Ըհը, էս էլ իրանց պատասխանը.
Ու ոչ մի խոսք փոխարինման մասին… Կացիններ…Hi,
About returning,we are unable to cover the shipping cost.
But when we repaired it well,we will send it back to you with free shipping
[ստեղ իրանց հասցեն են գրել]
You can send it by registered airmail. Don?t send by DHL, Fedex,UPS.
Remember to attach every original accessory that you?ve got with your device and properly securing the package.
When you send it out, pls write RMA# on the parcel and forward the tracking number to [email protected]
After receive the device,we will check the items and let you know the further information on it
Meanwhilt,we may lack accessories to repair it
So pls wait more days
Thanks for your attention.
Քիչ առաջ էլ Հայփոստ մտա, ճշտեցի. որպես փաթեթ կուղարկեմ, Tracking համար էլ կտան, բայց տեւողության մասին բան չկարողացավ ասել, մենակ ասեց, որ Մոսկվայով ա գնում:
Հիմա չատով իրանց գրեցի, թե եթե ասենք մի ամսից հասնի, չեն ասի՞, որ փոխարինման ժամկետը անցել ա, ասում ա` հենց ստանանք, կկապվենք քո հետ, կոնկրետ բան չի ասում:
Էսօր հետ ուղարկեցի հեռախոսս, իրենց էլ Tracking-ի համարը ուղարկեցի: Նոր նամակ ստացա.
Հիմա մտածում եմ` էդ PayPal-ի` գումարը վերադարձնելու հնարավորությունից չփորձե՞մ օգտվել: Ուղղակի չգիտեմ` ինչ ու ոնց ա պետք անել:Hello customer,
According to the policy of our company, the item with used sign or scratches could only do the repairing, not the replacement or refund.
So, we need to confirm it after receiving your parcel.
And then we will tell you our decision.
Of course, we will keep your requirement.
Hope you a nice day!![]()
Zangezur, ի դեպ, մի երկու բան էլ էի ուզում հարցնել: Հեչ փորձել ե՞ս Jiayu-դ առանց հիշողության չիպի միացնես: Եթե փորձել ես, կամ դժվար չի փորձելը, ապա խնդրում եմ ասես.
1. Առանց չիպի որ կոմպին ես միացնում, ո՞նց ա միանում, ո՞նց ա երեւում, բոլոր դրայվերները ինստալ լինում ե՞ն:
2. Առանց չիպի կարողանում ե՞ս կամեռայից օգտվես:
Ժող, մի բան ասեք, էլի, չեմ կողմնորոշվում: PayPal-ով բողոքել ու փողը հետ ուզելը ինչքանո՞վ ա ռեալ: Հեռախոսս ամսի 10-ին ուղարկել եմ, երեկ նոր Հայփոստի սայտում ամսի 17-ի համար գրվեց «Insert item into bag (Otb)»: Ով գիտի 1 ամսից նոր կհասնի իրանց:
Ինձ հիմա ավելի ձեռնտու ա փողս հետ ստանամ ու էլ pandawill-ի հետ գործ չունենամ (սենց թե նենց, էլ դժվար էլ գործ ունենամ իրանց հետ), քան սպասեմ անհայտ ա, թե ինչքան ու հեռախոսս անհայտ ա, թե ինչ վիճակում հետ գա մոտս:
Մտի կոնկրետ վճարման Details-ը, իջի ամենաներքևը գրածա
If there's a problem with this transaction, you can attempt to resolve it directly with the seller by reporting it in the Resolution Center within 45 days of the transaction.
Սխմի Resolution Center
հետո Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described.
ու տենց կջոկես էլի, մանրամասն նկարագրի ինչա եղել, ու սպասի պատասխանի
Rammstein (21.09.2013)
Գրեցի, էս էլ պատասխանը.
Մի քիչ կսպասեմ, եթե տեսնեմ հեռախոսը շատ ուշ ա հասնում, մինչեւ dispute-ի փակվելը, կարամ Escalate անեմ, բայց չգիտեմ` օգուտ կտա՞, թե՞ չէ:www.pandawill.com denied Avet Brutyan's request for a $237.02 USD refund.
From Seller - www.pandawill.com
hi,thanks for all your details and sorry for this trouble to you.About your refund request,I am afraid that we must to receive your parcel and test the device first. Please wait for the update.when we get your parcel,[email protected] will email to u
Հա պետքա որ օգուտ տա, որտև դու ինչ մեղք ունես, որ քեզ չաշխատող բանա հասել?? Քեզ տրվածա 45+30 օր ժամանակ թող վաճառողը տեղավորվի էտ ժամկետներում: Նույն հաջողությամբ կարար դատարկ կորպուս գար ու ինչ սպասես տեղ հանսելուն բողոքելուտ ժամկետները պրծի մոռանաս փողիտ մասին??
Եթե հիմա 30 օր ժամանկ ունես, պետքա որ էտ ընթացքում ապրանքը հասնի իրանց??
Հեռախոսս արդեն իրանց ա հասել: Փաստորեն Հայփոստ + China Post-ը էդքան էլ ահավոր չի, 18 օրում հասավ:
Ես սպասում էի, որ կասեն, որ փակեմ dispute-ը:[email protected]-ի խոսքերից
Եթե փակեմ, կմնամ միայն իրանց սարքելու հույսին, էլ ո՛չ փոխհատուցման հույս կունենամ, ո՛չ էլ փոխարինման, որտեւ էն մարդիկ էն գլխից ասել են, որ իրանց գրած 30-օրյա փոխարինման երաշխիքը սուտ ա:![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ