User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 15 հատից

Թեմա: Լյուդվիգ Վան Բեթհովեն

  1. #1
    Պատվավոր անդամ laro-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.07.2011
    Տարիք
    29
    Գրառումներ
    1,166
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Լյուդվիգ Վան Բեթհովեն

    Վաղուց էի ուզում բացել այս թեման, բայց միշտ մի բան խանգարում էր
    Ձեզ եմ ներկայացնում իմ ամենասիրելի ու ամենահոգեհարազատ երաժիշտի՝ Լյուդվիգ Վան Բեթհովենի կյանքը: Ինձ համար Բեթհովենը եղել և մնում է աշխարհի ամենատաղանդավոր երաժիշտներից մեկը Ուրախ կլինեմ, եթե կենսագրական այս տվյալներին ավելացվեն նորերը


    Լյուդվիգ Վան Բեթհովենը ծնվել է 1770 թ.-ին Բոնն քաղաքում: Ծննդյան օրը ստույգ հայտնի չէ, բայց կնքվել է դեկտեմբերի 17-ին: Նրա հայրը՝ Իոհանը,պալատական երգիչ էր, իսկ մայրը՝ Մարիա- Մագդալենան, որը Կոբլենցից էր, գլխավոր խոհարարի աղջիկ: Պապը արմատները Ֆլանդրիից էին: Նա զբաղվել է այն գործով,ինչ Բեթհովենի հայրը: Հենց այստեղից է անվան մեջ ավելացել «Վան» մասնիկը:
    Այս ժամանակներում ամենուր հնչում էր Մոցարտի անունը: Բեթհովենի հայրը լինելով քիչ վարձատրվող ընտանիքի հայր, վաղուց նկատելով իր տղայի տաղանդը, որոշեց նրանից երկրորդ Մոցարտ սարքել: Նա սկսեց երեխային կլավեսինի և ջութակի դասեր տալ: Սկսվում է երեխայի համար ծանր ժամանակաշրջան: Շատ հաճախ փոքրիկ փոքրիկ Լյուդվիգին արթնացնում էին ու ստիպում երաժշտական վարժություններ կատարել: Հինգ տարեկանում նա արդեն նվագում էր երգեհոն,ջութակ, դաշնամուր,իսկ ավելի ուշ՝ ալտ,ֆլեյտա: Ութ տարեկանում իր առաջին համերգն է տալիս հայրենի Բանն քաղաքում: 1870 թ-ին Բոնն է գալիս աշխարհահռչակ կոմպոզիտոր Քրիստիան Գոտլոբ Նեֆեն: Նա դառնում է Բեթհովենի իսկական ուսուցիչը: Նեֆեն անմիջապես հասկացավ, որ Բեթհովենը տաղանդավոր է: Նա ծանոթացրեց Բեթհովենին Բախի, Հենդելի արվեստի, ինչպես նաև Գեյդնայի և Մոցարտի երաժշտությունների հետ: Նեֆեի շնորհիվ է, որ Բեթհովենը գրեց իր առաջին ստեղծագործությունը վարիացիաների թեմայով: Նա այս ամենն անում էր տասներկու տարեկան հասակում դեռ բավական չէ, արդեն աշխատում էր Նեֆեի մոտ, որպես գլխավոր օգնական:
    Պապի մահից հետո ընտանիքի սոցիալական վիճակը վատացավ: Բեթհովենը ստիպված էր շուտ թողնել ուսումը, թեև արդեն սովորել էր լատիներեն, իտալերեն ու ֆրանսերեն:
    Հենց այս ժամանակ էլ Բեթհովենը սկսեց գրել իր առաջին ստեղծագործությունները չհրապարակելով դրանք: 1787թ.-ին եկավ Վիեննա: Նրա իմպրովիզացիաները լսելով Մոցարտը բացականչեց. «Նա կստիպի բոլորին խոսել իր մասին»: Բայց Բեթհովենն այդպես էլ գործ չի գտնում այստեղ: Իմանալով մոր հիվանդության մասին, շտապ վերադառնում է Բոնն: Մայրը մահանում է, փոքրիկ եղբայրների խնամքը թողնելով տասյոթամյա Բեթհովենին վրա: Ապա աշխատում է նվագախմբում որպես ալտ նվագող: Այստեղ հնչում էին Իտալական, գերմանական և ֆրանսիական օպերաներ:
    1789 թ.-ին, չնայած իր զբաղվածությանը, ինստիտուտում որպես դասախոս էր աշխատում: Երբ Ֆրանսիայից հեղափոխականներ են գալիս, Բեթհովենը համալրում է նրանց շարքերը, գրելով «Երգ ազատ մարդուն» ստեղծագործությունը:
    1792 թ.-ի աշնանը Բեթհովենը Հայդնի հետ գնաց Վիեննա նրա մոտ աշխատելու: Սակայն արդեն Վիեննայում Բեթհովենը մտածում էր, որ Հայդն իր հանդեպ այդքան էլ ուշադիր չէ: Իսկ Հայդնին մտահոգում էր Բեթհովենի և՛ ուրախ, և՛ տխուր ստեղծագործությունների հանրաճանաչ դառնառնալու փաստը, որովհետև այդ ժամանակներում լայն տարածում ունեին նման ոճի ստեղծագործությունները ( թե վերջին երկու նախադասությունները որքանով են ստույգ, չգիտեմ ): Շուտով Հայդնն Անգլիա է գնում, իր աշակերտին տալով հայտնի մանկավարժ Ալբրեիտսբերգերին: Ազատ գրելու արվեստին տիրապետելու համար Բեթհովենը սովորում է Սալերիի մոտ: Բեթհովենի կյանքի առաջին տարիները Վիեննայում նրան հասցրին դաշնակահար- վիրտուոզի կոչման:
    Բեթհովենն անընդհատ հակադրության մեջ է դրել ծայրի ռեգիստրերը, լայն գործածության մեջ դնելով ոտնակը, որոշակի ակորդների առկայությամբ: Այս ոճի մեջ է գրված նրա №8, №13 և №14 սոնատները:
    Շարունակելի......

  2. Գրառմանը 11 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    anahit96 (04.01.2012), Arpine (18.12.2011), ars83 (17.12.2011), dvgray (18.12.2011), E-la Via (22.04.2014), Freeman (17.12.2011), Lílium (23.04.2014), Lusinamara (17.12.2011), Ripsim (17.12.2011), Yevuk (18.12.2011), ԿԳԴ (17.12.2011)

  3. #2
    Պատվավոր անդամ laro-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.07.2011
    Տարիք
    29
    Գրառումներ
    1,166
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ուզում եմ ավելի խորությամբ անդրադառնանք Բեթհովենի տասչորսերորդ սոնատին, որը բանաստեղծ Ռելշաբն անվանել է « Լուսնի սոնատ»: Այն նվիրված է մի կնոջ, որը ստիպել է Բեթհովենին սիրել և հետո ապրել դավաճանության ցավը: Ջուլիետա Գվինչարդի. հենց նրան ենք շնորհակալ Բեթհովենի բազմաթիվ ստեղծագործությունների՝ առանձնապես « Լուսնի սոնատի» համար: Երբ Բեթհովենը նրան երաժշտության դասեր էր տալիս, Ջուլիետան արդեն նշանված էր և պատրաստվում էր կոմսուհի դառնալ: Նա պարզապես լքում է Բեթհովենին: Խնբագրատուն տարված նոթատետրի առաջին էջի ներքևում, նույնիսկ անզեն աչքով կարելի է տեսնել գրված և ջնջված ընծայագիրը .«Նվիրվում է կոմսուհի Ջուլիետա Գվինչարդիին»:
    Բեթհովենն իր շրջապատից առանձնանում էր գրեթե միշտ թափթփված տեսքով: Նա շատ բռնկուն էր: Մի անգամ մարդաշատ վայրում համերգի ժամանակ հյուրերից մեկը խոսեց իր կնոջ հետ և Բեթհովենը չնայած իր հասցեիին ուղղված բազմաթիվ ներողություններին այլևս չնվագեց: Մի ուրիշ անգամ Բեթհովենը հյուրընկալվում է իշխան Լիխնովսկու մոտ: Այն բանից հետո, երբ իշխանը Բեթհովենին է դիմում հրամայական տոնով, Բեթհովենը հրաժարվում է նվագել և հեռանում է տեղանքից վերադառնալով Վիեննա: Չնայած Բեթհովենի խիստ բնավորությանը, նրան բարի մարդ էին համարում: Օրինակ նա երբեք չէր հրաժարվում առաջարկված օգնությունից:
    Վիեննայում անցկացրած տաս տարիները Բեթհովենի ստեղծագործական կյանքում մեծ դեր խաղացին Բեթհովենի ստեղծագործական կյանքում: Նա գրեց քսան սոնատ դաշնամուրի համար, երեք կվարտետ և յոթ սոնատ ջութակի համար և այլ շատ կամերային ստեղծագործություններ:
    1796 թ.-ից Բեթհովենն սկսել է խլանալ: Նրա մոտ սկսվում է միջին ականջի բորբոքում: Բժիշկների խորհրդով նա երկար ժամանակ մենակ է մնում փոքրիկ քաղաք Հայլինգենշտատում: Այդ մենությունը նրա վիճակի վրա որևէ դրական հետևանք չի ունենում: Բեթհովենը հասկանում է, որ անբուժելի հիվանդ է: Մեզ հասել է մի նամակ, որտեղ Բեթհովենը խոսում է ինքնասպանության մասին: Հայլիգենշտատում նա գրում է իր երրորդ սիմֆոնիան , որը կոչված է « Հերոսական»: Խլության արդյունքում մեզ են հասել Բեթհովենի կենսագրական տվյալների մեծ մասը: Այդ փաստաթղթերում նա պատասխանել է ընկերների հարցերին: Երբ Նապոլեոնն իրեն կայսր է հռչակում, Բեթհովենը հրաժարվում է իր երրորդ սիմֆոնիան նվիրել նրան: Չայկովսկու խոսքերով միայն երրորդ սիմֆոնիան լսելով կարելի է քաջատեղյակ լիներ Բեթհովենի անկրկնելի տաղանդին: Խլության պատճառով Բեթհովենը հազվագյուտ է դուրս գալիս տանից և դառնում է ինքնամփոփ: Հենց այս տարիներին նա ստեղծում է իր ամենահայտնի ստեղծագործությունները: Այդ ժամանակ է, որ նա աշխատում է իր միակ օպերայի՝ «Ֆիդելիոյի» վրա:Բայց «Ֆիդելիոյի» ճանաչումը տեղի է ունենում ավելի ուշ՝ 1814 թ.-ին, երբ այն ցուցադրվել է Վիեննայում, Պրահայում և վերջապես Բեռլինում: Մահից քիչ առաջ նա այդ օպերայի ձեռագիրը հանձնում է իր քարտուղար Շիդներին:
    1812-1815թթ. դադարում է ստեղծագործել: Ապա երկար ժամանակ աշխատում է ժողովրդական երգերի մշակման վրա:
    Շարունակելի.....

  4. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    anahit96 (04.01.2012), dvgray (18.12.2011), E-la Via (22.04.2014), Freeman (17.12.2011), Yevuk (18.12.2011), ԿԳԴ (17.12.2011)

  5. #3
    Պատվավոր անդամ laro-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.07.2011
    Տարիք
    29
    Գրառումներ
    1,166
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Եղբոր մահից հետո Բեթհովենը եղբոր որդու խնամակալությունը վերցնում է իր վրա և տալիս է նրան երաժշտական կրթություն: Բեթհովենը ցանկանում էր, որ այդ երեխան դառնա կամ դերասան կամ գիտնական, բայց նրան ոչ թե հետաքրքրում էր արվեստը, այլ թղթախաղն ու փողերը: Ի վերջո նա խրվում է պարտքերի մեջ և ինքնասպան լինում: Դա խորը հետք է թողնում Բեթհովենի առողջական վիճակի վրա: Նրա մոտ սկսում է զարգանալ լյարդի ծանր հիվանդություն:1827թ.-ի մարտի քսանվեցին Բեթհովենը մահանում է: Նրա մահվան թափորը քսան հազար մարդուց ավելի էր: Այդ օրը Վիեննայի դպրոցներում դաս չի լինում:
    2007թ.-ի օգոստոսի 29-ին Վիեննայի դատական բժիշկը ուսումնասիրելով Բեթհովենի մազափունջը, հանգեց այն եզրակացության, որ Բեթհովենի մահն արագացրել է նրա բժիշկ Անդրեաս Վավուրիչը: Բժշկի ամեն այցից հետո Բեթհովենի օրգանիզմում ավելացել է կապարի քանակը: Նրա մահվան պատճառը համարվում է կապարային թունավորումը:
    Համաշխարհային պատմության հանճարեղ դեմքերից է Բեթհովենը, որի անունը ո՛չ մարել է, ո՛չ մարում է և ո՛չ էլ մարելու է: Նա ոչ միայն անկրկնելի, հանճարեղ (չեմ գտնում համապատասխան բնութագրիչներ ) երաժիշտ է, այլև հիանալի անհատ, լավ քաղաքացի ու հայրենասեր: Այդ է պատճառը, որ շուրջ մեկուկես դար առաջ գրված նրա ստեղծագործությունները մինչ այժմ էլ չեն կորցրել իրեն հմայքն ու շքեղությունը:

  6. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    dvgray (18.12.2011), E-la Via (22.04.2014), Yevuk (18.12.2011), ԿԳԴ (17.12.2011)

  7. #4
    Պատվավոր անդամ Yevuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.04.2008
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    33
    Գրառումներ
    1,117
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ինչ լավ թեմա՜ եք բացել....Բեթհովենը իմ ամենասիրած կոմպոզիտորն է, ինձ ամենամոտիկն է: Ամենասիրածս ստեղծագործությունը "Ապպասիոնատ"-ն է ու հատկապես 3-րդ մասը: Սիրում եմ նաև "Պատեթիկ"-ը ու "Լուսնի սոնատ"-ը: Չգիտեմ ինչու, ֆիլմերում ու գրքերում միշտ Բեթհովնեին ներկայացրել են որպես կոպիտ ու անտաշ անձնավորություն: Բայց ո՞նց կարող է մարդը, ով գրել է "Էլիզե համար" գերզգացմունքային ստեղծագործությունը, լինել կոպիտ:

    Ի դեպ, ով սիրում է Բեթհովենին, թող անպայման նայի "Immortal Beloved" ֆիլմը, որը պատմում է իր կյանքի պատմությունը: Ֆիլմը շքեղ է՝ հեղեղված իհարկե Բեթհովենի ստեղծագործություններով, որոնց շնորհիվ ֆիլմը ավելի ու ավելի հուզիչ է դառնում:

    "Ապպասիոնատա", 3-րդ մաս: Նվագում է Կլաուդիո Առռաուն (ԻՄՀԿ Առռաուն Բեթհովենի ամենալավ կատարողն է):


  8. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    anahit96 (04.01.2012), ars83 (18.12.2011), E-la Via (22.04.2014), Freeman (18.12.2011), laro (18.12.2011), Lílium (23.04.2014), Ripsim (18.12.2011), Վոլտերա (23.04.2014)

  9. #5
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Yevuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    "Ապպասիոնատա", 3-րդ մաս: Նվագում է Կլաուդիո Առռաուն (ԻՄՀԿ Առռաուն Բեթհովենի ամենալավ կատարողն է):
    Հազար անգամ լսել եմ «Ապասիոնատը», բայց էլի հաճույքով լսեցի: Մանավանդ, որ կատարողը Արաուն էր: Գերազանց կատարում էր: Դաշնամուրային սոնատները շատ հետաքրքիր են կատարում նաև Վիլհելմ Քեմփֆն ու Արթուր Շնաբելը: Առաջինին երկար ժամանակ ականջս չէր սովորում. անընդհատ կատարումը թվում էր չոր ու անշունչ: Հետո զագցի, որ դա իրականում հստակ և մաքուր, տեխնիկապես շատ գրագետ կատարումներ են:
    Ահա դրանցից մեկը:

    Դաշնամուրային սոնատ համար 17, ռե-մինոր, օպ. 31, համար 2:
    Կատարող՝ Վիլհելմ Քեմփֆ:

    Մաս Ա. Largo - Allegro


    Մաս Բ. Adagio


    Մաս Գ. Allegretto
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  10. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    E-la Via (23.04.2014), laro (18.12.2011), Lílium (23.04.2014), Ripsim (18.12.2011), Tirim-tim (19.12.2011), Yevuk (18.12.2011), Ֆոտոն (19.12.2011)

  11. #6
    Պատվավոր անդամ laro-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.07.2011
    Տարիք
    29
    Գրառումներ
    1,166
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    « Լուսնի սոնատ ».... հանգստացնում ա նյարդերը: Հանճարեղ ա, հանճարեղ...
    http://www.youtube.com/watch?v=vQVea...eature=related
    Վերջին խմբագրող՝ laro: 19.12.2011, 21:21:

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    anahit96 (04.01.2012)

  13. #7
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ժողովուրդ ջան, խնդրում եմ, էդ «Լուսնի սոնատի» առաջին մասը էդքան մի գովերգեք, էլի: Դրանից ավելի ստանդարտ բան մեկ էլ Մոցարտի 40-րդ սիմֆոնիայի առաջին մասն է, երևի: Էդ խեղճ մարդը էնքա՜ն ավելի հանճարեղ ստեղծագործություններ ունի (էլ չասած, որ իմ կարծիքով այս սոնատը բնավ ամենահաջողներից չէ թե՛ Բեթհովենի դաշնամուրային սոնատների ցանկում, թե՛ սոնատների ժանրում ընդհանրապես):

    Ինձ համար Բեթհովենը սիմֆոնիայի մեծագույն վարպետներից մեկն է: Ահա իմ ամենասիրած սիմֆոնիաներից մեկը:

    Սիմֆոնիա համար 7, լյա-մաժոր, օպ. 92:

    Մաս Ա. Poco sostenuto - Vivace.



    Մաս Բ. Allegretto.


    Մաս Գ. Presto – Assai meno presto.


    Մաս Դ. Allegro con brio.
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  14. #8
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում laro-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    « Լուսնի սոնատ ».... հանգստացնում ա նյարդերը: Հանճարեղ ա, հանճարեղ...
    http://www.youtube.com/watch?v=vQVea...eature=related
    Կատաստրոֆիկ վատ մշակում ու կատարում. ծանր, ռիթմից շեղված, շեշտերը փնթի ձևով շպրտած ստեղծագործությունով մեկ:
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  15. #9
    Պատվավոր անդամ laro-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.07.2011
    Տարիք
    29
    Գրառումներ
    1,166
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կատաստրոֆիկ վատ մշակում ու կատարում. ծանր, ռիթմից շեղված, շեշտերը փնթի ձևով շպրտած ստեղծագործությունով մեկ:
    Երևի դու ճիշտ ես Ես ուղղակի վերնագիրն էի կարդացել, չէի լսել մշակումը, ինչ մեղքս թաքցնեմ Բայց էսպես էլ ա լսվում, ինձ թվում ա...

  16. #10
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում laro-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երևի դու ճիշտ ես Ես ուղղակի վերնագիրն էի կարդացել, չէի լսել մշակումը, ինչ մեղքս թաքցնեմ Բայց էսպես էլ ա լսվում, ինձ թվում ա...
    Ես չկարողացա մինչև քառորդ մասը անգամ լսել։ Ամեն դեպքում, թողնենք էդ չարաբաստիկ սոնատը, եթե կարելի է։ Ես կփորձեմ շուտով մնացած սիմֆոնիաներն էլ տեղադրել, հետո դաշնամուրային կոնցերտները, ջութակի կոնցերտը, տրիոները, ջութակի սոնատները, միակ օպերան, մեսսան...
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  17. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (20.12.2011), Yevuk (19.12.2011)

  18. #11
    Պատվավոր անդամ laro-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.07.2011
    Տարիք
    29
    Գրառումներ
    1,166
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Նույնը կարող եմ ասել հինգերորդ սոնատի մասին... էլի լավ գործ ա

  19. #12
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում laro-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նույնը կարող եմ ասել հինգերորդ սոնատի մասին... էլի լավ գործ ա
    Հա, շատ լավն է: Երկրորդն էլ, երրորդն էլ, տասնհինգերորդը, տասնվեցերորդը, տասնիններորդը, քսանմեկերորդը... Իմ ամենասիրածներից մեկը երեսունմեկերորդն է:
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  20. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    laro (20.12.2011)

  21. #13
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Սիմֆոնիա համար 3, «Հերոսական» (Eroica), մի-բեմոլ մաժոր, օպ. 55:

    Բեթհովենն ի սկզբանե որոշել էր գրել այս սիմֆոնիան՝ Նապոլեոն Բոնապարտին նվիրելու համար: Ըստ կենսագիր Մայնարդ Սողոմոնի՝ կոմպոզիտորը հիացած էր Ֆրանսիական Հեղափոխության իդեալներով և համարում էր Նապոլեոնին դրանց մարմնավորումը: Համաձայն կոմպոզիտորի աշակերտ և օգնական Ֆերդինանդ Ռիսի, երբ Նապոլեոնն իրեն հռչակում է ֆրանսիացիների կայսր 1804-ի մայիսին, Բեթհովենն հիասթափություն է ապրում և մոտենալով սեղանին, որտեղ դրված էր ավարտված պարտիտուրան, պատռում է տիտղոսաթերթը:
    «Այս սիմֆոնիան գրելիս Բեթհովենը մտածում էր Բոնապարտի մասին, բայց այն Բոնապարտի, որն Առաջին Կոնսուլն էր: Նա խորապես հարգում էր Նապոլեոնին և համեմատում նրան հին Հռոմի մեծագույն կոնսուլների հետ: Ոչ միայն ես, այլև Բեթհովենի ամենամոտ ընկերները տեսել են այդ սիմֆոնիայի նոտաները նրա սեղանին՝ գեղեցկորեն պատճենված ձեռագրի տեսքով, որի ամենասկզբում գրված էր «Բոնապարտ», իսկ ամենավերջում՝ «Լյուդվիգ Վան Բեթհովեն»: Ես առաջինը հայտնեցի նրան այն լուրը, որ Բոնապարտն իրեն կայսր է հռչակել: Նա չափազանց բարկացավ և բացականչեց. «Այսպիսով նա հավասարվեց հասարակ մահկանացուներին: Հիմա նա էլ, մյուսների նման, կսկսի ոտնահարել մարդկանց իրավունքները, բավարարել միայն սեփական եսասիրությունը, հիմա նա կսկսի իրեն գերադասել այլ մարդկանցից, կդառնա բռնապետ»: Բեթհովենը մոտեցավ սեղանին, վերցրեց վերևում դրված տիտղոսաթերթը, մեջտեղից պատռեց այն և նետեց հատակին: Հետագայում տիտղոսաթերթը կրկնորինակվեց և այդ ժամանակ էր, սիմֆոնիան ստացավ «Հերոսական սիմֆոնիա» (Sinfonia eroica) անվանումը»:
    Վերջնական անվանումը, որը տրվեց սիմֆոնիային տպագրման ժամանակ, էր Sinfonia Eroica...composta per festeggiare il sovvenire di un grand Uomo («Հերոսական սիմֆոնիա՝ գրված մեծ մարդու հիշատակը տոնելու»): Ըստ մեկ այլ աղբյուրի, երբ Բեթհովենը լսում է Ս. Հեղինե կղզում 1821 թվականին կայսեր մահվան մասին, հայտարարում է. «Ես այս տխուր իրադարձության համար երաժշտությունը գրել եմ տասնյոթ տարի առաջ», հղովելով Երրորդ սիմֆոնիայի երկրորդ հատվածի (հուղարկավորման քայլերգ) վրա:

    Նյու-Յորքի Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի կատարմամբ: Ֆիրիժոր՝ Լեոնիդ Բերնշթայն:





    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  22. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (21.12.2011), laro (26.12.2011), Lílium (23.04.2014), Yevuk (21.12.2011)

  23. #14
    Պատվավոր անդամ E-la Via-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.07.2009
    Գրառումներ
    1,262
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Laro, շնորհակալություն թեմայի համար:
    Կարելի է ասել՝ նոր եմ սկսել Բեթհովեն ուսումնասիրել: Մի քանի անգամ որոշ ստեղծագործություններ լսելը գրեթե ոչինչ չի նշանակում: Որևէ ստեղծագործողի աշխատանքներին թեկուզ թեթևակի ծանոթանալու համար հարկավոր է համակարգված մոտեցում:
    Բանիմաց մարդկանց, ինչպես օրինակ ars83-ի ինֆորմատիվ գրառումները, ինձ նման սկսնակների համար բավական ուսուցողական կարող են լինել:

    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես կփորձեմ շուտով մնացած սիմֆոնիաներն էլ տեղադրել, հետո դաշնամուրային կոնցերտները, ջութակի կոնցերտը, տրիոները, ջութակի սոնատները, միակ օպերան, մեսսան...
    ars83, գիտեմ, որ հաճախ ակումբում չեք լինում, բայց որ լինեք ու ժամանակ ու հավես ունենաք, շատ շնորհակալ կլինեմ, եթե էդպես համակարգված տեղադրեք նաև Բոթհովենի մյուս ստեղծագործությունները:
    Հեռացողներին ճամփան չի ներում:
    Zulo

  24. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    laro (23.04.2014), Lílium (23.04.2014), Վոլտերա (23.04.2014)

  25. #15
    Մշտական անդամ մարդագայլուկ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.08.2013
    Հասցե
    Mirkwood
    Տարիք
    31
    Գրառումներ
    438
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Իմ կարծիքով Բեթհովեն ամենալավը կատարում է Գուլդը` ամենահանճարեղ դաշնակահարներից մեկը Չնայած լիքը մարդիկ քննադատել ու քննադատում են խեղճին տեմպի հետ կապված:
    Բեթհովենից ամենաշատը Պաթետիկ սոնատն եմ սիրում, հատկապես դրա երկրորդ մասը: Ու նաև էդքան շատ չեմ սիրում իր իններորդ սիմֆոնիան, որի չորրորդ մասը անխնա չարչարել են ամեն անկապ տեղ խցկելով: Ինձ թվում ա վատ ա, որ լիքը մարդիկ Բեթհովենին սիրում են հենց մենակ իններորդ սիմֆոնիայի չորրորդ մասը լսած լինելով, որովհետև ինքը հաստատ շատ ավելի ուժեղ գործեր ունի
    “My God - it's full of stars!”

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •