Բյուր, արի դուզը խոսանք… Էս պահին սենց ա վիճակը՝ լիքը ծնողներ թքած ունեն երեխեքի վրա: Էդ երեխեքը իրավունք չունե՞ն նորմալ դաստիարակություն ստանալու: Ունեն իհարկե… Ու ո՞վ պետք է դրանով զբաղվի, եթե ծնողները թքած ունեն: Իմ կարծիքով դպրոցը, իսկ քո՞ կարծիքով: Ստեղ ծնողի հարցը չի, որ ասես ամեն իր գործն ա, ստեղ երեխայի հարցն ա, ով, որպեսզի շանսերը, որ իր ծնողի նման բառադի չի դառնա, մեծանան, պետք է լրացուցիչ դաստիարակություն, քան ծնողների չտվածն ու փողոցի լավ տղեքի հեղինակավոր կարծիքը
Հոս, արի մի բան հստակեցնենք: Դպրոցը դաստիարակություն ստանալու տեղ չի, էնտեղ կրթություն են ստանում: Էսօր մեր ազգի դժբախտություններից մեկն էլ էն ա, որ դպրոցը նաև որպես դաստիարակության տեղ են ընկալում, ու կեղծ հայրենասիրությունը հենց էնտեղ ա սերմանվում: Ինչ վերաբերում ա էդ բառադիներին դաստիարակության շանսից չզրկելը, ապա քո ասած խնդիրը հասարակական ա, ոչ թե կրթական: Եթե մենք ունենք ընտանիքներ, որտեղ երեխան դաստիարակություն չի ստանում, եթե էդ ընտանիքները դեռ մեծամասնություն են մեր երկրում, ոչ մի երաշխիք չկա, որ համապատասխան առարկան կծառայի իր նպատակին, ոչ թե կդառնա ֆաշիզմի քարոզ, ոնց որ գրականությունը հայրենասիրության քարոզ ա, կրոնի պատմությունը՝ քրիստոնեության ու տենց շարունակ:
Տրիբուն (24.05.2014)
Բյուր ջան, իդեալական դեպքում ընտանիքը դաստիարակում է, դպրոցը՝ կրթում ու տենց շարունակ... ամեն մարդ իր դերն ունի կյանքում, բլա-բլա
Բայց ամեն ինչ տենց չի, չէ՞… Օկ: Ստեղ հարցը նրանում է, թե ի՞նչ առարկա կուզենայի անցնել, որ չեմ անցել: Բայց ես նշում եմ ոչ թե էն առարկան, ինչի կարիքը ես եմ ունեցել, այլ այն, ինչ տեսնում եմ, որ կարիքը կա, իմ պատկերացմամբ:
«Դպրոցը նաև դաստիարակություն ստանալու համար է» միտքը գալիս ա ընդեղից, որ առաջին օրը մտնում ես դպրոց, ասում են «դպրոցը քո երկրորդ տունն է, դասղեկդ էլ 2րդ մայրը»: Այ էդ պահից սկսած, որ 6 տարեկան երեխուն տենց բան են ասում, արդեն պարտավորվածություններ ունեն էդ երեխու նկատմամբ: Ու հա՛ հենց էլ պետք ա զբաղվեն դաստիարակությամբ: Դու ասում ես կրթության համար է դպրոցը: Իդեալական դպրոցը: Ընդեղ հաստատ չեն ասում «էս քո 2րդ տունն ա»:
Ես ասում եմ ընդամենը, որ հաճելի կլիներ նման հարցերով զբաղվող առարկա լիներ դպրոցում, որտեղ նորմալ մասնագետներ կդասավանդեին, ու, նպատակին կծառայեր: Իսկ եթե մտավախություն ունես, որ ֆաշիզմի քարոջ կդառնա, ուրեմն էս թեման կամ պետք ա փակվի, կամ, առնվազն դու չպետք ա մտնես, որտև նույն հաջողությամբ մաթեմից որ կոմբինատորիկա են անցնում, ու իրանց բացատրում են, թե ոնց են հաշվում հավանականությունը, էդ էլ կարա վերափոխվի խաղամոլության քարոզի: Բայց լավ ա չէ՞, որ անցնում են, եթե նորմալ են անցնում:
Ուզում եմ ասեմ, որ եթե «մութ ուժերն» են կառավարում կրթական համակարգը, ցանկացած առարկա էլ կարող են իրենց ձեռնտու ուղղությամբ շեղել ու իրենց ուզած քարոզն անել, նենց որ քո ասածը հիմք չի, որ դրա պատճառով չարժի տենց առարկա լինի
Համաձայ չեմ Բյուրիկ,երեխեքը իրանց դաստիրակության հալալ կեսը ստանում են դպրոցում, պլուս կարող ա ընտանիքում ուրիշ դրվածք ա ՝ օրինակ հոմոֆոբականՀիմա ի՞նչ երեխենել տենց մնա
Համել մի հատ մեր համալսարաովել նայի էլի, են որ գալսի են առաջին կուրս սաքսաֆոն բառից ամաչում են քանի որ տգետ են ու սաքսը կապում են սեքսի հետ ու վաԴանում, իսկ հետո՝ երրորդ կուրսում սկսում են հիվանդի ֆալուսի չափը քննարկել, կներեք իհարկե արտահայտվելու համար
Ասելիքս են ա, որ կրթօջախը շատ բան ա փոխում, թե եդ մարդիկ նորմալ դաստիրակվեին և տանը , և դպրոցում կիմանային իրանց՝ երբ ոնց պահեն, որ հարցին ոնց վերաբերվեն ու տենց բաներ
![]()
Վերջին խմբագրող՝ GriFFin: 24.05.2014, 14:10:
Կուզենայի դպրոցում սեռական դաստիարակություն ու առողջ ապրելակերպ անցնեինք: Մեկ էլ ֆիզկուլտուրային մի քիչ լուրջ վերաբերվեին թե ուսուցիչները, թե աշակերտները:
Թեմայում նշված հիմնական առարկաները ես անցել եմ դպրոցում. երգ-երաժշտություն, նկարչություն /չնայած ես նկարչությունից տենց էլ 0 մնացի, բոլոր աշխատանքները եղբայրս էր իմ փոխարեն նկարում/, աշխատանքի ուսուցում, կյանքի հմտություն, 8-10-րդ դասարաններում հոգեբանություն, աստղագիտություն ու ինֆորմատիկա էլ եմ անցել:
Լիզ, երբևէ քեզ մոտ հարց չի՞ առաջացել, թե ոնց ա ստացվում, որ լրիվ նույն դպրոցը գնացած մի խումբ մարդիկ ինձ ու քեզ նման են դառնում, մի խումբն էլ բառադի անգրագետ հոմոֆոբներ, հարց չի՞ առաջանում, որ դպրոցի էդ տուֆտա հայրենասիրական քարոզները որոշ էրեխեքի ուղեղը լվանում ա, իսկ որոշ էրեխեք ասում են՝ դուք էլ, ձեր սուտի հայրենասիրությունն էլ: Պարզ չի՞, որ նման գաղափարական հարցերում ընտանիքն ավելի մեծ դեր ա ունենում, քան դպրոցը: Իհարկե, չեմ բացառում, որ դպրոցն էլ կարա գաղափարական փոփոխություններ ներարկի: Բայց դա ավելի քիչ ա, ու դպրոցի պարտականությունը չի: Դպրոցը եթե իրա միակ պարտականությունը՝ նորմալ կրթություն տալը կատարի, մնացած ամեն ինչն ավտոմատ կերպով իրա տեղը կընկնի:
enna (24.05.2014)
Տասը տարի դպրոց եմ գնացել,մեկ տարի էլ ֆիզիկական կուլտուրայի հայկական պետական ինստիտուտում եմ սովորել,դպրոցում կուզենայի դասավանդվեր տրամաբանություն առարկան,որն իմ կարծիքով շատ օգտակար/օգնական կլինի նոր կյանք մտնող երիտասարդներին:
ռոբոտիկա ))
Դպրոցի առարկաներից մի բան հիշեցի:
Հիշում եմ, թե ինչպես էինք դպրոցում անցնում «Հին դարի պատմություն»: Դասագրքի մեջ նկար կար, թե ինչպես է կապիկը դառնում մարդ: Հատկապես դա տպավորվեց նրանով, թե ինչպես ուսուցչուհին կանչեց մեր դասարանցիներից մեկին ու ստիպելով նրան ուսերը ներս գցել, մեզ «բացատրում» էր, թե ուսերը, այսինքն՝ կապիկի, ինչպես է ուղղվում և այլն:
Մի երկու տարի անց նույն ուսուցչուհին, որ մեզ «ցույց էր տալիս», թե ինչպես են մարդիկ առաջացել կապիկներից, մեզ «Եկեղեցու պատմություն» դասավանդեց: Միանգամից էդ ուսուցչուհին աչքիցս ընկավ:
Ինչևէ: Դեռ դպրոցից ցանկացել եմ հոգեբանություն անցնել: Ցանկությունս կատարվեց համալսարանում, բայց դասախոսի պատճառով էդպես էլ հոգեբանություն առարկան մնաց անհասանելի:
Զաքար (06.06.2014)
Գիտես Այբ ջան կան որոշ եկեղեցականներ,որոնք առաջնորդվում են հետևյալ գաղափարախոսությամբ ` մարդու արտաքին տեսքն ինչ,որ ժամանակ եղել է կապիկինի նման,ուղղակի նրանց մեջ եղել է ես-ը,որն էլ նրանց ժամանակակից մարդու տեսքին է բերել էվոլուցիայի ընդացքում,ասածս այն է,որ երևի ձեր դասատունել է առաջնորդվել այս գաղափարախոսությամբ![]()
Այբ (06.06.2014)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ