Հարգելի մարքեթոլոգներ, ինձ հետաքրքիր է երբևէ պրակտիկայում կիրառե՞լ եք Միացյալ (Conjoint) վերլուծության մեթոդը: Եթե այո, ապա ո՞ր բնագավառում:
Արձագանքեք խնդրեմ, քննարկենք մեթոդի առանձնահատկությունները:
Հարգելի մարքեթոլոգներ, ինձ հետաքրքիր է երբևէ պրակտիկայում կիրառե՞լ եք Միացյալ (Conjoint) վերլուծության մեթոդը: Եթե այո, ապա ո՞ր բնագավառում:
Արձագանքեք խնդրեմ, քննարկենք մեթոդի առանձնահատկությունները:
Հարգելի մարքեթոլոգներ կամ մարքեթինգը սիրող մարդիկ, եկեք թեման ակտիվացնելու համար քննարկենք, թե վերջերս ինչ գիրք ենք կարդացել մարքեթինգի վերաբերյալ, որը խորհուրդ կտայինք նաև մյուս մարքեթոլոգներին:
Սկսեմ ինքս:
Վերջին կարդացածս գիրքն է “My life in advertising” Claude C. Hopkins («Իմ կյանքը գովազդում» Կլոդ Խոպկինս): Չնայած գիրքը գրվել է բավականին վաղուց, բայց գրքի բոլոր գլուխներում պարունակվում են խորհուրդներ, որոնք միանշանակ իրենց արդյունավետությունը կունենան նաև այսօր, բայց ցավոք շատ քիչ ընկերությունների կողմից են կիրառվում: Մասնագետների կարծիքով գիրքը առավել ճիշտ կլիներ անվանել «Իմ կյանքը մարքեթինգում», քանի որ գրքի բոլոր օրինակներում գովազդը պարզապես հանդիսանում է մարքեթինգային խորը վերլուծության եզրափակիչ մասը (ինչը, անգամ ներկայումս, մեր շուկայում հազվադեպ հանդիպող երևույթ է): Իզուր չէ, որ դասականներից Օգիլվին գրել է «Թույլ մի տվեք գովազդով զբաղվել այն մարդուն, որը այս գիրքը ամենաքիչը 7 անգամ չի կարդացել»:
Եթե հետաքրքրված եք կամ արդեն իսկ զբաղվում եք մարքեթինգով, ապա խորհուրդ եմ տալիս անպայման կարդալ այս գիրքը: Մեծ հաճույքով կքննարկեմ գրքի օրինակները:
![]()
Վերջին խմբագրող՝ Ripsim: 24.01.2016, 12:36:
Չափումները մարքեթինգում շատ մեծ նշանակություն ունեն: Շատերի մեջ մարքեթինգը տպավորված է որպես հումանիտար գիտություն, որը պահանջում է պարզապես կրեատիվ մտածողություն: Երևի այս կարծրատիպի պատճառով է, որ հաճախ երբ մարքեթոլոգին հարցնում ես որևէ արտադրանքի առաջխաղացման մեթոդներ, առաջարկում է «շատ կրեատիվ» քայլեր՝ առանց հաշվի առնելու, թե ինչպիսի ներդրման վերադարձ է ապահովելու տվյալ քայլը:
Իսկ իրականում չափումները մարքեթինգում ամեն քայլափոխին են: Յուրաքանչյուր գործիք կիրառելիս անհրաժեշտ է նախապես մտածել դրա էֆֆեկտիվությունը չափելու մասին:
Կուրսերայում այս վերջերս անցա մի կուրս, որը անդրադառնում է մարքեթինգային շատ կարևոր մեթրիքների: Խորհուրդ կտամ անցնել՝ Marketing Analytics
Մեծ հաճույքով կքննարկեմ կուրսում ներառված, ինչպես նաև ընդհանրապես մարքեթինգում կիրառվող վերլուծական մեթոդները:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ