Quyr Qery (18.11.2012), Sambitbaba (16.11.2012), Արէա (16.11.2012), Ձայնալար (17.11.2012)
keyboard (16.11.2012)
Հոդվածագիրը ի սկզբանե ռասիստ անասուն էր, քանի որ վերնագիրը ռասիստական ա: Ըստ քեզ ինը լրիվ տոլերանտ ա, բայց ռասիստ անասունական վերնագիր ա գրո՞ւմ:
Նորից, վերնագրում շեշտել, որ կոտրել են ՊԱՐՍԻԿՆԵՐԸ ՌԱՍԻՍՏԱԿԱՆ Ա: Աշխարահայցքի տարբերություն կա, համաձայնության դժվար գանք:
Ցույց տուր ինձ փաստաթուղթը, որտեղ հստակ գրած կլինի, թե որքան է ծախսվել այդ արձանների վրա:
Quyr Qery (18.11.2012)
CactuSoul (17.11.2012)
Չեկանք, անցանք առաջ
Արթ ջան, իմ գործը հիմնականում ՏՏ ոլորտի մեկ էլ պոլիգրաֆիայի հետ ա կապված, մասնագիտությամբ էլ ռեդիոինժեներ եմ, որ ....-ով բոմբ էլ գցեմ, քո ուզածը քեզ ցույց տալ չեմ կարող, եթե դու այդքան մտահոգված ես, ստորագրահավաք սկսի, բաց նամակ գրի քաղաքապետին, եթե ֆեյսում կաս, ասում են էնտեղ էլ էջ ունի, էդ էջով իրան մեսիջ արա, թող քեզ տրամադրի, դու հաշվի տես, ինչքան ա մխսած, ինձ ասա, ես քո խոսքը հիմք վերցնեմ, բողոքեմ եվրոդատարան, ինչ կլինի, միասին կվայելենք
Հ.Գ. Հա մեկ-մեկ էլ տան լվացքի մեքենաներն եմ սարքում, պետք լինի խաբար արա![]()
Վերջին խմբագրող՝ keyboard: 17.11.2012, 16:10:
Lion (17.11.2012)
Համաձայնիր, որ դա հոդված գրողի խնդիրը չի: Ես չեմ ուզում, որ մենք մեր զարգացող գերտոլերանտությամբ հասնենք մյուս "զարգացած" երկնրեին: Օրինակ, լսել եմ, որ Մեծ Բրիտանիայում Վիննի-Պուխը վիտրինաներում դրված է առանց... Պիտաչոկի, քանի որ դա, գիտեեք ինչ, վիրավորում է մուսուլմանների կրոնական զգացումները: Ասում են նաև, որ վերջերս Սկանդինավյան երկրներից մեկում արգելել են հրապարակում... տոնածառ դնելը - կրկին "մուսուլմանները վիրավորվում են": Էլ չեմ ասում այն մասին, որ որոշ "զարգացած" երկրներում հրաժարվում են "հայր" և "մայր" բառերից:
Հասկանում եք, այս գերտոլերանտությունը, որն արդեն ծայրահեղ դրսևորումներ է ստանում, բերում է մի յուրօրինակ ցենզուռային, ինչպես օրինակ սովետի ժամականերում էր: Աբսուրդա, չէ, կառուցում ենք դեմոկրատիա... գալիս ենք ցենզուռայի![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Լավ էս ի՞նչ ձևական մարդասիրություն ա։ Մի կարգին հայի նկատմամբ սխալ բան գրեն կամ ասեն, էսքան պաշտպանող չի լինի, բայց հանկարծ մի օտարազգի մեկի մասին կես տառ սխալ գրեն, միանգամից «մարդասերները» գործի են անցնում։ Պարսիկ լինի, թե հայ, ի՞նչ կապ ունի։ Կամ արձանը կավից ա, թե մետաղից, ի՞նչ կապ ունի, մեկա` արձանի վրա բարձրանալը սխալ ա։ Ի՞նչ ա նշանակում` նստել արձանի վրա ու նկարվել։ Արձանի կողքը չի լինո՞ւմ նստել կամ կանգնել։ Արձանը վրան բարձրանալու համար չի։ Էն, որ էդ արձանները անորակ են, էդ պարզ ա, բայց էդ չի նշանակում, որ պետքա նստել արձանի վրա, հետո ասել` անորակ էր։ Այ էշ, թեկուզ որակով լինի, արձանի վրա կարելի ա՞ նստել։ Իսկ ամեն օր արձան դնել, հետո ասել, որ կոտրեցին, հետո նորոգել նորից դնել, հետո ասել, որ էլի կոտրեցին, էս արդեն ծիծաղալու ա։ Տեսնում եք` կոտրել են, պատճառը հասկացեք ու հետևություն արեք, ոչ թե նորոգեք էլի նույն ձև դրեք սպասեք, թե երբ նորից կկոտրեն։ Նենց էլ մարդիկ «անկեղծ» ներվայնանում են, թե ո՞նց կարելի ա Չարենցի կամ Սևակի արձանը կոտրել։ ՀՀ դրոշ էլ դնես, եթե պատշաճ տիրություն անող չեղավ, վառող միշտ էլ կգտնվի, ո՞վ ա կասկածում։ Վարորդներին տուգանքաղեղդ անելու համար ամեն խաչմերուկի վրա չորս հատ կամեռա են դրել, հնարավոր չի՞ ամեն արձանի համար, չորս հատ չէ, մի հատ կամեռա դնել։ Թեչէ իրանց միամիտի տեղ դրած հույսները դրել են մարդկանց շնորհքի վրա, որ էդ մարդկանց արձանները ոչ ոք չի վնասի։ Ո՞վ ա Հրանտ Մաթևոսյանին ճանաչում, սերիալում հո չի՞ խաղում, որ ճանաչեն։ Էլ չեմ ասում, որ արձաններն էնքան վատն են, որ ճանաչողներին էլ, էդ մարդկանց իսկապես հարգող ու մեծարողներին էլ առանձնապես դուր չեն գալիս։
Իսկ պարսիկներն էլ լրիվ ուրիշ թեմա են։ Ստեղի պարսկների հիմնական մասը հաբռգած, թե ինչի՞ են տենց վեր-վեր թռնում, չես հասկանում։ Իրանց համար փող ծախսելու տեղ են գտել, հասկացանք, իրանց մոտ քարի դար ա, մեզ էլ ձեռնտու ա, որ գան ծախսեն, բայց թող բարի լինեն իրանց լպիրշ պահվածքը մի կողմ դնեն։ Երկու բաժակ խմում են, ինչ ունեն-չունեն կորցնում ընգնում են փողոցները, էշի նման ձենները գլուխները քցած, մենթերն էլ վախում են մի բան անեն։ Թե ասա` խմել չգիտեք, ինչ եք լակում ընգնում մեջտեղ, որ կլուբների ունիտազներից հազիվ են քերում հանում, որ դուրս շպրտեն։ Ու էս սաղ հեչ, կարա լինի, բայց այ հանկարծ մեկը հոդվածի մեջ չգրի, որ պարսիկ են եղել, չի կարելի, ռասիստներ։
Մի ժամանակ էլ ինչ որ էմոներ էին ինչ էին, դրանց էր չէ՞ լավ պաշտպանում ազգս:
Վերջին խմբագրող՝ Kuk: 17.11.2012, 16:32:
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
Ռամշ ջան, կներես, բայց ծիխաղս եկավ, անկեղծ:
Իսկ որ ասենք, նույն բոմժը գա ու կպնի ձեր հայաթում կայանված քո մեքենային կամ կարկուտը քո 30,000 եվրոյանոց մեքենան ծռի, դու նույն հանգստությամբ ու մերսեդեսին կամ ավտոարտադրողին կասե՞ս, որ անորակ արտադրություն ա տվել, դրա համար կարկուտը ծռելա կամ բոմժը ավտոյի վրա խազ ա արել: Ու անիծելով այդ վատ արտադրանքը կշարունակես ապրել ինչ ա թե դու շատ մարդասեր ու տոլերանտ ե՞ս: Ու ոչ մի միջոց չէս թեռք առնի՞:
Չեմ հավատումՍևանի ճամփին սարքած երկաթից արձանները տեսել է՞ս, թե հավես ունես մի օր միասին գնանք նայենք ախպերս, համ էլ կծանոթանանք կշբվենք
![]()
Վերջին խմբագրող՝ keyboard: 17.11.2012, 16:25:
Վահե-91 (17.11.2012)
Շնորհավորում եմ, Դուք ստացաք 2 շնորհակալություն:
Ինձ չի հետաքրքրում, թե որ վերնագիրը ինչ ռեակցիա կառաջացնի մարդկանց մոտ, ես միայն բացատրում եմ «Պարսիկները ջարդել են արձանը» ու «Կինը ջարդել է արձանը» վերնագրերի ոճական տարբերությունը:
Անցար ծայրահեղության: Էն, որ ինչ-որ մարդիկ արձանը անզգուշության հետեւանքով ջարդում են, իսկ լրատվամիջոցը շեշտ ա դնում ջարդողների ազգային պատկանելության վրա, դա իմ համար նորմալ չի: Եթե քո համար նորմալ ա, թող նորմալ լինի, քեզ համոզելու բան չունեմ:
Էստեղ ինչ-որ մեկը գրե՞լ ա, որ արձանի վրա բարձրանալը ճիշտ ա: Ես ինքս եմ էս թեմայում քննադատել արձանների վրա բարձրացողներին:
Համամիտ եմ, պարսիկ թե հայ, ի՞նչ կապ ունի: Իսկ հոդվածը գրողի համար, փաստորեն, կապ ունի: Հենց դրա համար էլ ինքը ռասիստ ա:
Ոչինչ, նորմալ ա, իմ ծիծաղն էլ քո գրառումից եկավ:
Տեսականորեն կարա երկնաքար էլ ընկնի ու ցանկացած արձան վարի տա, դա չի խնդիրը: Ուղղակի ես փորձում եմ տարբեր ձեւերով բացատրել, որ էս կավից արձանները ոնց էլ լինի տարատեսակ անզգուշությունների հետեւանքով ջարդվելու են, նույնիսկ եթե կամեռաներ դրվեն ու ջարդելու համար տուգանքներ սահմանվեն:
boooooooom (17.11.2012), Quyr Qery (18.11.2012), Ռուֆուս (17.11.2012)
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
keyboard (17.11.2012)
Ախպեր պարսիկ ա ջարդել, գրել ա պարսիկ ա ջարդել, ազգություն նշելը ռասիստություն ա՞։ Ես էլ որ էդ մասին հոդված գրելու լինեի, ես էլ կնշեի, որ պարսիկ ա ջարդել։ Ու հլը մի հատ էլ շեշտ կդնեի դրա վրա, որ մեր համբալները մեզ քիչ են, մեր ոչխարներին շատ ենք հասցնում ձեռները բռնենք, որ չոչնչացնեն շուրջը եղածը, մի հատ էլ պարսիկ համբալներն են գալիս ոչնչացնելու։ Դու քո տանը կարաս ոտերդ ուզածդ ձևով դնես փռվես, բայց հարևանի տանը հաստատ տենց չես անի, բա հլը սրանց հաբռգածության աստիճանը նայի, որ եկել նստել են արձանների վրա։ Դու քո քաղաքում գիտես` որտեղ ինչ կարաս անես, ինչ չես կարա, ընդհանրապես` ծանոթ ես, ներքին կարգուկանոն կա, ինչ որ չափանիշներ կա, որ պետքա տեղացի լինես, որ իմանաս։ Խոսքի Կազիրոկում նստում են հիմնականում տարիքով մարդիկ, ընդեղ պիցա չեն ուտում, հոդ դոկ չեն ուտում, ընդեղ չայ են խմում, կոֆե, ջերմուկ, մի խոսքով ըտեղ ջահելներով մի տասը հոգով չես հավաքվի գնաս հռհռալու, կայֆավատ լինելու, որտև համ քեզ հարմար չի լինի, համ էլ կողքի մարդկանց կհարամես, այգու մեջի կաֆեն էլ աչքի չի ընկնում ջահել հաճախորդներով, էլի տենց շուխուռ անելը միքիչ էն չի, դեմի մայթի աթոռներին էլ էս եղանակին նստելը հարմար չի, որտև դա ծտերի համար ծառայում ա որպես հասարակական զուգարան, Փարպեցին փաբերի փողոց ա, Հյուսիսային Պողոտան քաղաքի կենտրոնն ա, բայց էնտեղ կարաս տեսնես ամենաշատ թվով գեղցիների և այլն.. Այսինքն` սենց բաներ կա, որ մենք` տեղացիներս գիտենք չէ՞, ու որ մի տեղ գնում ես, ուրիշ քաղաք կլինի, թե ուրիշ երկիր, ամեն դեպքում քեզ նենց չես զգում, ոնց քո քաղաքում, որտև շատ բաներ չգիտես, ու որպեսզի ադեկվատ լինես, պետքա միքիչ զուսպ պահես քեզ։ Իսկ սրանք իրանց ոնց ուզում պահում են, հիմնականում։ Ու դրա վառ ապացույցն էլ էն ա, որ քաղաքում տեղադրված արձանների հետ զգույշ չեն վարվում։ Իսկ վրեն նստելը էդ զգույշ չպահել չի է, էդ անասունի նման ոչնչացնել ա։ Հիմա էն, որ ինքը անասուն ա, դա պարզ ա, հիմա ձեր ասածն ի՞նչ ա, պետքա գրել անասուն ա, բայց չի կարելի գրել, որ պարսիկ ա՞, որ ռասիստական չստացվի՞։ Էշը մնում ա էշ, եթե պարսիկ ա, պետքա գրես պարսիկ էշ, եթե հայ ա, պետքա գրես էշ հայ, ճիշտ նույն տրամաբանությամբ, ոնց որ կգրես իսկական ավանակի մասին` սպիտակ էշ կամ մոխրագույն էշ։
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
ասում ես ազգությունը կապ չունի, ու էս դեպքի հետ զուգահեռ հիշում ես մեկ այլ X պարսիկների արարքները, միայն էն պատճառով, որ իրենք էլ են պարսիկ: Չի բռնում իրար հետ: Օրինակ բերվեց, որ եթե վերնագիրը լիներ կանայք ջարդել են, լրիվ նույն բանը կլիներ: Չեմ կարծում, որ տենց վերնագիր կարդալուց հետո, կհիշեիք այլ կանանց /ընդհանրապես առնչություն չունեցող/ կատարած արարքները ու կասեիք «Սրանք /հղում կատարելով բոլոր կանանց/ իրանց ոնց ուզում պահում են»:
Ամեն դեպքում չեմ հավատում, որ նման վերնագրով հոդվածները քո ու շատերի մոտ չի մեծացնում ընդհանուր պարսիկների նկատմամբ բացասական տրամադրվածությունը: Սա իմ կարծիքն է:
Նույն ռասիստ վերնագրերը նաև ռուսներն են օգտագործում, երբ հերթը գալիս ա կավկազցիներին կամ հայերին: Որ ասենք ռուսը ռուսի գլուխ ա ուտում չեն ասում կյաժ բոյով ռուս Վալոդիան կրակել է, ռուս Իվանի վրա: Բայց որ կավկազցի են, միանգամից «ուռաժենցի Կավկազա զաստրելիլի ռուսկովա»: Պարադոքսն էլ էն ա, որ էտ «ուռաժենցիները» իրանց քաղաքացիներն են: Ու նման ռասիստ լրագրողների պատճառով ես ու դու ռուսների մեծ մասի աչքերում սարերի վայրենիներ ենք, որոնցից անընդհատ վտանգ են սպասում. նույնիսկ եթե երեսիդ դա չեն ասում:
հ.գ. թեմայից արդեն շատ ենք շեղվում, երբ էս գրառումները համապատասխան թեմա տեղափոխեն, կարող ենք շարունակել քննարկումը:
Հա բա եթե պարսիկներից ա խոսք գնում, պարզ ա, որ հիշում եմ այլ պարսիկների ու հիշում եմ, որ հիմնականում իրանք իրանց լկտի են պահում, իսկ այ որ կանանց մասին լիներ, չէի հիշի այլ կանանց, քանի որ կանանց դեպքում նույնը չի, այսինքն` նենց չի, որ կանայք իրանց հիմնականում տենց են պահում։ Բնական ա, ստեղ ռասիստությունը ո՞րն ա։ Ես որ գնում եմ այլ երկիր, ես ինձ նորմալ եմ պահում, ու առանձնահատուկ ուշադրություն եմ դարձնում վարքիս` հաշվի առնելով, որ պետքա ավելի ուշադիր լինել տեղի բարքերը քաքմեջ չանելու համար։ Բա հյուր ես գնում, պետքա քեզ միքիչ էլ զուսպ պահես, քան սովորաբար։ Հիմա խոսք ա գնում անշնորհք պարսիկների մասին, ու քանի որ ստեղ ինձ հանդիպած պարսիկների հիմնական մասը ինչ որ չափով անշնորհք ա, էդ մասին ասում եմ, եթե էս նույն թեման գնար չինացիների ամսին, էլի կասեի, որ անշնորք են ու ոչխար, բայց չէի հիշատակի այլ չինացիների, քանի որ աչքովս չեն ընկել նման չինացիներ, չինացիներն էլ աչքովս ընկած լինեին տենց, իրանց մասին էլ կասեի։ Հիմա ի՞նչ, ես չինացիների նկատմամբ ռասիստական տրամադրություն չունեմ, պարսիկների նկատմամբ ունե՞մ։ Թուրքիայում էլ խոսքի գերմանացիներն իրանց նորմալ էին պահում, հայերը գեղցի խոպանչիների նման, էս դեպքում ի՞նչ, հայերի նկատմամբ եմ ռասիստ, գերմանացիների նկատմամբ` ո՞չ։ Ի՞նչ մի անտեղի դրել ծայրահեղ պիտակներ եք կպցնում, ի՞նչ ռասիստի մասին ա խոսքը։ Եթե ինչ կա, էդ էլ ասում ես, ու դա վերաբերում ա ինչ որ ազգի, ուրեմն ռասիստ ե՞ս։ Ճիշտը ասելը ռասիստություն չի։ Եթե մարդը սևամորթ ա, ասում ես` սևամորթ ա, դա ռասիստություն չի, ռասիստություն ա, եթե իրա սևամորթ լինելը քո համար ինչ որ բան ա նշանակում բացի մաշկի գույն լինելուց։
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
keyboard (18.11.2012)
Էս պահով ես քո հետ լրիվ համաձայն եմ, բայց եթե քո գրառման տրամաբանությանը հետևենք, էս դեպքում էլ քո գրառման մասին կարելի ա ասել, որ ռասիստական ա։ Ռուսների մասին ասում ես, որ սենց են գրում, նենց են գրում։ Տես, նույն բանը հայ լրագրող էլ ա գրել չէ՞, ու որ ման գաս, հաստատ ամեն ազգի մեջ էլ մի լրագրող կգտնես, որ նման բան կանի, բայց դու ռուսների մասին ես ասում, որտև ռուսների մոտ դա շատ ա նկատվում կամ դու շատ ես հանդիպել, դրա համար տենց վերնագրի մասին խոսալուց ռուսներին հիշեցիր ճիշտ նույն ձև, ոնց ես էս արձան ջարդող պարսիկների մասին խոսալուց հիշեցի փողոցում իրանց լկտի պահող պարսիկներին։ Ուրիշ բան որ ասես` արա էս այլազգիները վափշե, կամ որ օտարազգիի կաշվի գույնը հայերի կաշվից կես գռադուս մուգ ա, թող ս..... ըլնեն վափշե մեր երկրից և այլն.. բայց երբ անաչառ խոսւմ ես իրականության մասին, դրա մեջ ռասիստական դրսևորում փնտրել պետք չի, շատ էլ որ խոսակցության մեջ բացասական ես արտահայտվում ինչ որ ազգի ինչ-որ ներկայացուցչի կամ որոշ ներկայացուցիչների մասին։ Է որ տենց ա, պետքա ասես` տենց ա. լռես, ձեն չհանես, ինչ ա թե ռասիստական դրսևորում չլինի՞։
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
Lion (18.11.2012)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ