Ստատիստիկայով, որ նայես 70.000 դրամ ստացող վարորդը, հենց քո ասած մոտիվներով չի կարա ունենա ովտո, որը կգնա 120կմ/ժ, էն էլ այնտեղ, որտեղ լուսացույց կա, էտի սկի 9.8 մատոռ Լամբորջինին չի կարա սվետաֆոռից սվետաֆոռ 120 մխի, ուր մնաց 70.000 ստացող մարդը:
Կարմիր լույսի խախտումը, եթե չեմ սխալվում 10 չի 30.000 ա, որքանով որ հիշում եմ, ընդ որում, մեր ՃԵԿ-ը նենց ա գրած, որ կապ չունի կոպիտա խախտումդ թե չէ, մեկա անցել ես, վսյո ուրեմն վ
ըշտիր:
Ես ինքս կողմ եմ, որ հենց իմեննո, որ կարմիր լինի արդեն, մեկը գա անցնի, բռնեն ու գնդակահարեն, հա դե լավ, էդ բառիս վրով խորանալ չկա, բայց ասենք, եթե կարդանք "Լուսացույց,կարգավցորող" ՃԵԿ կանոնները 19.Բ կետում հաստակ գրածա, որ Կարգավորողի կամ Լուսացույցի ազդանշանի փոփոխման դեպքում, եթե երթևեկությունը թույլատրելի արագության սահմանաներում է և հնարավոր չէ տրանսպորտայիմ միջոցն առանց կտրուկ արգելակման կանգնեցնել, ուրմեն պետք է շարունակել երթևեկությունը և ազատել խաչմերուկը կամ երթևեկելի գոտին:
Հիմի ախպեր, դու լյուբոյ շոֆերի հարցրա 10ից 9-ը, էս կետը չգիտեն ու հենց աերոպորտի խաչմերուկն անցնում են 2121 բորտը, բռնում ու մխումա, որտև ինքը հենց ռազվոդից հելնումա մխած գալիսա ըտե ու առավոտից իրիրկուն փող են շինում:
Շեղվեցի, ասածս ինչա, կանոններն ու օրենքները հստակեցում են պահանջում, փոփխություններ և այլն և ալն...
Բայց դե ախպեր, մերոնց նպատակը օրենքը չի, մերոնց նպատակը էդ օրենքի անկապ կիրառումով փող աշխատելնա

Տուգանքների չափը մեծա շատ, աննպատակա էդքան գումարի մեծքությունը, քանզի մենակ 10 տոկոսնա դա վճարում, ես իմ շրջապատում, սաղ ընգերներս էլ ավտո ունեն, մարդ չեմ ճանաչում, որ էսքան ժամանակ կարմիրի կամ արագության համար իրա իրական տուգանքը մուծած լինի, այ ըտեղից էլ կորուպցիա, բայց դե կամեռաների հետ կոռուպցիան չգիտեմ ոնց ենք անելու:
Էջանիշներ