User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 1100 հատից

Թեմա: Ճանապարհային ոստիկանություն

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #11
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Փորձել եմ, ապեր, շատ եմ փորձել ու հիմա էլ եմ փորձում: Ավելին, որպես կանոն ես այնպես հանգիստ եմ քշում, որ կողքիս նստող ջահել ընկերներիս նեռվեռները քայքայվումա Գազավատ չեմ անում, չեմ խցկվում, ավելորդ չեմ արգելակում և այլն, իսկ հեռվից խաչմերուկների լույսը տեսնելն ու առանց արգելակելու անցնելու գործում էլ մեծ ձեռքբերումներ ունեմ - մի օր որ առիթ լինի, կհամոզվես, բայց...

    30-40-ի տակ ասածս փողոցներում մեքենա վարելը սադիզմի պես մի բան է - ստիպված էս լինում ցածր սկոռոստ դնել, խցանել երթևեկությունը նույնիսկ ծայրահեղ աջով քշելիս, անընդհատ հետևից լույսով են անում, վթարային իրավիճակներ ես ստեղծում, մի խոսքով, էդ բան չի, փորձել եմ...

    Կարծում եմ ուղղակի, որ պետք է ավելի ճկուն օգտագործել քաղաքի որոշ վայրերում. "մինչև 80" համակարգը և խնդիրը մեծապես կլուծվի, այսքան բան: Տեսեք, Արշակունյացի, Իսակովի ու Թբիլիսյանի վրա մինչև 80+10 է - ինչ լավ է ստացվում: Իսկ առաջ անիմաստ տեղը 60+10 էր դրած: Կարծում եմ, որ 70+10 օրինակ պետք է դրվի Գազանանոցի դիքի վրա` իջնելիս...

    Մեջբերում dvgray-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կարող եմ ասել, որ արդեն համարյա 4 տարի է երթեվեկում եմ էս օրենքով, ու սկզբից ինձ էլ թվում էր թե հիմարություն է, բայց հիմա կարող եմ ասել, որ շատ ճիշտ է ընտրված պրիարիտետը;
    Այսինքն - հենց հետիոտնը ոտք է դնում զեբռայի վրա, դու արգելակում ես?

    ամրագոտիների պահով ասեմ, որ չարաչար սխալվում ես
    ամրագոտին ոչ միայն օրինակ մեքենայի պարբրիսից դուրս չթռնելու համար է, այլ ամենակարևորը- ժամանակակից անվտանգությաւն համակարգերում խաղում են շատ կարևոր մի այսպիսի ֆունկցիա; վթարի ժամանակ /Աստված հեռու պահի/ կա մի կարևոր մոմենտ; երբ որ բացվում են անվտանգության բարձիկները, ապա այդ բարձիկները հարվածի պահին կարող են մինչև անգամ մարդու ողնաշարը ջարդել, եթե ամրրագոտին քաշված չէ; հարվածը ֆիքսելու պահից սկսած անվտանգության համար պատասխանատու համակարգը ոչ միայն բացում է բարձիկները, այլ դրանից առաջ նախ ձգում է և լաք անում անվտանգության գոտիները ու ամուր սեղմում մարդում նստարանին, ու պաշտպանում է մարդուն բարձիկների հարվածի առաջացող պոտենցիալ ծանր վնասվածքներից; դրա համար շատ կարևոր է, որ անտանգության գոտիները ոչ միայն քաշված լինեն, այլ նաև նորմալ աշխատանքային վիճակում լինեն; նաև եթե ուշադրություն դարձնեք, ապա փոքր երեխային արգելվում է տեղադրել անվտանգության բաձիկների դիմաց, կամ օրինակ Կանադայում ընդանրապես արգելված է երեխային մեքենայի առաջնամասում տեղափոխել, իսկ ետնամասում նա պետք է նստած լինի հատուկ երեխաների համար նախատեսված նստարանների վրա;
    այնպես որ ժամանակակից անվատանգ համակարգերը պահանջում են նաև իրենցից օգտվելու համապատասխան կանոնակարգ, որին պետք է անպատճառ հետևել;
    Իդեալիզմա - քաղաքում արագությունը 60-ից որպես կանոն չի անցնում: Օրինակ, մեր քաղաքային պռոբկեքում - ինչ իմաստ ունեն այդ ամրագոտիները? Ի դեպ - Երևանում ես, չէ, ապրում ու մեքենա վարում?
    Վերջին խմբագրող՝ Lion: 20.12.2011, 09:22:
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 555
    Վերջինը: 07.11.2023, 22:00
  2. Ճանապարհային ոստիկան և վարորդ
    Հեղինակ՝ Isadjanyan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 07.02.2014, 00:58
  3. Ճանապարհային քարտեզ
    Հեղինակ՝ david, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.12.2008, 18:07

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •