Կարծես թե ոչ մեկին չհետաքրքրեց հարցս, բայց ամեն դեպքում պատասխանեմ. պարզապես Fresca-ն սլենգ էր, որն ուներ լեզբուհու իմաստը
Հետևաբար որևէ նոր շուկա մտնելիս շատ կարևոր է հաշվի առնել սոցիալական գործոնների ազդեցությունը: Նույն կերպ “Pepsodent” ատամի մածուկը վնասներ կրեց Հարավային Ասիայի երկրներում, քանի որ ընկերության կարգախոսն էր “You’ll wonder where the yellow went when you brush your teeth with Pepsodent”: Բայց ընկերությունում հաշվի չէին առել, որ այս երկրներում ատամի մաքրության գույնը դեղինն է![]()
Էջանիշներ