User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 1100 հատից

Թեմա: Ճանապարհային ոստիկանություն

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Փաստորեն, օրենքի պահանջը նա է, որ հետընթացով աջ մայթեզրին տեղավորվելու ժամանակ վարորդը պարտավոր է միացնել աջ թարթիչը?

    Իսկ առհասարակ հետընթացի ժամանակ ինչ-որ ազդանշան պետք է? (օրինակ` վթարային)
    Եթե վթարայինը միացնես, աջը էլ չի երևա։

  2. #2
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Վթարայինը միայն վթարայինի համար ա, ինքը օրենքով ուրիշ ոչ մի դեպքում չպիտի օգտագործես։
    Հիմա չեմ հիշում օրենք–մորենք, բայց հիշում եմ որ ինստրուկտրս ասում էր, որ պիտի միշտ թարթիչը միացնես‎։ ՈՒ տրամաբանական ա, օրինակ եթե ազատ ա մայթի մոտ ու պիտի կանգնես, միացնում ես թարթիչը ու կանգնում, նույնիսկ եթե հենց առաջին գծով էլ գնում էիր‎, ու քանի դու փոխում ես փոխանցումը (ավտոմատնը մինչև չկանգնես չի փոխվի), էդ ընթացքում հետևից եկողները արդեն քո թարթիչից հասկանում են որ կանգնում ես‎։ Իսկ արդեն բուն հետընթացով կանգնելուց էլ էլի հետևինիդ տեղեկացնում ա ինչ ես անում։

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Vaio (13.04.2013)

  4. #3
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Ներսես_AM-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վթարայինը միայն վթարայինի համար ա, ինքը օրենքով ուրիշ ոչ մի դեպքում չպիտի օգտագործես։
    Հիմա չեմ հիշում օրենք–մորենք, բայց հիշում եմ որ ինստրուկտրս ասում էր, որ պիտի միշտ թարթիչը միացնես‎։ ՈՒ տրամաբանական ա, օրինակ եթե ազատ ա մայթի մոտ ու պիտի կանգնես, միացնում ես թարթիչը ու կանգնում, նույնիսկ եթե հենց առաջին գծով էլ գնում էիր‎, ու քանի դու փոխում ես փոխանցումը (ավտոմատնը մինչև չկանգնես չի փոխվի), էդ ընթացքում հետևից եկողները արդեն քո թարթիչից հասկանում են որ կանգնում ես‎։ Իսկ արդեն բուն հետընթացով կանգնելուց էլ էլի հետևինիդ տեղեկացնում ա ինչ ես անում։
    Ներս, մեջս վախ կա, որ հետևինը ցերեկը, արևի լույսի տակ, արագության տակ գալով չի տեսնի իմ հետընթացի սպիտակ լույսերը, բացի դրանից, դու գալիս ես, կանգնում ես, ու մի որոշ ժամանակ անց նոր ես սկսում հետ շարժվել, մինչդեռ հետևինդ արագության տակ գալիս ա։ Ու էս դեպքում սեփական հանգստության համար միացնում եմ վթարայինը։ Ի դեպ, խաչմերուկներն էլ եմ շուտ միացնում։ Ասենք հենց նոր անցա խաչմերուկը ու մինչև մյուս խաչմերուկ դեռ ահագին կա, բայց բացի էդ խաչմերուկից էլ ուրիշ տեղ չկա ձախ գնալու, նախօրոք միացնում եմ, որ իմանան, որ ես ձախ եմ թեքվելու հաջորդ խաչմերուկից, հետևիցս անկապ չկանգնեն։ Կան մարդիկ, որ ձախ թեթևակի թեքվելուց հետո են միացնում։

  5. #4
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Արթ վթարային մի միացրու‎։ Կանգնելուց միայն աջ թարթիչը‎ լրիվ ամեն ինչ ասում ա։ ՈՒ լավ էլ երևում ա արևի տակ։ Նայի վիդեոն http://www.youtube.com/watch?v=TMrO_-bsooQ
    Իսկ խաչմերուկին մոտենալուց օրենքում կարծեմ հստակ ասում ա, որ սկսելուց բավականաչափ առաջ պիտի միացնես։ Բայց նենց որ հետևիններին թյուրիմացության մեջ չգցես‎։ էնպես որ ճիշտ ես անում‎։

  6. #5
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ներսես_AM-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արթ վթարային մի միացրու‎։ Կանգնելուց միայն աջ թարթիչը‎ լրիվ ամեն ինչ ասում ա։ ՈՒ լավ էլ երևում ա արևի տակ։ Նայի վիդեոն http://www.youtube.com/watch?v=TMrO_-bsooQ
    Իսկ խաչմերուկին մոտենալուց օրենքում կարծեմ հստակ ասում ա, որ սկսելուց բավականաչափ առաջ պիտի միացնես։ Բայց նենց որ հետևիններին թյուրիմացության մեջ չգցես‎։ էնպես որ ճիշտ ես անում‎։
    Օրենքով չգիտեմ գրված է, թե ոչ, բայց կարծում եմ, բնակավայրոմ թեքվելուց (շրջադարձից, հետադարձից) 50-100 մետր առաջ միացնելը նորմալա:
    Բարև Ձեզ

  7. #6
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Օրենքով չգիտեմ գրված է, թե ոչ, բայց կարծում եմ, բնակավայրոմ թեքվելուց (շրջադարձից, հետադարձից) 50-100 մետր առաջ միացնելը նորմալա:
    Էտ էն դեպքում եթե, էդ արանքում ուրիշ թեքվելու տեղեր չկան։

  8. #7
    Պատվավոր անդամ Tiger29-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.07.2007
    Գրառումներ
    500
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ներս, մեջս վախ կա, որ հետևինը ցերեկը, արևի լույսի տակ, արագության տակ գալով չի տեսնի իմ հետընթացի սպիտակ լույսերը, բացի դրանից, դու գալիս ես, կանգնում ես, ու մի որոշ ժամանակ անց նոր ես սկսում հետ շարժվել, մինչդեռ հետևինդ արագության տակ գալիս ա։ Ու էս դեպքում սեփական հանգստության համար միացնում եմ վթարայինը։ Ի դեպ, խաչմերուկներն էլ եմ շուտ միացնում։ Ասենք հենց նոր անցա խաչմերուկը ու մինչև մյուս խաչմերուկ դեռ ահագին կա, բայց բացի էդ խաչմերուկից էլ ուրիշ տեղ չկա ձախ գնալու, նախօրոք միացնում եմ, որ իմանան, որ ես ձախ եմ թեքվելու հաջորդ խաչմերուկից, հետևիցս անկապ չկանգնեն։ Կան մարդիկ, որ ձախ թեթևակի թեքվելուց հետո են միացնում։
    Նախօրոք եթե միացնում ես, էդ խնդիր չի, ուղղակի տեղեր կան մի քիչ խանգարում են, բայց դե հետևինը պիտի հարմարվի: Իսկ, որ գնում ես 3-րդ գիծ կանգնում ես մեկի հետևը ու հենց սվետաֆորը դեղնում ա, ինքը թարթիչը միացնում ա, էդ սպանում ա

  9. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Artgeo (14.04.2013), keyboard (15.04.2013), Ներսես_AM (14.04.2013)

  10. #8
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Tiger29-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախօրոք եթե միացնում ես, էդ խնդիր չի, ուղղակի տեղեր կան մի քիչ խանգարում են, բայց դե հետևինը պիտի հարմարվի: Իսկ, որ գնում ես 3-րդ գիծ կանգնում ես մեկի հետևը ու հենց սվետաֆորը դեղնում ա, ինքը թարթիչը միացնում ա, էդ սպանում ա
    Սպանել էն խոսքը չի: Ես մտածում եմ, որ նման դեպքերի համար էլ ՃՈ-ն պետքա տուգանի, քանի որ հետևի վարորդներին դնումա թյուրիմացության մեջ:
    Բարև Ձեզ

  11. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Artgeo (15.04.2013), keyboard (15.04.2013)

  12. #9
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սպանել էն խոսքը չի: Ես մտածում եմ, որ նման դեպքերի համար էլ ՃՈ-ն պետքա տուգանի, քանի որ հետևի վարորդներին դնումա թյուրիմացության մեջ:
    Մանավանդ, որ ասենք նենց նեղ փողոցում ա դա տեղի ունենում, ոնց որ Քոչարն ա, որտեղ ընդամենը երկու գիծ է երթևեկության կամ ասենք Կիևյանի վրա, որտեղ արագ երթևեկություն է։ Ես որ նոր էի սկսել վարել տուպո կանգնում էի հետևները, մինչև չգնան, վախենում էի վերադասավորվելուց, հետո հասկացա, որ նման վարքագծով ավելի շատ եմ խառնաշփոթ առաջացնում։ Վերջին պահին նա թեքվում ա ձախ, ես շարունակում եմ ուղիղ, իսկ նույն այդ ժամանակ դիմացից ձախ են թեքվում ու ես եմ դուրս գալիս իրենց դեմը… Հիմա մինչև չհամոզվեմ, որ ձախ թեքվող չկա, ձախ գիծ չեմ կանգնում։

  13. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    keyboard (15.04.2013), Vaio (30.04.2013)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 555
    Վերջինը: 07.11.2023, 22:00
  2. Ճանապարհային ոստիկան և վարորդ
    Հեղինակ՝ Isadjanyan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 07.02.2014, 00:58
  3. Ճանապարհային քարտեզ
    Հեղինակ՝ david, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.12.2008, 18:07

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •