levongevdav-ի խոսքերից
Խնդրին անձամբ չեմ առնչվել, բայց զուտ տեսական կարող եմ ասել:
Փոքր կազմակերպություններում հիմնականում մարքեթինգային ստորաբաժանման կարիք չկա: Կազմակերպության ղեկավարը կարող է ինքնուրույն իրականացնել կառավարման մարքեթինգային գործառույթը:
Միջին կազմկերպություններում կարելի է մարքեթինգային գործունեությունը իրականացնել ֆունկցիոնալ սկզբունքով, օրինակ, հետևյալ կերպ.
-տնօրեն
-մարքեթինգի գծով փոխտնօրեն
-Մարքերինգի ծառայության ղեկավար
-Գովազդի ծառայության ղեկավար
-իրացման բաժնի ղեկավար
-մարքեթինգային հետազոտությունների ծառայության ղեկավար
Խոշոր և գերխոշոր կազմակերպություններում վերոնշյալ տարբերակը մեղմ ասած այնքան էլ լավ չի աշխատի, այդ իսկ պատճառով այդպիսի կազմակերպություններում կարելի է օգտագործել մարքեթինգային դիվիզիոնալ կազմակերպական կառուցվածքները՝ ըստ աշխարհագրական կամ ըստ ապրանքային հատկանիշների:
Էջանիշներ