Այո, հաստատ չեմ կարդացել այդ բոլոր գրքերը

Բայց համոզված եմ, որ դա ամենաստույգ ոչ թե ձևակերպումն է, այլ նկարագրությունը` էությունը մարկետինգի խնդրի: Այո, այս ձևակերպումը մարկետինգի մասին ստույգ բան չի ասում - ու ես տենց բան չեմ էլ ասել: Իմասածը հետևյալն է.
Մարկետինգի խնդիրների բոլոր սահմանումները իրենցիցի ներկայացնում են վերը նշված գլոբալ խնդրի լուծման մոտեցումների ձևակերպումները մարկետինգի տեսանկյունից

Կոպիտ օրինակ բերեմ.
Մարդու գլխավոր պահանջմունք-խնդիրներից մեկը սնվելն է: Խորահարությունն ուղղված է այդ պահանջմունքը բավարարելուն ու կարելի է բազմաթիվ սահմանումներ տալ, թե ինչ է խոհարարությունը և ինչպես պետք է լուծի իր վրա դրված խնդիրը: բայց դրանից էությունը չի փոխվում` ընդամենը ստամոքսի խնդիր է լուծվում

Էջանիշներ