Lion (18.12.2011)
Էտ ժողովրդի մեջա տարածված էտ անհեթեթությունը, որ եթե հետիոտնը ոտքը դրեց զեբրայի վրա, ուրեմն բոլոր վարորդները պետքա անշարժանան: Եթե դու զեբրայի վրայով անցնելիս հետիոտնին դրանով չես խանգարում, չես "խաչվում" հետիոտնի հետ (կամ "խաչվելուն" մոտիկ չես), այսինքն, այլ կերպ ասաց, քո գործողություններով չես ստիպում, որպեսզի հետիոտնը քայլելը արգելակի (դանդաղեցնի), ապա դու պրոբլեմ չունես: Պրակտիկ օրինակ՝ եթե կատարում ես աջ շրջադարձ և միաժամանակ նաև հետիոտնը անցնում է զեբրան քո ձախ կողմից (աջ չէ, ձախ, այսինքն՝ հեռու կողմից) և եթե հետիոտնը դեռ չի հասել ճանապարհի մեջտեղին (հոծ գծի մոտ), շատ հանգիստ վարորդը կարող է շարունակել իր աջ շրջադարձի մանևրը:
Բարև Ձեզ
h_jak (18.12.2011)
Համաձայն չեմ:
Ասենք երեք շարքանի ճանապարհ է և դու երթևեկում ես երրորդ գծով, եթե այդ ժամանակ աջ կողմից (առաջին գծից) հետիոտնը ոտքը դնի զեբրայի վրա, ապա դու պարտավոր ես կանգնել,չնայած դու ու հետիոտնը հաստատ չեք խաչվի, եթե հետիոտնը վազի էլ հաստատ քո մեքենայի տակ չի ընկնի:
Ինչ վերաբերվում է հանդիպակած ուղղությամբ հետիոտնի զեբրա մտնելուն, ճիշտ ես, դա քեզ չի վերաբերվում:
Մի բան էլ, մեր վարորդները լսել են էդ «ոտքը դնելու» պահի մասին ու շատ ցավագին են տանում:
Շատ եմ հանդիպել, ասենք 60 արագությամբ գնում են ու զեբրային մնում է 2-3 մետր, այդ պահին երբ հետիտն է մտնում, արգելակները մխում են, ստեղծելով վթարային իրավիճակ, առանց մտածելու հետևից եկողների մասին:
Նույնն էլ կատարվում է նաև խաչմերուկներում:
Մի անգամ ՃՈ-ն կանգնացրեց նրա համար, որ խաչմերուկ մտել էի դեղին լույսի տակ ու նկարահանած ցույց տվեց, ես էլ բացատրեցի որ ընթանում էի 60 արագությամբ ու գծին մնացել էր 1-2 մետր և եթե դեղին լույսի հետ ես արգելակեի, ապա հաստատ գծից անցնելու էի, դրա համար էլ շարունակել եմ երթևեկությունս: Չնայած դրան ուզում էին գրեին, բայց երբ տեսան որ չեմ համաձայնվելու ակտի հետ, բաց թողեցին:
Lion ջան, վարում եմ Astra G ավտոմատ փոխանցումատուփով:
Ճիշտն ասած ուշադրություն չեմ դարձրել գազանանոցի սպուսկը ինչքանով ա իջնում, բայց այլ սպուսկներ իջնելուց մի թեթև արգելակում եմ, ավտոմատը քցում ա երրորդ ու քանի դեռ մեքենայի արգելակումը կատարվում է շարժիչով, այն չի փոխում նորից D:
Ու ամենավերջում Lion ջան, էդ որտե՞ղ ա գրած որ սպուսկ իջնելուց չպիտի արգելակես:
Հենց վերջերս ինձ կանգնեցրեցին ու պրետենզիան հենց դա էր. "Դուք չզիջեցիք ճանապարհը հետիոտնին" - իսկ նա հենց նոր էր իջել մայթից և ես հանգիստ կարող էի անցնել և անցա էլ
Գազանանոցի դիքով իջնելիս ուշադիր եղիր, Bruno ջան, ու կտեսնես, թե ինչ աբսուրդ արագություն է: Չէ, ես չեմ ասում, որ պետք չէ արգելակել, ուղղակի ասում եմ, որ դրա կարիքը չկա և իզուր ընթացքդ դանդաղեցնում ես, խցանում ես ստեղծում, իզուր մշտական ուշադրությունդ պետք է շեղվի մեքենայիդ արագաչափի վրա և այլն...Lion ջան, վարում եմ Astra G ավտոմատ փոխանցումատուփով:
Ճիշտն ասած ուշադրություն չեմ դարձրել գազանանոցի սպուսկը ինչքանով ա իջնում, բայց այլ սպուսկներ իջնելուց մի թեթև արգելակում եմ, ավտոմատը քցում ա երրորդ ու քանի դեռ մեքենայի արգելակումը կատարվում է շարժիչով, այն չի փոխում նորից D:
Ու ամենավերջում Lion ջան, էդ որտե՞ղ ա գրած որ սպուսկ իջնելուց չպիտի արգելակես:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Bruno (18.12.2011)
Ժողովուրդ ջան գիտեք ինչումնա իրականում խնդիրը, որ այս հարցը, ինչպես նաև բազմաթիվ այլ հարցեր, հստակ չի պարզաբանվում ու խաղտալու տեղիքներա տալիս, ոնց ուզես՝ կմեկնաբանես:
Համենայն դեպս, ես սենց եմ առաջնորդվում: Եթե ճանապարհի իմ կեսում զեբրայի վրա հետիոտն կա հիմնականում զիջում եմ՝ բացառությամբ черепаха-հետիոտների, էն որ... դե գիտեք էլի )))
Բարև Ձեզ
Քանի որ գազանանոցի դքի մասին շատ խոսացինք ապա ասեմ իմ կարծիքը, եթե 60 արագության սահմանափակում կա ու էսքան ավարիայա լինում այնտեղ, բա որ 70-80 թողեն, սաղ օրը դիակ տեղափոխող մեքենան պիտի էնտեղ հերթապահի. Ինչ վերաբերվումա Դավիթաշենի կամուրջի վրաի 40-ին, եթե նկատել եք այդ նշանը դնում են երբ ցրտերը ընկնում են, ասեն հոկտեմբերի կեսերից, քանի որ կամուրջը շատ ուժեղ սառումա ձորից եկող քամիներից, ու առավոտյան ցողն էլ որ նստումա միանգամից սառույցա դառնում, դրա համար 40 են դնում, հարմար չի բայց ապահովա. Ի դեպ այդ 40-ի սահմանափակումը սկսեցին դնել մի քանի տարի առաջ երբ մի վազ 21 09 ավարյա էր տվել մեջի երկու հոգին էլ մահացել էին ու էսպերտիզան ցույց էր տվել որ բացառապես սառույցի պատճառով էր.
Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...
Vaio (19.12.2011)
h_jak ջան, տպավորությունները շատ տխուր են, եթե արտասահմանյան մեքենայով ես: Հետաքրքիր է, այդ 40-ը միշտ պահում ես?
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Իմիջիայլոց, արագ/դանդաղ քշելու ուղղակի կապ ունի մարդու խառնվածքի հետ:
Սովորաբար ակտիվ, սանգվինիկ, ներվային... մարդիկ դանդաղ չեն կարողանում վարել ավտոմեքենա և հակառակը:
Բարև Ձեզ
h_jak, Դավթաշենի մոստի վերաբերյալ շատ ճիշտ տեղեկացված ես (նշանը դնում են երբ ցրտերը ընկնում են, քանի որ կամուրջը շատ ուժեղ սառումա ձորից եկող քամիներից...), բայց միևնույննա, ըտեղ, Lion-ի ասաց, որ ուզես էլ, 40-ի տակ չես կարա քշես, ներվերդ կխախտվի, կամ էլ ասենք, ռուլին աչքդ կկպնի:
Ի դեպ, Դավթաշենի մոստի վրա "առավելագույն արագության սահմանափակում" ճանապարհային նշանը (40) միշտ զուգորդվում է "սայթաքուն ճանապարհ" ճանապարհային նշանի հետ:
Բարև Ձեզ
Lion (20.12.2011)
h_jak (20.12.2011)
dvgray ջան, փորձիր ասածդ 30-40-ը չգերազանցել Թբիլիսյան խճուղու, Իսակովի կամ Մյասնիկյանի պողոտաների վրա, թեև ասածիդ հետ սկզբունքորեն համաձայն եմ![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
կարող եմ ասել, որ արդեն համարյա 4 տարի է երթեվեկում եմ էս օրենքով, ու սկզբից ինձ էլ թվում էր թե հիմարություն է, բայց հիմա կարող եմ ասել, որ շատ ճիշտ է ընտրված պրիարիտետը;
ամրագոտիների պահով ասեմ, որ չարաչար սխալվում ես
ամրագոտին ոչ միայն օրինակ մեքենայի պարբրիսից դուրս չթռնելու համար է, այլ ամենակարևորը- ժամանակակից անվտանգությաւն համակարգերում խաղում են շատ կարևոր մի այսպիսի ֆունկցիա; վթարի ժամանակ /Աստված հեռու պահի/ կա մի կարևոր մոմենտ; երբ որ բացվում են անվտանգության բարձիկները, ապա այդ բարձիկները հարվածի պահին կարող են մինչև անգամ մարդու ողնաշարը ջարդել, եթե ամրրագոտին քաշված չէ; հարվածը ֆիքսելու պահից սկսած անվտանգության համար պատասխանատու համակարգը ոչ միայն բացում է բարձիկները, այլ դրանից առաջ նախ ձգում է և լաք անում անվտանգության գոտիները ու ամուր սեղմում մարդում նստարանին, ու պաշտպանում է մարդուն բարձիկների հարվածի առաջացող պոտենցիալ ծանր վնասվածքներից; դրա համար շատ կարևոր է, որ անտանգության գոտիները ոչ միայն քաշված լինեն, այլ նաև նորմալ աշխատանքային վիճակում լինեն; նաև եթե ուշադրություն դարձնեք, ապա փոքր երեխային արգելվում է տեղադրել անվտանգության բաձիկների դիմաց, կամ օրինակ Կանադայում ընդանրապես արգելված է երեխային մեքենայի առաջնամասում տեղափոխել, իսկ ետնամասում նա պետք է նստած լինի հատուկ երեխաների համար նախատեսված նստարանների վրա;
այնպես որ ժամանակակից անվատանգ համակարգերը պահանջում են նաև իրենցից օգտվելու համապատասխան կանոնակարգ, որին պետք է անպատճառ հետևել;
h_jak (20.12.2011)
Փորձել եմ, ապեր, շատ եմ փորձել ու հիմա էլ եմ փորձում: Ավելին, որպես կանոն ես այնպես հանգիստ եմ քշում, որ կողքիս նստող ջահել ընկերներիս նեռվեռները քայքայվումաԳազավատ չեմ անում, չեմ խցկվում, ավելորդ չեմ արգելակում և այլն, իսկ հեռվից խաչմերուկների լույսը տեսնելն ու առանց արգելակելու անցնելու գործում էլ մեծ ձեռքբերումներ ունեմ - մի օր որ առիթ լինի, կհամոզվես, բայց...
30-40-ի տակ ասածս փողոցներում մեքենա վարելը սադիզմի պես մի բան է - ստիպված էս լինում ցածր սկոռոստ դնել, խցանել երթևեկությունը նույնիսկ ծայրահեղ աջով քշելիս, անընդհատ հետևից լույսով են անում, վթարային իրավիճակներ ես ստեղծում, մի խոսքով, էդ բան չի, փորձել եմ...
Կարծում եմ ուղղակի, որ պետք է ավելի ճկուն օգտագործել քաղաքի որոշ վայրերում. "մինչև 80" համակարգը և խնդիրը մեծապես կլուծվի, այսքան բան: Տեսեք, Արշակունյացի, Իսակովի ու Թբիլիսյանի վրա մինչև 80+10 է - ինչ լավ է ստացվում: Իսկ առաջ անիմաստ տեղը 60+10 էր դրած: Կարծում եմ, որ 70+10 օրինակ պետք է դրվի Գազանանոցի դիքի վրա` իջնելիս...
Այսինքն - հենց հետիոտնը ոտք է դնում զեբռայի վրա, դու արգելակում ես?
Իդեալիզմա - քաղաքում արագությունը 60-ից որպես կանոն չի անցնում: Օրինակ, մեր քաղաքային պռոբկեքում - ինչ իմաստ ունեն այդ ամրագոտիները? Ի դեպ - Երևանում ես, չէ, ապրում ու մեքենա վարում?ամրագոտիների պահով ասեմ, որ չարաչար սխալվում ես
ամրագոտին ոչ միայն օրինակ մեքենայի պարբրիսից դուրս չթռնելու համար է, այլ ամենակարևորը- ժամանակակից անվտանգությաւն համակարգերում խաղում են շատ կարևոր մի այսպիսի ֆունկցիա; վթարի ժամանակ /Աստված հեռու պահի/ կա մի կարևոր մոմենտ; երբ որ բացվում են անվտանգության բարձիկները, ապա այդ բարձիկները հարվածի պահին կարող են մինչև անգամ մարդու ողնաշարը ջարդել, եթե ամրրագոտին քաշված չէ; հարվածը ֆիքսելու պահից սկսած անվտանգության համար պատասխանատու համակարգը ոչ միայն բացում է բարձիկները, այլ դրանից առաջ նախ ձգում է և լաք անում անվտանգության գոտիները ու ամուր սեղմում մարդում նստարանին, ու պաշտպանում է մարդուն բարձիկների հարվածի առաջացող պոտենցիալ ծանր վնասվածքներից; դրա համար շատ կարևոր է, որ անտանգության գոտիները ոչ միայն քաշված լինեն, այլ նաև նորմալ աշխատանքային վիճակում լինեն; նաև եթե ուշադրություն դարձնեք, ապա փոքր երեխային արգելվում է տեղադրել անվտանգության բաձիկների դիմաց, կամ օրինակ Կանադայում ընդանրապես արգելված է երեխային մեքենայի առաջնամասում տեղափոխել, իսկ ետնամասում նա պետք է նստած լինի հատուկ երեխաների համար նախատեսված նստարանների վրա;
այնպես որ ժամանակակից անվատանգ համակարգերը պահանջում են նաև իրենցից օգտվելու համապատասխան կանոնակարգ, որին պետք է անպատճառ հետևել;
Վերջին խմբագրող՝ Lion: 20.12.2011, 09:22:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ