Ճիշտ եք, մարքեթոլոգների կարիք ունեն բոլորը՝ կապ չունի մանր է բիզնեսը, թե՝ ոչ, և իրոք, շատերը իրենք իրենց համար մարքեթոլոգություն են անում, ու հենց այդ պահից էլ սկսում է բյուջեի անիմաստ վատնումը (իհարկե չեմ բացառում, որ դա ոչ բոլոր դեպքերում է այդպես): Ասենք մտածում են եկեք ունենանք կայք, վաճառենք կայքի միջոցով: Կայքը ստեղծելուց մասնագետին ստիպում են մաքսիմալ "ճոխ" կայք ստեղծել, ֆլեշերով, բոլոր հնարավոր նկարներով, անիմացիաներով, անվերջանալի տեքստով, գույներով...եթե ինչ որ մեկի ներվերը հերիքում է սպասել այդ ծանրաբեռնված կայքի բացմանը, չշեղվել անիմացիաների և այլնի վրա, փորձել գտնել ինֆորմացիա, հանկարծ պարզվում է, որ կայքը թարմացված չէ...փորձում է գտնել կոնտակտներ, իսկ դրանք գտնվում են ոչ տեսանելի տեղում...էլ չեմ ասում, որ ոչ մի վերլուծություն չի արվում, արդյոք կայքի միջոցով ինչ-որ բան վաճառվեց, կամ ով է մտնում իրենց կայք, երբ, ինչն է նայում կայքում, keyword-ներ կան կայքում և այլն:
Կամ որոշում են գովազդ տեղադրել: Տեղադրում են ասենք վերելակում, թերթում, սոց.ցանցում... Տեղադրում են և վերջ: Հաճախորդների քանակը ենթադրենք շատանում է, բայց բոլոր հաճախորդները գալիս են ենթադրենք թերթում տեղադրված գովազդի միջոցով, իսկ այ սոց.ցանցում ու վերելակում տեղադրված գովազդների համար անիմաստ վատնվում են գումարներ:
Կամ հիմնականում գյուղացիներից բաղկացած թիրախային խումբ ունեցող կազմակերպությունը որոշում է գովազդել Мир ալիքի վազող տողով...
Այս օրինակները կարելի է անվերջ շարունակել (իմիջիայլոց դրանք հորինված չեն): Ուղղակի ուզում եմ ասել, որ շատ տնօրեններ մտածում են, որ մարքեթինգի վրա վատնում են ավելորդ գումար, բայց իրականում մարքեթինգի վրա վատնված գումարները լուրջ ներդրումներ են:
Հ.Գ. Հայաստանում մոնոպոլիզացիայի հետ կապված հարց Կոտլերի սեմինարի ժամանակ էլ տվեցին ուսանողները...Խեղճ մարդ![]()
Էջանիշներ