User Tag List

Էջ 3 21-ից ԱռաջինԱռաջին 123456713 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 31 համարից մինչև 45 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 306 հատից

Թեմա: Սուրբ Երրորդություն. կարծիքներ և քննարկումներ

  1. #31
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ա՜խ այս մարդկային սահմանափակությունը: Հասկանում ես ի՞նչ ասել է «Աստծուն տեսնել»: Եթե քո լոգիկայով Ա Տիմոթեոս 6:16-ում Պողոս առաքյալն ասում է (հաստատ Թանահին ծանոթ էր), որ ոչ մի մարդ չի տեսել Աստծո երեսը՝
    «...զոր ո՛չոք ետես ի մարդկանէ, եւ ո՛չ տեսանել կարաւղ...»
    Բայց նույն Հին Ուխտում կարելի է հանդիպել փաստերի, երբ մարդը տեսնում է Աստծուն ու կենդանի է մնում:
    Բնականաբար առաջին օրինակը Հակոբն է, ով ոչ միայն տեսնում, այլև մենամարտում է Աստծո հետ (Ծննդոց 32:24-30)՝
    «Եւ մնաց Յակոբ միայն։ Եւ մարտեաւ այր մի ընդ նմա մինչեւ ցառաւաւտ։ Եւ իբրեւ ետես թէ ոչ յաղթէ նմա, բուռն եհար զամոլաջլէ զըստի նորա եւ ընդարմացոյց զամոլաջիլ զըստին Յակոբայ ի կռուելն իւրում ընդ նմա։ Եւ ասէ ցնա. Արձակեա զիս քանզի այգ եղեւ։ Եւ նա ասէ. Ոչ արձակեցից զքեզ՝ եթէ ոչ աւրհնեսցես զիս։ Եւ նա ասէ ցսա, Զի՞նչ անուն է քո։ Եւ սա ասէ ցնա, Յակոբ։ Եւ ասէ ցսա. Յայսմ հետէ ոչ կոչեսցեն զանուն քո Յակոբ, այլ Իսրայէղ եղիցի անուն քո. զի ժուժկալեցեր ընդ Աստուծոյ. եւ ընդ մարդկան զաւրաւոր լիջիր։ Եհարց Յակոբ՝ եւ ասէ. Պատմեա ինձ զանուն քո։ Եւ ասէ՝ Զի՞ հարցանես զանուանէ իմմէ։ Եւ աւրհնեաց զնա անդ։ Եւ կոչեաց Յակոբ զանուն տեղւոյն այնորիկ՝ տեսիլ Աստուծոյ. զի տեսի զԱստուած դէմ յանդիման, եւ ապրեցաւ անձն իմ։»
    Այստեղ իհարկե գործ ունենք, ոչ թե Աստծո հոգեղեն, այլ նրա մարմնական կերպարանքի հետ (քանի որ մարդու հետ էր մենամարտում): Բայց նույն Տերը Մովսեսին թույլ է տալիս տեսնել իր թիկունքը միայն, երբ անցնում էր իբրև էություն (ոչ ֆիզիկական) /«Եւ ասէ. Ոչ կարես տեսանել զերեսս իմ. զի ոչ տեսանէ մարդ զերեսս իմ, եւ ապրի։» Ելից 33:20/:
    Նույնպես և Հիսուս. նրան ճանաչողները տեսնում էին նրա մարմնական կերպարանքը, և ոչ աստվածային երեսը:
    փաստորեն ըստ քո ասածի Աստված ստախոս է, որ ասել է, որ իր երեսը չէն կարող տեսնել ելք 33;20-ում, իսկ Ծննդոց 32:24-30 համարում տեսել են..ինչպես բացատրել այս հակադրությունը?

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Skeptic (10.08.2011)

  3. #32
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէ, սա հենց երրորդության գաղափարի անկյունաքարն է: Ինչքան էլ քեզ ասեցի, թե մի խոսիր այն բանից, որից դույզն-ինչ գաղափար չունես, դու միևնույնն է քոնն ես առաջ տանում:
    Նիկեական հավատո հանգանակում (ի դեպ նույն ժողովի ժամանակ հիմնավորապես հերքվում են Հիսուսի բնությանը վերաբերվող Արիոսի, Մակեդոնի, Պողոս Սամոսատցու, Մաննիի, Մարկիոսի, Բարդեծանի, Եվտիքեսի, Ապոլինարիոսի, ու Նեստորի սուտ ուսմունքները) ամփոփված Երրորդության գաղափարը կարելի է կարճ այսպես ձևակերպել՝
    Մեկ Աստված է՝ մեկ էություն, բայց արտահայտված է 3 անձով (Հայր Աստված, Որդի Աստված, Սուրբ Հոգի Աստված): Մեկ Աստծո մեջ մենք դավանում ենք երեք անձ և երեք անձի մեջ մի Աստվածություն՝ Սուրբ Երրորդություն:
    Այս սկզբունքին մեջբերումը չի հակասում, ուստի մի անգգամ էլ եմ կրկնում մինչև Երրորդության մասին խոսելը, մի քիչ տեղեկություն ստացիր այդ թեմայով:
    Այսինքն երրորդության անձերը կարող են իրարից անջատ հանդես գալ, ջոկ ջոկ, առանձին <հոգևոր մարնիններով> ասում եմ հոգևոր մարմին քանի որ Աստված հոգի է... այսինքն երեք անձերը մեկ <հոգևոր մարմին> չեն ներկայացնում այլ երեք տարբեր <հոգևոր մարմիններ>? որոնցից յուրաքանչյուրը կարող է մեկից անջատ տարբեր վայրերում գտնվել?

  4. #33
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս խոսքերը 21-րդ Սաղմոսի առաջին տողից են՝
    «Աստուա՜ծ, Աստուա՜ծ իմ, նայեաց առ իս, ընդէ՞ր թողեր զիս»:
    Այդ սաղմոսը հայտնի է «խաչելության և չարչարանքների սաղմոս» անունով: Սկսվում է հուսահատական մի աղաղակով ու ավարտվում Աստծո փառաբանությամբ: Այս հայցը ևս ՀԱԵ դավանաբանական հարցերի շուրջ առաջ որևէ ինֆորմացիայի դատողություններ անելու վառ օրինակ է: Մեր Հավատո հանգանակը ասում է «Որ յաղագս մեր մարդկան եւ վասն մերոյ փրկութեան իջեալ ի յերկնից՝ մարմնացաւ, մարդացաւ, ծնաւ կատարելապէս ի Մարիամայ սրբոյ կուսէն Հոգւովն Սրբով։ Որով էառ զմարմին, զհոգի եւ զմիտ եւ զամենայն որ ինչ է ի մարդ, ճշմարտապէս եւ ոչ կարծեօք։»
    Այս լույսի ներքո մեր դավանաբանությն մեջ լրիվ տեղավորվում է հնչած սաղմոսի տողերը: Հիսուսը մեջ մարդը՝ մարդկայինը զգում է, որ Տերը կամեցավ և ինքը պիտի մահանա (մարմինը):

    ես չեմ հարցնում արդյոք այդ համարները համապօատասխանում են Նիկեյան հանգանակին ես ասում եմ, ինչպես բացատել ըստ Աստվածաշնչյան տողերի, իսկ դու բացատրում ես ըստ նիկեան հանգանակի տողերի...ի դեպ նշի այն Աստվածաշնչյան համարը որտեղ գրված է թե Աստված մարդացել է? Աստվածաշնչում նման համար գոյություն ունի? Ա տիմոթեոս 3:16 <որ հայտնվեցավ մարմնով> չի նշանակում և հստակ չի նշում թե մարմնացյալը Աստված էր թե ոչ? <բանը մարմին դառձավ> նույնպես չի նշանակում թե Աստված մարմնացավ, քանի որ նույն հաջողությանմբ կարել է մեկնաբանել Աստծո որդին, որ երկնքում հրեշտակ էր մարմնացավ երկրի վրա, որպես մարդ...ինչ հիմքով են ասում թե Աստված մարմնացավ, այն դեպքում երբ որևէ հստակ և վճռորոշ արգումենտ չակ դրա համար, օրինակ չկա որևէ համար որտեղ գրած լինի <Աստված մարմնացավ>, այն որ Բանը մարմնացավ դա նույն հաջողույթմբ կաելի է ասել Աստծո միածին որդին` որ մինչ այդ հրեշտակ էր մարմնացավ...
    Վերջին խմբագրող՝ Hurricane: 10.08.2011, 17:21:

  5. #34
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նույն Մատթեոս 24:36-ը Որդու կրտսերությունն ապացուցելու համար օգտագործում էին վաղ քրիստոնեական հայտնի աղանդավորները՝ արիոսականները, ընդ որում Վկաների առաջանալուց մի 1500+ տարի առաջ: Բոլորս էլ գիտենք ինչքան գոյատևեց արիոսական ճշմարտությունը:
    Այնինչ հարցն այստեղ վերաբերում է Աստծուն, եւ Որդին, իհարկե, որպես Աստծո Որդի, գիտեր ժամը եւ ժամանակները, բայցայդպես է ասվում մարդկանց անտեղյակ պահելու համար։ Իմա՝ կարևոր չէ, թէ Քրիստոս երբ կգա, որ օրը եւ որ ժամին՝ պետք է միշտ պատրաստ լինել։ Հիսուսը, որպես մարդու որդի է պատասխանում հարցին, ցույց տալով, որ այդ հարցը մարդկանց իմանալու բան չէ: Գուցե Երրորդության մասին Գյուլնազի հեքիաթներից տեղեկություն ունեցող մարդու համար սա անհասկանալի լինի, բայց իրականում ամեն ինչ ավելի քան հասկանալի է:

    Մարդ պիտի իր հակառակորդին լավ ճանաչի: Տվյալ դեպքում քո դավանաբանական հակառակորդը Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին է: Իսկ դու ՀԱԵ դավանաբանությունից բան չես հասկանում: Ուստի էլ քո համար ամեն ինչ անհասկանալի ու տարօրինակ է, իսկ պնդումներդ էլ որոշակի չափով ինֆորմացված մարդու ծիծաղն են բերում:

    դու խոսափեցիր Հայտնություն 1:1 համարի հարցին պատասխանելուց....

  6. #35
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    փաստորեն ըստ քո ասածի Աստված ստախոս է, որ ասել է, որ իր երեսը չէն կարող տեսնել ելք 33;20-ում, իսկ Ծննդոց 32:24-30 համարում տեսել են..ինչպես բացատրել այս հակադրությունը?

    Չե՞ս տեսնում Աստծո ֆիզիկական ու հոգևոր մարմինների միջև տարբերությունը:

    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այսինքն երրորդության անձերը կարող են իրարից անջատ հանդես գալ, ջոկ ջոկ, առանձին <հոգևոր մարնիններով> ասում եմ հոգևոր մարմին քանի որ Աստված հոգի է... այսինքն երեք անձերը մեկ <հոգևոր մարմին> չեն ներկայացնում այլ երեք տարբեր <հոգևոր մարմիններ>? որոնցից յուրաքանչյուրը կարող է մեկից անջատ տարբեր վայրերում գտնվել?

    Չեմ պատրաստվում քո համար «Երրորդություն» խորագրով պատմակրոնական ակնարկ գրել: Եթե իրոք հետաքրքրում է աղբյուրները բազմազան են ու թազմաթիվ:

    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ես չեմ հարցնում արդյոք այդ համարները համապօատասխանում են Նիկեյան հանգանակին ես ասում եմ, ինչպես բացատել ըստ Աստվածաշնչյան տողերի, իսկ դու բացատրում ես ըստ նիկեան հանգանակի տողերի...ի դեպ նշի այն Աստվածաշնչյան համարը որտեղ գրված է թե Աստված մարդացել է? Աստվածաշնչում նման համար գոյություն ունի? Ա տիմոթեոս 3:16 <որ հայտնվեցավ մարմնով> չի նշանակում և հստակ չի նշում թե մարմնացյալը Աստված էր թե ոչ? <բանը մարմին դառձավ> նույնպես չի նշանակում թե Աստված մարմնացավ, քանի որ նույն հաջողությանմբ կարել է մեկնաբանել Աստծո որդին, որ երկնքում հրեշտակ էր մարմնացավ երկրի վրա, որպես մարդ...ինչ հիմքով են ասում թե Աստված մարմնացավ, այն դեպքում երբ որևէ հստակ և վճռորոշ արգումենտ չակ դրա համար, օրինակ չկա որևէ համար որտեղ գրած լինի <Աստված մարմնացավ>, այն որ Բանը մարմնացավ դա նույն հաջողույթմբ կաելի է ասել Աստծո միածին որդին` որ մինչ այդ հրեշտակ էր մարմնացավ...

    Դու ինքդ ասեցիր, որ Ա Տիմոթեոսի երրորդ գլխում ասվում է, որ Նա մարմին առավ: Իմ համար (ու փառքդ շատ ոչ միայն) ՆԱ Աստված է ու էդ մասին վկայում է Կտակարանը: Նույն հենց Ա Հովհաննես 5:20-նն է դա փաստում՝ ինչքան էլ տիեզերքում լավագույնը հունարեն իմացողների «համբավ» ունեցող աղավաղիչ թարգմանիչներն ու «ճշմարտության» լուրը տարածող վկաները հակառակի մասին կոկորդները պատռեն:

    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    դու խոսափեցիր Հայտնություն 1:1 համարի հարցին պատասխանելուց....
    Ի՞նչ պատասխանեմ Երրորդության ուսմունքի մասին մանկապարտեզային տեղեկությունների տիրապետող անձին, ով պատասխանի մեջ Երրորդությանը վերաբերվող իմ ամեն բառին պիտի ցնորամիտ եզրակացություններ հակադրի:

  7. #36
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Չե՞ս տեսնում Աստծո ֆիզիկական ու հոգևոր մարմինների միջև տարբերությունը:




    Չեմ պատրաստվում քո համար «Երրորդություն» խորագրով պատմակրոնական ակնարկ գրել: Եթե իրոք հետաքրքրում է աղբյուրները բազմազան են ու թազմաթիվ:




    Դու ինքդ ասեցիր, որ Ա Տիմոթեոսի երրորդ գլխում ասվում է, որ Նա մարմին առավ: Իմ համար (ու փառքդ շատ ոչ միայն) ՆԱ Աստված է ու էդ մասին վկայում է Կտակարանը: Նույն հենց Ա Հովհաննես 5:20-նն է դա փաստում՝ ինչքան էլ տիեզերքում լավագույնը հունարեն իմացողների «համբավ» ունեցող աղավաղիչ թարգմանիչներն ու «ճշմարտության» լուրը տարածող վկաները հակառակի մասին կոկորդները պատռեն:



    Ի՞նչ պատասխանեմ Երրորդության ուսմունքի մասին մանկապարտեզային տեղեկությունների տիրապետող անձին, ով պատասխանի մեջ Երրորդությանը վերաբերվող իմ ամեն բառին պիտի ցնորամիտ եզրակացություններ հակադրի:

    չես պատրաստվում կամ ` Չես կարողանում...............հայտնություն 1: 1 համարը այդպես էլ անպատսխան մնաց, հարցից խուսափելը բանավեճում պարտության նշան է...դա բանավեճի հիմնական կանոներից է

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Նետ (29.01.2015)

  9. #37
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    չես պատրաստվում կամ ` Չես կարողանում...............հայտնություն 1: 1 համարը այդպես էլ անպատսխան մնաց, հարցից խուսափելը բանավեճում պարտության նշան է...դա բանավեճի հիմնական կանոներից է

    Քո ներկայացրած փաստերի ֆոնի ներքո այլոց բանավեճում պարտվելու մեջ մեղադրելն էլ, ասեմ, մեգալոմանիայի դրսևորում է:
    Նենց որ արի թեմայից չշեղվենք:

  10. #38
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Քո ներկայացրած փաստերի ֆոնի ներքո այլոց բանավեճում պարտվելու մեջ մեղադրելն էլ, ասեմ, մեգալոմանիայի դրսևորում է:
    Նենց որ արի թեմայից չշեղվենք:
    դե դու մի շեղվի և իմ հարցերին պատասխանի, հայտնություն 1: 1 չես պատասխանել, Հայտնություն 5: 6-7 և գործք 7:55 այս երեք համարներին չես պատսխանել?

  11. #39
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    դե դու մի շեղվի և իմ հարցերին պատասխանի, հայտնություն 1: 1 չես պատասխանել, Հայտնություն 5: 6-7 և գործք 7:55 այս երեք համարներին չես պատսխանել?
    Նախ չեմ հիշում, որ ես ինչ-որ տեղ ստորագրած լինեմ, որ պարտավորվում եմ պատասխանել քո բոլոր հարցերին, ինչը քեզ թույլ կտար նման պահանջատիրական ոգով գրառումներ անել:
    Երկրորդ կրկնում եմ n-երորդ անգամ, որ սույն հատվածները ամբողջությամբ տեղավորվում է ՀԱԵ դավանաբանական գլխավոր սկզբունքի՝ «Երրորդության» սահմաններում, ու ավելորդ մեկնաբանման կարիք չեն զզում: Կրկնում եմ Երրորդության մասին քո ինֆորմացվածության ցածր մակարդակը չի նշանակում, որ այն սխալ է:
    Ցանկության դեպքում կարող ես «Երրորդության» մասին թեմա բացել (եթե այդպիսին չկա) ու քննարկում ծավալել, իսկ «Եհովայի վկաներ» թեմայի տրամաբանության մեջ այն չի տեղավորվում, թեկուզ հենց այն պատճառով, որ այն մարդիկ, ում մասին է թեման, չեն ընդունում հիշյալ սկզբունքը:

  12. #40
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ չեմ հիշում, որ ես ինչ-որ տեղ ստորագրած լինեմ, որ պարտավորվում եմ պատասխանել քո բոլոր հարցերին, ինչը քեզ թույլ կտար նման պահանջատիրական ոգով գրառումներ անել:
    Երկրորդ կրկնում եմ n-երորդ անգամ, որ սույն հատվածները ամբողջությամբ տեղավորվում է ՀԱԵ դավանաբանական գլխավոր սկզբունքի՝ «Երրորդության» սահմաններում, ու ավելորդ մեկնաբանման կարիք չեն զզում: Կրկնում եմ Երրորդության մասին քո ինֆորմացվածության ցածր մակարդակը չի նշանակում, որ այն սխալ է:
    Ցանկության դեպքում կարող ես «Երրորդության» մասին թեմա բացել (եթե այդպիսին չկա) ու քննարկում ծավալել, իսկ «Եհովայի վկաներ» թեմայի տրամաբանության մեջ այն չի տեղավորվում, թեկուզ հենց այն պատճառով, որ այն մարդիկ, ում մասին է թեման, չեն ընդունում հիշյալ սկզբունքը:

    Հարց 1. Հայտնություն 5:6-7 <<Եւ տեսայ, որ աթոռի եւ չորս կենդանիների ու երէցների միջեւ կար մի Գառ՝ մորթուած. նա ունէր եօթը եղջիւր եւ եօթը աչք, որ Աստծու եօթը Հոգիներն են՝ ուղարկուած ամբողջ երկրով մէկ։ Եւ նա եկաւ վերցրեց գիրքը աթոռի վրայ նստողի աջ ձեռքից>>։

    Այստեղ հստակ է, որ Հիսուսը առանձին անձնավորություն է, որ մոտենում է և Գահի վրա նստողից վերցնում է գիրքը…սա չի տեղավորվում երրորդության գաղափարի մեջ, քանի որ պարզ է որ աթոռի վրա նստողը YHWH-ն է, իսկ Հիուսը մոտենում է և եհովայից վերցնում է գիրքը, այս համարը հստակ ցույց է տալիս, որ Եհովան և Հիսուսը իրարից անջատ անձնավորություններ են…

    հարց 2.գործք 7:55-ում «Ահա տեսնում եմ երկինքը բացուած եւ մարդու Որդուն, որ կանգնած է Աստծու աջ կողմը»։ Այստեղ պարզ գրած է որ Հիսուսը կանգնած է Աստծո աջ կողմում, եթե Հիսուսը Աստված է ապա ինքն իր կողքն է կանգնել?.

    Հարց 3. հայտնություն 1:1 <<Յայտնութիւն Յիսուս Քրիստոսի, որ Աստված տվեց նրան ցույց տալու իր ծառաներին>> Այս համարում հստակ է, որ հայտնույթունը Հիսուսը ստացել է Աստծուց, այսինքն մինչ ստնալաը նա չուներ հայտնությունը, քանի որ նա այդ հայտնությունը ստացել է Աստծուց..այս համարը ցույց է տալիս, որ Հիսուսը ամենագետ չէր…հակառակ դեպքում ինքն իրենցից էր ստացել հայտնությունը? Ինքն իրեն էր տվել հայտնությունը?


    Այսպիսով` Moonwalker-ը չի կարողանում պատասխանել իմ բարձրացված երեք հարցերին, խուսափում է հարցերին պատասխանելուց, ինչը վկայում է որ այս երեք հարցերը պարզապես երրոդության գաղափրի հիմքերը սասանում են և չեն տեղավորվում երրորդության գաղափարի մեջ, հետևաբար մինչ այս մենք պարզեցինք, որ երրոդության հակաստվածաշնչյան գաղափրը հիմնված է մի շարք Աստվածաշնչայ համարների նենգափոխման վրա, իսկ այս երեք հարցերը պարզապես ոչնչացնում են Առաքելական եկեղցու կեղծ դոգմատիզմը, քանի որ Moonwalker-ը ստիպված է խոստովանելու, որ գոյություն ունեն իրարց անջատ <հոգևոր մարմիններով> անձնավորություններ, որոնք միաժամանկ կարող են իրարչից անջատ տարբեր վայրերում գտնվել, իսկ դա չի տեղավորվում երրորդության գաղափրի մեջ, քանի որ Աստված մեկն է, իսկ ինչ ենք հասկանում <Մեկ> բառի տակ? այն որ երեք իրարից անջատ անձնավորություններ կարող են միաժամակ տարբեր վայրերում գտվել? սա հակասում է <մեկ> բառի իմաստին, քանի որ կստացվի երեք Աստվածներ...հայտնություն 5: 6 համարը հստակ ցուցադրում է Հիսուսի և Եհովայի իրաից անջատ տարբեր վայրերում գտնվելու փաստը, որ Հիսուսը մոտենում է և Եհովայի ձեռքից վերցնում է գիրքը...հայտնույուն 1: 1 հստակ ցույց է տալիս, որ Հիսուսը ամենգետ չէ, քանի որ հայտնույթունը ստացել է Աստծուց, և քանի որ ստացել է, ապա մինչ ստանալը նա չուներ այդ հայտնությունը... Այսպիսով երրդության կեղծ գաղափարը համարվում է տապալված և ջախջախված....

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Նետ (29.01.2015)

  14. #41
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այսպիսով երրդության կեղծ գաղափարը համարվում է տապալված և ջախջախված....

    Բա քո այս վերջին աստվածաբանական հայտնագործությունից հետո ի՞նչ փոխվեց 2+ մլրդ ավանդական քրիստոնյաների կյանքում:

  15. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (11.08.2011), ՆանՍ (23.08.2011)

  16. #42
    insidious VisTolog-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.10.2007
    Հասցե
    Էլի հին տները
    Գրառումներ
    8,294
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Բա քո այս վերջին աստվածաբանական հայտնագործությունից հետո ի՞նչ փոխվեց 2+ մլրդ ավանդական քրիստոնյաների կյանքում:
    Ցավալին էն ա, որ էս տեսակ հայտնագործություններից 95%-ի մոտ ոչինչ չի փոխվում:


    Ավանդականը շարունակեց աչք փակել ու շրջանցել «վտանգավոր» հատվածները:





  17. #43
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Բա քո այս վերջին աստվածաբանական հայտնագործությունից հետո ի՞նչ փոխվեց 2+ մլրդ ավանդական քրիստոնյաների կյանքում:
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարց 1. Հայտնություն 5:6-7 <<Եւ տեսայ, որ աթոռի եւ չորս կենդանիների ու երէցների միջեւ կար մի Գառ՝ մորթուած. նա ունէր եօթը եղջիւր եւ եօթը աչք, որ Աստծու եօթը Հոգիներն են՝ ուղարկուած ամբողջ երկրով մէկ։ Եւ նա եկաւ վերցրեց գիրքը աթոռի վրայ նստողի աջ ձեռքից>>։

    Այստեղ հստակ է, որ Հիսուսը առանձին անձնավորություն է, որ մոտենում է և Գահի վրա նստողից վերցնում է գիրքը…սա չի տեղավորվում երրորդության գաղափարի մեջ, քանի որ պարզ է որ աթոռի վրա նստողը YHWH-ն է, իսկ Հիուսը մոտենում է և եհովայից վերցնում է գիրքը, այս համարը հստակ ցույց է տալիս, որ Եհովան և Հիսուսը իրարից անջատ անձնավորություններ են…

    հարց 2.գործք 7:55-ում «Ահա տեսնում եմ երկինքը բացուած եւ մարդու Որդուն, որ կանգնած է Աստծու աջ կողմը»։ Այստեղ պարզ գրած է որ Հիսուսը կանգնած է Աստծո աջ կողմում, եթե Հիսուսը Աստված է ապա ինքն իր կողքն է կանգնել?.

    Հարց 3. հայտնություն 1:1 <<Յայտնութիւն Յիսուս Քրիստոսի, որ Աստված տվեց նրան ցույց տալու իր ծառաներին>> Այս համարում հստակ է, որ հայտնույթունը Հիսուսը ստացել է Աստծուց, այսինքն մինչ ստնալաը նա չուներ հայտնությունը, քանի որ նա այդ հայտնությունը ստացել է Աստծուց..այս համարը ցույց է տալիս, որ Հիսուսը ամենագետ չէր…հակառակ դեպքում ինքն իրենցից էր ստացել հայտնությունը? Ինքն իրեն էր տվել հայտնությունը?


    Այսպիսով` Moonwalker-ը չի կարողանում պատասխանել իմ բարձրացված երեք հարցերին, խուսափում է հարցերին պատասխանելուց, ինչը վկայում է որ այս երեք հարցերը պարզապես երրոդության գաղափրի հիմքերը սասանում են և չեն տեղավորվում երրորդության գաղափարի մեջ, հետևաբար մինչ այս մենք պարզեցինք, որ երրոդության հակաստվածաշնչյան գաղափրը հիմնված է մի շարք Աստվածաշնչայ համարների նենգափոխման վրա, իսկ այս երեք հարցերը պարզապես ոչնչացնում են Առաքելական եկեղցու կեղծ դոգմատիզմը, քանի որ Moonwalker-ը ստիպված է խոստովանելու, որ գոյություն ունեն իրարց անջատ <հոգևոր մարմիններով> անձնավորություններ, որոնք միաժամանկ կարող են իրարչից անջատ տարբեր վայրերում գտնվել, իսկ դա չի տեղավորվում երրորդության գաղափրի մեջ, քանի որ Աստված մեկն է, իսկ ինչ ենք հասկանում <Մեկ> բառի տակ? այն որ երեք իրարից անջատ անձնավորություններ կարող են միաժամակ տարբեր վայրերում գտվել? սա հակասում է <մեկ> բառի իմաստին, քանի որ կստացվի երեք Աստվածներ...հայտնություն 5: 6 համարը հստակ ցուցադրում է Հիսուսի և Եհովայի իրաից անջատ տարբեր վայրերում գտնվելու փաստը, որ Հիսուսը մոտենում է և Եհովայի ձեռքից վերցնում է գիրքը...հայտնույուն 1: 1 հստակ ցույց է տալիս, որ Հիսուսը ամենգետ չէ, քանի որ հայտնույթունը ստացել է Աստծուց, և քանի որ ստացել է, ապա մինչ ստանալը նա չուներ այդ հայտնությունը... Այսպիսով երրդության կեղծ գաղափարը համարվում է տապալված և ջախջախված....

    Այսպիսով ի հակադրություն Moonwalker-ի Աստված երեք անձերից բաղկացած չէ, քանի որ Աստված մեկ է...Աստվածաշնչում չկան համարներ, որտեղ ասվի թե Աստված երեք անձերից է բաղկացած, այլ հակառակը` Աստված մեկ է....

    <<Լսի՛ր, Իսրայէ՛լ, մեր Տէր Աստուածը մէկ Տէր է>>։ մարկոս 12:29

    <<Քանի որ մեկ Աստված կա>> հռոմեացիններ 3:30

    <<քանզի մէ՛կ Աստուած կայ եւ մէ՛կ միջնորդ՝ Աստծու եւ մարդկանց միջեւ. Յիսուս Քրիստոս՝ մարդը>>
    1 տիմոթեոս 2:5

    Հիսոսը ասում է. <<Յաւիտենական կեանքը այս է. որ ճանաչեն քեզ միակ ճշմարիտ Աստծուն, նաեւ Յիսուս Քրիստոսին,
    որ դու ուղարկեցիր>>։ հովհաննես 17:3

    <<Բայց մեզ համար միայն մէ՛կ Աստուած կայ, Հայր, որ ստեղծել է ամէն բան, եւ մենք ապրում ենք նրանով. եւ՝ միայն մէ՛կ Տէր Յիսուս Քրիստոս, որի միջոցով ստեղծուեց ամէն ինչ, եւ մենք ապրում ենք նրանով>>։ 1 կորընթացիններ 8:6


    Հիսուսը ասում է. <<ես բարձրանում եմ դէպի իմ Հայրը եւ ձեր Հայրը, դէպի իմ Աստուածը եւ ձեր Աստուածը»։ հովհաննես 20:17

    Այսպսիով Առաքելական եկեղեցին դավանում է բազմաստվածություն եռամիասնութություն, որը Աստվածաշնչում չկա, եռամիասնության գաղափարը հերքում են Հայտնություն 5:6-7 և գործ 7:55 համարները


    Եվ այսպես Moonwalker-ը բանավեճում պարտվեց
    Վերջին խմբագրող՝ Moonwalker: 10.08.2011, 22:06: Պատճառ: գրառման կրկնվող հատվածի մեջբերման վերածում

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    VisTolog (11.08.2011)

  19. #44
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եվ այսպես Moonwalker-ը բանավեճում պարտվեց

    Ոնց տեսնում եմ նույն բանը մի քանի անգամ կրկնելը սովորություն է դարձել:
    Եթե մեգալոմանիադ մի կողմ թողնելով, ենթադրենք որ գրածդ ճիշտ է, միևնույն է հարց է առաջանում՝
    Ի՞նչ փոխվեց 2+ մլրդ ավանդական քրիստոնյաների կյանքում:

  20. #45
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Ոնց տեսնում եմ նույն բանը մի քանի անգամ կրկնելը սովորություն է դարձել:
    Եթե մեգալոմանիադ մի կողմ թողնելով, ենթադրենք որ գրածդ ճիշտ է, միևնույն է հարց է առաջանում՝
    Ի՞նչ փոխվեց 2+ մլրդ ավանդական քրիստոնյաների կյանքում:
    2+միլիրադ <քրիստոնեաներ> ...իրականում երրորդության հակաստվածաշնչային գաղափարի հետևորդները չեն կարող քրիստոնյա կոչվել..Այսինքն եթե ինչ-որ մեկը դավանում է մի գաղափարի, որը հերքվում է Աստվածաշնչով, ապա նա քրիստոնեա չէ....

    ի դեպ ևս մեկ համար ներկայացնեմ` <<որպէսզի մեր Տէր Յիսուս Քրիստոսի Աստուածը՝ Հայրը փառքի, ձեզ տայ իմաստութեան եւ յայտնութեան հոգի իրեն ճանաչելու համար>>։եփեսացիններ 1:17


    ըստ այս համարի Հայրը համարվում է Հիսուսի Աստվածը, կարծում եմ ոչ ոք չի մտածում թե Աստված ինքն իր վրա ևս ուրիշ Աստված ունի...........հետևաբար միակ ճշմարիտ Աստվածը Հայրն է ՅՀՎՀ-ն, որը հնչերանգային ձևով ըստ մասնագետների արտասանվում է Յահվե կամ Եհովա...Այստեղ կարևորը, որ բառի արմատը հանդիսանում է ՅՀՎՀ-ն..


    Այսպիսով տեսար, որ քո մեղադրանքները եհովայի վկաների նկատմամբ կեղծ էին և սին...ես ասել էի չէ, որ վկաները բանավեճ վարելու տեխնիկային այդքան էլ հմուտ չեն, բայց դա չի նշանակում, որ սխալ են դավանաբանության հարցում, ես պարզապես քեզ բռնացրի ամենանեղ տեղում հարցի, քանի որ բանավեճ վարելու նրբություններին շատ լավ տեղյակ եմ..և ես բանավեճը տարա այն հունով, որ դու չկարողանաս իմ բարձրացված հարցերին հակաարգումենտ բերես...քանի որ երրդության պաշտպանները շատ են սիրում ասել` Աստված մեկ և երեք է, որ պահում հարմար ա այդպես մեկնաբանում են, մի տեղ` մեկ մյուս տեղ` երեք, ես կոնկրետ բարձրացրի այն պիսի հարց, որ հայտնվես երկու քարի արանքում, ասելով երեք` կստացվի բազմաստվաածություն, ասելով մեկ` երրորդությունը կփլուզվի, այդ պատճառով դու չկարողացար իմ բարձրացրած երեք հարցերին պատասխանել, որոնք են հայտնություն 1: 1, հայտնություն 5: 6-7, և գործ 7: 55...........
    Վերջին խմբագրող՝ Hurricane: 10.08.2011, 22:42:

  21. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    VisTolog (11.08.2011)

Էջ 3 21-ից ԱռաջինԱռաջին 123456713 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Տարբեր կարծիքներ մուլտերի մասին
    Հեղինակ՝ Smokie, բաժին` Մուլտֆիլմեր
    Գրառումներ: 11
    Վերջինը: 22.04.2019, 08:10
  2. Citynabz - կարծիքներ ու քննադատություններ
    Հեղինակ՝ անդրոիդ, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 39
    Վերջինը: 29.08.2017, 15:23
  3. Yevista.am - Երևանյան Կարծիքներ
    Հեղինակ՝ yevista.am, բաժին` Վեբ կայքերի քննարկում
    Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 12.06.2014, 22:43
  4. Գրառումներ: 17
    Վերջինը: 16.02.2008, 18:48

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •