Ոմն xy պատմում ա ոմն xx-ի, որ ինքը Երևանում ունի խաղալիքների փոքրիկ խանութ ու դրան կից օֆիս, ուր կա հարմարավետ դիվան ու այլ հարմարավետ պարագաներ: Ու երբ միայնակ մայրերը գալիս են խաղալիք գնելու, նրանք առանձնանում են xy-ի հետ օֆիսում ու (բառացիորեն չեմ փոխանցում խոսքերը) դեմ չեն լինում ոչ մանկական խաղերին: Բաց թողնելով xy-ի պատմության հավաստիության վերաբերյալ իմ մեղմ ասած կասկածները.
Հարց. կարելի՞ ա արդյոք միայնակ մայրերին բավարարելը համարել մարքեթինգային քայլ և ինչո՞ւ: Ովքեր կուզեն կարող են պատասխանել լրացուցիչ հարցի՝ ինչպե՞ս գրավել նման խանութի հաճախորդներին, ինչու չէ, նաև նրանց մայրերին, գրավելուց հետո էլ ի՞նչ կարելի է անել վաճառքի ծավալը մեծացնելու համար:
Էջանիշներ