Dayana-ի խոսքերից
Արտ, էս երկուսը հակասության են բերում։ Ես օրինակ էս պարը նայելիս մտքումս արդեն մի բան մտածել էի, ու ինձ հետաքրքիր էր, արդյո՞ք այն մոտ է բեմադրության «նպատակին», ու պարզվեց, որ իրարից էնքան հեռու են, ինչքան Ձորի Միրոն ու Արմագեդոնը։
Հիմա հարց ա առաջանում․ եթե ես գրում եմ էն, ինչ զգում եմ ՝ էս բեմադրությունը նայելիս, և հստակ գիտակցում եմ, որ այն բացառապես «հակասում» է, կամ չի «բռնում» պարի հիմնական, հեղինակի «մտքին», ապա ի՞նչ սկզբումքով, ո՞ր բազայի հիման վրա պիտի իմ գրածը համարվի «թեմայի շրջանակներում», կամ ոչ։
Իհարկե ես կարող եմ գրել լավ, որ բոլորը հավանեն, բայց թեմայի շրջանակներում չի լինի։ Էս դեպքում, եթե կարիք լինի ընտրել մի քանի ստեղծագործությունների մրցույթի քվեարկության մասում հայտնվելը, արդյո՞ք հաշվի կառնվի պարի «միտքը», թե՞ ոչ։
Հարցին կարող ես չպատասպանել, ուղղակի կիսվում եմ մտքերով։
Էջանիշներ