Երկուսին էլ հավատա, քանի որ բացարձակ իրար չեն հակասում:
Ոնց զգում եմ կարիք կա բացատրելու, բացատրեմ.
1. Հակոբը երկրպագում էր մի էակի, որին համարում էր Միակ և Ճշմարիտ Աստված:
2. Ուրիշ մարդիկ հավատում էին այլ աստվածների:
3. Հակոբի հետնորդներն ու հետևորդները (չակերտավոր Հակոբը սրանք էին) Հակոբի դավանանքը կարողացան տարածել և գերակայեցնել մյուսների դավանանքի հանդեպ և այդ մասին նույնիսկ գիրք գրեցին` Աստվածաշունչը
4. Ոչ մի ապացույց չունենք, որ Հակոբի դավանած էակը հանդիսանում է Տիեզերքի Միակ և Ճշմարիտ Արարիչը: Միակ "ապացույցը" որ բերում են հենց այն գիրքն է, որը գրվել է Հակոբի հետնորդների կողմից, ուստի այն չի կարող ապացույց հանդիսանալ` կողմնակալ է
Հիմա հասկանալի է?
Հ.Գ.
Ես չէի գրել, թե Հակոբը չակերտավոր է երկրպագել, այլ "Հակոբը"

Էջանիշներ