Ես չասացի Էլոհիմը հոգնակի է թարգմանվում, ես զզուգահեռներ տարա, թե ինչպես այդ բառն է թվում հոգնակի, բայց արտահայտում է եզակիություն, այնպես էլ Երրորդությունն է թվում բազմակի, բայց արտահայտում է
մեկ Աստվածություն:
«ե՞նք»

Մի ընդհանրացրու ինձ քո հետ, մի ընդհանրացու ՀԱԵ-ն Դիտարանի հետ, մի ընդհանրացրու Նարեկացուն Ռութերֆորդի հետ: Մենք շա՛տ բաներ ենք տարբեր կերպ հասկանում:
Այն որ դու իմ ասածն այդպես հասկացար, դա դեռ չի նշանակում, որ իմ ասածն այդ էր նշանակում: Մի աստվածային Էությունը արտահայտված է երեք Անձերով, բայց անձերը բնությամբ նույնական են, չկա անձերի անհատականությամբ: Ասենք դու քո հորն ինչքան էլ նման լինես, դու նույն էությունն ու անհատականությունը չեք ունենա: Անգամ տարբեր են երկվորյակ եղբայրները: Իսկ Երրորդության անձերը մեկ են: Այս իմաստով հատկանշական է Հովհաննու ավետարանի 14-րդ գլուխը՝
«Ասէ ցնա Փիլիպպոս. Տէր՝ ցո՛յց մեզ զհայր՝ եւ շա՛տ է մեզ: Ասէ ցնա Յիսուս. Այսչափ ժամանակս՝ ընդ ձե՛զ եմ, եւ ոչ ծանեար զիս Փիլի՛պպէ. որ ետե՛ս զիս՝ ետե՛ս զհայրն. եւ դու զիա՞րդ ասես՝ եթէ ցո՛յց մեզ զհայր: Ո՞չ հաւատաս եթէ ես ի հայր՝ եւ հայր յիս է: Բանն զոր ես խաւսիմ ընդ ձեզ, ո՛չ եթէ յանձնէ ինչ խաւսիմ, այլ հայրն որ յիս բնակեա՛լ, նա՛ գործէ զգործսն: Հաւատա՞յք ինձ՝ եթէ ես ի հայր՝ եւ հա՛յր յիս:»
«Փիլիպպոսն ասաց նրան. «Տէ՛ր, Հօրը մեզ ցո՛յց տուր, եւ այդ բաւական է մեզ»։ Յիսուս նրան ասաց. «Այսքան ժամանակ ձեզ հետ եմ, Փիլիպպո՛ս, եւ ինձ չճանաչեցի՞ր. ով ինձ տեսաւ, տեսաւ Հօրը. իսկ դու ինչպէ՞ս ես ասում, թէ՝ Հօրը մեզ ցո՛յց տուր։ Չե՞ս հաւատում, որ ես Հօր մէջ եմ, եւ Հայրը՝ իմ մէջ։ Այն խօսքերը, որ ես ասում եմ ձեզ, ինքս ինձնից չեմ խօսում, այլ Հայրը, որ բնակւում է իմ մէջ, նա՛ է անում գործերը։ Հաւատացէ՛ք ինձ, որ ես Հօր մէջ եմ, եւ Հայրը՝ իմ մէջ»:
Հասկանում է նա, ով ցանկանում է հասկանալ:

Էջանիշներ