Varzor-ի խոսքերից
Իսկ ՀՀ-ում շուկայագիտությունը ներկա պահին դատապարտված թեմա է: Շուկայագիտությունը չի գործում օլիգարծիկ-մենանորհային և հակաիրավական միջավայրում:
Օրինակ` ես խանութ ունեմ, մարկետոլոգ եմ վարձում, որը ինձ կասի, թե ինչպես լուծեմ քո ասած 3 խնդիրները: Բայց կողքիս անութի մեջքը հարկայինի պետն ա, ու հարկայինը ի չիք է դարձնում իմ մարքեթոլոգի բոլոր խորհուրդները:
Կամ ինչ մարքեթինգ սահմանափակ շուկայի պայմաններում?
Ասենք` Էլ. ցանցերը, մոնոպոլիստ են, շուկան էլ սահմանափակ է: Ու չնայած իր մոնոպոլիային, հաճախորդների ավելացում չի կարող կատարել: Ու եկամուտների ավելացման համար ոչ թե թիմում է սպառումն ավելացնող գործողությունների (գների իջեցում, բոնուսներ, սակագների ճկուն համակարգ) այլ տրիվիալ տարբերակի` սակագների բարձրացում: Ու սա էլ հենց մենաշնորհային շուկայի առանձնահատկություններից է:
Էջանիշներ