Դրական
Բացասական
Չեզոք
ժող, մի անհանգստացեք… հլա շատ փառատոններ կլինեն ձեր պայքարը նոր ա թեժանում![]()
Էս մասով մի ավելացում էլ եմ ուզում անել: Ես բռնության կոչ չեմ անում: Ընդհամենը ուզում եմ ասել, որ իմ կարծիքով ոչ ծայրահեղ անհանդուրժողականությունն է ճիշտ, ոչ էլ ծայրահեղ հանդուրժողականությունը: Այ էդ միջինը չենք կարում զգանք: Տեղ կա, որ պիտի հանդուրժել, տեղ կա, որ չի կարելի հանդուրժել: Բայց դե մենք ծայրահեղություններ սիրող ազգ ենք:
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Հա, բա ո՞նց, դե դու էլ ընդեղ էիր ու տեսել ես
Քո ժաղովրդի մի մասը մինչը հիմա էլ ադրբեջանցիների ու թուրքերի հետ լավ էլ առեւտուր ա անում, Հայաստանի կեսն էլ թուրքական ապրանք ա օգտագործում՝ յանի չինականից որակով ա
Ատելությունն ու թշնամությունը միշտ էլ եղել են, ուղղակի ոմանց մոտ թաքնված, ոմանց մոտ բացահայտ:
Երկու զգացմունքներն էլ դրս?որվում են երկու կերպով՝ գիտկցված եւ կողքինի գիտակցության ազդեցության տակ: Առաջինը՝ ընդունելի է, երկրորդը՝ փաստ է:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Մոդերատորական: Ժողովուրդ ջան, խնդրում եմ առանց իրար վիրավորելու էլի, խիստ զբաղված եմ, չեմ կարող անընդհատ թեմային հետևել: Բայց, եթե եկա տեսա էլի իրար վրա շշեր եք շպրտել, ինձանից նեղանալ չկա: Բոլորիդ շատ հարգում եմ ու շատ տհաճ ա ինչ-որ մեկին արգելափակելը, բայց հարգանքը պետք ա փոխադարձ լինի:
Ժողովուրդ, ինձ համար էս ամենից որոշ բաներ ակնհայտ պարզ են:
Նախ այն, որ Գեորգի Վանյանը սովորական տականք է ու ծախվում է նրան, ով շատ փող է տալիս (բայց հիմա ՀՀ-ում դրանց տականք չեն ասում, այլ քաղաքական գործիչ): Ինքը շատ հին անձնական հաշիվներ ունի ՀՀ-ի հայերի հետ ու մինչեւ հիմա էդ հաշիվներն ա մաքրում: Ոնց կասեր Լիոն ձյան՝ դասական դավաճան է:
Էս փառատոնները կազմակերպելով ընդամենը տարեց տարի ստուգում են ժողովրդի գիտակցական գործելակերպի մակարդակը՝ սա սոցիոլոգիական ու հոգեբանական փորձարարական տեստ է: Ու բնական է, որ էդ տեստերը պատվիրողները վատ չեն վճարում կազմակերպողնեին
Ու քանի տեստը տալիս է իրենց ուզած արդյունքները, իսկ կազմակերպիչները փող են աշխատում՝ հա էլ անելու են:
Պարզ ու հասարակ. ստուգում են ժողովրդի գիտացական ու անգիտակցական հայրենասիրության աստիճանը, գործելակերպը, ազդեցության տիպերն ու աստիճանները:
Էս մեր ակումբային քննարկումն էլ է այդ տեստի արդյունքների մի մասը:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Աթեիստ (17.04.2012)
Մոդերատորական. թեման փակվում է մինչ զտում:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Moonwalker (17.04.2012), Skeptic (17.04.2012), Varzor (17.04.2012)
Եղբայր, բա ինչ եակցիայի էիր սպասում? Բարի ու լայն ժպիտներով դիմավորենք ադրբեջանական բարի ֆիլմենրը իրենց հեղինակներով հանդերձ?
Ինչպես ասում են` "ակն ընդ ակն, ատամն ընդ ատամ" ոնց իրենք մեզ են դիմավորում, տենց էլ մենք իրենց, չէ, տենց չէ ավելի մեղմ: Երևի մենք էինք չէ, որ ադրբեջանցի բռնցքամարտիկների վրա քարեր էինք նետում?
Եղբայր, Գերմանիայում հդիկ երիտասարդ են դատում վզին սվաստիկա կախելու համար, ԱՄՆ-ում վայնասուն են բարձրացնում Նյու Յորքում մզկիթ կառուցելու մտքի դեմ, Ղուրան վառողին օրհնում են ու էլի լիքը նմանատիպ բաներ: Իսրայելը պաշտոնապես մեղադրում ու բոյկոտում է Պաղեստինի անկախությունն ընդունող անհատներին: Այ սա է քո սիրած միջազգային հանրության դիրքորոշումը` կոշտ և հստակ, այն երևությների նկատմամբ, որոնք թեկուզ հեռավոր կերպով չեն խոսում իերնց պետական շահերի հետ:
Հիմա էդ ադրբեջանցի կինոգետները ԼՂՀ անկախությունն ընդունում են? Մենկը էդ Գեորգի Վանյանը` ոչ, չի ընդունում, հայերին էլ անվանում է "եղեռնագործ": Ոնց կարելի է մեզ եղեռնագործ անվանողին թեթև տանել? Զրպարտողին թեթև են տանում?
Ստեղ խոսքը ֆիլմերի բովանդակության մասի չի, այլ այն մասին, որ դու հյուր ես ընդունում մարդկանց, որոնք դեմ են արտահայտվում քո պետական ու ազգային շահերին: Երբ նման մարդու ընդունում են ետական մակարդակով, ապա դա արվում է հենց պետական ու ազգային շահերի պաշտպանության համար` դա նավանվում է բանակցույթյուն: Բա կինոփառատոնը ոնց է անվանվում? Խաղաղության դրսևորում? Հըլը տես Իսրայելը կընդունի մի հակասեմիթի, որը հանդես կգա նման նախաձեռնությամբ?
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Ի վերջո եկեք հանրագումարենք փաստերը:
Կա մի չգրված կանոն պատճառահետևանքյաին կապի մասին "թե մի բան տեղի է ունենում, ապա առաջին հերթին նայիր, թե դա ում է ձեռնտու:"
Սկսեմ փառատոնի նպատակներից: Ոնոնք էին դրանք? Ինչ նպատակով էր ուզում Գեորգի չեղածը կազմակերպել այդ փառատոնը և նախորդները, որոնէ նույնպես չկայացան?
Տարբերակներ.
1. Հայ և ադրբեջանցի ժողովրդների միջև թշնամության վերացում` մշակությային շփման միջոցով (պաշտոնական վարկածը)
2. Ուղղակի հայ ժողովրդին ծանոթացնում են ադրբեջանական մշակույթին
(Եթե այլ տարբերակներ ունեք` գրեք)
Սկսենք առաջինից.
1. Հայ և ադրբեջանցի ժողովուրդների միջև թշնամություն չկա, քանի որ չկա ադրբեջանցի ժողովուրդ, կա Ադրբեջան պետություն և նրա բնակչությունը` բազմազգ, բազմադեմ, սակայն մահեմդական ու հայ ժողովրդին բազմաթիվ վնասներ հասցրած` թե պետական և թե անհատական մակարդակով, զուտ ազգային ու կրոնական խտրականությունից դրդված:
Որպես այդպիսին հակամարտությունը հայերի ու ադրբեջանաբնակ ցեղերի միջև է և այդ հակամարտությունը դարերի խորքից է գալիս: Թշնամանքը սրվել է և իր արտացոլումն է գտել նաև Արցախյան անավարտ պատերազմում: Այսինքն` դե ֆակտո, պետական մակարդակով, մենք դեռ թշնամիներ ենք, ադրբեջանցիք մեզ զրկել էին ազատությունից և տարածքներից, մենք դրանց մի մասը ետ վերադարձրինք: Դեռ էլի խնդիրներ ունենք` թշնամիներ ենք, այն էլ դարավոր: Սովետի ժամանակվա գեղեցիկ հեքիաթները պատմողները զուտ բացառությունների վրա են հիմնվաում, քանի որ ադրբեջանական տականքությունը շարունակվել է նաև սովետական 70 տարիներին: Դրա վառ ապացույցն են Նախիջևնաի հայաթափումը, հայերի հանդեպ ճնշումները մյուս ադրբեջանահպատակ տարածքներում և այլն:
Հիմարությունն է կարծել, որ դարերի խորքից եկող ու ներկայումս պետական մակարդակով շարունակվող հակասությունները կարելի է մեղմել մշակութային գործունեությամբ: Էդ նույնը կլինի, որ հրեաներին ու ֆաշիստներին բարիշացնես: Էլ չեմ ասում, որ հակամարտությունը դեռ շարունականա է` դեռ շատ տարածնքներ ունենք, որ չենք վերադարձրել` պահանջատեր ենք: Քանի մենք պահանջատեր ենք, իսկ պարտապանը չի ուզում մարտքը փակել` կանֆլիկը չի վերանամ ինչքան էլ ուզում ես կինո ցույց տուր, երգեր երգի: Ու այս պարզ ճշմարտությունը հասկանում են նաև փառատոնի կազմակերպիչները, հետևաբար պաշտոնական տարբերակը ուղղակի փուչի է ու ոչ իրական, ընդամենը քողարկումն է իրական նատակների:
2. Բացարձակապես անիմաստ եմ համարում հայերին ադրբեջանական մշակույթին ծանոթացնելը, քանի որ չի կարող ունենալ ուրույն մշակույթ մի ազգ, որը գոյություն չունի: Շատ ավելի հանգիստ կարելի է ծանոթանալ ուդիների, թալիշների և լեզգինների մշակույթին: Դե ադրբեջանակն թյուրքական ցեղերի մշակույթին մենք լավ էլ ծանոթ ենք, առանց դրա էլ կյանք չունենք (ուղղակի նշեմ, որ թյուրքական ցեղերի մշակույթը ոչ մի կապ չունի մեր հայկական ռաբիզի հետ, իրենց մշակույթը թալանը, բռնությունն ու քաղաքակրթությունների կործանումն է): Սա նւյնպես պարզ ու հասկանալի է, հետևաբար նույնպես չի ակորղ լինել իրական պատճառ:
Ուստի, վերլուծելով վերոգրյալը և կիրառելով պատճառահետևանքային չգրված կանոնը, կարելի է միանշանակ եզրակացնել, որ փառատոնի անցկացման իրական պատճառները դրա կազմակերպիչների և պատվիրատուների շահերն են, որոնք ոչ մի կապ չունեն ազգային շահերի և հակամարտության կարգավորման հետ: Դրանք կարող են լինել ինչպես ֆինանսական, այդպես էլ հատուկ ծառայությունների դրդմամբ:
Այլ տարբերակ տեսնում եք?
Հ.Գ.
Էշ են մեր ղեկավաները, որ Գեորգի Վանյանի պես հայվանին ընդհանրապես թողնում են, որ Հայաստան մուտք գործի:
Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 17.04.2012, 18:46:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
3. Ուղղակի ինչ-որ փողեր են ֆռում, որոնք պետք ա ծախսել՝ ոչ թե Վանյանին ա պետք ծախսել, այլ Վանյանին փող տվողին: Տարբեր անիմաստ բաների վրա ամենօր տենց լիքը փողեր են ծախսվում, մի մասը ինչ-որ նպատակի ծառայում ա այնուամենայնիվ:
4. Հայաստանում ստեղծել էս սաղ աժիոտաժը հետևյալ նպատակներով՝
Շեղել հասարակության ուշադրությունը ավելի կարևոր քաղաքական խնդիրներից
Ինքնադրսևորվել ու հայրենասեր երևալ դաշնակ-մաշնակ, արծիվ-մարծիվներին
Վարկաբեկել իրավապաշտպան Սաքունցին ու լրագրող Բարսեղյանին՝ երկուսն էլ բավական անդուր կերպարներ են ռեժիմի համար:
Է թող էդ իրավապաշտպանն ու Բարսեղյանը չվարքաբեկվեն, ով է իրենց լեզվից քաշում, ասում ` տարածք տրամադրեք: Անձամբ ինձ համար, այո, այդ մարդիկ հավասարվեցին ոչնչության, վստահ եմ, իմ նման էլի մարդիկ կան: Varzor-ը հիանալի վերլուծություն արեց, Ձայնալարն էլ` ոչինչ, բայց հատկապես վերջինի դեպքում ակնհայտ է, որ ցանկացած պարագայում վանյանը պատվեր է կատարվում, այսինքն` ծախու անհատ է, այսինքն` սրբություն չունի, այսինքն` սարսափելի մարդ է, որից ամեն ինչ կարելի է սպասել:
Ի դեպ, չգիտեի, որ դա մեզ եղեռնագործ է ասում ու Արցախի անկախությունը չի ընդունում: Չգիտեմ էլ ինչ ասեմ... էդ լրիվ թուրքա???
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Varzor (18.04.2012)
Varzor (18.04.2012)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ