Կարդացի՜, կարդացի՜...սդե՜լալ, սդե՜լալ (թթենի):
Ես անցա ...էն ո՞ր գետն էր, որ անցնելը մեծ բարդություն հաղթահարել էր նշանակում... մմմ... հա՜, Ռուբիկոնը
Բռնվեք, ես գալիս եմ![]()
1–ին տարբերակ. «Հրացան» (Մերի Մկրտչյան)
2–րդ տարբերակ. «Չկորցնել» (ivy)
3–րդ տարբերակ. «Կճեպները» (Impression)
4–րդ տարբերակ. «Տամիբեի կրակե պարիսպը» (Lusntag Lusine)
5–րդ տարբերակ. «Ածելիավոր» (Mari Voltera Meliqyan)
6–րդ տարբերակ. «Վառվող երազանքի փայլը» (Enna Adoly)
7–րդ տարբերակ. «Պարտություն» (Այբ)
8–րդ տարբերակ. «Ականջավոր լուսին» (Գարեգին Վարդանյան)
9–րդ տարբերակ. «Գծեր Շեղողը» (Վահե Ղուկասյան)
10–րդ տարբերակ. «Շարունակություն» (Hasmik Artyomovna)
11–րդ տարբերակ. «Շուկայամերձ գոյապայքար կամ պատմություն ձկան գլխի, մկան պոչի, ագռավի կտուցի, ինչպես նաև ասֆալտի մասին» (Նարինե Կռոյան)
12–րդ տարբերակ. «Անորոշություն» (Այբ)
13–րդ տարբերակ. «Ալիսը տղամարդկանց աշխարհում» (StrangeLittleGirl)
14–րդ տարբերակ. «Դևական» (Sambitbaba)
15–րդ տարբերակ. «Թերզը» (Գալաթեա)
16–րդ տարբերակ. «Այրվող ծղոտների տունը» (Lis Beth)
17–րդ տարբերակ. «Քաղաքը ճահճի մեջ» (Ալֆա)
18–րդ տարբերակ. «Խորհուրդ» (Lis Beth)
19–րդ տարբերակ. «Նախագահը» (Համբարձում Համբարձումյան)
20-րդ տարբերակ. «Դառնահամ» (Valkyrja Rue)
21-րդ տարբերակ. «Պարիր ինձ համար» (Հայկօ)
22-րդ տարբերակ. «Գունատ Ձիու Ստվերը» (Rhayader)
Կարդացի՜, կարդացի՜...սդե՜լալ, սդե՜լալ (թթենի):
Ես անցա ...էն ո՞ր գետն էր, որ անցնելը մեծ բարդություն հաղթահարել էր նշանակում... մմմ... հա՜, Ռուբիկոնը
Բռնվեք, ես գալիս եմ![]()
ivy (19.04.2013)
1–ին տարբերակ. «Հրացան»
Եթե սա մոգական ռեալիզմ ա, ուրեմն Վրեդնի Ֆռեդն էլ ա մոգական ռեալիզմ:
Որ նոր էի սկսում գրել, աղջիկ վախտերս, տրիստա լետ տամու նազադ, ես էլ էի սենց գրում: Բացի ինձնից գրածս ոչ մեկ չէր հասկանում ու անգամ հրացանի սպառնալիքի տակ ոչ ոք երկրորդ անգամ չէր կարդա:
Հասկացանք՝ փսիխոդելիկ, բայց անգամ դա չպետք ա ինքնանպատակ լինի: Մարդիկ մրցույթի գործը կարդում են հասկանալու ու կարդացածից հաճույք ստանալու ակնկալիքով, ոչ թե ռեբուս լուծելու ու րոպեն մեկ մտքում ասելու՝ "հը՞ն"
Լինում էին պահեր, որ տանում էր գրվածքը, թվում էր՝ հեսա մի տեղ կհասնի, մեկ էլ էլի՝ քըռթ: Հերթական ռեբուսով պատը: Ու արդեն չես էլ ուզում խորանաս, որ հասկանաս:
Եթե էս մրցույթում չլիներ՝ հարյուր տարի մնար՝ չէի կարդա: Բայց ստիպված էի, որ կարողանամ միանալ զվարճանքին:
Ու համ էլ մեր տանը տոնածառի խաղալիք կա, որ ինձնից մեծ ա տարիքով
Մրցույթի հետ կապ չուներ:
Բայց գրողը գիտի գրել, ապրի ինքը:
«15. Թերզը»
Վատիկը չէր։ Շարադրանքը սահուն էր ու գրագետ։ Հեշտ ու հետաքրքրությամբ կարդացվում էր։ Բայց ինչքանո՞վ էր մոգական ռեալիզմ, եսիմ... Ասելիքն էլ հստակ չէր մի տեսակ։
Հա, Թերզը լավն էր։
Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
Ռոյ Գուդման
CactuSoul (25.04.2013)
2–րդ տարբերակ. «Չկորցնել»
Սիրուն էր գրած: Առաջինից հետո՝ չքնաղ մի սահքով կարդացվեց, էն էլ երկրորդ անգամ:
Հիմա անցնենք տեխնիկական պահերին:
Եթե Աաթը գայլ էր դառնում ու հետ էր փոխակերպվում մարդու, ուրեմն ինքը werewolf էր, (հայերեն իմ չհավանած թարգմանությամբ՝ փոխակերպուկ), չէ՞: Համենայն դեպս ինչքանով որ ես եմ ուսումնասիրել գրականության մեջ մարդուց գայլ տրանսֆորմացիաները, կլասիկ առումով՝ Սաթի "ախտանշանները" werewolf-ային էին: Հակառակ դեպքում ինչի՞ պետք ա մարդը հանկարծ գայլ դառնար: Հա, էլի մոգական ռեալիզմ, բայց քանի որ երևույթը ուրիշ ֆոլկլորից ա վերցրած, պրիչոմ շատ վաղուց իր տեղը հաստատած ֆոլկլորից (փոխակերպուկներ, վամպիրներ, և այլն) երևույթի սկզբնապատճառն էլ հետը պետք ա գա, ուզած-չուզած: Այսինքն՝ փոխակերպվելու պատճառը չենք կարող անտեսել:
Իսկ պատճառն էն պետք ա լինի, որ Սաթին ուրիշ werewolf ա կծել: Տենց էն դառնում էդ բանից: Ձևը տենց ա:
Ու ստեղ ուրիշ պահ ա գալիս:
Եթե Սաթը werewolf-ա, ինքը չի կարա ուրիշին չկծի, դա իր անբաժան ու անհերքելի բնույթն ա: Կծի ու դարձնի իր նման:
Բայց Սաթը հերոսաբար չի կծում ոչ մեկին, որը համոզիչ չի:
Հիմա մի կողմ թողնենք werewolf-ի պահը ու նայենք նենց, որ Սաթն ուղղակի կին-գայլ ա: Պատճառ չփնտրենք:
Անհավանական ա թվում, որ գյուղացիները մենակ անիծելով ու չանչ անելով կվերաբերվեն մի երևույթի, որ մի գիշեր կարող ա մտնի իրանց տուն ու իրանց երեխեքին հում-հում ուտի:
Հատկապես նկարագրած գորշ, հուսահատ ու կիսագրագետ միջավայրը չի թողնում, որ դրան հավատաս: Վաղուց պետք ա Սաթին խորոված արած լինեին, ուտեին, չորս երեխեքին էլ հետը:
Ես որ չհամոզվեցի, չգիտեմ:
Բայց շատ սիրուն էր գրած
Շատ հավես նկարագրություններ կային, կպնող ու հիշվող մի տեսակ: Օրինակ՝
Պաչիկ հեղինակին:Այն անցնում էր բթացած հոգիների միջով՝ դատարկության մեջ դատարկություն լցնելով:
Երկար, շա˜տ երկար մտածեցի, թե ում օգտին քվեարկեմ, ինչ սկզբունքով և այլն: Ինձ մոտ այ էսպիսի դասակարգում էր.
1-ին տեղ. Կճեպներ
2-րդ և 3-րդ տեղեր Չկորցնել և Պարիր ինձ համար
4-րդ և 5-րդ տեղեր Ականջավոր լուսին և Դառնահամ
Իսկ դրանից հետո գալիս էին բիրիքով գործեր, որոնք դուրս եկել են, բայց քանի որ էս անգամ որոշել եմ հնարավորինս խիստ լինել ու քանի որ էս անգամ լավ գործերն իսկապես շատ էին, որոշեցի երեքի փոխարեն հինգ գործի ձայն տալ: Էսքան բան: Ու թքած կոնկուրենցիայի վրա:
Alphaone (19.04.2013)
9. Գծեր շեղողը
Հը՞ն, լսվում են փտած սարդոստայնների նվվոցը՞: Էս մրցույթը չափազանց նեղ ա երկու Անուբիսի համար, hell yeah, մեկ էլ հեչ մոգական ռեալիզմ չէր էս Գծեր շեղողը, է, հեչ: Ուրեմն, իմ նանիր ու զազիր կարծիքով, էս պատմվածքի կենտ կտորները լավն էին, զույգ կտորները՝ չէ: Այսինքնս՝ գործից ուշացող մարդը, դիակիզարանի ծիտն ու նույնիսկ անձրևի տակ ծավալվող հուզումնառատ տեսարանը ահագին լավն էին, բայց (օ՜ ոչ) հենց սկսվում էին անտրակտները, մի տեսակ ամեն ինչ կոտրվում էր: Ես եմ գծերը շեղողը, որ շեղում է գծերը՝ գծերը շեղելով, շեղած ունեմ ձեր բոլորի գծերը, ո՜վ անշեղ շեղյալներ, շեղելով շեղում եմ ձեզ, ես, ես, ինքս: Չէ, էլի: Ավելի նուրբ ա պետք լինել: Միտքն էր շատ կայֆը, ինձ որ կարգին դուր եկավ, մի տեսակ ավելի լավ բաներ կարելի կլիներ գրել էդ մտքով մոգական ռեալիզմ ժանրում, նե՜նց լավ բաներ (երևի, հը՞ն, թե՞ չէ), բայց չէ, ավելի շուտ ես սա sci-fi եմ պատկերացնում ու առանց ավելորդ պաթոսի. «մտավ փաբի զուգարան, չորս րոպե քառասունութ վայրկյան հետ գնաց, համարյա առանց նայելու կարգավորեց ԶՊՌՏԻՉԸ, արագ շեղեց Բ2 գիծը, ճիշտ պահին դուրս եկավ՝ օդից բռնելու համար աստիճաններից համարյա գլորվող կյաժ նանարին, երկու ժամ տասնութ րոպե հետո քնեց հետը, երկու ժամ հիսունվեց րոպե հետո իմացավ ԳԱՂՏՆԻՔԸ, մտավ զուգարան, դուռը կողպեց, երեք ժամ մեկ րոպե հետ գնաց, արագ շեղեց Ճ69 գիծն ու մոտեցրեց Բ2-ին, դուրս եկավ ճիշտ էն պահին, երբ կյաժ նանարն արդեն աստիճաններից ընկել էր Պողոսի գիրկը, ժպտաց նանարին, իրար կապեց Պողոսի մեքենայի գիծն ու մեկ ժամ քսանութ րոպեից սառույցի վրա սահող բեռնատարի գիծը, պլաշի օձիքը բարձրարեց, դուրս եկավ»: Ուֆ աման եսիմ է, աչքիս ես անտաղանդ եմ: Հեղինակը լավ ա գրում ու աչքիս՝ հավեսով ա գրում ամենակարևորը, մինուս մի քիչ պաթոս, պլյուս մի քիչ փորձառություն, ամեն ինչ տեղը կընկնի, ամեն ինչ լավ ա, ուրիշ ի՞նչ ա պետք կատարյալ երջանկության համար: Դիակիզարանի խցի առաջ կանգնած աղջկան համարյա սիրահարվեցի, իմ արև, ակնոցները՝ սիրուն քթին, չկամ ես, հալվում եմ։
DIXIcarpe noctem
CactuSoul (25.04.2013)
13. Ալիսը տղամարդկանց աշխարհում - Ձայների քանակից զարմացա, կարող է թեմային համապատասխանում է, բայց ինձ այդքան էլ հետաքրքիր չէր, առանձնապես ոչ մի բանով չգրավեց...
14.ԴԵՎԱԿԱՆ - Լավն էր, սա էլ չստացված ձայների քանակից զարմացա... երևի քիչ են կարդացել, կամ մենակ ինձ հետաքրքրեց: Էպոսներ չեմ սիրել, բայց հսկաների համադրությունը գեղեցիկ էր, մի քանի բան էլ սովորեցի....
15.Թերզը - չէի ասի շատ դուրս եկավ: Քվեարկեցի ամենաշատը Թերզի խաբելու համար, որ սուտ պատմություններով երկրորդ կյանք էր հորինում...
16.Այրվող ծղոտների տունը - կքվեարկեի, եթե որոշ տարբերակներ դուրս չգային... պատմվածքը պիտի հետք թողի՝ տպավորություն: Ինձ վրա չդողեց...
17.ՔԱՂԱՔԸ ՃԱՀՃԻ ՄԵՋ - անհասկանալի էր...
18.Խորհուրդ - մի քիչ սովորակն դարձած էր...
19.Նախագահը - կարելի էր կատակերգություն նկարել.... լավն էր...
20.Դառնահամ - կարծես սկիզբ ու ավարտ չունեցող, նկարագրություններ, հիշողություններ... դուրս գալիս են..
21.Պարիր ինձ համար - կքվեարկեյի, եթե առաջատարներից չլիներ.... մեկ էլ ո՞նց պայմանավորվեմ հեղինակը գովազդային ընդմիջման ժամանակ մեր տունը գովազդեր, վերջապես վաճառվեր....
22.Գունատ Ձիու Ստվերը - չեմ էլ հիշում ինչ էր...
Ով որ լավ տեղյակ է Մոգական ռեալիզմ ժանրից, կարո՞ղ է բոլորը հերթով գնահատել ըստ թեմայի համապատասխանության... ուզում եմ իմանալ ինչքանով եմ ճիշտ հասկացել...
Սրիկա է մարդը, եթե նա ապրում է, երբ ապրելն իսկ անհնարին է.
Եվ սրիկա է նա, ով նրան դրա համար սրիկա է անվանում...
Smokie (22.04.2013)
Այսպես բոլոր տարբերակներով՝ առանց լավագույն տասնյակի ավելի լավ է... մի ժամում չի ավարտվում ընթերցումը, բոլորը հավասար մասնակցում են քվեարկությանը, ընտրությունն էլ չի սահմանափակվում...
Սրիկա է մարդը, եթե նա ապրում է, երբ ապրելն իսկ անհնարին է.
Եվ սրիկա է նա, ով նրան դրա համար սրիկա է անվանում...
ivy (19.04.2013), Sambitbaba (20.04.2013), Մարկիզ (19.04.2013)
Alphaone (19.04.2013)
Դեւական. Լավն էր: Դուրս եկավ բավականին
Թերզը. Այս պատմվածքն էլ վատը չէր: Բայց Դեւականն ավելի հավանեցի
Պարիր ինձ հետ. Ահավոր դժվարությամբ եմ կարդում, համ հոգնած եմ, համ պատմությունն ա ձանձրացնում: Կիսատ թողեցի, դուրս չեկավ: Խուժանիկ թեման է՛լ մե՜ծ կապ ունի չհավանելու հետ:
Մնացին երկու կարճ պատմվածքներ, դա էլ վաղը առավոտյան![]()
Երաժշտությունը բավական է կյանքի համար՝ բայց մի ամբողջ կյանքը բավական չէ երաժշտության համար:
Սերգեյ Ռախմանինով
Lusntag Lusine (20.04.2013), Stranger_Friend (19.04.2013)
Alphaone (19.04.2013), StrangeLittleGirl (19.04.2013)
CactuSoul (25.04.2013), ivy (19.04.2013), StrangeLittleGirl (19.04.2013), Stranger_Friend (19.04.2013), Մինա (20.04.2013), Նաիրուհի (21.04.2013), Ուլուանա (19.04.2013)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ