User Tag List

Էջ 6 74-ից ԱռաջինԱռաջին ... 23456789101656 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 76 համարից մինչև 90 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 1100 հատից

Թեմա: Ճանապարհային ոստիկանություն

  1. #76
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Bruno-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    1. Ճանապարհային երթևեկության խախտումները տեսախցիկները կարձանագրեն, սակայն խախտման մասին որոշման մեջ ոչ վարորդի, ոչ էլ մեքենայում նստած որևէ աձի լուսանկարը չի երևա։ 2. Խախտման մասին որոշումը ուղարկվելու է ավտոմեքենայի սեփականատիրոջը։ Խախտման դիմաց տուգանքը վճարելու է սեփականատերը։ Սակայն, ինչպես պարզաբանեցին ճանապարհային ոստիկանությունից, եթե խախտումը կատարել է ոչ թե մեքենայի սեփականատերը, այլ մեկ այլ անձ, որն այդ պահին վարել է մեքենան, ապա նա կարող է ներկայանալ ոստիկանություն, ասել, որ խախտումն ինքն է արել և պատրաստ է ինքը վճարել խախտման դիմաց։ Այս ժամանակ ոստիկանությունը խախտման մասին որոշումը կփոխի տվյալ պահին մեքենան վարած վարորդի անունով։ Հակառակ պարագայում տուգանքը պարտավոր է վճարել ավտոմեքենայի սեփականատերը։
    Մեկը մյուսից լրիվ աբսուրդա :
    1. Կարողա վարորդի տեղում ոմն Պողոսնա նստած եղել:
    2. Էնքան ավտոմեքենաներ կան որոնց փաստացի (իրական) տերերը սկի չեն էլ ճանաչում ավտոմեքենայի սեփականատերերին (հաշվառված տերերին):
    Բարև Ձեզ

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Lion (18.12.2011)

  3. #77
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    հենց հետիոտնը ոտքը դրեց "զեբռի" վրա, պետք է արգելակես ու թողնես, որ ինքն անցնի (103. Տրանսպորտային միջոցի վարորդը պետք է ճանապարհը զիջի չկարգավորվող հետիոտնային անցումներով երթևեկելի մասը հատող հետիոտներին - 28.06.2007 թ-ի թիվ 955-Ն որոշում):
    Էտ ժողովրդի մեջա տարածված էտ անհեթեթությունը, որ եթե հետիոտնը ոտքը դրեց զեբրայի վրա, ուրեմն բոլոր վարորդները պետքա անշարժանան: Եթե դու զեբրայի վրայով անցնելիս հետիոտնին դրանով չես խանգարում, չես "խաչվում" հետիոտնի հետ (կամ "խաչվելուն" մոտիկ չես), այսինքն, այլ կերպ ասաց, քո գործողություններով չես ստիպում, որպեսզի հետիոտնը քայլելը արգելակի (դանդաղեցնի), ապա դու պրոբլեմ չունես: Պրակտիկ օրինակ՝ եթե կատարում ես աջ շրջադարձ և միաժամանակ նաև հետիոտնը անցնում է զեբրան քո ձախ կողմից (աջ չէ, ձախ, այսինքն՝ հեռու կողմից) և եթե հետիոտնը դեռ չի հասել ճանապարհի մեջտեղին (հոծ գծի մոտ), շատ հանգիստ վարորդը կարող է շարունակել իր աջ շրջադարձի մանևրը:
    Բարև Ձեզ

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    h_jak (18.12.2011)

  5. #78
    Պատվավոր անդամ Bruno-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Գրառումներ
    706
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    քո գործողություններով չես ստիպում, որպեսզի հետիոտնը քայլելը արգելակի (դանդաղեցնի), ապա դու պրոբլեմ չունես:
    Համաձայն չեմ:
    Ասենք երեք շարքանի ճանապարհ է և դու երթևեկում ես երրորդ գծով, եթե այդ ժամանակ աջ կողմից (առաջին գծից) հետիոտնը ոտքը դնի զեբրայի վրա, ապա դու պարտավոր ես կանգնել,չնայած դու ու հետիոտնը հաստատ չեք խաչվի, եթե հետիոտնը վազի էլ հաստատ քո մեքենայի տակ չի ընկնի:
    Ինչ վերաբերվում է հանդիպակած ուղղությամբ հետիոտնի զեբրա մտնելուն, ճիշտ ես, դա քեզ չի վերաբերվում:

    Մի բան էլ, մեր վարորդները լսել են էդ «ոտքը դնելու» պահի մասին ու շատ ցավագին են տանում:
    Շատ եմ հանդիպել, ասենք 60 արագությամբ գնում են ու զեբրային մնում է 2-3 մետր, այդ պահին երբ հետիտն է մտնում, արգելակները մխում են, ստեղծելով վթարային իրավիճակ, առանց մտածելու հետևից եկողների մասին:
    Նույնն էլ կատարվում է նաև խաչմերուկներում:

    Մի անգամ ՃՈ-ն կանգնացրեց նրա համար, որ խաչմերուկ մտել էի դեղին լույսի տակ ու նկարահանած ցույց տվեց, ես էլ բացատրեցի որ ընթանում էի 60 արագությամբ ու գծին մնացել էր 1-2 մետր և եթե դեղին լույսի հետ ես արգելակեի, ապա հաստատ գծից անցնելու էի, դրա համար էլ շարունակել եմ երթևեկությունս: Չնայած դրան ուզում էին գրեին, բայց երբ տեսան որ չեմ համաձայնվելու ակտի հետ, բաց թողեցին:

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Bruno ջան, եթե գաղտնիք չէ, ինչ մեքենա ես վարում, փորձել ես գազանանոցի դիքը 60-ով իջնել և ինչ տպավորություններ ունես?
    Lion ջան, վարում եմ Astra G ավտոմատ փոխանցումատուփով:
    Ճիշտն ասած ուշադրություն չեմ դարձրել գազանանոցի սպուսկը ինչքանով ա իջնում, բայց այլ սպուսկներ իջնելուց մի թեթև արգելակում եմ, ավտոմատը քցում ա երրորդ ու քանի դեռ մեքենայի արգելակումը կատարվում է շարժիչով, այն չի փոխում նորից D:
    Ու ամենավերջում Lion ջան, էդ որտե՞ղ ա գրած որ սպուսկ իջնելուց չպիտի արգելակես:

  6. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    h_jak (18.12.2011), Lion (18.12.2011)

  7. #79
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էտ ժողովրդի մեջա տարածված էտ անհեթեթությունը, որ եթե հետիոտնը ոտքը դրեց զեբրայի վրա, ուրեմն բոլոր վարորդները պետքա անշարժանան: Եթե դու զեբրայի վրայով անցնելիս հետիոտնին դրանով չես խանգարում, չես "խաչվում" հետիոտնի հետ (կամ "խաչվելուն" մոտիկ չես), այսինքն, այլ կերպ ասաց, քո գործողություններով չես ստիպում, որպեսզի հետիոտնը քայլելը արգելակի (դանդաղեցնի), ապա դու պրոբլեմ չունես: Պրակտիկ օրինակ՝ եթե կատարում ես աջ շրջադարձ և միաժամանակ նաև հետիոտնը անցնում է զեբրան քո ձախ կողմից (աջ չէ, ձախ, այսինքն՝ հեռու կողմից) և եթե հետիոտնը դեռ չի հասել ճանապարհի մեջտեղին (հոծ գծի մոտ), շատ հանգիստ վարորդը կարող է շարունակել իր աջ շրջադարձի մանևրը:
    Հենց վերջերս ինձ կանգնեցրեցին ու պրետենզիան հենց դա էր. "Դուք չզիջեցիք ճանապարհը հետիոտնին" - իսկ նա հենց նոր էր իջել մայթից և ես հանգիստ կարող էի անցնել և անցա էլ

    Lion ջան, վարում եմ Astra G ավտոմատ փոխանցումատուփով:
    Ճիշտն ասած ուշադրություն չեմ դարձրել գազանանոցի սպուսկը ինչքանով ա իջնում, բայց այլ սպուսկներ իջնելուց մի թեթև արգելակում եմ, ավտոմատը քցում ա երրորդ ու քանի դեռ մեքենայի արգելակումը կատարվում է շարժիչով, այն չի փոխում նորից D:
    Ու ամենավերջում Lion ջան, էդ որտե՞ղ ա գրած որ սպուսկ իջնելուց չպիտի արգելակես:
    Գազանանոցի դիքով իջնելիս ուշադիր եղիր, Bruno ջան, ու կտեսնես, թե ինչ աբսուրդ արագություն է: Չէ, ես չեմ ասում, որ պետք չէ արգելակել, ուղղակի ասում եմ, որ դրա կարիքը չկա և իզուր ընթացքդ դանդաղեցնում ես, խցանում ես ստեղծում, իզուր մշտական ուշադրությունդ պետք է շեղվի մեքենայիդ արագաչափի վրա և այլն...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Bruno (18.12.2011)

  9. #80
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Bruno-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ասենք երեք շարքանի ճանապարհ է և դու երթևեկում ես երրորդ գծով, եթե այդ ժամանակ աջ կողմից (առաջին գծից) հետիոտնը ոտքը դնի զեբրայի վրա, ապա դու պարտավոր ես կանգնել,չնայած դու ու հետիոտնը հաստատ չեք խաչվի, եթե հետիոտնը վազի էլ հաստատ քո մեքենայի տակ չի ընկնի:
    Ինչ վերաբերվում է հանդիպակած ուղղությամբ հետիոտնի զեբրա մտնելուն, ճիշտ ես, դա քեզ չի վերաբերվում:
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հենց վերջերս ինձ կանգնեցրեցին ու պրետենզիան հենց դա էր. "Դուք չզիջեցիք ճանապարհը հետիոտնին" - իսկ նա հենց նոր էր իջել մայթից և ես հանգիստ կարող էի անցնել և անցա էլ
    Ժողովուրդ ջան գիտեք ինչումնա իրականում խնդիրը, որ այս հարցը, ինչպես նաև բազմաթիվ այլ հարցեր, հստակ չի պարզաբանվում ու խաղտալու տեղիքներա տալիս, ոնց ուզես՝ կմեկնաբանես:
    Համենայն դեպս, ես սենց եմ առաջնորդվում: Եթե ճանապարհի իմ կեսում զեբրայի վրա հետիոտն կա հիմնականում զիջում եմ՝ բացառությամբ черепаха-հետիոտների, էն որ... դե գիտեք էլի )))
    Բարև Ձեզ

  10. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Bruno (18.12.2011), h_jak (18.12.2011), Lion (18.12.2011)

  11. #81
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Bruno ջան, եթե գաղտնիք չէ, ինչ մեքենա ես վարում, փորձել ես գազանանոցի դիքը 60-ով իջնել և ինչ տպավորություններ ունես?
    Տպավորությունը ինչ կապ ունի, գրածա 60 ուրեմն 60, առանց խորանալու թե ինչի համար.
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  12. #82
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Քանի որ գազանանոցի դքի մասին շատ խոսացինք ապա ասեմ իմ կարծիքը, եթե 60 արագության սահմանափակում կա ու էսքան ավարիայա լինում այնտեղ, բա որ 70-80 թողեն, սաղ օրը դիակ տեղափոխող մեքենան պիտի էնտեղ հերթապահի. Ինչ վերաբերվումա Դավիթաշենի կամուրջի վրաի 40-ին, եթե նկատել եք այդ նշանը դնում են երբ ցրտերը ընկնում են, ասեն հոկտեմբերի կեսերից, քանի որ կամուրջը շատ ուժեղ սառումա ձորից եկող քամիներից, ու առավոտյան ցողն էլ որ նստումա միանգամից սառույցա դառնում, դրա համար 40 են դնում, հարմար չի բայց ապահովա. Ի դեպ այդ 40-ի սահմանափակումը սկսեցին դնել մի քանի տարի առաջ երբ մի վազ 21 09 ավարյա էր տվել մեջի երկու հոգին էլ մահացել էին ու էսպերտիզան ցույց էր տվել որ բացառապես սառույցի պատճառով էր.
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Vaio (19.12.2011)

  14. #83
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    h_jak ջան, տպավորությունները շատ տխուր են, եթե արտասահմանյան մեքենայով ես: Հետաքրքիր է, այդ 40-ը միշտ պահում ես?
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  15. #84
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Իմիջիայլոց, արագ/դանդաղ քշելու ուղղակի կապ ունի մարդու խառնվածքի հետ:
    Սովորաբար ակտիվ, սանգվինիկ, ներվային... մարդիկ դանդաղ չեն կարողանում վարել ավտոմեքենա և հակառակը:
    Բարև Ձեզ

  16. #85
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    h_jak, Դավթաշենի մոստի վերաբերյալ շատ ճիշտ տեղեկացված ես (նշանը դնում են երբ ցրտերը ընկնում են, քանի որ կամուրջը շատ ուժեղ սառումա ձորից եկող քամիներից...), բայց միևնույննա, ըտեղ, Lion-ի ասաց, որ ուզես էլ, 40-ի տակ չես կարա քշես, ներվերդ կխախտվի, կամ էլ ասենք, ռուլին աչքդ կկպնի:

    Ի դեպ, Դավթաշենի մոստի վրա "առավելագույն արագության սահմանափակում" ճանապարհային նշանը (40) միշտ զուգորդվում է "սայթաքուն ճանապարհ" ճանապարհային նշանի հետ:
    Բարև Ձեզ

  17. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Lion (20.12.2011)

  18. #86
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2006
    Գրառումներ
    5,527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմիջիայլոց, արագ/դանդաղ քշելու ուղղակի կապ ունի մարդու խառնվածքի հետ:
    Սովորաբար ակտիվ, սանգվինիկ, ներվային... մարդիկ դանդաղ չեն կարողանում վարել ավտոմեքենա և հակառակը:
    ու նաև արագ հիմնականում քշում են լոխ վարողները, ովքեր մեքենա վարել չգիտեն: վարպետությունը հենց 30-40 արագությամբ քաղաքում քշելն է, ոչ ե 80-90: ով որ կասկածում է, կարա ստուգի իմ ասածը, փորձելով Երևանում այդ արագությունը չգեազանցել, ու կհամոզվի

  19. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    h_jak (20.12.2011)

  20. #87
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dvgray ջան, փորձիր ասածդ 30-40-ը չգերազանցել Թբիլիսյան խճուղու, Իսակովի կամ Մյասնիկյանի պողոտաների վրա, թեև ասածիդ հետ սկզբունքորեն համաձայն եմ
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  21. #88
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2006
    Գրառումներ
    5,527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէէ, հենց կեղտոտ պահն էլ էնա, որ հենց հետիոտնը ոտքը դրեց զեբռի վրա, վերջ, դու պիտի մեխվես տեղումդ, որ ինքն անցնի - օրենսդրական նորմը հստակ ասում է. "Տրանսպորտային միջոցի վարորդը պետք է ճանապարհը զիջի չկարգավորվող հետիոտնային անցումներով երթևեկելի մասը հատող հետիոտներին ", իսկ որ պահին է հետիոտնը սկում հատեկլ զեբռը? Ճիշտ է, երբ ոտքը դնի դրա վրա: Հիմա պատկերացրու, Խանջյանով, բավականին լայն այդ փողոցի քո մասի ձախ հատվածով իջնում ես, մեկ էլ, օպա, աջից մի սիրունիկ աղջիկ, անշտապ, ոտքը դնում է զեբռի վրա ու, ոնց շատերն են սիրում անել, անշտապ օրորվելով. "իրեն է ցույց տալիս": Նորմալ պայմաններում դու կանցնես, քեզնից հետո էլ ինքը կանցնի, իսկ հիմա - դու պետք է արգելակես /դեռ բախտդ կբերի, եթե այդ պահին հետևից հարված չուտես/, սպասես, որ ինքը անշտապ օրորվելով մոտենա մեքենայիդ, հետո անցնի դրա դիմացով, շորորալով ու իրեն ցույց տալով, քանի որ կանոն է, մեռնեմ օրենքին...
    կարող եմ ասել, որ արդեն համարյա 4 տարի է երթեվեկում եմ էս օրենքով, ու սկզբից ինձ էլ թվում էր թե հիմարություն է, բայց հիմա կարող եմ ասել, որ շատ ճիշտ է ընտրված պրիարիտետը;
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ամրագոտիների պահով - ասել եմ ու միշտ կասեմ, քաղաքում դրանք կիրառելը հիմարություն է: Չէ որ քաղաքում արագությունը որպես կանոն առավելագույնը մոտ 50 կմ-/ է, իսկ դե-յուրե` 60+10: Ինչ իմաստ ունի այս պայմաններում ամրագոտի գցելը, քանի որ նույնիսկ եթե հարվածես էլ, էլի կհասցնես և արգելակել, և, եթե նույնիսկ առաջ էլ նետվես, վնասն այնքան չի լինի - իսկ փոխարենը? Կորցնում ենք նեռվեռ, դիսկամֆորտի զգացում ենք ունենում, հատկապես ձմեռն ու ծանր շորերով, էլ չասած, որ ամրագոտին ճմռթում է կոստյումը - վերջին պահը կհասկանան նրանք, ովքեր փողկաով ու կոստյումով են գործի գնում...
    ամրագոտիների պահով ասեմ, որ չարաչար սխալվում ես
    ամրագոտին ոչ միայն օրինակ մեքենայի պարբրիսից դուրս չթռնելու համար է, այլ ամենակարևորը- ժամանակակից անվտանգությաւն համակարգերում խաղում են շատ կարևոր մի այսպիսի ֆունկցիա; վթարի ժամանակ /Աստված հեռու պահի/ կա մի կարևոր մոմենտ; երբ որ բացվում են անվտանգության բարձիկները, ապա այդ բարձիկները հարվածի պահին կարող են մինչև անգամ մարդու ողնաշարը ջարդել, եթե ամրրագոտին քաշված չէ; հարվածը ֆիքսելու պահից սկսած անվտանգության համար պատասխանատու համակարգը ոչ միայն բացում է բարձիկները, այլ դրանից առաջ նախ ձգում է և լաք անում անվտանգության գոտիները ու ամուր սեղմում մարդում նստարանին, ու պաշտպանում է մարդուն բարձիկների հարվածի առաջացող պոտենցիալ ծանր վնասվածքներից; դրա համար շատ կարևոր է, որ անտանգության գոտիները ոչ միայն քաշված լինեն, այլ նաև նորմալ աշխատանքային վիճակում լինեն; նաև եթե ուշադրություն դարձնեք, ապա փոքր երեխային արգելվում է տեղադրել անվտանգության բաձիկների դիմաց, կամ օրինակ Կանադայում ընդանրապես արգելված է երեխային մեքենայի առաջնամասում տեղափոխել, իսկ ետնամասում նա պետք է նստած լինի հատուկ երեխաների համար նախատեսված նստարանների վրա;
    այնպես որ ժամանակակից անվատանգ համակարգերը պահանջում են նաև իրենցից օգտվելու համապատասխան կանոնակարգ, որին պետք է անպատճառ հետևել;

  22. #89
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2006
    Գրառումներ
    5,527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    dvgray ջան, փորձիր ասածդ 30-40-ը չգերազանցել Թբիլիսյան խճուղու, Իսակովի կամ Մյասնիկյանի պողոտաների վրա, թեև ասածիդ հետ սկզբունքորեն համաձայն եմ
    հլա մի անգամ փորձիր: ճիշտ ա դժվար ա, բայց գառանտիա եմ տալիս, որ քիչ քիչ հաճույք կստանաս մեքենա վարելուց, ու նեռվերտ շատ չեն քայքայվի, որովհետև որ թե դու կընգնես հորձանուտի մեջ, այլ իրականում ԿՎԱՐԵՍ մեքենան;

  23. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    h_jak (20.12.2011)

  24. #90
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Փորձել եմ, ապեր, շատ եմ փորձել ու հիմա էլ եմ փորձում: Ավելին, որպես կանոն ես այնպես հանգիստ եմ քշում, որ կողքիս նստող ջահել ընկերներիս նեռվեռները քայքայվումա Գազավատ չեմ անում, չեմ խցկվում, ավելորդ չեմ արգելակում և այլն, իսկ հեռվից խաչմերուկների լույսը տեսնելն ու առանց արգելակելու անցնելու գործում էլ մեծ ձեռքբերումներ ունեմ - մի օր որ առիթ լինի, կհամոզվես, բայց...

    30-40-ի տակ ասածս փողոցներում մեքենա վարելը սադիզմի պես մի բան է - ստիպված էս լինում ցածր սկոռոստ դնել, խցանել երթևեկությունը նույնիսկ ծայրահեղ աջով քշելիս, անընդհատ հետևից լույսով են անում, վթարային իրավիճակներ ես ստեղծում, մի խոսքով, էդ բան չի, փորձել եմ...

    Կարծում եմ ուղղակի, որ պետք է ավելի ճկուն օգտագործել քաղաքի որոշ վայրերում. "մինչև 80" համակարգը և խնդիրը մեծապես կլուծվի, այսքան բան: Տեսեք, Արշակունյացի, Իսակովի ու Թբիլիսյանի վրա մինչև 80+10 է - ինչ լավ է ստացվում: Իսկ առաջ անիմաստ տեղը 60+10 էր դրած: Կարծում եմ, որ 70+10 օրինակ պետք է դրվի Գազանանոցի դիքի վրա` իջնելիս...

    Մեջբերում dvgray-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կարող եմ ասել, որ արդեն համարյա 4 տարի է երթեվեկում եմ էս օրենքով, ու սկզբից ինձ էլ թվում էր թե հիմարություն է, բայց հիմա կարող եմ ասել, որ շատ ճիշտ է ընտրված պրիարիտետը;
    Այսինքն - հենց հետիոտնը ոտք է դնում զեբռայի վրա, դու արգելակում ես?

    ամրագոտիների պահով ասեմ, որ չարաչար սխալվում ես
    ամրագոտին ոչ միայն օրինակ մեքենայի պարբրիսից դուրս չթռնելու համար է, այլ ամենակարևորը- ժամանակակից անվտանգությաւն համակարգերում խաղում են շատ կարևոր մի այսպիսի ֆունկցիա; վթարի ժամանակ /Աստված հեռու պահի/ կա մի կարևոր մոմենտ; երբ որ բացվում են անվտանգության բարձիկները, ապա այդ բարձիկները հարվածի պահին կարող են մինչև անգամ մարդու ողնաշարը ջարդել, եթե ամրրագոտին քաշված չէ; հարվածը ֆիքսելու պահից սկսած անվտանգության համար պատասխանատու համակարգը ոչ միայն բացում է բարձիկները, այլ դրանից առաջ նախ ձգում է և լաք անում անվտանգության գոտիները ու ամուր սեղմում մարդում նստարանին, ու պաշտպանում է մարդուն բարձիկների հարվածի առաջացող պոտենցիալ ծանր վնասվածքներից; դրա համար շատ կարևոր է, որ անտանգության գոտիները ոչ միայն քաշված լինեն, այլ նաև նորմալ աշխատանքային վիճակում լինեն; նաև եթե ուշադրություն դարձնեք, ապա փոքր երեխային արգելվում է տեղադրել անվտանգության բաձիկների դիմաց, կամ օրինակ Կանադայում ընդանրապես արգելված է երեխային մեքենայի առաջնամասում տեղափոխել, իսկ ետնամասում նա պետք է նստած լինի հատուկ երեխաների համար նախատեսված նստարանների վրա;
    այնպես որ ժամանակակից անվատանգ համակարգերը պահանջում են նաև իրենցից օգտվելու համապատասխան կանոնակարգ, որին պետք է անպատճառ հետևել;
    Իդեալիզմա - քաղաքում արագությունը 60-ից որպես կանոն չի անցնում: Օրինակ, մեր քաղաքային պռոբկեքում - ինչ իմաստ ունեն այդ ամրագոտիները? Ի դեպ - Երևանում ես, չէ, ապրում ու մեքենա վարում?
    Վերջին խմբագրող՝ Lion: 20.12.2011, 09:22:
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

Էջ 6 74-ից ԱռաջինԱռաջին ... 23456789101656 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 555
    Վերջինը: 07.11.2023, 22:00
  2. Ճանապարհային ոստիկան և վարորդ
    Հեղինակ՝ Isadjanyan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 07.02.2014, 00:58
  3. Ճանապարհային քարտեզ
    Հեղինակ՝ david, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.12.2008, 18:07

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •