User Tag List

Էջ 23 48-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1319202122232425262733 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 331 համարից մինչև 345 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 716 հատից

Թեմա: Ոճրագործն ազատության մեջ. Ռամիլ Սաֆարովն արտահանձնվել է Ադրբեջանին

  1. #331
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սաղ իրար ես խառնում:

    Ուրեմն կատարվածի համար կա երեք հարթության գնահատական.
    1. Իրավական
    2. Քաղաքական
    3. Բարոյական

    Հայաստանին էս պահին հիմնական հուզողը քաղաքականն ա, թե ինչի, չմանրանամ, երևի հասկանում ես, եթե սենց բաներ էիր գրել: Բայց էդ քաղաքական ասպեկտում ասելիք ունենալու համար, մենք ուզենք թե չուզենք պետք է հղվենք իրավականին ու բարոյականին, ընդ որում ՀԻՄՆԱԿԱՆՈՒՄ իրավականին: Նենց որ հիմա մի հատ էլ մտածի՝ արդարությունը քաղաքական կատեգորիա՞ ա, թե՞ ինչ ա: Խելոք դեմքով հայտարարելը, որ «Քաղաքականության մեջ արդար կամ անարդար հասկացություններ չկան», ընդամենը դեմագոգիա ա ու խնդիրը շեղել ա:

    Փաստորեն հիստերաի բարձրացնողներն են, որ ինքնապաշտպանակ ռեակցիա ունեն
    Ու ոչ էս պահին իրենց ավելի զգոն պահողները: Ուրեմն տեղեկացնեմ քեզ, որ հենց կակռազ այ էդ «հիստերիկ» ինքնապաշտպանության ռեակցիա ունեցողների պատճառով կարող ա սաղ հարամվի ու գլխներիս նոր խնդիրներ ավելանան:

    ՈՐԵՎԷ ՄԵԿԸ առ այս պահը չի խոսել կատարվածը որևէ կերպ թեթև խնդիր ներկայացնելու դիրքից, որևէ մեկն առ այս պահը չի խոսել խնդիրն անտեսելու մասին: Հայաստանը իրեն բավական լավ է պահել՝ կատարվածից հետո, դադարեցնելով դիվանագիտական հարաբերությունները: Հայաստանն իրեն վատ է պահել մինչև էդ, կատարվածը կանխելու փորձ չանելով, Հայաստանն իրեն բավական վատ է պահել, հետագայում, ամեն ինչ ցիրկի վերածելով (Հունգարիայի դրոշի այրում, ԳԱԱ հայտարարություն, ԵՊՀ հայտարարություն և այլն, որոնք բոլորը, վստահ եմ, իշխանության հրահանգով կամ աջակցությամբ են արվել): Էնպես որ ավելի լավ ա մնալ ռացիոնալիզմի մեջ ու հիստերիաների դեմ խոսելը «կեղծ գլոբալիստական կամ կոսմոպոլիտ հայացքների տեր մարդիկ» հորջորջումներով չմեկնաբանել ու սաղ այլ լույսի տակ ցույց տալ:

    Ու մեկ էլ էդ տենց մեծ-մեծ փռթողները թող մտքներով չանցկացնեն, որ տենց ապագորգոռ բառեր ասելով ավելի հայրենասեր դառան, ավելի սկզբունքային եղան, ավելի «տղա» եղան, ավելի դուխով եղան, քան էս պահին ռացիոնալ մտածողներն ու դրա կոչ անողները: Դեռ շատ պիտի հաց ու պանիր ուտեն: Ու էդ իրանք են, որ առաջին փխկից թռնելու են ու մկան ծակը տաս թումանով առնեն: Գլխներիս թազա հերոսներ ու դուխովներ են հայտնվել, թան էլ չէ, փռթած մածուն
    Անկեղծ եթե ասեմ, ապա ինձ մոտ այնպիսի տպավորություն է, որ դու ոչ թե ինչ–որ բան ես ուզում հասկացնել, այլ պարզապես «խելոք» մտքեր ես արտահայտում զուտ պատասխանելու համար։ Խնդրում եմ հղվիր «իրավականին» ու ասա, թե նախ ինչ նկատի ունես «կատարվածը» ասելով և ինչպես պիտի այդ «կատարվածը» կանխեր Հայաստանը։ Եվ դու ինչ խնդիրներ ես տեսնում մասնավորապես Հունգարիայի դրոշը այրելու կամ տարբեր հայտարարությունների հետ կապված, մի խոսքով ըստ քեզ այդ «ցիրկը» մեզ համար ի՞նչ խնդիրներ է առաջացրել։
    Si vis pacem, para bellum

  2. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    keyboard (06.09.2012), Եկվոր (06.09.2012)

  3. #332
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Անկեղծ եթե ասեմ, ապա ինձ մոտ այնպիսի տպավորություն է, որ դու ոչ թե ինչ–որ բան ես ուզում հասկացնել, այլ պարզապես «խելոք» մտքեր ես արտահայտում զուտ պատասխանելու համար։ Խնդրում եմ հղվիր «իրավականին» ու ասա, թե նախ ինչ նկատի ունես «կատարվածը» ասելով և ինչպես պիտի այդ «կատարվածը» կանխեր Հայաստանը։ Եվ դու ինչ խնդիրներ ես տեսնում մասնավորապես Հունգարիայի դրոշը այրելու կամ տարբեր հայտարարությունների հետ կապված, մի խոսքով ըստ քեզ այդ «ցիրկը» մեզ համար ի՞նչ խնդիրներ է առաջացրել։
    Վիշապ, դու կարդալ իմացող տղա ես, կարդա իմ մյուս գրառումները, ես դրանցում գրել եմ, թե ինչ պետք է աներ, որ չի արել: Գրել եմ նաև Հունգարիայի դրոշի ու միանաց կլոունադայի վատ հետևանքների մասին:

    Ինչ վերաբերում է իրավականին, ապա ես իրավաբան չեմ ու դու դա գիտես, սակայն նույնիսկ էդ դեպքում ակնհայտ ա, որ եթե կատարվածը իրավաչափ ա, ապա մենք խոսելու տեղ չունենք: Մասնավորապես խոսք է գնում Ադրբեջանի՝ համաներման մասին օրենքի խախտման, դատապարտյալի փոխանցման հետ կապված խոսվում է Ստրասբուրգի կոնվենցիայի խախտման մասին և այլն: Ու սրանք են այն հիմնական կոզրերը, որոնցով կարելի է հասնել ինչ-որ բանի, հակառակ դեպքում, եթե չկա օրենքի խախտում, ապա գործողությունները կդիտարկվեն իրավաչափ և որևէ խնդիր չի լինի, ինչքան ուզում է ստեղ մենք գոռանք ու կոկորդներս պատռենք:

    Ու անպայման պետք է անդրադառնամ «խելոք» մտքերին.. մի վերագրիր ինձ այն, ինչ դու ես անում ու բավական է ինձ քո արշինով չափես:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  4. #333
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    31.01.2009
    Տարիք
    74
    Գրառումներ
    387
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմ համար հոդվածի ասելիքը պարզ ա. պետք չի զարմանալ ադրբեջանցիների վարքի վրա (մարդասպանին հերոս սարքելը), քանի որ մենք նրանցից շատ չենք տարբերվում։
    Ես է՞լ…
    Անաստված ջան, քո նմանությունը ինձ վրա մի տարածիր

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Նետ (06.09.2012)

  6. #334
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Եկվոր-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես է՞լ…
    Անաստված ջան, քո նմանությունը ինձ վրա մի տարածիր
    Ես որ քեզ հումանոիդ դիմեմ, հո շատ չե՞ս նեղվի։ Եթե ինձ ես դիմում, իմ նիքը գրի։

    Մենք-ս վերաբերում ա, բոլոր այն մարդկանց, ովքեր հերողացնում են անմեղ մարդկանց սպանողին։ Եթե այդպիսին չես, քո վրա մի վերցրա։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Chuk (06.09.2012)

  8. #335
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2008
    Գրառումներ
    3,550
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Շինարար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դավ ջան, առաջին անգամ երևի էս բաժնում քեզ հետ պետք ա բանավիճեմ: Բոլոր գրառումները չկարդացի, քոնոնք միշտ կարդում եմ, դրա համար կարդացի ու չհամաձայնեցի: Արեք` հանգիստ թողնենք էդ աղջկան, ք**-ը չի ընգել` բան ա հիշել, մտքովն անցել ա, արտահայտվել ա:

    Ասենք տանը զրուցում եմ էս թեմայով ծնողներիս ու եղբորս հետ, պատահակն հիշում եմ, մտքովս անցնում ա, փորձում եմ համեմատել, հայրս էլ ասում ա` չէ, սխալ ես, անհամեմատելի ա, որովեհտև սենց ու սենց: Նորմալ զրուցյ ա չէ՞, անկախ նրանից, թե ինձ կարում ա համոզի, թե չէ: Ու կարող էդ պահին մեր տանը հարևաններ լինեն կամ եղբորս մինչ այս ինձ անծանոթ ընկերներ, որոնցից մեկը հույն, մյուսը ուկրաինացի, խոսքի, ես, մտքովս անցավ, ասելու էի, որովհետև զրուցում էինք, քննարկում էինք:

    Հիմա ուզենք, թե չուզենք, աշխարհը շատ ա փոխվել: Ես ֆեյսբուքում ավելի շատ եմ զրուցում, քան տանը, ու շատերը, քննարկում ենք, զրուցում ենք, զրույցին հազար ու մի մարդ կարող ա խառնվի, շատերին սկի չեմ ճանաչում, զրուցակիցներիցս մեկի ծանոնթներն են, ծանոթի վիրտուալ ծանոթները, անծանոթ ֆրենդները, մտքներովն անցնում ա, կարծիք են ունենում, միջամտում են, արտահայտվում: Ինտերնետը ի՞նչ ա, մի մեծ ֆորում նաև, ուզենք չուզենք, դրա մեջ ենք, ու այդ զրույցը տանն էլ լիներ, այսպես ասած փրայվիթ չէր լինելու, ուղղակի մասնակից էին լինելու մենակ ներկաները, հիմա տանից վիրտուալում ա, տնովի չի, ազգովի ա, համաձայն չենք, ասենք` չէ, սենց չի ու սենց ա, որովհետև էս բանը էս ինչ բանի հետ անհամեմատելի ա կամ հակառակ համեմատելի ա, բայց խի՞ ծաղրենք, խի՞ վիրավորենք և այլն, դու չէիր վիրավորում, բայց զավեշտը բառով ամրագրված էր:

    Սովորական հոդված էր, էն ժամանակին, որում մտքով անցել ա: Երբ չորսով ենք զրուցում, չորս կարծիք կարա լինի, երբ հազար չորսով, հազար չորս չէ՞: Ինձ դուր էկավ, ոչ էնքան հոդվածը, ինչքան ինքը, մտածող աղջիկ ա, իմից 180 աստիճան տարբեր կարծիք էլ հայտնի, մտածած կարծիք ա գոնե, ոչ թե անգիր արած, էսօր դա էնքան քիչ ա հանդիպում: Իսկ ո՞վ ասավ, որ պիտի պարտադիր համաձայնենք: Իրականում էս գրածս երևի էդքան քեզ չէր ուղղված, որովհետև դու տենց գուցե ծայրահեղ չես տրամադրված, կարելի էր ուրիշ գրառում մեջբերել, եթե տենց ա, կներես, ուղղակի դե գիտես, քո գրածները բաց չեմ թողնում
    Տիր ջան, չգիտեմ, քանի անգամ ես կարդացել էդ հոդվածը, բայց քեզ նեղություն տուր, ու առաջին մի քանի պարբերությունը նորից կարդա. մենակ էդ մի քանի տողը հերիք ա ողջ հոդվածի մասին խիստ բացասական կարծիք ձևավորելու համար: Իմ դեպքում որ էդպես ա:

    Հիմա անդրադառնանք հոդվածի պատեհ-անպատեհությանը: Կոպիտ, բայց մաքսիմալ պարզ օրինակ բերեմ: Մեկը քեզ խսիտ վիրավորել ա բոլորի աչքի առաջ, ու էն պահին, երբ դու ուզում ես դրա վիզը ոլորես, մեկ էլ հետիդ ընկերներից մեկը պտտվում, քեզ ասում ա՝ հա բայց երկու օր առաջ մեր քուչի խուժանն էլ քեզ անպատվեց, ձեն չհանեցիր: Հիմա էս տղից ի՞նչ ես ուզում: Ու էդ հերիք չի, մի հատ էլ կողքից հայտարարում ա, որ ինքը ամաչում ա, որ քո ընկերն ա, իսկ ընկերներիդ մյուս մասին էլ ուղիղ տեքստով ասում ա՝ հավ: Տիր, սա ադեկվատ ա՞: Սա ընդամենը կարծիք հայտնել ա՞: Ինչ-որ մեկը իրա վրա չեղած պատասխանատվություն ա վերցնում բոլորիս տեղը և բոլորիս համար ամաչելու: Սա նարմալ ա՞: Նոր մեսսիա ենք ծնել ազգովի, վրեքներս խաբար չկա:
    Տիր ջան, սա ընդամենը կարծիք հայտնելուն բացարձակ նման չի:

    Արեք` հանգիստ թողնենք էդ աղջկան, ք**-ը չի ընգել` բան ա հիշել, մտքովն անցել ա, արտահայտվել ա:
    Ապեր, համոզված եմ՝ քեզ չի, որ պիտի ակնհայտ լինի, որ ամեն մի մտքով անցածը չի կարելի էստեղ-էնտեղ, պատեհ-անպատեհ դուրս տալ: Դա խելապակասության դրսևորում ա, ու հաճախ մարդկանց կողմից թե անլուրջ, և թե բացասական ա ընկալվում:
    Վերջին խմբագրող՝ davidus: 06.09.2012, 01:47:

  9. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    keyboard (06.09.2012), Lion (06.09.2012), melancholia (06.09.2012), Tig (06.09.2012), Vaio (06.09.2012), Արէա (06.09.2012), Նետ (06.09.2012), Վիշապ (06.09.2012)

  10. #336
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Էն իբր ԱՍԱԼԱյից ստացված նամակի մասին այստեղ

  11. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    keyboard (06.09.2012)

  12. #337
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2006
    Գրառումներ
    5,527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում dvgray-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    հարցը էն ա, որ ժողովուրդները էս ոչխարացման վիճակից դուրս գան, ու հասկանան որ էտ "վրեժից" միայն իրանք էն տուժում, իսկ իրանց օգուտ- բացարձակ: նայի, եթե ազերիներն են հիմա ք..ք կերել, ապա մենք պետք ա վրա տանք, եթե մենք ուտենք, իրանք պետք ա վրա տան... մինչև կարող ա և խելքի գանք... էսպես ասած "քաղաքակրթվենք":
    էսօր կարդացի ներքևի թարգմանությունը "Առավոտ"-ում
    բավականին նորմալ, մարդկային արձագանք հակառակ կողմից: ես իհարկե վստահ եմ, որ նրանց մետ այսպիսի մարդիկ կան. սակայն կարևոր է, որ նրանք կարողանում են իրենց խոսքը բարձրաձայն ասել, չնայած գտնվում են հզոր ներքին տեռորի տակ, ինչպես թուրք մտավորականներից շատերը:
    «Իմ տեսանկյունը». ադրբեջանցի մտավորականի հոդվածը

    Ադրբեջանական բանակի սպա Ռամիլ Սաֆարովի պատմությունը պայթյունի պես ցնցեց մեր հասարակությունը: Մի մասը (մեծամասնությունը) նրան հերոս են համարում, մյուսները` հանցագործ, եւ հակընդդեմ տեսակետները անընդհատ փոխադարձ դատափետումներ են սադրում, որոնք թույլ չեն տալիս հանգիստ եւ սթափ գնահատել կատարվածը:



    Ակամայից զուգահեռ է առաջանում ֆրանսիական բանակի կապիտան Դրեյֆուսի հետ (մեր պատմությունն ավելի այլանդակ է), որը ժամանակին մասնատել էր ֆրանսիական հասարակությունը: Այն տարիներին, Ֆրանսիայում, զինվորական դասակարգը, ազգայնականները, չինովնիկները, գումարած նրանք, ովքեր հակասեմիտական հայացքներ ունեին որ միայն մեղադրող կողմն էին պաշպանում, այլեւ հրահրում էին ազգայնական հիստերիա, որը ինչպես միշտ, լռեցնում է գիտակցության եւ խղճի ձայնը:

    Այդ պայմաններում ֆրանսիական մտավորականության շատ ներկայացուցիչներ իրենց պարտքը համարեցին պաշտպանել կապիտան Դրեյֆուսին, որի մեղքը չէր ապացուցվել դատարանում: Հավելեմ, որ ֆրանսիական մտավորականության դիրքորոշումը, այդ թվում Էմիլ Զոլյայի հանրահայտ «Ես մեղադրում եմ» հոդվածը ոչ միայն օգնեցին կապիտան Դրեյֆուսի հետագա վերականգնմանը, այլեւ մեծ դեր խաղացին ֆրանսիական հասարակության հետագա հասունացման մեջ:



    Այս պայմաններում, իմ քաղաքացիական պարտքն եմ համարում արտահայտել իմ տեսակետը Ռամիլ Սաֆարովի գործի վերաբերյալ, խուսափելով որեւէ տակտիկական հնարքներից:



    Միանգամից ասեմ, որ, չլինելով իրավաբան, չեմ կարող իրավաբանական գնահատական տալ ադրբեջանական բանակի սպայի արտահանձման եւ ներման գործընթացին, բայց չեմ կարող ուշադրություն չդարձնել մեր շատ հեղինակավոր իրավաբանների կարծիքին, որոնք ընդունել են, որ նախագահի հրամանագիրը հապճեպ էր եւ իրավական առումով ոչ այնքան անթերի: Սակայն անցնեմ իմ սեփական դիրքորոշման շարադրմանը:

    Առաջին

    Արտահանձնումն ու հետագա ներումը կարելի էր ընդունելի համարել, եթե չլինեին դրան հաջորդող իշխանական մյուս գործողությունները (օդանավակայանում հանդիսավոր դիմավորումը, զինվորական կոչման բարձրացումը, հունգարական բանակում գտնվելու տարիների համար ողջ աշխատավարձի վճարումը, բնակարանի տրամադրումը եւ այլն): Ըստ էության, ներումը վերածվեց վերականգնման, ինչը ծայրահեղ անընդունելի է, քանի որ խոսքը գնում էր մի հանցագործության մասին, որը ապացուցվել էր դատաքննության ընթացքում:

    Երկրորդ

    Ռամիլ Սաֆարովը ոչ միայն հանցագործություն է կատարել, իմ տեսանկյունից, նա անցել է սպայի պատվի եւ արժանապատվության սահմանը: Բոլոր ժամանակներում, բոլոր բանակներում, նույնիսկ խոր հնադարում, գոյություն ունեին ռազմական էթիկայի այս կամ այն նորմերը, որոնք խախտելը ամոթալի էր համարվում: Անհաժեշտ է իրերը կոչել իրենց անուններով. կացնահարել քնած մարդուն անարժան քայլ է ցանկացած մարդու համար, առավել եւս` սպայի, եւ նման արարքը պահանջում է վճռական դատապարտում` անկախ այն հանգամանքներից, որոնց արդյունքում այդ արարքը կատարվել է:

    Ընդգծեմ, որ այդ սկզբունքների ոտնահարումը պետք է դատապարտվի ավելի խստորեն, քան Քրեական օրենսգրքի այս կամ այն հոդվածի խախտումը, քանի որ միայն նման արարքների վրա դրված տաբուներն են, որ չեն թողնում հասարակությանը վայրենանալ եւ ընկնել համընդհանուր չարության գիրկը:

    Երրորդը

    Ռամիլ Սաֆարովի հերոսացումը կտրականապես հակադրում է նրան Ղարաբաղյան պատերազմի իրական հերոսներին, որոնցից շատերը զոհվել են անմիջապես պատերազմի դաշտում: Մենք գիտենք, թե ինչպես են այսօր ապրում Ղարաբաղյան պատերազմի հաշմանդամները, ինչպես են ոտնահարվում նրանց իրավունքները, ինչ անտանելի պայմաններում են ապրում Ղարաբաղյան պատերազմում զոհված բազմաթիվ զինվորների եւ սպաների ընտանիքները: Այս պայմաններում ռազմական էթիկայի տարրական սկզբունքները խախտած հանցագործի որեւէ մեծարումը ուղղակի վիրավորանք է Ղարաբաղյան պատերազմում զոհվածների հիշատակի հանդեպ:

    Չորրորդ

    Ես բազմիցս գրել եմ, որ չի կարելի վերածել Ղարաբաղյան պատերազմը հայերի հետ էթնիկ պատերզմի: Դա անընդունելի է, քանի որ նման ատավիստական զգացմունքները մեծամասամբ հետ են մղվել քաղաքակիր մարդկության կողմից: Մյուս կողմից, դա մեզ դնում է երկիմաստ դրության մեջ, քանի որ մենք հրապարակայնորեն համաձայնվում ենք Լեռնային Ղարաբաղի քաղաքացիներին բարձր մակարդակի ինքնավարության տալու հետ: Հենց էթնիկ հակադրության հնչերանգն ու բառապաշարը, որը կարելի է հայտնաբերել ոչ միայն մեր որոշ լրագրողների հոդվածներում, այլեւ մեր շատ քաղաքական գործիչների հայտարարություններում, օրակարգային են դարձնում հայկական բնակչության անվտանգության հարցը, որոնք ապրում են եւ համաձայն մեր հայտարարությունների, դեռ պետք է ապրեն մեր երկրում:

    Հինգերորդ

    Ռամիլ Սաֆարովին պաշտպանելու փաստարկները չի կարելի կառուցել այլ երկրի գործողությունների հետ զուգահեռների հիման վրա: Բոլորից են ծանոթ նմանատիպ «փաստարկները» դեռ դպրոցական տարիներից` «իսկ ինչո՞ւ իրեն կարելի է, իսկ ինձ` ոչ», «եթե նա այդպես անի, ես նույն ձեւի պատասխան կտամ», որոնք հասուն հասարակության համար պետք է մանկամիտ համարվեն: Զազրելի արարքը պետք է կոչվի զազրելի, եւ ոչ մի դեպքում այն չի կարող արդարացվել մեկ ուրիշի զազրելի արարքով:

    Վեցերորդ

    Ձայներ են հնչում, որ Ռամիլ Սաֆարովի պատմությունը կարթնացնի Ղարաբաղյան խնդրի հանդեպ հասարակության մեջ քնած հետաքրքրությունը, որ այն կարող է դառնալ մեր մարդկանց մեջ հայրենասիրության աստիճանը բարձրացնելու ազդակ: Իմ կարծիքով, այդ միտքը որքան սրբապիղծ, նույնքան էլ վիրավորական է: Պատվից եւ արժանապատվությունից անդին գտնվող արարքը ոչ մի կապ չունի իրական հայրենասիրության հետ, այն ունակ է արթնացնել միայն մարդկային ամենաստորին զգացմունքները:

    Եվ վերջապես, վերջինը

    Վստահ եմ, որ Ռամիլ Սաֆարովի պատմությունը, ինչպես նաեւ, մեր իշխանությունների իմպուլսիվ, մեծ մասամբ չմտածված գործողությունները (սա ամենամեղմ բանն է, որ այս կապակցությամբ կարող եմ ասել) մեծ վնաս հասցրին մեր երկրի իմիջին:

    Առաջին` մենք հետ մղեցինք Ղարաբաղյան հակամարտության լուծումը, եւ մեծ ջանքեր կպահանջվեն կողմերին անվերջ հռետորաբանությունից հետ պահելու համար: Ես խոսում եմ ոչ այնքան ռազմական գործողությունների վերսկսման մասին(ոչ մի նման բան չեմ կանխատեսում), որքան իրենց էությամբ ահաբեկչական արարքների մասին: Երկրորդ, կպահանջվեն մեր բոլոր գիտակից մարդկանց, մտավորականության ոչ պակաս հսկայական ջանքները, որպեսզի, նախեւառաջ, մենք աշխարհում չդիտվենք որպես բարոյական «իզգոյներ»:

    Պրոֆեսոր Ռահման Բադալով

    Բաքու
    Kultura.az

    http://www.aravot.am/2012/09/05/106270/
    ակամայից առաջին միտքը որ գալիս է գլուխս են է, որ ինչքան նման ենք իրար... նույն մեծամասնությունները, նույն փոքրամասնությունները... նույն խնդիրները, կապված հետպատերազմական վիճակի հետ...
    երկուսս էլ բարոյա-հոգեբանական առումով շատ խղճալի վիճակում ենք

  13. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chuk (06.09.2012), keyboard (06.09.2012), melancholia (06.09.2012), Mephistopheles (06.09.2012), Tig (06.09.2012), Աթեիստ (06.09.2012), Ձայնալար (06.09.2012)

  14. #338
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ադրբեջանում էլ կան, նույնպես քիչ, բայց կան նորմալ մարդիկ http://shamshyan.com/arm/from/450/DkEADfFjaP.html

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Mephistopheles (06.09.2012)

  16. #339
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ապեր, համոզված եմ՝ քեզ չի, որ պիտի ակնհայտ լինի, որ ամեն մի մտքով անցածը չի կարելի էստեղ-էնտեղ, պատեհ-անպատեհ դուրս տալ: Դա խելապակասության դրսևորում ա, ու հաճախ մարդկանց կողմից թե անլուրջ, և թե բացասական ա ընկալվում:
    Դավ, աղջիկն ընդամենը ճշմարտությունն ա հիշացրել … թե՞ վախում կամ ամաչում ենք ճշմարտությունն ասել ու աչքերի մեջ նայել… ուրիշ անգամ մենք ենք արդարություն ու ճշմարտություն պահանջում…

    Հեն ա ադրբեջանցի պրոֆեսորը կարում ա ճիշտն ասի, մենք ինչո՞վ ենք պակաս…

  17. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Աթեիստ (06.09.2012)

  18. #340
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վիշապ, դու կարդալ իմացող տղա ես, կարդա իմ մյուս գրառումները, ես դրանցում գրել եմ, թե ինչ պետք է աներ, որ չի արել: Գրել եմ նաև Հունգարիայի դրոշի ու միանաց կլոունադայի վատ հետևանքների մասին:

    Ինչ վերաբերում է իրավականին, ապա ես իրավաբան չեմ ու դու դա գիտես, սակայն նույնիսկ էդ դեպքում ակնհայտ ա, որ եթե կատարվածը իրավաչափ ա, ապա մենք խոսելու տեղ չունենք: Մասնավորապես խոսք է գնում Ադրբեջանի՝ համաներման մասին օրենքի խախտման, դատապարտյալի փոխանցման հետ կապված խոսվում է Ստրասբուրգի կոնվենցիայի խախտման մասին և այլն: Ու սրանք են այն հիմնական կոզրերը, որոնցով կարելի է հասնել ինչ-որ բանի, հակառակ դեպքում, եթե չկա օրենքի խախտում, ապա գործողությունները կդիտարկվեն իրավաչափ և որևէ խնդիր չի լինի, ինչքան ուզում է ստեղ մենք գոռանք ու կոկորդներս պատռենք:

    Ու անպայման պետք է անդրադառնամ «խելոք» մտքերին.. մի վերագրիր ինձ այն, ինչ դու ես անում ու բավական է ինձ քո արշինով չափես:
    Բայց ես կարդացել եմ քո գրառումները։ Դու ասում ես որ Հայաստանը պիտի վաղուց կանխատեսեր սա և քայլեր ձեռնարկեր (պիտի խնդիրը բարձրաձայներ, բլա բլա բլա) անկախ պաշտոնական հավաստիացումներից։ Ու` «Կհասնեի՞նք արդյունքի: Դժվար է ասել:»։ Այսինքն Հայաստանը պիտի հիսթերիան վաղուց սարքեր ու սարքեր հիմնվելով մեր ԱԱԾ–ի տվյալների վրա, ու մեր ԱԱԾ–ն էլ եթե լավ աշխատեր, մի երեք տարի (խոսքի) առաջ կհաստատեր որ հեսա Սաֆարովին էքստրադիցիա են անելու, խոսացած ա, փողը տված ա։ Հիմա ինքդ քեզ հարց տուր, ենթադրենք քո ասածները ռացիոնալ են (ես խիստ կասկածում եմ), ու Հայաստանը որ ասենք ժամանակին հիսթերիա սարքեր ու Սաֆարովը մնար բանտում, Հայաստանը դրանից ինչ–որ օգուտ կստանա՞ր քաղաքականապես։ Այսինքն քեզ համար շատ ավելի կարևոր է, որ Սաֆարովը պատժվեր, քան թե Հայաստանի դիրքերը պնդանային թեկուզ Սաֆարովին ազատելու գնով, հա՞։ Օրինակ ես կարծում եմ, որ լավ բան է տեղի ունեցել քաղաքական տեսակետից։ Ադրբեջանցիք բացահայտ մի անգամ էլ ասեցին իրենք ով են, իսկ հայերը մի քիչ էլ զգոնացան։ Իհարկե որոշները չէ, բայց էլի ոչինչ։ Ու նաև ուրիշ բան տեղի ունեցավ, որ եզի համառությամբ չենք ուզում նկատել։ Աշխարհը մեծ հաշվով թքած ուներ։ Մի քանի հայտարարությունները ոչ մի բան չփոխեցին։ Ճի՞շտ ա։ Դա նշանակում է, որ վաղը եթե Ադրբեջանը հարձակվի Հայաստանի վրա, էլի սաղ աշխարհը նույն ձև կարող է թքած ունենալ (սկզբունքորեն այլ կերպ այս պահին ես չեմ էլ պատկերացնում)։ Ու էլի մի երկու կոշտ հայտարարությունները բան չեն փոխի։ Այս փաստերը պետք է ոմանք ականջներին օղ անեն ու հասկանան վերջապես, որ միջազգային հանրություն, ստրասբուրգ–մրասբուրգների վրա պետք չի էդքան հույս դնել ու հղվել–մղվել։ ՆԱՏՈ–ն պատրաստ չի, որ զորքերը մտցնի Անդրկովկաս, ուստի ձենները կտրած կսպասեն։ Ռուսաստանը առիթից կօգտվի ու ևս մի քանի պարտիա փտած զենք զինամթերք կնաղդի երկու հարիֆների վրա։
    Իսկ դու առհասարակ, որ քաղաքականության բաժնում կարծիք ես արտահայտում, ու՞մ շահերը նկատի ունես, Հայաստանի՞, թե՞ Սերժի դեմ պայքարողների։ Ես քո այլ գրածներին, որտեղ դու կատարվածը համեմատում ես Հարսնաքարի դեպքի հետ ու դնում նույն հարթության մեջ, ես բացատրում եմ, որ սա լրիվ այլ խնդիր է, դու նորից եզն ես առաջ բրդում։ Հիմա էլ դու կարծիք ես արտահայտում ու այդ դեպքը համարում ես պարզապես օրենքի խախտում, իրավունքի ոտնահարում, այքինքն Ադրբեջանի կողմից հային սպանողին պաշտոնապես խրախուսելը դա օրենքի խախտում է, մենք պետք է դիմենք միջազգային դատարան և գնանք սահմանադրական ճանապարհով... Շատ ուժեղ, սթափ և ռացիոնալ է, մոտավորապես ինչպես ՀԱԿ–ի ռացիոնալ պայքարը, որը ինչպես տեսնում ենք, բերեց փայլուն հաղթանակի։ Հիմա Նիկոլն ա Արշակ Սադոյանը, էն էլ ձենը դուրս չի գալիս։
    Si vis pacem, para bellum

  19. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    keyboard (06.09.2012), Lion (06.09.2012), Malxas (06.09.2012), Tig (06.09.2012)

  20. #341
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տիր ջան, չգիտեմ, քանի անգամ ես կարդացել էդ հոդվածը, բայց քեզ նեղություն տուր, ու առաջին մի քանի պարբերությունը նորից կարդա. մենակ էդ մի քանի տողը հերիք ա ողջ հոդվածի մասին խիստ բացասական կարծիք ձևավորելու համար: Իմ դեպքում որ էդպես ա:

    Հիմա անդրադառնանք հոդվածի պատեհ-անպատեհությանը: Կոպիտ, բայց մաքսիմալ պարզ օրինակ բերեմ: Մեկը քեզ խսիտ վիրավորել ա բոլորի աչքի առաջ, ու էն պահին, երբ դու ուզում ես դրա վիզը ոլորես, մեկ էլ հետիդ ընկերներից մեկը պտտվում, քեզ ասում ա՝ հա բայց երկու օր առաջ մեր քուչի խուժանն էլ քեզ անպատվեց, ձեն չհանեցիր: Հիմա էս տղից ի՞նչ ես ուզում: Ու էդ հերիք չի, մի հատ էլ կողքից հայտարարում ա, որ ինքը ամաչում ա, որ քո ընկերն ա, իսկ ընկերներիդ մյուս մասին էլ ուղիղ տեքստով ասում ա՝ հավ: Տիր, սա ադեկվատ ա՞: Սա ընդամենը կարծիք հայտնել ա՞: Ինչ-որ մեկը իրա վրա չեղած պատասխանատվություն ա վերցնում բոլորիս տեղը և բոլորիս համար ամաչելու: Սա նարմալ ա՞: Նոր մեսսիա ենք ծնել ազգովի, վրեքներս խաբար չկա:
    Տիր ջան, սա ընդամենը կարծիք հայտնելուն բացարձակ նման չի:



    Ապեր, համոզված եմ՝ քեզ չի, որ պիտի ակնհայտ լինի, որ ամեն մի մտքով անցածը չի կարելի էստեղ-էնտեղ, պատեհ-անպատեհ դուրս տալ: Դա խելապակասության դրսևորում ա, ու հաճախ մարդկանց կողմից թե անլուրջ, և թե բացասական ա ընկալվում:
    Ես մի քիչ տենց չէի համեմատի: Չգիտեմ, հլա մի քանի անգամ էլ կկարդամ, մեր էս քաղաքապետի ընտրություններն անցնի նոր, հանգիստ խղճով Դավ, ես էն մարդկանցից չեմ, որ կարդացածովս հալվեմ, էրվեմ, տպավորվեմ, հալած յուղի տեղ ընդունեմ, աֆորիզմների հանդեպ իմ ատելությունը վկա, ես իրա փոխարեն չէի ամաչի ուրիշների տեղը, բայց էլի եմ ասում, պատասխան ռեակցիան ոչ ադեկվատ էր, ակումբինը դեռ մանրամասն կկարդամ, բայց հոդվածի տակը, իրոք, ոչ ադեկվատ էր: Էն խելապակասության դրսևորման մասին, տենց ընկալվել կարա, բայց տե՞նց ա որ... Դա մի քիչ ուրիշ թեմա ա, հավեսով կարելի էր երկար քննարկել՝ էս թեմայից վերացարկվելով:

    Ուղղակի, էն ինչը ժամանակին մեզ դուր չէր գալիս՝ ՀԱԿ-ի մոտ արտահայտված, ով մեզ հետ չի, մեր դեմ ա, մի տեսակ համատարած ա դառնում, ու բոլոր էն մարդկանց համար, ով ինքնուրույն ա մտածում՝ ճիշտ կամ սխալ, ուղին ոնց որ մեկը լինի՝ մենակ մնալ ու մերժված, մյուս տարբերակը՝ էլ չմտածել, արդեն ուղի չի: Որովհետև իմ ինքնուրույն մտածածը մեծամասնության «կարծիքից» եթե տարեբր ա, դա սխալ ա հանվելու ու քարկոծվելու եմ, ձեռ առնվելու, հայհոյվելու ու և այլն:

    Հիմա քեզ հարցնում եմ՝ ի՞նչ անեմ, տեղս սսկվե՞մ, թե՞ մենակ մնամ որևէ այլ հարցում կամ էս հարցում կամ ցանկացած հարցում, եթե կարծիք ունեմ:

  21. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (06.09.2012), Աթեիստ (06.09.2012)

  22. #342
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Գրառումներ
    2,737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դավ, աղջիկն ընդամենը ճշմարտությունն ա հիշացրել … թե՞ վախում կամ ամաչում ենք ճշմարտությունն ասել ու աչքերի մեջ նայել… ուրիշ անգամ մենք ենք արդարություն ու ճշմարտություն պահանջում…
    Ապեր, երբ մարդկանց սգի, նեղսրտության, ուրախության, ոգևորվածության պահին մեկը, չգիտես ինչու, իր պարտքն է համարում մի հատ երեսներին ճպցնի սաղի անցյալը (վախտ ե՞ս գտել, այ քո հոր աստծուն մեռնեմ), ես դա ստորություն եմ համարում, դուք ուզում եք կարծիք արտահայտելու ազատություն անվանեք, բայց իրականում փոգրոգություն ու քինախառը թեթևամտություն ա: Որովհետև ամեն ինչ իր ժամանակն ունի, ու իր ասելու ձևն ունի:

  23. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    keyboard (06.09.2012), Lion (06.09.2012), Vaio (06.09.2012)

  24. #343
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Հենց ադրբեջանցին ա էս նեղ մաջալին դուզ խոսք ասում, սաղիս դուր ա գալիս, ինքը տղայա, իրան նմանները շատ պիտի լինեն։
    Հենց հայն ա, «դա ստորություն եմ համարում, դուք ուզում եք կարծիք արտահայտելու ազատություն անվանեք, բայց իրականում փոգրոգություն ու քինախառը թեթևամտություն ա: Որովհետև ամեն ինչ իր ժամանակն ունի, ու իր ասելու ձևն ունի:»
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  25. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chuk (06.09.2012), Mephistopheles (06.09.2012)

  26. #344
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Գրառումներ
    2,737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հենց ադրբեջանցին ա էս նեղ մաջալին դուզ խոսք ասում, սաղիս դուր ա գալիս, ինքը տղայա, իրան նմանները շատ պիտի լինեն։
    Հենց հայն ա, «դա ստորություն եմ համարում, դուք ուզում եք կարծիք արտահայտելու ազատություն անվանեք, բայց իրականում փոգրոգություն ու քինախառը թեթևամտություն ա: Որովհետև ամեն ինչ իր ժամանակն ունի, ու իր ասելու ձևն ունի:»
    Ես չեմ ասել ադրբեջանցին տղա ա: Էս պահին ադրբեջանցիներն ինձ ամենաքիչն են հետաքրքրում: Ինձ մեր վիճակն ա ահավոր վախեցնում

  27. #345
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2008
    Գրառումներ
    3,550
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հեն ա ադրբեջանցի պրոֆեսորը կարում ա ճիշտն ասի, մենք ինչո՞վ ենք պակաս
    Մեֆ, ես ցավում եմ, որ դու չես կարողանում չափանիշ սահմանես ու քեզ համար որպես պլանկա հանդես ա գալիս ինչ-որ մի ադրբեջանցի պրոֆեսոր։ ՈՒ ազգությունն ու թշնամանքը էս դեպքում բացարձակ կարևոր չեն։

    Մեջբերում Շինարար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես մի քիչ տենց չէի համեմատի: Չգիտեմ, հլա մի քանի անգամ էլ կկարդամ, մեր էս քաղաքապետի ընտրություններն անցնի նոր, հանգիստ խղճով Դավ, ես էն մարդկանցից չեմ, որ կարդացածովս հալվեմ, էրվեմ, տպավորվեմ, հալած յուղի տեղ ընդունեմ, աֆորիզմների հանդեպ իմ ատելությունը վկա, ես իրա փոխարեն չէի ամաչի ուրիշների տեղը, բայց էլի եմ ասում, պատասխան ռեակցիան ոչ ադեկվատ էր, ակումբինը դեռ մանրամասն կկարդամ, բայց հոդվածի տակը, իրոք, ոչ ադեկվատ էր: Էն խելապակասության դրսևորման մասին, տենց ընկալվել կարա, բայց տե՞նց ա որ... Դա մի քիչ ուրիշ թեմա ա, հավեսով կարելի էր երկար քննարկել՝ էս թեմայից վերացարկվելով:

    Ուղղակի, էն ինչը ժամանակին մեզ դուր չէր գալիս՝ ՀԱԿ-ի մոտ արտահայտված, ով մեզ հետ չի, մեր դեմ ա, մի տեսակ համատարած ա դառնում, ու բոլոր էն մարդկանց համար, ով ինքնուրույն ա մտածում՝ ճիշտ կամ սխալ, ուղին ոնց որ մեկը լինի՝ մենակ մնալ ու մերժված, մյուս տարբերակը՝ էլ չմտածել, արդեն ուղի չի: Որովհետև իմ ինքնուրույն մտածածը մեծամասնության «կարծիքից» եթե տարեբր ա, դա սխալ ա հանվելու ու քարկոծվելու եմ, ձեռ առնվելու, հայհոյվելու ու և այլն:

    Հիմա քեզ հարցնում եմ՝ ի՞նչ անեմ, տեղս սսկվե՞մ, թե՞ մենակ մնամ որևէ այլ հարցում կամ էս հարցում կամ ցանկացած հարցում, եթե կարծիք ունեմ:
    Տիր, մի անգամ էլ նույնը կխնդրեմ. նորից կարդաս էդ հոդվածը։ Լրագրողի հոդվածը խիստ տարբերվում ա սովորական քաղաքացու «օրագրից»։ Դու շատ լավ գիտես սա։

    Ամբողջ խնդիրը էն ա, որ էս խնդիրը արտաքին քաղաքականության խնդիր ա։ Ու չգիտես ինչի, մարդիկ անընդհատ մոռանում էն սա։ Հասարակ բան. հունգարիայի ժողովուրդը ինչքան էլ հիմա իրեն մեջտեղից պատռի, չի կարողանալու տեղի ունեցածը հետ բերել, ու համարյա ոչ ոք երբևէ չի ասելու՝ սաֆարովին տվեց ոչ թե հունգարացին, այլ հունգարական կառավարությունը։ Չէ, մի բառով են ասելու՝ սաֆարովին Ադրբեջանին տվեց Հունգարիան։ Վերջ։ Թե քանի պրոֆեսոր ու քանի ՀԿ ինչքան հայտարարություն կտարածեն՝ ոչ մեկի մրգին դա չի լինելու։ Մի հատ ստից հոդված պարապ-ոգևորվողների համար ԲԲՍ-ում կդնեն (եթե իհարկե դնեն), կպրծնի կգնա։ Իսկ մեր պարագայում, երբ մենք հենց հիմա հանդես ենք գալի բառիս ամենաիսկական իմաստով պահանջատիրոջ կարգավիճակով, երկրորդ կարծիք արանքից սպրդելու իրավունք չունի։ Սա պետական շահ ա, հանրային շահ ա, ինչը հասկանալը պիտի որ մեծ մտավոր ունակություններ չպահանջի։ Պիտի լինի միասնական մեկ կարծիք, ինչը շատ ավելի կարևոր ա, քան սաղ աշխարհին ապացուցելը, որ Հայաստանում էլ, видите ли, այլակարծություն կա։

  28. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    keyboard (06.09.2012), Tig (06.09.2012), Վահե-91 (06.09.2012)

Էջ 23 48-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1319202122232425262733 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ռամիլ Սաֆարովը կախվել է
    Հեղինակ՝ Alphaone, բաժին` Լրահոս
    Գրառումներ: 4
    Վերջինը: 23.03.2013, 21:45
  2. Ազատության զինվոր…
    Հեղինակ՝ Ծով, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 31
    Վերջինը: 29.05.2008, 23:34
  3. Մամուլի ազատության օր
    Հեղինակ՝ P.S., բաժին` Հեռուստատեսություն, Ռադիո, Տպագիր մամուլ
    Գրառումներ: 8
    Վերջինը: 14.05.2008, 20:55
  4. Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 07.12.2007, 19:26
  5. Հոկտեմբերի 26-ին Ազատության հրապարակում
    Հեղինակ՝ Artgeo, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 99
    Վերջինը: 13.11.2007, 13:01

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •