Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Տեսականօրեն միանշանակ ճիշտ ես, բայց իրականությունը այլ բան է ասում: Որքան հաջողակ բիզնեսմեններ են տակ տվել կամ կորցրել իրենց բիզնեսը` խլել են, գնել են, փչացրել են, փակել են և այլն:
Ու էդ պարագայում մարկետոլոգը չի փրկում:
Համաձայն եմ իհարկե, բայց ամբողջ աշխարհում էլ 10-ից 1 բիզնեսն է բիզնես դառնում Բայց էդ չի նշանակում չէ որ ոչ մեկը չպետք է բիզնես սկսի?
Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
ՄԻ փոքր ճշտում.
Իմ տրամաբանությամբ ՀՀ-ում չ կարելի սկսել և հաջողությամբ առաջ տանել ոչ մի բիզնես, եթե "կռիշ" կամ "մեջք" չունես, կամ էլ այդպիսիքն ունեցող մեկը հետդ փայատեր չի: Ու ահավորն այն է, որ դա վերաբերվում է նույնիսկ ամենամանր բիզնեսին, ասենք արևածաղկի սերմ ծախելուն:
Փաստացի այսպես է` եթե ինչ-որ մեկը շահագրռգված չի ձեր բիզնեսի բերած եկամուտների մեջ, բայց ունի լծակներ` խանգարում է և վնասում, առավել ևս եթե մրցակից բիզնեսի մեջ է շահագրգռված:
Համաձայն չեմ: Չգիտեմ ինչքանով կհավատաք, բայց աչքիս առաջ օրինակներ ունեմ, որ մարդիկ լավ էլ առանց մեջքի սկսել են իրենց բիզնեսը ու բավականին հաջողությունների են հասել (իհարկե նկատի չունեմ նույնքան հաջողությունների, որքանի որ կհասնեին իրոք ազատ մրցակցության պայմաններում)

Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Բայց, եթե վերը նշված գործոնները չկան կամ էլ համակշռված են, ապա լավ մարկետինգը իրոք որ կարող է արդյունքներ բերել:
Երկու խանութ են, երկուսն էլ լավ ԽԾԲ ունեն ու հանգիստ աշխատում են: Բնական է, որ կշահի նա, որ ավելի լավ շուկան ուսումնասիրի ու հաճախորդ ներգրավի: Բայց որպես կանոն տենց պարագայույմ էլ նույն ԽԾԲ-ն բերում է նրան, որ մեկը մեկին սահմանափակում են, որպեսզի վատ մարկետինգ անողը տակ չտա: Ասենք` պյամանավորվում են գնային մեծ տարբերություններ չունենալ, կամ էլ "էսի դու էժան կծախես, էս էլ ես" տարբերակով:
Սակայն նույնիսկ այս պարագայում մարկետոլոգը տեղ ունի գործ անելու: Այլ հարց է, թե մարկետինգի վրա կատարված ծախսերը որքանով արդարացված կլինեն:
Մարքեթինգի վրա արած ծախսերը իհարկե կարող են արդարացված չլինել, բայց դա կախված է հիմնականում մարքեթինգի ճիշտ կամ սխալ լինելուց:

Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Այո, հաստատ չեմ կարդացել այդ բոլոր գրքերը Բայց համոզված եմ, որ դա ամենաստույգ ոչ թե ձևակերպումն է, այլ նկարագրությունը` էությունը մարկետինգի խնդրի: Այո, այս ձևակերպումը մարկետինգի մասին ստույգ բան չի ասում - ու ես տենց բան չեմ էլ ասել: Իմասածը հետևյալն է.
Մարկետինգի խնդիրների բոլոր սահմանումները իրենցիցի ներկայացնում են վերը նշված գլոբալ խնդրի լուծման մոտեցումների ձևակերպումները մարկետինգի տեսանկյունից
Կոպիտ օրինակ բերեմ.
Մարդու գլխավոր պահանջմունք-խնդիրներից մեկը սնվելն է: Խորահարությունն ուղղված է այդ պահանջմունքը բավարարելուն ու կարելի է բազմաթիվ սահմանումներ տալ, թե ինչ է խոհարարությունը և ինչպես պետք է լուծի իր վրա դրված խնդիրը: բայց դրանից էությունը չի փոխվում` ընդամենը ստամոքսի խնդիր է լուծվում
Լավ օրինակ էր Ես էլ ուզում էի հետևյալ օրինակը բերելը. Ենթադրենք դուք նկարագրում եք ինչ-որ խմիչք ու ասում եք-դա նախատեսված է խմելու համար: Բայց ախր դա սենց թե նենց պարզ է
…Ես իրականում հասկանում եմ դուք ինչ նկատի ունեք ու կարծում եմ չարժի սահմանման վրա բանավիճել…Այ ավելի հետաքրքիր կլիներ, եթե ունեք խանութ, մի փոքր ավելի մանրամասնեք, մենք էլ կփորձենք որոշակի առաջարկներ անել…թեման էլ կակտիվանա