User Tag List

Էջ 1 15-ից 1234511 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 225 հատից

Թեմա: Հայոց պատմություն: Այլ լույսի ներքո

  1. #1
    Ամենքս մեր տեղն ունենք... My World My Space-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.03.2009
    Հասցե
    Իմ տեղում....
    Գրառումներ
    3,640
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Հայոց պատմություն: Այլ լույսի ներքո

    Դավաճան թե հերոս

    Հայոց պատմության մեջ քիչ չեն դեպքերը , երբ ազգանվեր շատհայորդիներ մոռացության են մատնվել , կամ նսեմացվել է նրանցկատարած գործի նշանակությունը : Բայց հազվադեպ է , երբ դարերով ուրանան մի գործչի՝ Ազգին ուՊետականությանը մատուցած հսկայական ծառայությունները և , որ ամենաահավորն է ՝ խարանեննրան դասալիքի դժոխային պիտակով , իսկ նրա անունը գալիք սերունդների շուրթերին հոմանիշդարձնեն «դավաճան» բառին: Այդպիսին եղավ Հայոց մարզպան Վասակ Սյունու ճակատագիրը :Վասակ Սյունու գործունեության մասին մենք հիմնականում տեղեկանում ենք Մամիկոնյան տաներկու պատմիչների՝ Եղիշեի և Ղազար Փարպեցու աշխատություններից , որոնք շարադրել ենեկեղեցու և Մամիկոնյանների տեսակետը : Երկուսի մոտ էլ Վասակի նկատմամբ ատելություննակնհայտ է: Եղիշեի մոտ այն գերազանցում է չափ ու սահման՝ ստիպելով կրոնամոլ պատմիչինանողոք ձևով խեղաթյուրելու իրականությունը:

    Ն . Ադոնցը հիմնավորապես ապացուցում է , որԵղիշեն միտումնավոր կերպով Վասակին է վերագրել նրա փեսա Վարազվաղանի անօրինություններն ու ապիկար վարքը ( Ն . Ադոնց . Մարզպան Վասակը պատմաբաններիդատաստանի առաջ): Եղիշեն հենց սկզբից էլ խոստովանում է , որ իր երկի նպատակը Վասակինհավիտենական նզովքի արժանացնելն է : Փարպեցու մոտ ավելի քիչ է խեղաթյուրված պատմականփաստը : Նրա նկարագրությունները երբեմն լույս են սփռում մի շարք հարցերի վրա , որոնք շատկարևոր են՝ Վասակի գործունեությունը ճիշտ գնահատելու համար : ՈՒշադիր ընթերցման դեպքում ,ակնհայտ է դառնում Վասակի՝ որպես ազգային - պետական գործչի կերպարը : Միաժամանակ ,հարկ է նշել , որ Եղիշեն և Փարպեցին ավելորդ կրոնականացրել են նաև սպարապետ Վարդանիկերպարը՝ նրան ներկայացնելով , իբրև կրոնամոլ՝ գրեթե զերծ ազգային զգացումներից : ՎասակըՍյունյաց Անդոկ իշխանի թոռն էր : Ծնվել է 381 թվականին : Հայրը՝ Բակուր իշխանը, հարկադրվածէ լինում մանուկ Վասակին պատանդ ուղարկել Տիզբոն : Պատանի Վասակի համարձակության ևինքնասիրության մասին է վկայում հետևյալը . երբ մահանում է Սյունյաց իշխան Բակուրը , նրասենեկապետը ՝ գալով Տիզբոն , այդ մասին տեղեկացնում է պարսից արքային: Վերջինս որոշում էՍյունիքի իշխան նշանակել Վասակին : Իրեն շնորհավորելու եկած սենեկապետին Վասակըպատասխանում է , թե ինքը ժառանգական կարգով Սյունիքի օրինական տերն է և արքայիողորմության կարիքը չունի : Դեպքերին ժամանակակից Կորյունը վկայում է , որ Վասակը մեծօգնություն է ցույց տվել Մաշտոցին՝ Սյունիքում դպրոցներ բացելու և հայոց գրերը տարածելուգործում : Երիտասարդ իշխանի մեծ համբավը պարսից արքային մղում է ՝ նրան նշանակելուՎրաստանի մարզպան: Այստեղ Վասակը , մտահոգված իր երկրի ճակատագրով , գաղտնիբանակցությունների մեջ է մտնում կովկասյան լեռնաբնակների հետ՝ ծրագրելով Պարսկաստանի դեմապստամբության միջոցով ստեղծել Սյունիքի անկախ թագավորություն : Ծրագիրը թեև տապալվումէ , սակայն Վասակը , զերծ մնալով որևէ կասկածանքից՝ նշանակվում է Հայաստանի մարզպան : 440 - ական թվականների վերջերին Հայաստան է ուղարկվում մի պարսիկ պաշտոնյա , որնաշխարհագիր անցկացնելով՝ ծանրացնում է հարկերը : Հարկեր են դրվում նաև եկեղեցու վրա , որըմինչ այդ երբեք հարկ չէր մուծել: Կաթողիկոսի ձեռքից խլվում է Մեծ Դատավորի պաշտոնը: Դրանհետևում է Միհրներսեհի կրոնափոխության հրովարտակը: Հավաքվելով Արտաշատում՝ հայիշխաններն ու հոգևորականները մերժում են պարսկական արքունիքի պահանջը : ԳազազածՀազկերտի կողմից Տիզբոն կանչված հայ իշխանների թվումն էին նաև մարզպան Վասակ Սյունին ուսպարապետ Վարդան Մամիկոնյանը : Այստեղ հայերն ընկնում են ծանր կացության մեջ : Հազկերտըպահանջում էր հանձն առնել կրոնափոխությունը՝ հակառակ դեպքում սպառնալով մահապատժովու Հայաստանի ավերումով: Մարզպանը ՝ մտահոգված երկրին սպառնացող մեծ վտանգով ,նախարարներին համոզում է , որ միակ ելքն առերես զրադաշտականություն ընդունելն է, որիշնորհիվ իրենք կարող են ետ վերադառնալ և անցնել գործի: Համառում է միայն Վարդանը : Նա ոչ միբացատրություն չի ընդունում՝ հրաժարվելով առերես կրոնափոխության մտքից : Հայոց զորքերիսպարապետին կարողանում են համոզել միայն բիբլիայից քաղված մեջբերումներով ու սրբերիօրինակներով: Հազկերտն իհարկե , կասկածանքով է վերաբերվում հայերի կրոնափոխ լինելուն ևպատանդ է պահում մարզպան Վասակի երկու որդիներին (Եղիշեն միտումնավոր կերպով լռում էայս փաստի մասին): Լավ իմանալով Վասակի անձն ու տոհմը՝ նա դրանով ձգտում էր կապելհայրենանվեր իշխանի թևերը : Վերադառնալով Հայաստան՝ Վարդան Մամիկոնյանը հավաքեց իրտոհմն ու ողջ ունեցվածքը և շարժվեց դեպի Հայքի բյուզանդական մաս՝ ուր քրիստոնեությունըհալածանքների չէր ենթարկվում : Վարդանի այս քայլը կարող էր նմանատիպ արարքի մղել նաևշատ այլ իշխանների ու ժողովրդի մի ստվար զանգվածի , ինչը կզրկեր երկիրնինքնապաշտպանության հնարավորությունից: Իսկ կղերականներն արդեն սկսել էին հաշվեհարդարըպարսիկ մոգերի նկատմամբ : Վասակն, այս պայմաններում Հայաստան եկած մոգպետինվստահեցնելով , թե իրեն ընդամենը մի որոշ ժամանակ է պետք արքայի հրամանն իրագործելուհամար , համոզում է նրան՝ Հայաստանում տեղի ունեցող դեպքերի մասին լուր չտանել Տիզբոն :Այնուհետև, պատգամավորություն ուղարկելով Վարդանի մոտ ՝ կոչ է անում նրան ետ վերադառնալու հոգալ երկրի պաշտպանության մասին : Նա ծրագրել էր բյուզանդացիների դաշնակցությամբապստամբել պարսիկների դեմ և վերականգնել Հայաստանի անկախությունը : Անձնազոհ իշխանինչէին սարսափեցնում անգամ այն փորձությունները , որ սպասվում էին իր պատանդ որդիներին :Վասա՛կն էր ապստամբության ոգին ու կազմակերպիչը , նրա՛ն էր ենթարկվում երկիրը , և եթե ամենինչ ընթանար նրա ծրագրով ՝ գուցե և այլ ելք ունենար շարժումը : Հայկական գնդերը գրավեցիներկրի բոլոր կարևոր կետերը , վերացվեցին պարսից կայազորները , սպանվեցին Հայաստանուղարկված զրադաշտական մոգերն ու պարսիկ հարկահավաքները : Այս ամենը կատարվում էրխիստ գաղտնի: Միաժամանակ , Վասակը դեսպաններ է ուղարկում Բյուզանդիա՝ օգնությունխնդրելու : 450 թ . աշնանը մարզպան Վասակը Վարդանի գլխավորությամբ մի զորագունդ էուղարկում Աղվանք՝ այնտեղ ներխուժած պարսկական զորքին դիմագրավելու և Հայաստանիթիկունքն ապահովելու համար : Միաժամանակ , խնդիր էր դրված գրավելով Ալանաց դուռը՝ բացելհոների ճանապարհը դեպի Պարսկաստան : Սակայն , շուտով լուր է ստացվում , որբյուզանդացիները , մերժելով մարզպանի խնդիրքը՝ հայերի ապստամբության մասին տեղյակ ենպահել Հազկերտին : Դա արդեն ծանր հարված էր , քանի որ հայոց աննշան ուժերն ի զորու չէինմիայնակ դիմագրավելու պարսից անհամար բանակներին : Քանի դեռ ուշ չէր , հարկավոր էր կոծկելապստամբության հետքերը և լեզու գտնելով Պարսկաստանի հետ՝ սպասել ավելի հարմար առիթի :Սակայն , Վասակն այս հարցում չկարողացավ համոզել եկեղեցականներին ու նախարարների միմասին : Հատկապես կոշտ դիրք բռնեց եկեղեցին , որն էլ դարձավ հետագա դեպքերի գլխավորշարժիչ ուժը : Արտաշատի ժողովին մասնակցած նախարարական 18 տներից 10 - ն անցանՎասակի կողմը : Ավելի ուշ , Վասակին միացավ նաև Տիրոց Բագրատունին՝ ապահովելով ոչ միայնԲագրատունյաց , այլև՝ նրան ենթակա մի շարք նախարարական տների աջակցությունը :
    Այսպիսով,երկրի տերերի մեծամասնությունը Վասակի կողմն էր : Միայն այսքանը բավարար է՝ համոզվելուհամար , որ Սյունյաց իշխանը դավաճան չէր : Դրվում էր Հայաստանի լինել -չլինելու հարցը : ԵվՎասակը դիմեց կոշտ ու համարձակ միջոցների: Խստորեն պատժվում էին անկարգություններհրահրող եկեղեցականները : Լավ հասկանալով , որ Վարդանը կենթարկվի եկեղեցու հրահանգներին՝նրան խոչնդոտելու նպատակով , Վասակը պատանդներ վերցրեց նրա կողմնակիցներից և տարավՍյունիք : Ինքն էլ ձմռանը գնաց այնտեղ : Կատարելով իրեն առաջադրված խնդիրները՝ Վարդանըվերադարձավ Աղվանքից : Դաստիարակված լինելով Սահակ պարթևի ձեռքի տակ (նա Սահակիթոռն էր և Լուսավորչի տոհմի ժառանգորդը) ՝ նա անառարկելիորեն ենթարկվեց կղերականներիծավալած շարժմանը: Դեմ գնալով Վասակին՝ եկեղեցին որոշեց շարունակել ապստամբությունը :Ձմռանը Վարդանի գնդերը արշավանքներ կազմակերպեցին դեպի Սյունիք : Զարհուրանք էառաջացնում մոլեռանդ Եղիշեի հորթային հրճվանքը , երբ նա պատմում է սպարապետի ՝ Սյունիքիհայությանն հասցրած արհավիրհքների մասին : Ինչևէ , ապստամբության ծավալումից խուսափելուհամար , երկարատև ջանքերի գնով , Վասակին վերջապես հաջողվեց պարսից արքունիքին համոզել՝դադարեցնելու կրոնական հալածանքները : Սակայն , Հազկերտի նոր հրովարտակը չազդեցապստամբների վրա : ՈՒ թեև Եղիշեն պնդում է , թե նրանք չէին հավատում արքայի հրովարտակիանկեղծությանն ու Վասակի ելույթներին , սակայն խնդիրն այլ էր . եկեղեցու վրայից չէին վերացվելհարկերը , նրան չէր վերադարձվել Մեծ Դատավորության գործակալությունը: Եվ հոգևորականներըորոշեցին շարունակել պայքարը: Վասակի բոլոր ջանքերն ի դերև անցան : Պարսիկները փակեցիննաև հոների ճանապարհը: Միայնակ Հայաստանը, եկեղեցու անհեռատես ու արկածախնդիրքաղաքականության պատճառով, կանգնեց մեծ վտանգի առջև: 451 թ . պարսկական զորաբանակըմտավ Հայաստան : Ապստամբները շտապ շարժվեցին նրան ընդառաջ (հարկ է նշել , որ երկուկողմերի զորքերի՝ պատմիչների կողմից նշված թիվը խիստ չափազանցված է ) : Վարդանի զորքիմեջ մեծ թիվ էին կազմում հոգևորականներն ու երբևէ զենք չտեսած շինականները: Փարպեցուվկայությամբ, վերջիններիս մեծ մասինբռնի ուժով էին կռվի դուրս բերել: Ավարայրի բախումիցառաջ Վասակը , որ գտնվում էր պարսից բանակում , հուսալով փրկել դրությունը , կոչ արեցապստամբներին՝ բավարարվել ներման հրովարտակով : Բայց ապարդյուն .....

    Կարճատև բախման հենց սկզբում՝ սպարապետի մահից հետո , ապստամբները փախուստի ենդիմում և ամրանում լեռներում : Ավարայրի դաշտում ճակատամարտ , որպես այդպիսին, տեղի չիունեցել : Այս մասին են խոսում մի շարք հանգամանքներ , այսպես. Մամիկոնյան տաղանդավոր ուփորձառու սպարապետների հետնորդ Վարդանը , որ մինչ այդ բազմիցս ապացուցել էրպատերազմական գործին իր գիտակ լինելն ու հնարամտությունը , զորավարին անհարիրանփութությամբ՝ երես առ երես հայտնվում է իրեն բազմիցս գերազանցող հակառակորդին դեմ -դիմաց, ռազմավարական տեսակետից հայերի համար խիստ աննպաստ բաց տեղանքում: Եվս մեկհանգամանք . Վասակը կարողացել էր համոզել պարսկական կողմին, որ շարժումն ուղղված է ոչ թեարքայի, այլ իր դեմ, և պարսից պատժիչ զորքն , ինչպես նկատում է Ադոնցը , ի դեմս հայերիտեսնում էր ոչ թե թշնամիների՝ որոնց պետք է կոտորել , այլ խռովարարների՝ որոնց հարկավոր էրցրել : ՈՒստի , մեր պատմիչների կողմից ուռճացված են նաև երկու կողմերից սպանվածների թվերը :
    Պարսից զորքն սկսում է իր ավերիչ , պատժիչ գործողությունները : Թեպետ Եղիշեն շեշտում էՎասակի՝ նրանց հետ լինելու հանգամանքը, սակայն իրականում, Վասակը ծածուկ խանգարում էրպարսիկներին: Այս է պատճառը, որ պարսից զորավարն իր անհաջողություններիպատասխանատվությունը բարդեց Վասակի վրա: Վասակի ողջ գործն ու կյանքը կարծես ի մի էբերվում այն դատում, որը նկարագրված է Եղիշեի ու Փարպեցու մոտ: Հազկերտի մեղադրականխոսքից հետո , ձայն խնդրելով՝ առաջ է գալիս Արշավիր Կամսարականը և արքային ցույց տալովժամանակին Վասակի կողմից գրված նամակները՝ ամեն ինչում մեղադրում է մարզպանին: Վասակըմեղադրվում է արքունի հարկերը չվճարելու, Պարսկաստանի դեմ բազմիցս դավելու,ապստամբություն կազմակերպելու, մոգերի սպանության, պարսից զորքին ծանր վիճակի մեջ գցելուհամար: Վասակի վրա Հազկերտը ծանր հարկեր դրեց՝ գցելով նրան ծայր աղքատության մեջ:Տարաբախտ իշխանը մահացավ մոտ 455 թվականին, հայրենիքից հեռու՝ գերության մեջ ...
    Եկեղեցին սրբացրեց Տղմուտի ափին ընկած Վարդանին ու իր զինակիցներին, իսկ Վասակինդատապարտեց հավիտենական անեծքի: Նա գամվեց անարգանքի սյունին՝ սերունդների համարմնալով , որպես ազգի ու հայրենիքի դավաճան , որովհետև խաչը ջերմեռանդորեն համբուրելու ևհանուն եկեղեցու՝ երկիրը կորստյան տանելու փոխարեն , ամեն գնով ձգտեց հասնել Հայաստանիինքնիշխանության վերականգնմանը, որն իր նվիրական երազանքն էր : Եղիշեի ճոխ ու գեղեցիկլեզվով հիանալով հանդերձ՝ հիշենք նաև հպարտ Անդոկի ու վսեմ Բակուրի հայրենանվեր հետնորդինժամանակակից Կորյունի խոսքերը .
    « Աստված տվեց , որ Սյունիքի իշխանության գլուխն անցավ քաջ սիսական Վասակը՝ խելացի ուհանճարեղ և կանխագետ, աստվածային իմաստության շնորհքով օժտված մի մարդ ... » :

    Գևորգ Հովհաննիսյան
    Աղբյուր՝ vahagnakanch.wordpress.com
    Վերջին խմբագրող՝ Chuk: 08.03.2012, 17:43:
    Շուն գնեք, դա փողով անկեղծ սեր գնելու միակ միջոցն է...

    Իմ քաղաքում....

  2. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ambrosine (06.03.2012), E-la Via (06.03.2012), melancholia (06.03.2012), Quyr Qery (06.03.2012), Varzor (06.03.2012), Գեա (07.03.2012), Դավիթ (06.03.2012)

  3. #2
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Չէ, ինձ ուղղակի հետաքրքիրա, էլի, ինչքան պիտի այս դավաճանին ռեաբելիտացվելու փորձեր արվեն? Մեկ չէ, երկու չէ երեք չէ - շատ անգամ, այս ֆորումում, այլ ֆորումերում, բանավոր զրույցներում ու գրավոր աշխատանքներում սրա իրական կերպարը մերկացնում ենք, դնում ենք մարդկանց դեմ, ցույց ենք տալիս, որ, ախպերներ - էսի շարքային մի դավաճանա... չէ, էլի չէ ու չէ - մարդիկ իրենցն են պնդում...???!!!

    Արդեն նման է մեր ազգի դեմ տարվող, ծրագրավորված գաղափարական դիվերսիայի, այլ բան չես կարողանում մտածել...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  4. #3
    Պատվավոր անդամ Դավիթ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.05.2008
    Հասցե
    Las Vegas, USA
    Գրառումներ
    1,482
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Լիոն ջան, դու ոչ մի բան էլ չես կարող ապացուցել, քան որ ինչ ունենք, գրված է Մամիկոնյանների ձեռագրով և քրիստոնեական կնիքով: Դու դա շատ լավ էլ գիտես:
    I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.

    Mark Twain

  5. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    My World My Space (06.03.2012), Quyr Qery (06.03.2012), Varzor (06.03.2012), Շինարար (06.03.2012)

  6. #4
    Paranoid Android Ռուֆուս-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2008
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    11,459
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Թու՛ Վասակին, թու՛, թու՛

    1600 տարի է անցել, բայց նա դեռ շարունակում է պառակտել համախմբված ու միավորված հայությանը:

    Կեցցե՜ն Հայ Արծիվները, Հայաստանի Հանրապետական կ..., վայ սխալ թեմա եմ երևի ընկել
    I may be paranoid but no android!

  7. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chelovek84 (07.03.2012), Quyr Qery (07.07.2012), Varzor (06.03.2012), VisTolog (06.03.2012), Նաիրուհի (06.03.2012), Տրիբուն (06.03.2012)

  8. #5
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում hetanos-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Լիոն ջան, դու ոչ մի բան էլ չես կարող ապացուցել, քան որ ինչ ունենք, գրված է Մամիկոնյանների ձեռագրով և քրիստոնեական կնիքով: Դու դա շատ լավ էլ գիտես:
    Իրոք չեմ կարողացել? Հետաքրքիր է, իսկ օրինակ այս ֆորումում իմ գրածները նայել ես? Ինչ-որ դրանց հակափաստարկներ ես չեմ տեսել...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  9. #6
    Կատու Quyr Qery-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2010
    Հասցե
    կինոներում
    Գրառումներ
    728
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ռուֆուս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Թու՛ Վասակին, թու՛, թու՛

    1600 տարի է անցել, բայց նա դեռ շարունակում է պառակտել համախմբված ու միավորված հայությանը:

    Կեցցե՜ն Հայ Արծիվները, Հայաստանի Հանրապետական կ..., վայ սխալ թեմա եմ երևի ընկել
    Լավ էլ ճիշտ ես ընկել, Կեցցեմ ես` հայոց արծիվս, կեցցե նախագահն ու հայոց բանակը, կեցցե Ասրյանը, կեցցե Վարդան Մամիկոնյանը, ինչու չէ, նաև մեր քաղաքապետ Վարդանիկը:
    Ահավոր է, երբ Վասակի նման դիվանագետին դավաճան են հանում, ու ահավոր է, երբ մարդիկ աստվածացնում են Վարդանին, հերիք է, որ Եղիշեն իրա պատմությունը լրիվ կրոնական բնույթի էր դարձրել, բա պարզ է, որ պիտի Վասակին գետնին հավասարեցներ, մինչդեռ մարդը ոչ պակաս էր իր երկրի մասին մտածում: Հա դե հայերը սովոր են խելառլամա հայրենասիրության` առանց դիվանագիտության, դե եթե հայի հայրենասիրության էտալոնը ծնողասպան Սամվելն է, պարզ է, որ Վասակին դավաճան էին հանելու:
    Maybe that's what hell is, the entire rest of eternity spent in fucking Bruges.

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Դավիթ (06.03.2012)

  11. #7
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Հայոց պատմության մեջ քիչ չեն դեպքերը , երբ ազգանվեր շատհայորդիներ մոռացության են մատնվել , կամ նսեմացվել է նրանցկատարած գործի նշանակությունը : Բայց հազվադեպ է , երբ դարերով ուրանան մի գործչի՝ Ազգին ուՊետականությանը մատուցած հսկայական ծառայությունները և , որ ամենաահավորն է ՝ խարանեննրան դասալիքի դժոխային պիտակով , իսկ նրա անունը գալիք սերունդների շուրթերին հոմանիշդարձնեն «դավաճան» բառին: Այդպիսին եղավ Հայոց մարզպան Վասակ Սյունու ճակատագիրը :
    Միայն զարմանալ կարելի է, թե ինչքան պետք է իրերն իրենց անուններով չկոչենք...

    Վասակ Սյունու գործունեության մասին մենք հիմնականում տեղեկանում ենք Մամիկոնյան տաներկու պատմիչների՝ Եղիշեի և Ղազար Փարպեցու աշխատություններից , որոնք շարադրել ենեկեղեցու և Մամիկոնյանների տեսակետը : Երկուսի մոտ էլ Վասակի նկատմամբ ատելություննակնհայտ է: Եղիշեի մոտ այն գերազանցում է չափ ու սահման՝ ստիպելով կրոնամոլ պատմիչինանողոք ձևով խեղաթյուրելու իրականությունը:
    15.06.2003 թ

    ԵՂԻՇԵ


    ՈՒսումնասիրողները Եղիշեին համարում են Մամիկոնյան տան պատմիչ և հարց են առաջ քաշում, թե ինչպիսին կլիներ մեր տեսակետը ապստամբության վերաբերյալ, եթե տվյալ իրադարձությունների մասին տեղեկություններ հայտներ Վասակը՝ իր պատմիչի միջոցով: Կարելի է համարյա վստահությամբ ասել, որ վերաբերմունքը գրեթե նույնը կլիներ: Իսկ ինչպիսին է մեր վերաբերմունքը հետագա 924 տարում տեղի ունեցած բոլոր ապստամբությունների և Հայոց երկու պետությունների մղած զինված պայքարի, ինչպես նաև վերջին 628 տարվա գոյամարտերի և հենց Արցախյան ազատագրական պայքարի վերաբերյալ, որոնք հիմնականում չեն ունեցել Եղիշեի պես կրակոտ պատմիչներ, այլ պատմիչներ, որոնք ավելի սառնասիրտ մոտեցում են ցուցաբերել: Այստեղ կա ևս մի կարևոր հանգամանք. եթե մենք ժխտում ենք Վարդանանց ապստամբության անհրաժեշտությունը, որը կատարվում էր ազգի ինքնության պահապանման և ասիմիլյացիային դիմադրելու համար, ապա ինչպես պետք է վերաբերվել հետագա մոտ 32 ապստամբություններին ինչպես նաև բազում գոյամարտերին, սկզբում ընդդեմ Պարսկաստանի, Բյուզանդիայի, Արաբական Խալիֆաթի, հետո էլ սելջուկների, մոնղոլների ու թաթարների, նորից պարսիկների ու թուրքերի, որոնք հիմանականում կատարվում էին տնտեսական կեղեքումներին և ազգային հալածանքներին դիմադրելու համար՝ նպատակ ունենալով վերականգնել Հայաստանի պետականությունը, որն ի վերջո պսակվեց հաղթանակով:

    Հատված "Վարդանանց պատերազմի որոշ դրվագների վերլուծություն" աշխատությունից:


    http://www.akumb.am/showthread.php/3...=1#post2266046

    Նույն բանը այստեղ -

    http://www.akumb.am/showthread.php/3...=1#post1079513
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  12. #8
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Quyr Qery-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Լավ էլ ճիշտ ես ընկել, Կեցցեմ ես` հայոց արծիվս, կեցցե նախագահն ու հայոց բանակը, կեցցե Ասրյանը, կեցցե Վարդան Մամիկոնյանը, ինչու չէ, նաև մեր քաղաքապետ Վարդանիկը:
    Ահավոր է, երբ Վասակի նման դիվանագետին դավաճան են հանում, ու ահավոր է, երբ մարդիկ աստվածացնում են Վարդանին, հերիք է, որ Եղիշեն իրա պատմությունը լրիվ կրոնական բնույթի էր դարձրել, բա պարզ է, որ պիտի Վասակին գետնին հավասարեցներ, մինչդեռ մարդը ոչ պակաս էր իր երկրի մասին մտածում: Հա դե հայերը սովոր են խելառլամա հայրենասիրության` առանց դիվանագիտության, դե եթե հայի հայրենասիրության էտալոնը ծնողասպան Սամվելն է, պարզ է, որ Վասակին դավաճան էին հանելու:
    Վասակը, այն ժամանակ, երբ սպարապետը իր բանակով գտնվում էր Աղվանքում, կեղծ զորաշարժով ցույց տվեց, թե իբր պատրաստվում է շարժվել Վարդանին օգնության, բայց իրականում գրավեց և ավերեց այն բերդերը, որոնք չէր կարող պահել իր ձեռքում:

    Բացի այդ

    ա) ոչ մի ջանք չխնայեց հայ-բյուզանդական հնարավոր և հայ-վիրա-աղվանյան կայացած դաշինքը վիժեցնելու ուղղությամբ (Ավարայրի ճակատամարտից մի քանի շաբաթ առաջ տեղեկացրեց Վիրք, Աղվանք և Բյուզանդիա, թե իբր պարսիկները հրաժարվել են իրենց նպատակներից և այլևս կարիք չկա օգնության հասնել հայերին) և ի վերջո հասավ իր նպատակին (սակայն Գուգարքը, որը մինչ այդ միացվել էր Վրաստանին, մասնակցեց ապստամբությանը, քանի որ Տաշիրը և Աշոցքը, ըստ սկզբնաղբյուրների, ներկա էին):
    բ) նույն ձևով խոչնդոտեց նաև Խաղկտիքից, Տմորիքից, Աղձնիքից, Կորդույքից եկող հնարավոր օգնությանը (Աղձնիքը Արշակունյաց Հայաստանի ամենահզոր բդեշխություններից էր և նրա զինական ուժը շատ կօգներ Ավարայրում, իսկ Կորդույքը հզոր նախարարություն էր (1.000 հեծյալ) և հատկապես փառաբանված իր նետաձիգներով): Վասակը փորձեց խոչնդոտել նաև Արցախից եկող օգնությանը, սակայն քանի որ Արցախը ավելի սերտ կապերի մեջ էր Վարդանանց հետ, Վասակի քայլը չհաջողվեց և, ըստ Ստեփանոս Օրբելյանի մի տեղեկության, Արցախի Առանշահիկների և նրանց հետ էլ, նաև ՈՒտիքի ու Գարդմանքի հեծելագնդերը և ժողովրդական աշխարհազորերը, որպես Առանշահիկների կրտսեր և քաղաքական ազդեցության ոլորտում գտնվող նախարարներ, մասնակցել են Ավարայրի ճակատամարտին:
    գ) Սյունյաց գնդով Ավարայրի ճակատամարտի ժամանակ հանդես եկավ հայերի դեմ՝ գտնվելով Պարսից բանակի աջ թևում :
    դ) Ավարայրի ճակատամարտից անմիջապես առաջ մի քանի անգամ ներկայացավ Փայտակարանում գտնվող Միհրներսեհին և տեղեկություններ հայտնեց հայոց բանակի քանակի, զորքի տեսակի և զինվածության մասին :
    ե) Վարդանի Աղվանք գնալուց հետո գերեց որոշ առաջատար նախարարների երեխաների՝ Պարսկաստան ուղարկելու համար :
    զ) հավաքագրեց լեռնային և դաշտային որոշ վայրենի ցեղեր (օր.՝ Լփնաց, Ճղբաց, և այլն՝ թվով 11 ) , որոնք հետագայում հանդես եկան հայեր դեմ:
    է) պարսկական զորամասերով փակեց հյուսիսից Աղվանք մտնող կիրճերը և արգելեց հոների մուտքը Պարսկաստան, որը բավականին կհեշտացներ հայերի վիճակը Ավարայրում՝ շեղելով պարսից բանակի մի մասը :

    Այս արարքները ևս այլ կերպ, քան հայրենիքի դավաճանությունն չես անվանի` և քրեաիրավական և բարոյական տեսանկյունից: Եթե նա համաձայն չէր ապստամբության հետ, կարող էր գոնե չեզոք դիրք բռնել, այլ ոչ թե ամեն կերպ ակտիվորեն վնասեր իր ժողովրդին (այդպես, ի դեպ, որոշ չափով վարվեցին Բագրատունիները, ինչը հեշտ է նկատել, քանի որ Եղիշեն Տիրոց Բագրատունու նկատմամբ ատելություն համարյա չի դրսևսորում): Մեր կարծիքով այստեղ ոչ մի դիվանագիտություն չկա:

    Նա ով պատերազմող երկրում ՀԱՆԴԵՍ Է ԳԱԼԻՍ ԻՐ ԱԶԳԱԿԻՑՆԵՐԻ ԴԵՄ ՄԱՐՏԻ ԴԱՇՏՈՒՄ, Նա ով պատերազմող երկրում ԱՄԵՆ ԿԵՐՊ ՎՆԱՍՈՒՄ Է ԿԵՆԱՑ ՈՒ ՄԱՀՈՒ ՄԱՐՏԻ ԵԼԱԾ ԻՐ ԱԶԳԻՆ,

    ԴԱՎԱՃԱՆ Է - պարզ, հստակ ու կոնկրետ.

    Վասակ Սյունին վարվեց հենց այսպես, հետևաբար նա... Դավաճան է: Ուղղակի չեմ հասկանում, թե ինչպես է կարելի արդարացնել նման մարդու: Տեսեք - սովորաբար ՎՍ-ին արդարացնողները բավարարվում են ընդհանուր դատողություններով "ճկուն դիվանագիտության" մասին, բայց հենց կենկրետ գործողություններն ես մատնանշում - ասելու բան չեն ունենում... Հիմա էլ այդպես կլինի, կտեսնեք

    http://www.akumb.am/showthread.php/3...=1#post2304202

    Նույն բանը այստեղ -

    http://www.akumb.am/showthread.php/3...=1#post2253640
    http://www.akumb.am/showthread.php/3...81#post1682909
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  13. #9
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Շարունակեմ, թե ֆորումցիները իրենք նեղություն կտան իրենց պոիսկ տալ ու այս թեմայի առաջին պոստում բարձրացված հարցերի պատասխանը գտնել??
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  14. #10
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Շա հարցերում համաիտ եմ, բայց ներկայումս ոչ մի կապ չունի, թե ով է եղել Վասակը իրականում: Եկեղեցուն ընդամենը պետք էին երկու հակասական կերպարներ` դավաճան, ազգուրաց և հավատուրաց մեկը և նրա հակառակորդը` առաքինի, ազգասեր և եկեղեցասեր, հավատքի համար մեռած մեկը: Տվյալ պարագայում ընտրեցին Վարդան-Վասակ զույգը և այդ կերպարները սկսեցին օգտագործել հետագա սերունդների մեջ "քրիստոնեկական" արժեքների և եկեղեցու մեծության գաղափարների դաստիարակման գործում: Ըստ էության Վասակի բախտը չի բերել և անտեղի տեղը ընկել է եկեղեցական էծերի դրբի տակ:
    Ինձ համար միշտ էլ տարօրինակ է եղել, որ Կորյունին այդքան "հարգող և գնահատող" մեր եկեղեցին միշտ ցրել է այն խոսակցությունները, որոնք վերաբերվում էին Կորյունի կողմից Վասակ Սյունուն տրվածխ գնահատականներին: Ակնհայտորեն Կորյունը բավականին դրական է տրամադրված Վասակի հանդեպ և միայն գովեստի ու հիացմունքի խոսքերով է նկարագրում նրան: Միթե Կորյունը չգիտեր, որ Վասակը "դավաճան" է? Հո լուսնից չէր իջել?
    Եկեղեցականները սա մեկնաբանում են միայն մի կերպ.
    Կորյունը իր աշխատությունը գրել է 440-450թթ միջակայքում և աշխատության ավարտի պահին դեռևս ոչ մի խոսք չկար Ավարայրի ճակատամարտի մասին` դեռ 451թ.-ն չեր եկել: Վասակը, որը մինչ այդ կառուցում ու շենացնում էր երկիրը, նպաստում էր գրերի տարածմանը, շատ լավ գիտակցելով, որ դա նաև կրոնի տարածման և ամրապնգմանն է ուղղված, չգիտես ինչու հանկարծ մտքափոխվեց ու դարձավ դավաճան:

    Դավաճանության պատճառների մասին մեր "պապիները" լռում են, մայն նշելով, որ Վասակը ձգտում էր իշխանության:
    Ըստ էության այս վերջին հանգամանքը առկա էր, քանի որ Սյունյաց իշխանները հնուց ի վեր հավակնել են հայոց գահին, այդ մասին է վկայումնաև Պատմահայրը: Սակայն քրիստոնեություն ընդունելուց հետո Հայաստանում սկսեցին թափ հավաքել ու հզորանալ մինչ այդ անհայտ և օտար ծագման տոհմեր, որոնցից ամենամեծ հաջողության հասան Մամիկոնյանները: Գաղտնիք չէ, որ Սյունաց նախարարը նաև սպարապետ է եղել: Սակայան Մամիկոնյանները, սկզբանականում ստանալով ոչնչացված Սլկունիների տարածքները, այնուհետև դրանց ավելացնելով նաև Գրիգոր Պարթևի կալվածքների մեծ մասը, կարողացան իրենցով անել ոչ միայն սպարապետական աթոռը, այլև հասան նրան, որ եկեղեցու պես հզոր կալվածատերի ռեսուրսներով և աջակցությամբ, ստացան նաև բոյւզանդական մասի զորահրամանատարութայն աթոռը: Այս մասին շատ լավ գրել է Կորյունը, նկարագրելով, թե ինչպես է Մաշտոցի հետ Բյուզանդիա գնում նաև պատանի Վարդանը և այնտեղ ստանում ստրատելատի կոչում: Ընդ որում վերադառնալով իրենց հետ բերում են մի քանի նամա, որոնցում բյուզանդական կողմը այդաքն էլ բաչեհամբույր չէչր արտահայտվում:
    Ակնհայտորեն այդ և հետագա տարիներին հստակորեն երևում է Սյունաց և Մամիկոնյան իշխանների հակամարտություն-մրցակցությունը: (Մամիկոնյաններից հետո սրանց տեղը զբաղեցրին Բագրատունիները):
    Եկեղեցուն դեմ էին որ միայն սյունները, այլև այլ իշխամնական տոհմեր, մտավորականներ և ժողովուրդը շատ հարցերում հատկապես: Հատկանշական է, որ Սահակ պարթևի թեկնածությունը կաթողիկոսի պաշտոնում վերահաստատվելու համար չի պաշտպանել նույնիսկ ինքը Մեծն Մաշտոցը !!!

    Այս ամենից ուղղակիորեն հետևում է, որ Վասակ-Վարդան տարաձայնության հիմքում ամենայն հավանականությամբ ընկած են եղել ոչ թե կրոնական և ազգային գործի հարցերը այլ ավելի շատ երկու խնդիր` իշխանություն և գույք: Ընդ որում այդ հակամարտության մեջ երրորդ "ծպտված" կողմն էր Եկեղեցին, որը ոչ այդքան վաղ անցյալում բառիս բուն իմաստով փուռը տվեց Հայոց միասնական թագավորությունը, այնուհետև Հայաստանի պարսկական մասի թագավորությունը:

    Վասակի բախտը չի բերել, որ Ավարայրի ճակատամարտում (եթե այն իսկապես եղել է, որովհետև գնալով ավելանում են այն կարծիքները, որ այդպիսի ճակատամարտ ընդհանրապես չի եղել, կամ էլ եղածն ընդամենը մի փոքրիկ բախում էր) Վարդանին սպանել են ու պարսկական զորքը չի հաղթել: Հակառակ դեպքում դավաճանի պիտակը ստիպված չէր լինի դարեդար կրել: Իսկ քանի որ հայտնվել է սխալ վայրում, սխալ ժամին ուրեման դա իր ճակատագիրն էր և նա դարձավ դավաճան, իսկ Վարդանը` մեծ հայրենասեր և անձնուրաց սուրբ մարդ:
    Ըստ էության այս երկու կերպարների ետևում թաքնված է հայ իրականության նողկալիությունը:

    Ի դեպ, Եղիշեյի կողմից շեշտված որոշ "մանր" փաստեր արժանի են առանձնակի ուշադրության.
    1. Մատյան գունդը Ավարայրի դաշտում էր: Տարօրինակ չի արդյոք? Չէ որ մատյան գունդը արքայի անձնական թիկնազորն էր: Արքային թողել եկել էին խոպան?
    2. Չնայած հակառակորդի թվային գերակշռությանը Վարդանն ինքն է նախահարձակ լինում թշնամու կենտրոնով և հանդիպում է մատեան գնդի դիմադրությանը: Կամիկաձե էր պարապում, թե նախօրոք գիտեր, որ եկեղեցին իրեն սրբացնելու է (դե արդեն բիձա մարդ էր, մտածելա մեռնելուց սրբի կայֆերով մեռնեմ )
    3. մարտը տևելե է առավոտից (լույսը դեռ չբացված) մինչև երեկո` 10 ժամից ավելի:

    Հ.Գ.
    MWMS
    Թեման բացել ես, դե հիմա պաշտպանվի, հեսա փղերն էլ են տեղ հասնում ու վերջ...
    Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 06.03.2012, 16:08:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  15. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    My World My Space (06.03.2012), Quyr Qery (06.03.2012)

  16. #11
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շարունակեմ, թե ֆորումցիները իրենք նեղություն կտան իրենց պոիսկ տալ ու այս թեմայի առաջին պոստում բարձրացված հարցերի պատասխանը գտնել??
    Լիոն ջան, դու պատասխաններ ես գրել, բայց անկեղծ ասած այդ պատասխանների հիմնական աղբյուրները հենց հայաստանի հիմնական ու հնագույն դավաճաննեն են` ՀԱԵ-ն:
    Ես համաձայն եմ քո տեսակետների և պնդւմների հետ, սակայն մի վերապահումով` դա եղած միակողմանի աղբյուրների հիման վրա արված վերլուծություններ են:
    Սակայն իրենց կամքից անկախ (կամ էլ մտածված) պատմիչները Հենզել-Գրետելի հեքիաթի նման հացի փշրանքներից հետք են թողել` շատ փոքր ու աննշան, բայց որ ուշադիր նայում ես կարելի է որոշակի հակասություններ նկատել:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  17. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Quyr Qery (06.03.2012), Դավիթ (06.03.2012)

  18. #12
    Կատու Quyr Qery-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2010
    Հասցե
    կինոներում
    Գրառումներ
    728
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շարունակեմ, թե ֆորումցիները իրենք նեղություն կտան իրենց պոիսկ տալ ու այս թեմայի առաջին պոստում բարձրացված հարցերի պատասխանը գտնել??
    Lion ջան, ոչինչ չէ, որ ասենք դու ասեցիր են, ինչ մեզ առաջին դասարանից են սովորեցնում, եթե դու քո բերած փաստարկների վրա ես վստահ, ես առհասարակ ոչ մի բանի վրա վստահ չեմ, բայց հարցին երկու կողմից եմ նայում, ու ավելի հավանական է թվում MWMS-ի բերած նյութը` գոնե ինձ համար, ինչևէ, արդեն ծանոթ եմ քո գրածներին էս թեմաների վերաբրեյալ ու ավել բան չեմ գրի, չմտածես թե ես քեզ հակառակ փաստարկներ չեմ բերել, հակառակ փաստեր հենց էս թեմայում արդեն շատ են:
    Maybe that's what hell is, the entire rest of eternity spent in fucking Bruges.

  19. #13
    Պատվավոր անդամ Դավիթ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.05.2008
    Հասցե
    Las Vegas, USA
    Գրառումներ
    1,482
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Լիոն ջան, ես լավ ծանոթ եմ քո գրառումներին: Բայց դե հին, նույն աղբյուրները չե՞ն:
    I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.

    Mark Twain

  20. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Quyr Qery (06.03.2012)

  21. #14
    . Ambrosine-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.02.2007
    Գրառումներ
    7,636
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Համեցեք կողքի թեմա, որտեղ այս մասին գրվել ա չեմ հիշում` քանի անգամ :
    Նման վիճահարույց թեմաները պետք է դիտարկել ոչ միայն եկեղեցական դիրքորոշման քարոզչությունը հաշվի առնելով, այլև` խորհրդային շրջանում եկեղեցու հանդեպ տարվող քաղաքականությունը հաշվի առնելով:

    Հետաքրքիրը այն է, որ դեռ մինչև հիմա էլ Ավարայրը վերածնունդի հետ ա ասոցիացվում: Իսկ ասենք Ձիրավի ճակատամարտը, որում հենց մենք ենք հաղթել, գահին հայ ռեֆորմիստ թագավոր է նստել... ամենևին չենք հիշատակում: Իսկ պատճառը նորից նույնն է` եկեղեցին նզովել է Պապ թագավորին, այն թագավորին, որն իրականում պետք է օրինակ լիներ: Իսկ Վարդանին ազգային հերոսի մակարդակի են բարձրացնում` մոռանալով, որ ինքը այդ ցուցակում, բարեբախտաբար, չկա:
    Մամիկոնյանների տոհմը իմ կողմից շատ հարգված է, ինչ-որ անձնական հակակրանք չկա: Մասնավորապես հենց Սամվելն էլ Մամիկոնյանների մեջ իմ ամենասիրելի կերպարն է: Րաֆֆին շատ խելացի վիպասան է, որը ժամանակի պահանջներին համաձայն գրել է մի վեպ, որով փորձել է դաստիարակել հայ երիտասարդներին ու մղել նրանց` ազատագրվելու: Սամվելի միջոցով Րաֆֆին փորձում է հայրենիքի գինը ցույց տալ ու անգամ նշում է, թե Սամվելը հարազատ մորը սպանեց, մինչդեռ իրականում խորթ մորն էր սպանել:

    Ինչևէ, պատմության բաժնի փոշիները թափ տվեք, մինչև թեզս պաշտպանեմ ու, ավտոմատները լիցքավորած, գամ :
    Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles

  22. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    E-la Via (06.03.2012), My World My Space (06.03.2012), Tig (06.03.2012), Varzor (06.03.2012), Գեա (07.03.2012), Դավիթ (06.03.2012), Ժունդիայի (06.03.2012), Նաիրուհի (06.03.2012)

  23. #15
    Ամենքս մեր տեղն ունենք... My World My Space-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.03.2009
    Հասցե
    Իմ տեղում....
    Գրառումներ
    3,640
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Էս թեման էլ դառավ Լիոնի հարթակ...

    Լիոն, հարցն էստեղ էն ա, որ ամեն ժամանակ էլ ունեցել է իր Վասակներն ու Վարդանները և ամեն դարաշրջան նրանց համար պահել է իր գույներն ու հաշիվները: Հիմնվել Եղիշեի գրածների վրա և մարդուն անվանել դավաճան, անխոհեմ ու անշոնրհակալ գործ ա: Մեր եկեղեցին մի անգամ չի, որ պատմության ընթացքում նզովել ա մեր շատ երևելիների՝ ելնելով իրա նեղ անձնական շահերից, ու ես Վասակին նրանցից չեմ առանձնացնում: Եթե Վասակն իրոք էն կալիբռի դավաճան լիներ, ոնց որ Եղիշեն ա ասում, ուրեմն պարսիկներից առաջ նրան պտի սպանած լինեին... Ամեն դեպքում Սյունյաց իշանները երբեք վախկոտությամբ ու դավաճանությամբ աչքի չեն ընկել, ինչքան ես գիտեմ, իսկ մամիկոնյանները ժամանակին նույնիսկ նախարարկն տոհմ(եր) են վերացրել, որքան ես եմ հիշում...

    Հ.Գ. Լիոն ջան ես քո գրածները կարդացել եմ, ու կարծիքս էլ ասել՝ լավ ես գրում, բայց սիրողական մակարդակում, որպես անձնական վերլուծություններ:

    Հ.Հ.Գ. Ադոնց կարդա...
    Վերջին խմբագրող՝ My World My Space: 06.03.2012, 18:17:
    Շուն գնեք, դա փողով անկեղծ սեր գնելու միակ միջոցն է...

    Իմ քաղաքում....

  24. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chilly (08.03.2012), E-la Via (06.03.2012), Quyr Qery (06.03.2012), Varzor (06.03.2012), Անի Ներկարար (06.03.2012), Շինարար (06.03.2012)

Էջ 1 15-ից 1234511 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 5
    Վերջինը: 14.08.2015, 20:57
  2. Չափածոն պատրաստի երաժշտության ներքո
    Հեղինակ՝ Smokie, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 26.01.2015, 13:38
  3. Ալկոհոլը մանրադիտակի ներքո…
    Հեղինակ՝ Alphaone, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 17
    Վերջինը: 16.06.2014, 16:12
  4. Հայոց պատմություն. armhistory.ru
    Հեղինակ՝ karakala14, բաժին` Վեբ կայքերի քննարկում
    Գրառումներ: 46
    Վերջինը: 18.04.2011, 08:58
  5. Առք. Ժամկոչյան և ուրիշներ. «Հայոց պատմություն»
    Հեղինակ՝ Նաիրուհի, բաժին` Առք և վաճառք
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 14.05.2010, 23:03

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •