Tig, կանոնագրքի հեղինակը Ռուբեն Բարենցն ա, ով գիրքը գրել է իսկական հայրենասերի լեզվով՝ ռուսերենով: Ստեղ տեղադրածը թարգմանություն ա՝ այլ մարդու կողմից:![]()
Tig, կանոնագրքի հեղինակը Ռուբեն Բարենցն ա, ով գիրքը գրել է իսկական հայրենասերի լեզվով՝ ռուսերենով: Ստեղ տեղադրածը թարգմանություն ա՝ այլ մարդու կողմից:![]()
CactuSoul (14.05.2013), Chuk (13.05.2013), ivy (14.05.2013), keyboard (13.05.2013), Sagittarius (13.05.2013), StrangeLittleGirl (13.05.2013), Tig (13.05.2013), Zodiac (14.05.2013), Անվերնագիր (14.05.2013), Հայկօ (13.05.2013), Մարկիզ (13.05.2013), Նաիրուհի (13.05.2013), Ներսես_AM (13.05.2013), Շինարար (13.05.2013), Ուլուանա (13.05.2013)
Chuk (13.05.2013), keyboard (13.05.2013), StrangeLittleGirl (13.05.2013), Վահե-91 (13.05.2013)
Վահե-91 (13.05.2013)
Գաղափարապես հասուն բառակապակցության իմաստը լավ չեմ հասկանում, դրա համար չգիտեմ հասուն եմ թե չէ։ Եվ ին՞չը հիմնավորեմ։ Օրինակ սրա՞նք՝
Հայը հավատում է Աստծուն որպես Սիրո, Բարու և Լույսի միակ սկիզբ, որպես Տիեզերքի Արարիչ, ամենայն շնչավորի և անշնչի: Պատվի մարդուն բնորոշ է մեղքի գիտակցումը: - եթե ասենք մարդը ստանայինա հավատում ես իրեն ո՞նց հիմնավորեմ, որ Հայը հավատում է Աստծուն։ Իսկ եթե սատանային չի հավատում, բայց աթեիստ է ապա - "Աթեիզմը կարող է գոյություն ունենալ որպես անհատի անձնական հավատ, աթեիստն էլ կարող է իր տեղն ունենալ մարդկանց աշխարհում"
Հայը հաստատում է և իր ամբողջականության մեջ ընդգրկված է բարձր քառալուծում՝ մեկ Աստծո, մեկ Եկեղեցու, մեկ Լեզվի, մեկ Ազգի: Հայն ամեն ինչ անում է, որ մնա նրանց քաղաքակրթական ծածկույթի ներքո: - ով չի ուզում կարող է իեհովայի վկա դառնալ, գնալ սեփական պետությանը դատի տալ ու 100000 եվրո - ից ավել փող պոկել։ Դա էլ իրենց կոդեկսն է, ինչ կա որ։ Չհամոզեցի չէ Tig ջան, գնա տենց արա, լավ փող կաշխատես։
Աշխարհի լավագույն Երկիրը Հաքն է: Հայրենիքին ծառայելը և նրա պաշտպանությունը յուրաքանչյուր հայի պատիվն է, պարտքը և սուրբ պարտականությունը: - եթե մարդու համար լավագույն Երկիրը ասենք Իսպանիան է, ես ինձ մեջտեղից էլ ճղեմ չեմ կարող հիմնավորել։ Մարդը այդպես է ուզում, ինչ անես։ Թող իր կոդեկսում ինքը գրի որ Աշխարհի լավագույն Երկիրը Իսպանիան է։
Ընտանիքի պատիվն ու իդեալը՝ հայի կյանքի արմատական շարժառիթն է: Հայը կարող է զրկվել ընտանիքից, բայց նա չի կարող ընտանիքից դուրս կյանքի համոզմունք ունենալ: - միգուցե օգնե՞ս սա հիմնավորենք։
Հեդոնիզմի (հաճույքապաշտության), մարդու սեռական փչացման քաղաքականության մեջ Չարիքի Համաշխարհային ուժերի կողմից որդեգրած կուրսի դեմ հանդիպման, որի նպատակը մարդուն կենդանական վիճակի իջեցնելն է: Հայի, բոլոր հայրերի ու մայրերի պարտքն է, համառ և վերջ չունեցող պայքար սկսել ուղղված իրենց երեխաների բարոյական պահպանմանն ու դաստիարակմանը, որպեսզի թույլ չտալ նրանց իջեցումն ու հոգևոր ստրկացումը: - ամեն ինչ մարդու ընտրության վրա է։
Եթե մարդը համաձայն չի կամ բոլորովին այլ կոդեկս ունի կամ ընդանրապես կոդեկս չունի նա միևնույն է կանի այնպես ինչպես ուզում է։ Եթե համաձայն ես Tig ես ուրախ եմ, որ ևս մի մարդ իմ նման է մտածում, եթե չէ ուրեմն չէ, արա հակառակը կամ ոչ մի բան մի արա կամ արա այն ինչ ուզում ես։ Ինձանից ի՞նչ ես ուզում, որ ես իմ կարծիքը փոխե՞մ։
Ինչու՞ չեի պատասխանում գրածներին։ Ուղակի չգիտեի ինչ գրեմ։ Մարդկանց գրածների բնույթը և տրամաբանությունը նման էր տրամաբանության մասին անեկդոտին՝
- Ծով սիրում ե՞ս
- Ոչ
- Ուրեմն իմպոտենտ ես
Վերջին խմբագրող՝ haik: 13.05.2013, 20:24:
Ամէն!!!!!! :surb smile-իկ
StrangeLittleGirl (13.05.2013)
Հայկ, ուրեմն արի հստակեցնենք: Թեմայում լիքը մարդիկ, այդ թվում ես, նշել են այս մառազմի մի շարք աբսուրդային ու զվարճալի մտքեր: Եվ եթե կարողանաս հիմնավորել, որ դրանք աբսուրդային չեն, ես քեզ հերոս կսարքեմ: Էնպես որ փորձիր, որտև անեկդոտդ տեղին չի:
Հիմա շատ ժամանակ չունեմ, հետո գրառումդ ավելի մանրամասն կնայեմ, բայց նաև պատասխանիդ ձևից կհասկանամ արժի խորանալ, թե ոչ: Առայժմ առաջին պարբերությանդ մասին.
Ուրեմն մենք ապրում ենք ՀՀ-ում, ունենք սահմանադրություն, որն ասում է մասնավորապես.
Եվ եթե որևէ մեկը կասի, որ այս իրավունքին հետևող որևէ մեկը հայ չէ, ապա նա գլուխը պատին է տալիս, պատն էլ հետադարձ գլխովը: Որտև այդպիսի անասուն միտք արտահայտողն որևէ բարոյական իրավունք չունի ուրիշներին դատելու կամ նրա բարոյական կերպարի, ազգային պատկանելիության մասին վերամբարձ դատողություններ անելու:Հոդված 26. Յուրաքանչյուր ոք ունի մտքի, խղճի եւ կրոնի ազատության իրավունք։ Այս իրավունքը ներառում է կրոնը կամ համոզմունքները փոխելու ազատությունը եւ դրանք ինչպես միայնակ, այնպես էլ այլոց հետ համատեղ քարոզի, եկեղեցական արարողությունների եւ պաշտամունքի այլ ծիսակատարությունների միջոցով արտահայտելու ազատությունը։
Այս իրավունքի արտահայտումը կարող է սահմանափակվել միայն օրենքով, եթե դա անհրաժեշտ է հասարակական անվտանգության, առողջության, բարոյականության կամ այլոց իրավունքների եւ ազատությունների պաշտպանության համար:
Եթե սրա հետ համաձայն ես, անցնենք առաջ: Եթե ոչ, փորձենք լսել հիմնավորումներդ:
հ.գ. հետագա հնարավոր տաֆտալոգիայից խուսափելու համար նշեմ, որ կնքված եմ Առաքելական եկեղեցում ու ուրախ եմ դրա համար:
Վերջին խմբագրող՝ Chuk: 13.05.2013, 21:06:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
StrangeLittleGirl (13.05.2013)
Հերիք ա Հայկի վրա ղժժաք, հետո՞ ինչ որ չի հասկանում…
Կներես, բայց քո տրամաբանական պատճառահետևանքային կապը շատ է շեղված: Եթե մարդը աթեիստ է, դա դեռ չի նշանակում, որ նա հայ չի: Չուկը արդեն ասեց:
Իմ համար էլ կրոնը չափորոշիչ չի:
Վերևում արդեն ասեցի, չկրկնեմ: Էս մասով մենակ մի բան ավելացնեմ, մեկ ազգ խոսքը այնքան ենք ծեծում նման կոնտեքստներում, որ սկսում ենք այն արժեզրկել:
Էլի անտեղի հայտարարություն: ԱՆՏԵՂԻ, որովհետև հայի համար բնականաբար իր հայրենիքն է լավագույնը ու էս խոսքը ամեն առիթով դիմացինիդ աչքը խոթելով նորից արժեզրկվում է: Ասածս այն է, որ բնական երևույթները կարիք չունեն անիմաստ շեշտադրման:
Ընդհանրապես մարդ երևույթի համար է ընտանիքը առաջնային երևույթ ու սա ևս՝ մարդու բնական մղումը անբնական շեշտադրմամբ ու ազգայնացմամբ հակադարձման էֆեկտ է ստանում: Այսինքն ուզում ես լավ բան անել, բայց ստացվում է հակառակը:
Բարոյականություն եզրույթը ոչ միայն սեռական կյանքին է վերաբերվում, այլ նախ և առաջ մարդկային փոխհարաբերություններին՝ խաբել, գողանալ, սպանել...
Զգո՞ւմ ես, որ կրկին շեշտադրման խնդիր ունենք: Սեռական հաճույքը նման շեշտադրմամբ դարձնում ենք մեղք, այնինչ դա ընտանիքի՝ կին-տղամարդ փոխհարաբերությունների հիմնասյուններից մեկն է: Եթե մեկը քեզ ամեն րոպե ասի, խնձոր մի կեր, խնձոր ուտելը մեղքա, խնձորը սատանայի պտուղ է... ու ամեն րոպե աչքդ խոթի էս միտքը, ի՞նչ կլինես: կամ խնձորը կարժեզրկվի քո աչքերում, որը սխալ է, կամ հակառակը կդառնաս խնձորի գերին, որը էլի սխալ է... Ամեն ինչ իր տեղը, ժամանակն ու դերն ունի: Կրկնեմ՝ շեշտադրման խնդիր ունենք:
Ես չեմ ուզում, որ կարծիքդ փոխես, ես ուզում եմ որ մոտեցումներդ շտկես: Մարդկանց տրամաբանական վերլուծությունները կարողանաս լսել ու ինքդ վերլուծել, արդյունքում քո գրածները կհղկվեն: Իսկ նման շեշտադրումներով օգուտի փոխարեն վնաս են բերում հենց քո նշած ազգային արժեհամակարգին:
Էս մասով էլ Չուկը արդեն ասեց:
Եվ վերջում միայն ուզում եմ ավելացնել, որ իմ համար ազգի չափորոշիչներն են՝ Լեզուն, Մշակույթը և Հողը: Ազգը կարող է գոյատևել այս երեք սյուների վրա: Բայց սա դոգմատիկ չպետք է ընդունել: Օրինակ շատ սփյուռքահայեր, որ հայերեն բառ անգամ չգիտեին՝ Արցախի համար իրենց կյանքը դրեցին: Սա շատ ծավալուն թեմա է: Ասածս այն է, որ հայը պիտի ձգտի կենտրոնանալ այս երեք հիմնասյուների շուրջը, ոչ թե մեկս մեկին մեղադրելով նորից մասնատենք իրար:
Վերջին խմբագրող՝ Tig: 14.05.2013, 00:59:
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
CactuSoul (14.05.2013), Chuk (14.05.2013), StrangeLittleGirl (14.05.2013), Zodiac (14.05.2013)
Դու ճիշտ ես։ Այստեղ դժվար է քեզ հետ չհամաձայնվել երևի բոլոր առումներով։ Տեքստի ամենասկզբում եթե ուշադիր լինեիր կկարդաիր հետևյալը՝ ոչ մի վարքականոն չի կարող ընդգրկել պատվի բոլոր կողմերը և դրսևորումները կամ լինել սահմանափակված որոշակի կետերի քանակով: Դու շտապեցիր միանգամից փնովել։ Փնովելը, ձեռք առնելը հեշտ է, ով ասես կանի։ Դու ինքդ լուրջ պատասխան տեսա՞ր որևէ մեկի կողմից, որ մի հատել պատասխանեմ։ Կարող ես քո մեջ ուժ գտնել, ֆորումից դուրս, ուշադիր կարդալ ամբողջ կոդեկսը, մտքերը մինչև վերջ, հետո նոր եզրակացություններ անել։ Նույնիսկ կարող ես որոշ փաստեր փորձես ինքդ ստուգել, համեմատել։ Սխալը կայանում էր նրանում, որ դու վերցնում էիր տեքստից մի նախադասություն կամ բառակապակցություն ու դրանց հիման վրա կարծիք կազմում։ Բնականաբար ամբողջական մտքից անջատատված կտորը բոլորովին այլ իմաստ էր ստանում։
Պատվո վարքականոնը լուրջ բան է, այն օգնում է սեփական համոզմունքներում ավելի հաստատուն դառնալ։
Քեզ մի հարց։ Ընդհանուր առմամբ կոդեկսի մեջ կա՞ին մտքեր (ոչ թե առանձին ինչ որ կտորներ, բառեր, այլ ամբողջական), որոնք հակասում էին քո աշխարհընկալմանը, քո վերաբերմունքին դեպի Հավատքը, Ազգը, Հողը, Մշակույթը, Լեզուն։
Վերջին խմբագրող՝ haik: 14.05.2013, 01:51:
Քո ու մյուների գրածները իրականում ցույց տվեցին թեմայի լրջությունը և հզորությունը։ Սովորաբար, էգոյի թելադրանքի տակ գտնվող մարդը, հանդիպելով մի բանի, ինչը իր համար անհասկանլի է, դուրս է իր սեփական աշխարհընկալումից և որակապես էականորեն տարբերվում է, փորձում է տարբեր ձևերով այն իջեցնել, սխալ հանել, հասցնել սեփական մակարդակին։ Այդպիսով մարդը իրեն ավելի լավ ու հարմարավետ է զգում։ Դու և շատերը փորձեցիք թեմայում գրված մտքերը իջեցնել կենցաղային, ֆիզիոլոգիական մակարդակի վրա, ինչը ձեզ մոտ շատ վատ ստացվեց։ Ընդհանուր առմամբ կարող եմ ասել, որ ճնշմանը չդիմացաք, շատ թույլ էր։ Ոչ մի լուրջ պատասխան, վերլուծություն կամ կարծիք չստացա։ Մարդուն սխալ հանելնել է պետք մի քիչ խելքով ու մակարդակով անել։ Երևի դպրոցում լավ չես սովորել։
Ինչ վերաբերվում է քեզ ինչ-որ բան բացատրելուն և հիմնավորելուն։ Հնարավո՞ր է առաջին դասարանի երեխային բացատրել, թե ինչ է բարձրագույն մաթեմատիկան։
թողեք ծիծաղեմ էլի, ի՞նչ կլինի![]()
Էդ լավ ա, որ սա դոգմա չի:
Նախ ասեմ, որ չեմ կարող իմ մեջ ուժ գտնել ու խորանալ մի գրվածքում, որտեղ իմ կարծիքով սխալ շեշտադրումներ են արված:
Ինչ վերաբերվում է կոնտեքստից կտրելուն, մի հատ դու էլ քո մեջ ուժ գտի ու նախորդ գրառումներում շատերի կողմից կոնտեքստից կտրված մտքերը մի անգամ էլ կարդա, կարծում եմ կհամոզվես, որ այդ արտահայտությունները ինքստինքյան կտրված են կոնտեքստից ու հենց դրանք են փչացնում, թուլացնում, որակազրկում ասելիքը: Դու ինքդ ես ասում որ Պատվո կանոնակարգը լուրջ բան է, այսինքն այդ կանոնակարգը պիտի շատ մանրակրկիտ մշակված լինի, հաշվի առնելով նաև այս թեմայում առկա, թեկուզ և ծաղրական քննադատությունները, որ որևէ ավելորդություն կամ շատախոսություն չլինի նրա մեջ:
Կան մտքեր որ հակասում են իմ աշխարընկալմանը: Ամենահիմնական բանը, որ ինձ դուր չի գալիս նման գաղափարախոսություններում դա այն է, որ շատ մարդկային որակներ ազգայնացվում են: Ազգային կարող է լինել լեզուն, երգը, պարը, մշակույթը, բայց ոչ օրինակ պատվախնդիր լինելը կամ բարոյական լինելը: Հա կարելի է ընդհանրացրած ձևով ինչ ինչ հատկանիշներով բնութագրել այս կամ այն ազգին, բայց այլ շեշտադրմամբ: Օրինակ ոչ թե ասել, ով քրիստոնյա չի հայ չի, այլ ասել, հայերի մեծամասնությունը քրիստոնյա են, կամ հայերը կարողացան իրենց ընդունած քրիստոնեությանը, տվյալ դեպքում առաքելական եկեղեցու քարոզած քրիստոնեությանը, տալ նաև ազգային երանգ: Կամ չի կարելի ասել՝ ով պատվախնդիր չի, նա հայ չի, կարելի է ասել՝ լավ հայը նաև պատվախնդիր պիտի լինի: Զգո?ւմ ես շեշտադրումների տարբերությունները:
Ուզում եմ մի կոնկրետացում անել հավաքտի պահով, ավելի ճիշտ կրոնի: Դրանք իմ համար տարբեր բաներ են: Կրոնով ազգություն սահմանելը ամենասխալ բանն է: Քրիստոսից առաջ էլ հայը կար ու հայ էր: Նոր կրոնի ի հայտ գալուց հետո էլ հայը լինելու է ու հայ է մնալու: Համշենցի մուսուլման հայը նույնպես հայ է: Այնպես որ կրոնը ահավոր թույլ հիմնասյուն է ու չարժե նրա վրա հենվել այս հարցում: Իմ անձնական կողմնորոշումն էլ ասեմ: Չնայած, որ առաքելական եկեղեցում կնքված եմ, բայց ինձ քրիստոնեական գաղափարախոսության հետևորդ չեմ համարում: Իմ համար ավելի հոգեհարազատ են բնապաշտական մոտեցումները
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Chuk (14.05.2013), StrangeLittleGirl (14.05.2013), Հայկօ (14.05.2013)
Պարզ ա: Պարզ ա վերաբերմունքդ ու ասելիք չունենալդ՝ ուրիշ ոչինչ: Քեզ հստակ հարց էի տվել այդ գրառմանս մեջ: Հարցից թռնելը ու պիտակներ կպցնելը ընդամենը ցույց է տալիս քո՝ քննարկման պատրաստ չլինելը:
Ինչևէ: Թեման ապրելու միայն մեկ հնարավորություն ուներ իմ կարծիքով, եթե թեման բացողն ինքը պատրաստ լիներ այն քննարկել, որովհետև ակնհայտ էր, որ մյուսները այն ուղղակի մառազմ էին համարում (ինչպիսին այն կա՝ իրականում):
Ու քանի որ հեղինակը պատրաստ չի դրան, ես կարծում եմ, որ մնում է միայն մեկ ելք. փակել կրոնական անհանդուրժողական, սեռական անհանդուրժողականություն, ազգային անհանդուրժողականություն պարունակող թեման: Գնամ մոդերատորներին միջնորդելու:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ