User Tag List

Էջ 19 21-ից ԱռաջինԱռաջին ... 915161718192021 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 271 համարից մինչև 285 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 306 հատից

Թեմա: Սուրբ Երրորդություն. կարծիքներ և քննարկումներ

  1. #271
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    <<Քեզ ցույց տրվեց, որպեսզի իմանաս, որ եհովան է ճշմարիտ Աստվածը, նրանից բացի ուրիշը չկա>> բ օրինաց 4:35
    <<Դու լավ գիտես այսօր ու սրտիդ մեջ պետք է դնես, որ եհովան է ճշմարիտ Աստվածը վերևում` երկնքում, ներքևում` երկրի վրա, ուրիշը չկա>> բ օրինաց 4:39


    հիմա չի կարող երկու ճշմարիտ Աստվածներ լինել, այդ դեպքում, պետք է Աստվածաշնչից բերես համար, որտեղ նշվի, որ Եհովան դա Հիսուսն է և նույն անձնավորություն են կամ եհովան իր մեջ ներառում է նաև Հիսուսին, որպես մեկ այլ անձնավորություն, քանի որ երկու Աստվածներ չեն կարող լինել, ինչպես նաև Աստվածաշնչի մի համաը չի կարող հակասել մյուս համարին...


    ի դեպ Ա հովհ 5:20 ճիշտ թարգմանությամբ գրվում է այսպես` <<...Յիսուս Քրիստոսի մէջ: Սա է ճշմարիտ Աստուածը...>
    Հարգելիս, խնդրիրը կայանում է նրանում , որ դուք չեք կարողանում աստվածային ամբողջականությունը ընկալել, Աստված, ինչ որ արարել է , ստեղծել է, արել է ամբողջական, լռիվ ,ոչ թե կիսատ-պռատ, օրինակ, ասենք՝ ջուր երկու ջրածին և մեկ թթվածին,այդ ամբողջ էլեմենտները միասին են ջուր դառնում, կարելի շատ օրինակներ բերել,այնպես էլ Աստված է ամբողջություն՝ Հայրը,Որդին և Սուրբ Հոգին: Եհովան իր արարչագործության ժամանակ մենակ չէր, Աստծո Հոգին էր ջրերի վրա շարժվում, իսկ Հիսուսը ճարտարապետն էր:
    ,,Ան անտեսանելի Աստուծոյ պատկերն է, բոլոր արարածներուն անդրանիկը, որովհետեւ անո՛վ ստեղծուեցաւ ամէն բան, ինչ որ երկինքի մէջ է եւ ինչ որ երկրի վրայ կայ, տեսանելի կամ անտեսանելի. թէ՛ գահերը, թէ՛ տէրութիւնները, թէ՛ պետութիւնները, թէ՛ իշխանութիւնները: Բոլոր բաները ստեղծուեցան անով եւ անոր համար: Ան ամէն բանէ առաջ է, ու անո՛վ ամէն բան հաստատ կը կենայ: Ա՛ն է մարմինին, այսինքն՝ եկեղեցիին գլուխը. ա՛ն է սկիզբը, մեռելներէն անդրանիկը, որպէսզի նախապատիւ ըլլայ ամէն բանի մէջ. որովհետեւ Հայրը բարեհաճեցաւ որ Աստուածութեան ամբողջ լիութիւնը բնակի անոր մէջ, եւ անո՛վ հաշտեցնէ իրեն հետ բոլորը, թէ՛ երկրի վրայ ու թէ՛ երկինքի մէջ եղողները, խաղաղութիւն ընելով անոր արիւնով, որ թափուեցաւ խաչին վրայ: կողոս 1;16-19
    Վերջին խմբագրող՝ ArtSus: 30.08.2011, 22:39:

  2. #272
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    <<Քեզ ցույց տրվեց, որպեսզի իմանաս, որ եհովան է ճշմարիտ Աստվածը, նրանից բացի ուրիշը չկա>> բ օրինաց 4:35
    <<Դու լավ գիտես այսօր ու սրտիդ մեջ պետք է դնես, որ եհովան է ճշմարիտ Աստվածը վերևում` երկնքում, ներքևում` երկրի վրա, ուրիշը չկա>> բ օրինաց 4:39


    հիմա չի կարող երկու ճշմարիտ Աստվածներ լինել, այդ դեպքում, պետք է Աստվածաշնչից բերես համար, որտեղ նշվի, որ Եհովան դա Հիսուսն է և նույն անձնավորություն են կամ եհովան իր մեջ ներառում է նաև Հիսուսին, որպես մեկ այլ անձնավորություն, քանի որ երկու Աստվածներ չեն կարող լինել, ինչպես նաև Աստվածաշնչի մի համաը չի կարող հակասել մյուս համարին...


    ի դեպ Ա հովհ 5:20 ճիշտ թարգմանությամբ գրվում է այսպես` <<...Յիսուս Քրիստոսի մէջ: Սա է ճշմարիտ Աստուածը...>

    ,,Ես եւ Հայրը մէկ ենք ,,
    Եւ ամէն ինչ որ իմս է՝ քո՛ւկդ է, եւ ինչ որ քուկդ է՝ ի՛մս է, ու ես փառաւորուած եմ անոնցմով:...Բայց կը թախանձեմ ո՛չ միայն ասոնց համար, այլ նաեւ անոնց համար՝ որ պիտի հաւատան ինծի իրենց խօսքով: 21Որպէսզի բոլորն ալ մէ՛կ ըլլան, ինչպէս դուն՝ Հա՜յր՝ իմ մէջս, ու ես՝ քու մէջդ. որ անո՛նք ալ մէկ ըլլան մեր մէջ, որպէսզի աշխարհը հաւատայ թէ դո՛ւն ղրկեցիր զիս:

    22Այն փառքը՝ որ դուն տուիր ինծի, ես տուի անոնց, որպէսզի մէկ ըլլան՝ ինչպէս մենք մէկ ենք. 23(ես՝ անոնց մէջ, ու դուն՝ իմ մէջս.) որպէսզի իրենք կատարելապէս մէկ ըլլան, եւ աշխարհը գիտնայ թէ դո՛ւն ղրկեցիր զիս, ու սիրեցիր զանոնք՝ ինչպէս սիրեցիր զիս: 24Հա՜յր, անոնք որ տուիր ինծի, կ՚ուզեմ որ իրենք ալ ըլլան ինծի հետ՝ ո՛ւր որ ես եմ, որպէսզի տեսնեն իմ փառքս՝ որ տուիր ինծի. որովհետեւ դուն սիրեցիր զիս աշխարհի հիմնադրութենէն առաջ:

    25Արդա՜ր Հայր, աշխարհը չճանչցաւ քեզ. բայց ես ճանչցայ քեզ, եւ ասոնք գիտցան թէ դո՛ւն ղրկեցիր զիս: 26Քու անունդ ճանչցուցի անոնց, ու պիտի ճանչցնեմ. որպէսզի այն սէրը՝ որով դուն սիրեցիր զիս՝ ըլլայ անոնց մէջ, ու ե՛ս ալ անոնց մէջ»:

    3Ուստի սա՛ կը հասկցնեմ ձեզի, թէ Աստուծոյ Հոգիով խօսող ո՛չ մէկը կ՚ըսէ. «Նզովեա՛լ ըլլայ Յիսուս»: Եւ ո՛չ մէկը կրնայ ըսել. «Յիսուս Տէր է», բայց միայն՝ Սուրբ Հոգիով:
    4Ուրեմն շնորհները զանազան են՝ բայց նոյն Հոգին է, 5սպասարկութիւնները զանազան են՝ բայց նոյն Տէրն է, 6ներգործութիւնները զանազան են՝ բայց նոյն Աստուածն է որ կը ներգործէ ամէն ինչ՝ բոլորին մէջ:

  3. #273
    Լիարժեք անդամ fanaid-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.07.2011
    Գրառումներ
    108
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    դու քո խոսքերը հերքում ես թե չես ասել...պարզ գրել ես <իսկ նենգափոխված են , որովհեև այդ թարգմանիչների գերիշխող մասը անհավատներ>
    Մի հարց միայն , ինչո՞ւ ես ծռում դիմացինիդ խոսքերը:

    Թեկուզ վատ ձևով, բայց ուզում ես բոլորի ուշադրությունը քո կողմը գրավել...
    Վերջին խմբագրող՝ fanaid: 30.08.2011, 23:14:

  4. #274
    Լիարժեք անդամ fanaid-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.07.2011
    Գրառումներ
    108
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ։
    Այստեղ պարզ գրած է որ Հիսուսը կանգնած է Աստծո աջ կողմում: Այս համարը պարզ ցույց է տալիս, որ Հիսուսը Աստծուց անջատ անձնավորություն է և կարող է առանձին-անջատ կանգնել Աստծո աջ կողմում:
    Եւ ի՞նչ զարմանալու բան կա, Աստված Հոգի է: Քո այդ փոքրիկ մտքով ինչպե՞ս ես պատկերացնում Հոգին, ?

  5. #275
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ArtSus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ,,Ես եւ Հայրը մէկ ենք ,,
    Եւ ամէն ինչ որ իմս է՝ քո՛ւկդ է, եւ ինչ որ քուկդ է՝ ի՛մս է, ու ես փառաւորուած եմ անոնցմով:...Բայց կը թախանձեմ ո՛չ միայն ասոնց համար, այլ նաեւ անոնց համար՝ որ պիտի հաւատան ինծի իրենց խօսքով: 21Որպէսզի բոլորն ալ մէ՛կ ըլլան, ինչպէս դուն՝ Հա՜յր՝ իմ մէջս, ու ես՝ քու մէջդ. որ անո՛նք ալ մէկ ըլլան մեր մէջ, որպէսզի աշխարհը հաւատայ թէ դո՛ւն ղրկեցիր զիս:

    22Այն փառքը՝ որ դուն տուիր ինծի, ես տուի անոնց, որպէսզի մէկ ըլլան՝ ինչպէս մենք մէկ ենք. 23(ես՝ անոնց մէջ, ու դուն՝ իմ մէջս.) որպէսզի իրենք կատարելապէս մէկ ըլլան, եւ աշխարհը գիտնայ թէ դո՛ւն ղրկեցիր զիս, ու սիրեցիր զանոնք՝ ինչպէս սիրեցիր զիս: 24Հա՜յր, անոնք որ տուիր ինծի, կ՚ուզեմ որ իրենք ալ ըլլան ինծի հետ՝ ո՛ւր որ ես եմ, որպէսզի տեսնեն իմ փառքս՝ որ տուիր ինծի. որովհետեւ դուն սիրեցիր զիս աշխարհի հիմնադրութենէն առաջ:

    25Արդա՜ր Հայր, աշխարհը չճանչցաւ քեզ. բայց ես ճանչցայ քեզ, եւ ասոնք գիտցան թէ դո՛ւն ղրկեցիր զիս: 26Քու անունդ ճանչցուցի անոնց, ու պիտի ճանչցնեմ. որպէսզի այն սէրը՝ որով դուն սիրեցիր զիս՝ ըլլայ անոնց մէջ, ու ե՛ս ալ անոնց մէջ»:

    3Ուստի սա՛ կը հասկցնեմ ձեզի, թէ Աստուծոյ Հոգիով խօսող ո՛չ մէկը կ՚ըսէ. «Նզովեա՛լ ըլլայ Յիսուս»: Եւ ո՛չ մէկը կրնայ ըսել. «Յիսուս Տէր է», բայց միայն՝ Սուրբ Հոգիով:
    4Ուրեմն շնորհները զանազան են՝ բայց նոյն Հոգին է, 5սպասարկութիւնները զանազան են՝ բայց նոյն Տէրն է, 6ներգործութիւնները զանազան են՝ բայց նոյն Աստուածն է որ կը ներգործէ ամէն ինչ՝ բոլորին մէջ:


    գոնե պետք է հասկանալ թե ինչ իմաստով է ասել, <ես և հայրը մեկ ենք>


    <<Սակայն միայն նրանց համար չէ, որ աղաչում եմ, այլեւ նրանց խօսքի միջոցով բոլոր ինձ հաւատացողների համար, որպէսզի ամէնքը մի լինեն. ինչպէս դու, Հա՛յր, իմ մէջ, եւ ես՝ քո մէջ,
    որպէսզի նրանք էլ մեր մէջ լինեն, եւ որպէսզի ախարհն էլ հաւատայ, թէ դո՛ւ ուղարկեցիր ինձ։ Եւ ես տուեցի նրանց այն փառքը, որ դու ինձ տուեցիր, որպէսզի մի լինեն, ինչպէս եւ մենք մի ենք։
    Ես՝ նրանց մէջ, եւ դու՝ իմ մէջ, որպէսզի կատարեալ լինեն միութեան մէջ>>։ հովհաննես 17:20-22



    Այս համարում հստակ ասվում է, որ մարդիկ նույնպես մի լեինեն, ինչպես հայրը և որդին մի են...այստեղից եզրակացություն, որ <ես և հայրը> մի ենք կամ <հայրը իմ մեջ է և ես նրա մեջ>> ի նկատի ունեի գաղափարական միասնության մասին, այդ պատճառով մարդկանց հորդորում են նույնպես մի լինել

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    վրեժ62 (31.08.2011)

  7. #276
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ArtSus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելիս, խնդրիրը կայանում է նրանում , որ դուք չեք կարողանում աստվածային ամբողջականությունը ընկալել, Աստված, ինչ որ արարել է , ստեղծել է, արել է ամբողջական, լռիվ ,ոչ թե կիսատ-պռատ, օրինակ, ասենք՝ ջուր երկու ջրածին և մեկ թթվածին,այդ ամբողջ էլեմենտները միասին են ջուր դառնում, կարելի շատ օրինակներ բերել,այնպես էլ Աստված է ամբողջություն՝ Հայրը,Որդին և Սուրբ Հոգին: Եհովան իր արարչագործության ժամանակ մենակ չէր, Աստծո Հոգին էր ջրերի վրա շարժվում, իսկ Հիսուսը ճարտարապետն էր:
    ,,Ան անտեսանելի Աստուծոյ պատկերն է, բոլոր արարածներուն անդրանիկը, որովհետեւ անո՛վ ստեղծուեցաւ ամէն բան, ինչ որ երկինքի մէջ է եւ ինչ որ երկրի վրայ կայ, տեսանելի կամ անտեսանելի. թէ՛ գահերը, թէ՛ տէրութիւնները, թէ՛ պետութիւնները, թէ՛ իշխանութիւնները: Բոլոր բաները ստեղծուեցան անով եւ անոր համար: Ան ամէն բանէ առաջ է, ու անո՛վ ամէն բան հաստատ կը կենայ: Ա՛ն է մարմինին, այսինքն՝ եկեղեցիին գլուխը. ա՛ն է սկիզբը, մեռելներէն անդրանիկը, որպէսզի նախապատիւ ըլլայ ամէն բանի մէջ. որովհետեւ Հայրը բարեհաճեցաւ որ Աստուածութեան ամբողջ լիութիւնը բնակի անոր մէջ, եւ անո՛վ հաշտեցնէ իրեն հետ բոլորը, թէ՛ երկրի վրայ ու թէ՛ երկինքի մէջ եղողները, խաղաղութիւն ընելով անոր արիւնով, որ թափուեցաւ խաչին վրայ: կողոս 1;16-19


    Աստվածաշնչում չկա համար, որտեղ ասվի թե հայրը, որդին, և ոմն սուրբ հոգին մեկ ամբողջություն են և այդ մեկ ամբողջությունը եհովան է...նման միտք չկա...Եհովան նույնականացվում է միայն Հոր հետ, Որդու հետ չի նույնականացվում...այ իմ ասածը էն ա որ պետք է Աստվածաշնչում եհովան նույնականացվի նաև որդու հետ, որպեսզի տարբեր Աստվածներ չստացվեն, սակայն նույնական ացում չկա և չկա այն գաղափարը թե եհովան երեք անձերից է բաղակացած հակառակ դրան կա`


    «Լսի՛ր, Իսրայէ՛լ, մեր Եհովա Աստուածը մէկ Եհովա է>> բ օրինաց 6:4

    Ինչպես նաև Հայտնություն 5:6-7 <<Եւ տեսայ, որ աթոռի եւ չորս կենդանիների ու երէցների միջեւ կար մի Գառ՝ մորթուած. նա ունէր եօթը եղջիւր եւ եօթը աչք, որ Աստծու եօթը Հոգիներն են՝ ուղարկուած ամբողջ երկրով մէկ։ Եւ նա եկաւ վերցրեց գիրքը աթոռի վրայ նստողի աջ ձեռքից>>։

    Այստեղ հստակ է, որ Հիսուսը առանձին-անջատ անձնավորություն է, որ մոտենում է և Գահի վրա նստողից վերցնում է գիրքը: Այսինքն` Հիսուսը մոտենում է և եհովայից վերցնում է գիրքը, այս համարը հստակ ցույց է տալիս, որ Եհովան և Հիսուսը իրարից անջատ անձնավորություններ են և իրար հետ միասնական մտածածին երրորդության մաս չեն կազմում



    ի դեպ կողոսացիս 1;19 -ում < որ Աստուածութեան ամբողջ լիութիւնը բնակի անոր մէջ,> բնագիր տեքստերի մեջ <Աստուածութեան> բառը չկա, սա ևս մեկ ապացույց որ Առաքելական եկեղցին նենգափոխել է Աստծո խոսքը

  8. #277
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    գոնե պետք է հասկանալ թե ինչ իմաստով է ասել, <ես և հայրը մեկ ենք>


    <<Սակայն միայն նրանց համար չէ, որ աղաչում եմ, այլեւ նրանց խօսքի միջոցով բոլոր ինձ հաւատացողների համար, որպէսզի ամէնքը մի լինեն. ինչպէս դու, Հա՛յր, իմ մէջ, եւ ես՝ քո մէջ,
    որպէսզի նրանք էլ մեր մէջ լինեն, եւ որպէսզի ախարհն էլ հաւատայ, թէ դո՛ւ ուղարկեցիր ինձ։ Եւ ես տուեցի նրանց այն փառքը, որ դու ինձ տուեցիր, որպէսզի մի լինեն, ինչպէս եւ մենք մի ենք։
    Ես՝ նրանց մէջ, եւ դու՝ իմ մէջ, որպէսզի կատարեալ լինեն միութեան մէջ>>։ հովհաննես 17:20-22



    Այս համարում հստակ ասվում է, որ մարդիկ նույնպես մի լեինեն, ինչպես հայրը և որդին մի են...այստեղից եզրակացություն, որ <ես և հայրը> մի ենք կամ <հայրը իմ մեջ է և ես նրա մեջ>> ի նկատի ունեի գաղափարական միասնության մասին, այդ պատճառով մարդկանց հորդորում են նույնպես մի լինել
    ինչպես միշտ սխալ եզրահանգումներ, այստեղ խոսքը ոչ թե գաղափարական միության,այլ հոգևոր, որ Աստված հոգի է, որ հենց այդ հոգին է որ նույնն է ;

  9. #278
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Աստվածաշնչում չկա համար, որտեղ ասվի թե հայրը, որդին, և ոմն սուրբ հոգին մեկ ամբողջություն են և այդ մեկ ամբողջությունը եհովան է...նման միտք չկա...Եհովան նույնականացվում է միայն Հոր հետ, Որդու հետ չի նույնականացվում...այ իմ ասածը էն ա որ պետք է Աստվածաշնչում եհովան նույնականացվի նաև որդու հետ, որպեսզի տարբեր Աստվածներ չստացվեն, սակայն նույնական ացում չկա և չկա այն գաղափարը թե եհովան երեք անձերից է բաղակացած հակառակ դրան կա`


    «Լսի՛ր, Իսրայէ՛լ, մեր Եհովա Աստուածը մէկ Եհովա է>> բ օրինաց 6:4

    Ինչպես նաև Հայտնություն 5:6-7 <<Եւ տեսայ, որ աթոռի եւ չորս կենդանիների ու երէցների միջեւ կար մի Գառ՝ մորթուած. նա ունէր եօթը եղջիւր եւ եօթը աչք, որ Աստծու եօթը Հոգիներն են՝ ուղարկուած ամբողջ երկրով մէկ։ Եւ նա եկաւ վերցրեց գիրքը աթոռի վրայ նստողի աջ ձեռքից>>։

    Այստեղ հստակ է, որ Հիսուսը առանձին-անջատ անձնավորություն է, որ մոտենում է և Գահի վրա նստողից վերցնում է գիրքը: Այսինքն` Հիսուսը մոտենում է և եհովայից վերցնում է գիրքը, այս համարը հստակ ցույց է տալիս, որ Եհովան և Հիսուսը իրարից անջատ անձնավորություններ են և իրար հետ միասնական մտածածին երրորդության մաս չեն կազմում

    ի դեպ կողոսացիս 1;19 -ում < որ Աստուածութեան ամբողջ լիութիւնը բնակի անոր մէջ,> բնագիր տեքստերի մեջ <Աստուածութեան> բառը չկա, սա ևս մեկ ապացույց որ Առաքելական եկեղցին նենգափոխել է Աստծո խոսքը

    Գիտես, անենից շատ ինչի համար եմ ցավում, որ դու առաջնորդվում ես ոչ թե Աստծո հոսքի իմաստը, հոգին հասկանալու մղումով , այլ՝ հակառակության ոգիով, դա նրանից է , որ դու Աստծուն չես սիրում, եթե սիրեյիր Նրա խոսքերը և գործերը կկատարեյիր:
    Ես էլ նպատակ չունեմ խոսքերով քեզ հաղթելու կամ իմ փառքս մեծացնելու, այլ ուզում եմ , որ դու ճշմարտապես Աստծուն հավատաս, և հենց հավատք ունեցար, նոր կսկսես սիրել Աստված՝ Հորը, Որդուն և Սուրբ Հոգուն: ,,Դուք չէք ուզեր ինծի գալ՝ որ կեանք ունենաք: 41Ես փառք չեմ ստանար մարդոցմէ. 42բայց գիտեմ ձեզ, որ չունիք ձեր մէջ Աստուծոյ սէրը: 43Ես եկայ իմ Հօրս անունով՝ ու չէք ընդունիր զիս. եթէ ուրիշ մէկը գայ ինքնիր անունով՝ պիտի ընդունիք զինք: 44Ի՞նչպէս կրնաք հաւատալ, դո՛ւք որ փառք կը ստանաք իրարմէ՛, եւ չէք փնտռեր այն փառքը՝ որ կու գայ միայն Աստուծմէ: ,,Հովհան. 5:40-44:
    Աստծո ողորմությունը հավիտյան է. ԱՄԵՆ

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    հովարս (31.08.2011)

  11. #279
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Աստվածաշնչում չկա համար, որտեղ ասվի թե հայրը, որդին, և ոմն սուրբ հոգին մեկ ամբողջություն են և այդ մեկ ամբողջությունը եհովան է...նման միտք չկա...Եհովան նույնականացվում է միայն Հոր հետ, Որդու հետ չի նույնականացվում...այ իմ ասածը էն ա որ պետք է Աստվածաշնչում եհովան նույնականացվի նաև որդու հետ, որպեսզի տարբեր Աստվածներ չստացվեն, սակայն նույնական ացում չկա և չկա այն գաղափարը թե եհովան երեք անձերից է բաղակացած հակառակ դրան կա`
    Ես քեզ զգուշացնում եմ ,, և ոմն սուրբ հոգին,, արտահայտության համար, որ ամեն հայհոյություն կներվի ,բայց ոչ Սուրբ Հոգու հանդեպ անարգանքը
    Վերջին խմբագրող՝ Moonwalker: 31.08.2011, 19:18: Պատճառ: մեջբերման շտկում

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    հովարս (31.08.2011)

  13. #280
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ArtSus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Աստվածաշնչում չկա համար, որտեղ ասվի թե հայրը, որդին, և ոմն սուրբ հոգին մեկ ամբողջություն են և այդ մեկ ամբողջությունը եհովան է...նման միտք չկա...Եհովան նույնականացվում է միայն Հոր հետ, Որդու հետ չի նույնականացվում...այ իմ ասածը էն ա որ պետք է Աստվածաշնչում եհովան նույնականացվի նաև որդու հետ, որպեսզի տարբեր Աստվածներ չստացվեն, սակայն նույնական ացում չկա և չկա այն գաղափարը թե եհովան երեք անձերից է բաղակացած հակառակ դրան կա`
    Ես քեզ զգուշացնում եմ ,, և ոմն սուրբ հոգին,, արտահայտության համար, որ ամեն հայհոյություն կներվի ,բայց ոչ Սուրբ Հոգու հանդեպ անարգանքը

    նայած ով ոնց ա ընկալվում այդ խոսքերը, սուրբ հոգու նկատմամբ հայհոյությունը նշանակում է հայհոյություն Աստծուն, Այսինքն Հայհոյություն Եհովային չի ներվի, իսկ Աստվածաշնչում չկա համար, որտեղ ասվի թե եհովան բաղկացած է երեք անձերից
    Վերջին խմբագրող՝ Moonwalker: 31.08.2011, 19:18: Պատճառ: մեջբերման շտկում

  14. #281
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ArtSus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ինչպես միշտ սխալ եզրահանգումներ, այստեղ խոսքը ոչ թե գաղափարական միության,այլ հոգևոր, որ Աստված հոգի է, որ հենց այդ հոգին է որ նույնն է ;

    ոչ թե գաղափարական այլ հոգևոր? դե ուերմն մարդիկ նույնպես երրորդության մաս են կազմում ըստ քեզ`< որպէսզի մի լինեն, ինչպէս եւ մենք մի ենք։> և <որպէսզի ամէնքը մի լինեն. ինչպէս դու, Հա՛յր, իմ մէջ, եւ ես՝ քո մէջ, որպէսզի նրանք էլ մեր մէջ լինեն> հիմա ինչ է մարդիկ էլ երրորդության մեջ լինեն? `< որպէսզի նրանք էլ մեր մէջ լինեն>

    Ասածս այն է, որ քո մերած համարը երրորդության արգումենտ չի կարող համ,արվել, քանի որ իմաստով այլ բան է ասում

  15. #282
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ArtSus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գիտես, անենից շատ ինչի համար եմ ցավում, որ դու առաջնորդվում ես ոչ թե Աստծո հոսքի իմաստը, հոգին հասկանալու մղումով , այլ՝ հակառակության ոգիով, դա նրանից է , որ դու Աստծուն չես սիրում, եթե սիրեյիր Նրա խոսքերը և գործերը կկատարեյիր:
    Ես էլ նպատակ չունեմ խոսքերով քեզ հաղթելու կամ իմ փառքս մեծացնելու, այլ ուզում եմ , որ դու ճշմարտապես Աստծուն հավատաս, և հենց հավատք ունեցար, նոր կսկսես սիրել Աստված՝ Հորը, Որդուն և Սուրբ Հոգուն: ,,Դուք չէք ուզեր ինծի գալ՝ որ կեանք ունենաք: 41Ես փառք չեմ ստանար մարդոցմէ. 42բայց գիտեմ ձեզ, որ չունիք ձեր մէջ Աստուծոյ սէրը: 43Ես եկայ իմ Հօրս անունով՝ ու չէք ընդունիր զիս. եթէ ուրիշ մէկը գայ ինքնիր անունով՝ պիտի ընդունիք զինք: 44Ի՞նչպէս կրնաք հաւատալ, դո՛ւք որ փառք կը ստանաք իրարմէ՛, եւ չէք փնտռեր այն փառքը՝ որ կու գայ միայն Աստուծմէ: ,,Հովհան. 5:40-44:
    Աստծո ողորմությունը հավիտյան է. ԱՄԵՆ


    իսկ դուք չեք առաջնորդվում Աստվածաշունչը ընկալելու ոգով, այլ առաջնորդվում եք ամեն կերպ Առաքելական եկեղեցուն ճիշտ հանելու համար...սակայն հիմա ինչ անենք, որ առաքելական եկեղցու դավանանքը Աստվածաշնչում չկա...մարդու մոտ հոգեբանական կոմպլեքս ստղծվում, անկախ նրանից կա թե չկա նա փորձում է Առաքելական եկեղցուն ճիշտ հանել, ավելի շուտ համոզել ինքն իրեն որ եկեղցին չի կարող սխալվել և կեղծել (մոռանալով, որ նույն եկեղցու հայերերը սովորական մարդիկ են, մեղսավոր և հակված մեղքին) և քանի որ Առաքելական եկեղցին մեծամասնությւն է, ապա հարկավոր է կարծիքը հարմարեցնել մեծամասնության կարծիքին որպեսզի ճնշված փոքրամասնության շարքերում չհայտնվել...անկախ նրանից որ բոլոր փաստերը Առաքելական եկեղցուն դեմ են....ես չեմ փորձում մոտենալ հակառակության ոգով, այլ ես փորձում եմ պարզ Աստվածշնչում գրված մտքերը պորզ ձևով ընկալել օրինակ <Եհովայից բացի ուրիշ Աստված չկա> շատ պարզ ա, հիմա ես ուզում եմ տեսնել արդյոք եհովան բաղկացած է երեք կամ մեկից ավել անձերից...ես Աստվածաշնչում չեմ հանդիպում որևէ խոսքի որտեղ Եհովան մեկից ավելի անձնավորություն նշանակի և հրեաները դարերով երկրպագել են Եհովային երբևէ չմտածելով որ եհովան կարող է մի քանի անձերից բաղկացած լինել, Աբրահամը Աստծուն ընկեր է հայտարարվել և նա երրորդությանը չէր երկրպագում այլ եհովային և նա չէր էլ կարող պատկերացնել որ Եհովան երրոդություն է և իրոք ոչ մի Աստվածաշնչյան գրող նման միտք չի արտահայտել, իսկ Հայտնություն 5:5-6 համարները լրիվ ցույց են տալիս, որ Եհովան և Հիսուսը իրարից անջատ- զատ անձվորություն են և իրարից կախում չունեն,,,ես ընկալում եմ Աստվածաշունչը այնպես ինչպես գրված է, այլ ոչ թե այկնպես ինչպես մեկնաբանվում է Նիկեյան հանգանակում...ինչ է նիկեյան հանգանակի գրողները մեղքից զուրկ էին? չէին կարող սխալվել?

  16. #283
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    նայած ով ոնց ա ընկալվում այդ խոսքերը, սուրբ հոգու նկատմամբ հայհոյությունը նշանակում է հայհոյություն Աստծուն, Այսինքն Հայհոյություն Եհովային չի ներվի, իսկ Աստվածաշնչում չկա համար, որտեղ ասվի թե եհովան բաղկացած է երեք անձերից
    Ուշադիր կարդա՝ ,,Ուստի կը յայտարարեմ ձեզի. “Ամէն տեսակ մեղք ու հայհոյութիւն պիտի ներուի մարդոց, բայց Սուրբ Հոգիին դէմ եղած հայհոյութիւնը պիտի չներուի մարդոց”: 32Ո՛վ որ խօսք մը ըսէ մարդու Որդիին դէմ՝ պիտի ներուի անոր, բայց ո՛վ որ խօսի Սուրբ Հոգիին դէմ՝ պիտի չներուի անոր, ո՛չ այս աշխարհին մէջ եւ ո՛չ գալիքին մէջ»: Մաթ 12

  17. #284
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ոչ թե գաղափարական այլ հոգևոր? դե ուերմն մարդիկ նույնպես երրորդության մաս են կազմում ըստ քեզ`< որպէսզի մի լինեն, ինչպէս եւ մենք մի ենք։> և <որպէսզի ամէնքը մի լինեն. ինչպէս դու, Հա՛յր, իմ մէջ, եւ ես՝ քո մէջ, որպէսզի նրանք էլ մեր մէջ լինեն> հիմա ինչ է մարդիկ էլ երրորդության մեջ լինեն? `< որպէսզի նրանք էլ մեր մէջ լինեն>

    Ասածս այն է, որ քո մերած համարը երրորդության արգումենտ չի կարող համ,արվել, քանի որ իմաստով այլ բան է ասում
    Իմացիր՝ միայն այն մարդիկ, ովքեր Սուրբ Հոգով կնքվեցին, վերստին ծնվեցին և Աստծո որդիներ դարձան

  18. #285
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    իսկ դուք չեք առաջնորդվում Աստվածաշունչը ընկալելու ոգով, այլ առաջնորդվում եք ամեն կերպ Առաքելական եկեղեցուն ճիշտ հանելու համար...սակայն հիմա ինչ անենք, որ առաքելական եկեղցու դավանանքը Աստվածաշնչում չկա...մարդու մոտ հոգեբանական կոմպլեքս ստղծվում, անկախ նրանից կա թե չկա նա փորձում է Առաքելական եկեղցուն ճիշտ հանել, ավելի շուտ համոզել ինքն իրեն որ եկեղցին չի կարող սխալվել և կեղծել (մոռանալով, որ նույն եկեղցու հայերերը սովորական մարդիկ են, մեղսավոր և հակված մեղքին) և քանի որ Առաքելական եկեղցին մեծամասնությւն է, ապա հարկավոր է կարծիքը հարմարեցնել մեծամասնության կարծիքին որպեսզի ճնշված փոքրամասնության շարքերում չհայտնվել...անկախ նրանից որ բոլոր փաստերը Առաքելական եկեղցուն դեմ են....ես չեմ փորձում մոտենալ հակառակության ոգով, այլ ես փորձում եմ պարզ Աստվածշնչում գրված մտքերը պորզ ձևով ընկալել օրինակ <Եհովայից բացի ուրիշ Աստված չկա> շատ պարզ ա, հիմա ես ուզում եմ տեսնել արդյոք եհովան բաղկացած է երեք կամ մեկից ավել անձերից...ես Աստվածաշնչում չեմ հանդիպում որևէ խոսքի որտեղ Եհովան մեկից ավելի անձնավորություն նշանակի և հրեաները դարերով երկրպագել են Եհովային երբևէ չմտածելով որ եհովան կարող է մի քանի անձերից բաղկացած լինել, Աբրահամը Աստծուն ընկեր է հայտարարվել և նա երրորդությանը չէր երկրպագում այլ եհովային և նա չէր էլ կարող պատկերացնել որ Եհովան երրոդություն է և իրոք ոչ մի Աստվածաշնչյան գրող նման միտք չի արտահայտել, իսկ Հայտնություն 5:5-6 համարները լրիվ ցույց են տալիս, որ Եհովան և Հիսուսը իրարից անջատ- զատ անձվորություն են և իրարից կախում չունեն,,,ես ընկալում եմ Աստվածաշունչը այնպես ինչպես գրված է, այլ ոչ թե այկնպես ինչպես մեկնաբանվում է Նիկեյան հանգանակում...ինչ է նիկեյան հանգանակի գրողները մեղքից զուրկ էին? չէին կարող սխալվել?
    Իրապես դուք ոչինչ էլ չէք հասկացել , ոչ իմ խոսքերը և մանավանդ Աստվածաշունչը, ինչ կապ ունի Հայ Առաքելական Եկեղեցին, մենք Սուրբ երրորդությունից ենք խոսում, բայց դուք, ինչպես վայել է վկաներին , երբ ճողոպրելու տեղ չէք ունենում , սկսում էք ուրիշների մեջ մեղք գտնել
    Վերջին խմբագրող՝ ArtSus: 31.08.2011, 23:01:

Էջ 19 21-ից ԱռաջինԱռաջին ... 915161718192021 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Տարբեր կարծիքներ մուլտերի մասին
    Հեղինակ՝ Smokie, բաժին` Մուլտֆիլմեր
    Գրառումներ: 11
    Վերջինը: 22.04.2019, 08:10
  2. Citynabz - կարծիքներ ու քննադատություններ
    Հեղինակ՝ անդրոիդ, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 39
    Վերջինը: 29.08.2017, 15:23
  3. Yevista.am - Երևանյան Կարծիքներ
    Հեղինակ՝ yevista.am, բաժին` Վեբ կայքերի քննարկում
    Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 12.06.2014, 22:43
  4. Գրառումներ: 17
    Վերջինը: 16.02.2008, 18:48

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •