User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 120 հատից

Թեմա: Մարքեթինգի, PR-ի հետ կապված քննարկումներ և հետաքրքիր առաջարկներ

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #11
    Troll mode: On Sagittarius-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2008
    Հասցե
    Գերմանիա
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    3,213
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այ հենց էդ մոդայի մասին էլ ասում եմ` մեծ մասը մոդայի համար է:
    Ինչ է նանակում մարքեթինգ? Օտար և "գեղեցիկ" բառ է, իրականում` շուկայագիտություն: Շուկայագիտությունը ընդամենը ծառայում է մի հայտնի խնդրի լուծման` մինիմալ ծախսերով մաքսիմալ եկամուտ: Կամ էլ ծախսերի մինիմալ ավելացումով, եկամուտի մաքսիմալ ավելացում:
    Դե սա բիզնեսի վերջնական նպատակն է՝ մաքսիմում շահույթ: Իսկ մարքեթինգը առաջարկում է դրա իրականացման տարբեր ճանապարհներ՝ ժամանակակից բիզնեսում հիմնականում սպառողներին «կապելով», սպառողներին /հաճախորդներին/ ճանաչելով /customer insights/

    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ ՀՀ-ում շուկայագիտությունը ներկա պահին դատապարտված թեմա է: Շուկայագիտությունը չի գործում օլիգարծիկ-մենանորհային և հակաիրավական միջավայրում:
    Օրինակ` ես խանութ ունեմ, մարկետոլոգ եմ վարձում, որը ինձ կասի, թե ինչպես լուծեմ քո ասած 3 խնդիրները: Բայց կողքիս անութի մեջքը հարկայինի պետն ա, ու հարկայինը ի չիք է դարձնում իմ մարքեթոլոգի բոլոր խորհուրդները:
    Կամ ինչ մարքեթինգ սահմանափակ շուկայի պայմաններում?
    Ասենք` Էլ. ցանցերը, մոնոպոլիստ են, շուկան էլ սահմանափակ է: Ու չնայած իր մոնոպոլիային, հաճախորդների ավելացում չի կարող կատարել: Ու եկամուտների ավելացման համար ոչ թե թիմում է սպառումն ավելացնող գործողությունների (գների իջեցում, բոնուսներ, սակագների ճկուն համակարգ) այլ տրիվիալ տարբերակի` սակագների բարձրացում: Ու սա էլ հենց մենաշնորհային շուկայի առանձնահատկություններից է:
    Ճիշտ ես, կան ԽԾԲ-կարգի ֆակտորներ, որոնք Հայաստանում ավելի մեծ դեր են խաղում, քան լավ մշակված մարքեթինգ ստրատեգիաները, բայց ամեն դեպքում Հայաստանում էլ կան ոլորտներ որտեղ մարքեթինգը անփոխարինելի է. օրինակ՝ բջջային հաղորդակցության ոլորտը. Հայաստանում /և ոչ միայն/ այս ոլորտ մտնելու համար անհրաժեշտ են կարգին ԽԾԲ հմտությություններ /networking skills/, բայց արդեն շուկայում նոր սպառողներ գրավելու և դրանց պահելու համար որոշիչ է միայն ճիշտ մարքեթինգը:

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (17.05.2012)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Առաջարկներ
    Հեղինակ՝ JAVA, բաժին` Առաջարկություններ և դիտողություններ
    Գրառումներ: 1222
    Վերջինը: 21.05.2022, 03:31
  2. Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 15.06.2014, 17:45
  3. Գրառումներ: 26
    Վերջինը: 10.11.2013, 10:59
  4. Հետաքրքիր առաջարկներ նոր ծրագրեր գրելու վերաբերյալ
    Հեղինակ՝ Lusina, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 31
    Վերջինը: 16.06.2011, 23:17
  5. Նոր բաժինների առաջարկներ
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Առաջարկություններ և դիտողություններ
    Գրառումներ: 78
    Վերջինը: 12.07.2009, 00:58

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •