Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Շնորհակալ եմ օրինակի համար, Ռամշ։ Էլի փայլուն օրինակ, որ հիմնավորում ա իմ ասածը, որ զուտ փաթեթավորումը ունակ ա ընդամենը կարճաժամկետ էֆֆեկտի։ Ժամանակին էդպիսի «բիզնեսմենների» հետ շատ եմ շփվել, իրանք մեղմ ասած հաջողակ բիզնեսներին ու սպառում չունեն։ Չկարողանալով բիզնեսը ճիշտ կազմակերպել «ցեխում» արտադրվող փոքրաքանակ ապրանքը իրացնում են մանիպուլյացիայով՝ հաջորդ պահին նորից կոտրած տաշտի առաջ կանգնելով։ Սա իրոք շատ լավ օրինակ է ցույց տալու համար, որ մենակ դիզայնը բավարար չէ նորմալ առևտուր կազմակերպելու, սառում ապահովելու համար։

Ի դեպ որպես կանոն նման ձևավորումները մեղմ ասած լավը չեն լինում։ Նման արտադրողներն ուղղակի չեն կարող լավ դիզայներներին նորմալ վճարել, լավ դիզայն ստանալու համար։ Դիզայն անում են սկսնակները, ովքեր ընդամենը Corel drawի բազային գիտելիքներ ունեն։ Որպես կանոն նման արտադրանքը գնում են գումարի համար, ոչ թե արտաքին տեսքի, որտև իրանք բավական էժան են լինում՝ համեմատած այլ նմանատիպ ապրանքների։ Դիզայնի փոփոխությունը ոչ թե տեսքով գրավելն է լինում, այլ հին տեսքից շեղելը, որտև նախորդ ձևավորմամբ առածը էլ դրանից չի ուզում առնի։

Sent from my A0001 using Tapatalk
Ընդհանուր համաձայն եմ, որ փաթեթավորումը շատ երկարաժամկետ էֆեկտ չի տա։ Էնքան կտա, մինչեւ գնորդների մեծ մասի մոտ տպավորվի, որ դա վատ ապրանք ա։ Իսկ դա էնքան էլ միանգամից չի լինի, քանի որ հիմնականում ամեն մարդ սեփական փորձով ա տեսնում որակը։

Բայց ընդգծածս մասի հետ մի փոքր համակարծիք չեմ։ Ըստ իս էս դեպքում հիմնական շեշտը դրված ա նոր ապրանքի պատրանք ստեղծելու վրա ու էդ ապրանքը, չեմ ասում թանկանոց, բայց կարա միջին գնանոց լինի ու դա էլ իրա հերթին գնորդի հոգեբանության վրա կազդի։ Այսինքն գնորդը կտեսնի նոր փաթեթավորում (ընդ որում դիզայնը կարա էնքան էլ վատը չլինի՝ ուրիշ տեղերից թխած լինելու շնորհիվ), նորմալոտ գին ու չի մտածի, որ էժանագին զիբիլ ա, կխաբվի, կառնի։ Էս դեպքում արտադրողը թերեւս կարիք էլ չունի սպասելու, որ մարդիկ հիասթափվեն էդ ապրանքից, որ փաթեթավորումը փոխի, ինքը անընդհատ՝ ասենք 2 ամիսը մեկ «նորույթ» ա արտադրում ու փող աշխատում նորույթ փնտրող գնորդի վրա։