User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 120 հատից

Թեմա: Մարքեթինգի, PR-ի հետ կապված քննարկումներ և հետաքրքիր առաջարկներ

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Մշտական անդամ Ripsim-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.04.2011
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    282
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Միացյալ (Conjoint) վերլուծություն

    Հարգելի մարքեթոլոգներ, ինձ հետաքրքիր է երբևէ պրակտիկայում կիրառե՞լ եք Միացյալ (Conjoint) վերլուծության մեթոդը: Եթե այո, ապա ո՞ր բնագավառում:

    Արձագանքեք խնդրեմ, քննարկենք մեթոդի առանձնահատկությունները:

  2. #2
    Մշտական անդամ Ripsim-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.04.2011
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    282
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Հարգելի մարքեթոլոգներ կամ մարքեթինգը սիրող մարդիկ, եկեք թեման ակտիվացնելու համար քննարկենք, թե վերջերս ինչ գիրք ենք կարդացել մարքեթինգի վերաբերյալ, որը խորհուրդ կտայինք նաև մյուս մարքեթոլոգներին:

    Սկսեմ ինքս:

    Վերջին կարդացածս գիրքն է “My life in advertising” Claude C. Hopkins («Իմ կյանքը գովազդում» Կլոդ Խոպկինս): Չնայած գիրքը գրվել է բավականին վաղուց, բայց գրքի բոլոր գլուխներում պարունակվում են խորհուրդներ, որոնք միանշանակ իրենց արդյունավետությունը կունենան նաև այսօր, բայց ցավոք շատ քիչ ընկերությունների կողմից են կիրառվում: Մասնագետների կարծիքով գիրքը առավել ճիշտ կլիներ անվանել «Իմ կյանքը մարքեթինգում», քանի որ գրքի բոլոր օրինակներում գովազդը պարզապես հանդիսանում է մարքեթինգային խորը վերլուծության եզրափակիչ մասը (ինչը, անգամ ներկայումս, մեր շուկայում հազվադեպ հանդիպող երևույթ է): Իզուր չէ, որ դասականներից Օգիլվին գրել է «Թույլ մի տվեք գովազդով զբաղվել այն մարդուն, որը այս գիրքը ամենաքիչը 7 անգամ չի կարդացել»:

    Եթե հետաքրքրված եք կամ արդեն իսկ զբաղվում եք մարքեթինգով, ապա խորհուրդ եմ տալիս անպայման կարդալ այս գիրքը: Մեծ հաճույքով կքննարկեմ գրքի օրինակները:

    Վերջին խմբագրող՝ Ripsim: 24.01.2016, 12:36:

  3. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    delicate (26.01.2016), Yevuk (02.02.2016)

  4. #3
    Մշտական անդամ Ripsim-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.04.2011
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    282
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Չափումները մարքեթինգում

    Չափումները մարքեթինգում շատ մեծ նշանակություն ունեն: Շատերի մեջ մարքեթինգը տպավորված է որպես հումանիտար գիտություն, որը պահանջում է պարզապես կրեատիվ մտածողություն: Երևի այս կարծրատիպի պատճառով է, որ հաճախ երբ մարքեթոլոգին հարցնում ես որևէ արտադրանքի առաջխաղացման մեթոդներ, առաջարկում է «շատ կրեատիվ» քայլեր՝ առանց հաշվի առնելու, թե ինչպիսի ներդրման վերադարձ է ապահովելու տվյալ քայլը:

    Իսկ իրականում չափումները մարքեթինգում ամեն քայլափոխին են: Յուրաքանչյուր գործիք կիրառելիս անհրաժեշտ է նախապես մտածել դրա էֆֆեկտիվությունը չափելու մասին:

    Կուրսերայում այս վերջերս անցա մի կուրս, որը անդրադառնում է մարքեթինգային շատ կարևոր մեթրիքների: Խորհուրդ կտամ անցնել՝ Marketing Analytics

    Մեծ հաճույքով կքննարկեմ կուրսում ներառված, ինչպես նաև ընդհանրապես մարքեթինգում կիրառվող վերլուծական մեթոդները:

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Առաջարկներ
    Հեղինակ՝ JAVA, բաժին` Առաջարկություններ և դիտողություններ
    Գրառումներ: 1222
    Վերջինը: 21.05.2022, 03:31
  2. Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 15.06.2014, 17:45
  3. Գրառումներ: 26
    Վերջինը: 10.11.2013, 10:59
  4. Հետաքրքիր առաջարկներ նոր ծրագրեր գրելու վերաբերյալ
    Հեղինակ՝ Lusina, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 31
    Վերջինը: 16.06.2011, 23:17
  5. Նոր բաժինների առաջարկներ
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Առաջարկություններ և դիտողություններ
    Գրառումներ: 78
    Վերջինը: 12.07.2009, 00:58

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •