ղեկովներն են։ Կան համեմատաբար բարակ անիվներով բայց ուղիղ ղեկով հեծանիվներ, պարզապես հարմար ու թեթև քշելու համար։ Հաստ անիվներով հեծանիվները արտաճանապարհային են։ Վերջիններս համեմատաբար ծանր են, բայց փափուկ են։ Հեծանիվները կարող են ունենալ արագությունը փոխելու մեխանիզմներ (ոնց որ մեքենայի փոխանցումատուփը)։ Պրոֆեսիոնալ հեծանիվների վրա սովորաբար ձգվում են հատուկ պեդալներ որոնք պահանջում են հատուկ հեծանվային կոշիկներ (որ հագնի պեդալին ու չպոկվի քշելիս)։ Լավ "փոխանցումատուփերով" ու թեթև կմախքներով (ալյումին, կարբոն) հեծանիվները անհամեմատ թանկ են (150 հազարից)։
Վստահ չեմ, որ Երևանում հեծանիվների մեծ ընտրություն կա։ Պետք է տեղում զննես, ծանրութեթև անես, քշես, ըստ հարմարավետության որոշես։ Քս նշած գնով ինձ թվում է ավելի լավ է առնել պարզ հեծանիվ, որը ունի միմիմալ փոխանցումներ, ուղիղ ղեկ, միջին հաստության անիվներ, առանց ամորտիզատորների։ Էդ գնով սպորատայինի տեսք ու շատ փոխանցումներ ունեղոց հեծանիվները լինելու են անորակ ու անհուսալի։
Եթե շատ երկար չես քշելու, ասենք օրեկան 10 կիլոմետրից ավելի, ապա սկզբի համար հարմարավետ սաղավարտն ու կոշիկները բավարար կլինեն, ընթացքում ինքդ կորոշես թե էլ ինչ է պետք։ Լայն շալվարը հակացուցված է։ Կոշիկները լավ կլինի ունենան կոշտ ու ոչ պլստուն տակեր, լինեն առանց շնուրների, կամ էլ շնուրների համար հատուկ խցկելու տեղ ունենան։
Սաղավարտը պիտի պարտադիր փորձես ու համոզվես որ հարմար է ու քո չափն է, այսինքն չի նեղում, կամ ընդհակառակը` չի լխկլխկում։ Պարտադիր փորձիր փոկերը կապել ու համզվիր որ փոկերը չեն նեղում դեմքդ, ականջներդ։
Սովորաբար հեծանվորդները գնում են նաև հեծանվային շորտեր (որոնք ոտքերի արանքում ներսից ունեն գուպկաներ), հեծանվային շապիկ` օդափոխության ծակերով ու հետևի գրպաններով (հեռախոս ու դրամապանակ խցկելու համար), ձեռնոցներ, ակնոցներ, նասկիներ ու էլի մի քանի զիբիլ։ Հեծանվային օգտակար աքսեսուարներից են` հեծանվի վրա ջրի շիշ հագցնելու տեղը, բեռնախցիկը (բագաժնիկը, լինում են տարբեր), լույսերն ու անրադարձիչները (գիշերով քշելու համար), հեծանվի գործիքները, պահեստային անվադողեր, նասոս, ու էլի ինչ որ բաներ...
Անփորձանք։

Էջանիշներ