էս տելեվիզորով ցույց ե՞ն տվել…
«Բարգավաճ Հայաստան» կուսակցությանը (1. Գ. Ծառուկյան, 2. Վ. Օսկանյան, 3. Վ. Վարդանյան):
«Ժառանգություն» կուսակցությանը (1. Ր. Հովհաննիսյան, 2. Խ. Քոքոբելյան 3. Զ. Փոստանջյան):
Հայ ազգային կոնգրեսին (1. Լ. Տեր-Պետրոսյան, 2. Ս. Դեմիրճյան, 3. Ա. Սարգսյան):
Հայ հեղափոխական դաշնակցությանը (1. Վ. Հովհաննիսյան, 2. Ա. Ռուստամյան, 3. Ա. Շահբազյան):
Հայաստանի դեմոկրատական կուսակցությանը (1. Ա. Սարգսյան, 2. Լ. Աղալովյան, 3. Ա. Հովսեփյան):
Հայաստանի կոմունիստական կուսակցությանը (1. Ռ. Թովմասյան, 2. Վ. Սաֆարյան, 3. Տ. Սարգսյան):
Հայաստանի հանրապետական կուսակցությանը (1. Ս. Սարգսյան, 2. Հ. Աբրահամյան, 3. Տ. Սարգսյան):
«Միավորված հայեր» կուսակցությանը (1. Ռ. Ավագյան, 2. Գ. Հովսեփյան, 3. Գ. Անդրեասյան):
«Օրինաց երկիր» կուսակցությանը (1. Ա. Բաղդասարյան, 2. Հ. Բիշարյան, 3. Ա. Երիցյան):
Չեմ մասնակցելու ընտրություններին:
էս տելեվիզորով ցույց ե՞ն տվել…
Mephistopheles (04.05.2012), murmushka (04.05.2012)
Հեսա 2 օրից արդյունքը կիմանանք` ով չգիտի կիմանա ու կհամոզվի իմացողների իրավացիության մեջ
Բայց ամեն դեպում, անկախ արդյունքից` առաջարկում եմ նշել: Վերջ ի վերջո էս 1 տարի է գրում, քննարկում, բանավիճում ենք: Մի հատ իտոգ չտանք, որ հետո էլ մի տարի արդյունքների վերաբերյալ խորանանք` մինչև նախագահականը?![]()
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Գաղափարական քննարկման ջատագովներին առաջարկում եմ կարդալ Հրանտ Բագրատյանի պատասխանները «Բանակն իրականում» նախաձեռնության հղած հարցերին.
Աղբյուր՝ Լուրեր.քոմ«Բանակն իրականում» նախաձեռնությունը մի շարք հարցեր էր ուղղել առաջիկա խորհրդարանական ընտրություններին մասնակցող քաղաքական ուժերին: Հայ ազգային կոնգրեսը պատասխանել է նախաձեռնության հարցերին: Ստորև ներկայացնում ենք «Բանակն իրականում»-ի հարցերն ու ՀԱԿ-ի՝ դրանց տված պատասխանները:
«Հայ ազգային կոնգրեսը ՀՀ զինված ուժերի բարեփոխումները դիտարկում է որպես երկրում սահմանադրական կարգի վերականգնման եւ երկրի արմատական բարեփոխումների կարեւոր մաս: Ուստի իշխանափոխությունից հետո ՀԱԿ-ը կկազմավորի փորձագիտական խումբ՝ քաղաքացիական հանրության ներկայացուցիչների ներգրավմամբ եւ կմշակի ու կիրականացնի ՀՀ զինված ուժերի բարեփոխումների արմատական ծրագիր, որը կնպաստի բանակի մարտունակության բարձրացմանը եւ զինծառայողների իրավունքների պաշտպանությանը:
«Բանակն իրականում» խմբի առաջադրած հարցերին մեր պատասխանները հետեւյալն են.
1. Ինչպիսի սկզբունքով պետք է համալրվի Զինված ուժերի շարքային կազմը' ա/զորակոչային, բ/պայմանագրային, դ/ միլիցիոնային-աշխարհազորային, գ/խառը:
Զինված ուժերի բացառիկ գործառույթը պետք է լինի Հայրենիքի պաշտպանությունը: Հայրենիքի պաշտպանությունը չի կարող իրականացվել անվճար: Զինված ուժերի շարքային կազմը պետք է ձեւավորվի պայմանագրային սկզբունքով, իսկ մինչեւ դրան անցնելը՝ երեք տարվա ընթացքում, այն պետք է լինի խառը: Զինծառայությունը պետք է պարտադիր լինի արական սեռի բնակչության համար, բայց պետք է ստեղծել նաև պայմանագրային կանացի զորամասեր։ Բոլո՛ր զինծառայողները պետք ստանան միջինից ոչ պակաս աշխատավարձ:
Ռազմական կրթարանները պետք է արմատական բարեփոխման ենթարկվեն: Սպայական կադրերը պետք է կրթվի ըստ օրենքների եւ սահմանադրության: Զինված ուժերում ծառայության ընթացքում զինծառայողները պետք է ունենան [լրացուցիչ] մասնագիտություն ստանալու հնարավորություն:
Պահեստզորում գտնվող անձինք պետք է պարբերական ուսումնական ծրագրերի մասնակցեն, որի ընթացքում պետք է պահպանեն իրենց աշխատատեղը եւ աշխատավարձը, որի երաշխիքները պետք է ստեղծի պետությունը: Ակտիվ պահեստազորը պետք է լինի բարձր վճարովի, կամավոր, երկսեռ, անսահմանափակ ժամկետով. միակ սահմանափակումը զինծառայողի տարիքն է:
2. Ինչպիսի կառուցվածք և կազմ պետք է ունենան Զինված ուժերը:
Ներկա պահին մենք տեսնում ենք զինված ուժերը՝ կազմավորված կորպուսներում, որոնք ներառում են բոլոր զորատեսակները: Միաժամանակ հեռանկարում հնարավոր ենք համարում դեսանտապարտիզանական բանակին բնորոշ լավ զինված եւ պատրաստված մոբիլ զորամիավորումներ կազմավորումը:
ՀՀ պաշտպանության նախարարությունը պետք է զբաղվի պաշտպանական ոլորտի քաղաքականությամբ, իսկ ՀՀ ԶՈՒ Գլխավոր շտաբը՝ զինված ուժերի կառավարմամբ: Պաշտպանության նախարարությունը պետք է ստանձնի զինծառայողի իրավական եւ սոցիալական ապահովման խնդիրները՝ հանդերձավորումից մինչեւ կրթություն, իսկ գլխավոր շտաբը՝ զորքերի կառավարումը մարտական եւ ոչ մարտական իրավիճակներում:
Զինվորական ծառայությունը պետք է լինի պայմանագրային (վճարովի) պարտադիր ժամկետային ծառայության և պայմանագրային կամավոր՝ անժամկետ ծառայության համար։
3. Ինչ կազմակերպաիրավական երաշխիքներ պետք է սահմանվեն Զինված ուժերում
մարդու իրավունքների պաշտպանության համար:
Զինված ուժերում զինծառայողների իրավունքների պաշտպանությունը պետք է իրականացվի ճիշտ այնպես, ինչպես մյուս բոլոր քաղաքացիներինը։ Նախ,
բանակ զորակոչվելուց հետո զինվորը պետք է մնա քաղաքացի եւ իր մոտ պահի անձնագիրը։ Նրա իրավական պաշտպանությունը պետք է լինի այն քաղաքացիական-իրավական հարթության մեջ՝ ինչպես բոլորինը։ Բոլոր տեսակի զինվորական գերատեսչական քննչական,
ոստիկանական ու դատախազական մարմինները պետք է լուծարվեն։
Զորակոչվածի բուժզննումը պետք է կատարվի քաղաքացիական բուժհաստատություններում:
Զինծառայողները պետք է լիարժեք օգտվեն իրավունքների պաշտպանության այն բոլոր մեխանիզմներից, որոնք ամրագրված են ՀՀ Սահմանադրությամբ ՀՀ քաղաքացիների
համար։
4. Ինչպիսին պետք է լինի Զինված ուժերի նկատմամբ ժողովրդավարական
վերահսկողության համակարգը /սկզբունքներ, ինստիտուտներ, գործառույթներ,
մեխանիզմներ, լծակներ/:
Ընդհանուր առմամբ, զինված ուժերի նկատմամաբ իրավական վերահսկողությունը պետք է լինի ինչպես բոլոր քաղաքացիների համար։ Բանակը պետք է մոտեցնել ու նույնացնել
քաղաքացիական ինստիտուտներին։
Պաշտպանության նախարարը պետք է հաշվետու լինի խորհրդարանի առաջ եւ հանդես գա պարբերական հաշվետվությամբ՝ զինված ուժերում առկա վիճակի մասին:
Զինծառայողը պետք է մշտական կապ ունենա իր ընտանիքի հետ:
Իրավապաշտպան կազմակերպությունները պետք է հնարավորություն ունենան մշտական դիտարկման ենթարկելու մարդու իրավունքների վիճակը զինված ուժերում:
5. Ինչպիսին պետք է լինի պաշտպանական բյուջեի ձևավորման, կատարման,
հսկողության և վերահսկողության համակարգը, այդ թվում' թափանցիկության
ապահովման տեսակետից /սկզբունքներ, ինստիտուտներ, գործառույթներ, մեխանիզմներ,
լծակներ/:
Բացարձակապես նույնը՝ ինչը մնացած բոլոր բյուջետային կառույցներինը։
6. Որոնք են Զինված ուժերի գործունեության գաղտնիության ապահովման
պարամետրները:
Գաղտնիության ենթակա են միայն ԶՈՒ տեղաբաշխումը, կառուցվածքը, տեղեկությունները զենքերի քանակի ու որակի մասին։
7. Ինչպե՞ս պետք է վերակազմակերպվեն զինված ուժերին առնչվող իրավապահ
մարմինները՝ ՊՆ Ռազմական ոստիկանությունը, ՊՆ քննչական ծառայությունը,
Զինվորական դատախազությունը:
Այս երեք մարմիններն էլ պիտի վերանան։
Հարգելի «Բանակն իրականում»,
վերեւում շարադրված են Հայ ազգային կոնգրեսի հիմնական մոտեցումները ձեր առաջադրած հարցերին: Իշխանական լծակներ ստանալով՝ ՀԱԿ-ը պատրաստ է դիմել փորձագիտական աջակցության եւ հանրային շահագրգիռ քննարկման, եւ արդյունքում մշակել զինված ուժերի բարեփոխման առավել պրոֆեսիոնալ եւ արդյունավետ ծրագիր:
Հարգանքով՝
Հրանտ Բագրատյան
Հայ ազգային կոնգրես»:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Varzor (04.05.2012)
Համեմատության համար ասեմ, որ այս հարցերը ուղղվել են ոչ թե կոնկրետ ՀԱԿ-ին, այլ ԱԺ-ում առաջդրված բոլոր կուսակցություններին և ՀԱԿ դաշինքին: Հարցերին պատասխանել է ընդամենը երեք ուժ՝
1.«Ժառանգություն» կուսակցությունը, պատասխանն ունեցել է այս տեսքը.
2. «Միավորված հայեր կուսակցությունը, պատասխանն ունի այս տեսքը.««Ժառանգություն» կուսակցությունը կարևորում է հետևյալ սկզբունքները'
- Համաձայն Սահմանադրության սկզբունքների' բանակը ապաքաղաքականացնել,
- քաղաքացիներին միայն հայրենիքի պաշտպանության սկզբունքով ներգրավել պարտադիր զինծառայության մեջ,
- բանակում ներդնել մարդու իրավունքների պաշտպանության գործուն մեխանիզմներ:
Եվ ՀԱԿ-ը, որի պատասխանը ներկայացրի նախորդ գրառման մեջ: «Ժառանգության» և «Միավորված հայերի» պատասխանները նորից Լուրեր.քոմ-ից:Հավաստիացնում ենք Ձեզ, որ ԱԺ անցնելու դեպքում անելու ենք հնարավորինս զինված ուժերում բարեփոխումների փաթեթ ներկայացնելու և կենսագործելու ու Հայոց բանակը հասարակական կազմակերպությունների համար թափանցիկ դարձնելու ուղղությամբ:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Varzor (04.05.2012)
Մալխաս ջան, ուշադիր չես կարդացել:
2/3-ը դա ընդհանուր ստվերի մասին էր գնում խոսքը, դա ասել էր ԼՏՊ-ն: Մի քանի էջ հետ պիտի գնաս.
http://www.akumb.am/showthread.php/6...=1#post2340815
Դե պատկերացրու եթե մենակ աշխատավարձը 10%-է, ապա որքան են կազմում մաքսային և մնացած հարկային "ստվերները"?
Եթե նույնիսկ հարաբերակցորեն դիտարկենք, ապա առնվազն դա կկազմի 50%
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Մի քանի հատ էլ ինձ համար ակնհայտ բլթոց մտքեր է ասել, մասնավորապես` 3, 6 և 7 կետերը:
1. սկսեմ նրանից, որ զինծառայողի իրավունքները որոշակի առումներով էապես տարբերվում են քաղաքացիականից` սահմանափակվում են զինվորական կանոնադրություններով և օրենսգրքով:
Օրինակ` դպրոցի դասատուին չես կարա հանես պլաց վազացնես, ինչա գործից ուշացելա: Զինվորական կանոնակարգը դա թույլատրում է:
2. Եթե զինվորն իր մոտ պահի անձնագիրը, ապա նա պոտենցյալ կերպով կարող է կատարել որոշ գործարքներ, որոնք թույլատրելի չեն զինծառայողներին: Սա կարելի է կատարել միայն այն ժամանակ, երբ զինծառայողի անձնագրում առկա է համապատասխան վավերացում, որ նա ծառայում է ՀՀ ԶՈՒ-ում:
3. Զինվորական քննչական և դատախազական մարմինները չեն կարող վերացվել, քանի որ գործերի քննության ընթացքում տվյալ կառույցների աշխատակիցներին հայտնի են դառնում ռազմական գաղտնիք ներկայացնող տեղեկություններ, իսկ քաղաքացիական մարմինները իրավասություն չունեն այդ ինֆորմացիային տիրապետելու: Ինչպես նաև տվյալ անձինք նույնպես առաջնորդվում են զինվորական կանոնադրական նորմերով, որոնց պահպանումը քաղաքացիական անձանց համար ոչ պարտադիր և նույնիսկ անտեղի է:
4. Միգուցե զինծառայողի առողջական որոշ հարցեր պիտի լուծվեն քաղաքացիական բուժհաստատություներում, սակայն ելնելով բանակային ինֆորմացիայի գաղտնիությունից` դա անհնար է:
5. Աչքիս վեն նախին վարչապետը էդքան էլ լավ չի պատկերացնում, թե ինչ ասել է բանակ, դրա համար էլ գաղտնիության սահմանները չի պատկերացնում: Բացի իր նշածներից գաղտիության ենթակա են նաև շատ ու շատ տեղեկություններ և փաստաթղթեր, մասնավորապես որոշ հրամաններ ու հաշվետվություններ, պլանները, մատակարարումը և այլն: Պետքա հստակ հասկանալ, որ պատերազմական իրավիճակում, ինչ վիճակում որ հիմա ՀՀ-ն է, եթե նույնիսկ բանակում վիճակը հետույքային է, ապա այդ մասին պետք չի բոլոր ԶԼՄ-ներով բարձրաձայնել, քանի որ դրանից ուղղակիորեն կարող է օգտվել հակառակորդը: Ու դա մասնավորապես վերաբերվում է ԶՈՒ բարոյահոգեբանական վիճակին: Պատտկերացրու հակառակորդն իմանում է, որ սահմանապահ զորամասի զինվորները խմբակային բողոք են կազմակերպել ու զորամասը լքել են կամ էլ հրաժարվում են ղեկավարի այս կամ այն հրամանը կատարել` շատ լավ առիթ է, որ սահմանը խախտեն ու տարածք զավթեն` առանց կռվի:
6. 7-րդ կետն ուղղակի 3-րդ կետում հնչած մտքի տարրաձևակերպումն է: Չի կարելի վերացնել զինվորական ոստիկանությունն ու քննչական մարմինները: Այս կառույցներն առկա են բոլոր քաղաքակիրթ և ոչ քաղաքակիրթ երկրներում, որոնք քչից-շատից բանա ունեն ու կարողանում են բանակ պահել, առավել ևս պատերազմական իրավիճակում:
Մնացած կետերի հանդեպ "պրիդիրկեք" չունեմ` նորմալ է, բայց ինչն էր խանգարում Բագրատյանին գոնե սկսելու բանակի բարեփոխումների գործընթացը իր կառվարման տարիներին?![]()
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Varzor (04.05.2012)
Բլթցրել են` զինծառայողների իրավունքները պաշտպանող մեխանիզմները շատ են, այլ հարց է որ դրանք չեն գործում ըստ պատշաճի: Մասնավորապես առաջին իրավունքի պաշտպանը դա զինվորական կանոնադրություններն են և իրավունքները խախտվում են հենց ոչ կանոնադրական հարաբերությունների և գործողությունների պատճառով:
Երևի ավելի ճիշտ կլինի դա ձևակերպել այսպես
մնացածը` գուդուլոտ մտքեր են:բանակում "զարթնացել" կանոնադրական հարաբերությունների ու գործողություների իրականացման ընթացքը, խստացնել վերահսկողությունը, կատարևելագործել և բարեփոխել գոյություն ունեցող օրենքներն ու կանոնակարգերը:
Չաղոտ բլթ` հասարակական կազմակերպությունների համար բանակը պիտի թափանցիկ լինի միայն այնթանով, որքանով որ դա թույլ է տալիս բանակի կանոնակարգը և գաղտնիության ապահովումը:
Ու մի բան էլ հավաստիացնում են![]()
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Եկվոր (05.05.2012)
Մի քանի դիտարկում գրածներիդ մասին: Նախ հիշեցնեմ, որ թավով էլ ընդգծել էի, որ Բագրատյանն ասում ա, որ սա հետագայում ավելի լուրջ կքքնարկվի, էդ թվում՝ հանրային քննարկում կլինի:
Քո կետերից 1-ինը որևէ կապ չուներ Բագրատյանի ասածի հետ: Այո, զինվորին կարելի է որպես կանոն վազացնել ու դա հանգիստ կարող ա կանոնակարգվի օրենքով: Դա մարդու իրավունքների հետ կապ չունի:
2-րդ կետը մեղմ ասած լուծելի ա: Ուրիշ հարց, որ չգիտեմ ինչքանով ա կարևոր անձնագիր մոտը պահելը:
3-րդ կետդ էլ կարելի ա կանոնակարգել, որևէ խնդիր չկա: Էլի չգիտեմ, թե ինչքանով ա արդիական:
4-րդ կետդ էլ ա լուծելի, կարծում եմ, որ կարելի է որոշակիորեն փոխել բուժման հետ կապված խնդիրները, բայց նորից չգիտեմ, ինչքանով ա պետք:
5-րդ կետդ.. մմմ... վիճելի ա: Ամեն դեպքում նենց չի, որ դու պատկերացնում ես, Բագրատյանը չի պատկերացնում:
6-րդ կետդ... հմմ... ոնց որ 3-րդ կետիդ վերաձևակերպումն էր:
Կարճ ասած շատ հարցեր վիճելի են, բայց յուրաքանչյուրն էլ ունի լուծում ու կարող ա դառնալ քննարկման առարկա: Նենց չի, որ դու վերևում գրեցիր «բլթցրել» ա ու ուրեմն տենց ա: Ավելի շուտ դու խորը չմտածեցիր գրելուց առաջ: Նախկինի հետ կապված հարցերին չեմ անդրադառնում: Խոսքը գնում ա թե ինչ ա պետք անել, ինչ ա կարելի անել:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Varzor (04.05.2012)
Անասուննե՛ր.
Աղբյուր՝ tert.amՔիչ առաջ արտառոց միջադեպ է տեղի ունեցել Երևանի Հանրապետության հրապարակում։ «Հայաստանի հանրապետական կուսակցության» կազմակերպած համերգ–հանրահավաքի ժամանակ մեծ թվով գազով լցված փուչիկների բռնկվելու արդյունքում մեծ թվով քաղաքացիներ այրվածքներ են ստացել։ Հրապարակում գտնվող մարդիկ վախեցել են անակնկալ միջադեպից և մեծ իրարանցում է առաջացել։
Միջադեպի պատճառով դադարեցվել է նաև միջոցառումը։
Tert.am–ի թղթակիցը դեպքի վայրից պատմում է, որ այժմ մեծ թվով շտապօգնության մեքենաներ են ժամանում դեպքի վայր։ Հանրապետության հրապարակում բարձրախոսով հայտարարվել է, որ բոլոր վնասվածք ստացած մարդիկ հավաքվեն Կառավարության շենքի ժամացույցի տակ՝ որպեսզի անհրաժեշտ օգնություն ստանան։
Tert.am–ի թղթակիցը նաև հայտնում է նաև, որ Հանրապետության հրապարակում տագնապայի վիճակ է հայտարարված, դեպքիւ վայրում աշխատում են մեծ թվով ոստիկաներ, բուժօգնության աշխատակիցներ և փրկարարներ։
Առավել մանրամասն կհայտնենք մի փոքր ուշ։
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Mephistopheles (04.05.2012), Varzor (04.05.2012), Արէա (04.05.2012), Ներսես_AM (04.05.2012), Տրիբուն (05.05.2012)
Հիշում եմ, բայց քանի որ սա կարելի է համարել, որպես մտքային նախագիծ` այդ տեսանկյունից էլ դիտարկում եմ: ընենց չի, որ էսօր տենց ասեցին, ուրեմն վաղը հաստատ պիտի տենց էլ անեն: Սա ուղղակի ընդհանուր տարբերակ է, որն ըստ առողջ տրամաբանոթւյան կարող է և փոփոխվել:
1-ին կետի օրինակը շատ կոպիտ էր, միգուցե ցայտուն չէր: Ասածիս իմաստն այն է, որ քաղաքացիական աշխատողի ու զինծառայողի իրավունքները կարող են որոշակիորեն տարբերվել և դա հատկապես դրսևորվում է պատիժների մեխանիզմներում:
2. Անձնագիրը մոտը պահելը իմ կարծիքով վատ բան չի, քանի որ զինծառայողը կարող է և իրավունք ունի որպես ՀՀ քաղաքացի գործարքներ կնքել, ամուսնանալ ու էլի լիքը բաներ անել, որի համար անձնագիր է անհրաժեշտ: Ու մի մեխանիզմ էլ ասեցի` անձնագրի մեջ համաատասխան նշում, որի առկայությունը պարամետր կհանդիսանա անձնագրի հետ կապված գործողություներ կատարելու պարագայում
3. Եղբայր դա արդեն վաղուց կանոնակարգված է` նորից հեծանիվ հորինել պետք չի: Ու դրա կանոնակարգումը հենց ռազմական առանձնացված կառուցներն են: Չնայած մի բան հենց նոր մտքովս անցավ` կարելի է այդ ռազմական ուղղվածության իրավապահ ծառայություններն ընդամենը որպես մասնագիտացված ստորաբաժանումներ ընդգրկել ընդհանուր քաղաքացիական կառույցների մեջ
4. Միգուցե` նախորդ կետում տարբերակ առաջարկել եմ:
5.Եղբայր, ուրեմն բավականին լավ ծանոթ լինելով և առնչված լինելով բանակի գաղտնիության հարցերին, ոչ թե պատկերացնում եմ, այլ որոշակիորեն տեղյակ եմ: Կարողա և էլ պատկերացնում է, բայց մարդը մոռացել է
6. Այ հենց էդա` չէ, ուշադիր չես: 3-րդ կետում հարցը գնում էր զուտ ինֆորմատի-գործառնական կողմի մասին, սիկ այս կետում` միջազգային և պատմական փորձի մասին
Համամիտ եմ` վիճելի են, դրա համար էլ գրել էի "ինձ համար ակնհայտ բլթոց", ինչը նշանակում է, որ քեզ կամ մյուսի համար կարող է հեչ էլ բլթոց չեն: Ու էդ ինչից վերցրիր, որ ես իմ կարծիքը հայտնելով "պեչատեցի" նախկին վարչապետի խոսքերի տակ? Ի դեպ ես կարող մ խորը չմտածել` նախընտրական խոստումները ես չեմ տալիս, քաղաքական ղեկավարման ես չեմ հավակնում, «Բանակն իրականում» նախաձեռնության հղած հարցերին ես չեմ որ պատասխանում եմ:
բայց ընենց էլ չի, որ լրիվ մակերեսորեն եմ գրելՆախկինի հետ կապված հարցերը ինձ համար կոնկրետ էական են: Ամբողջ հարցը նրանումն է, որ կամ Բագրայանը այն ժամանակ տեղյակ չչի եղել կամ էլ համապատասխան գիտըելիքներ չի ունեցել, որ էս իրա ասածներից գոնե մի քանիսը փորձի իրականացնել, կամ էլ իմացել է ու չի արել: Անձամբ ես կարծում եմ, որ երկրորդն է, քանի որ ինչքան էլ հակառակված լինեմ, միևնույն է չեմ կարող չընդունել, որ ՀԲ-ն բավականին լուրջ ու ճկուն մտքի տեր մարդ է: Իսկ քանի որ սենց եմ մտածում, ապա ինձ համար մի հատ մեեծ հարց է` ինչու չեք արել? Ինչը կամ ով է խանգարել?
Բայց սա արդեն առանձին թեմա է ու կոնկրետ «Բանակն իրականում» -ի հետ կապ չունի:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ