Ու հա, հեծանիվը աջ կողմի վրա չդնես, էն հետևի մասը, որ շղթան վրայով անցնում ա (կարծեմ դրան գծափոխ են ասում), ամենա նուրբ մասն ա, շուտ ծռվում ա, ուղղելուց էլ երբեմն ջարդվում։
Կարճ
Կոնկրետ
Չափսի խնդիր չկա, 26 դյույմանի ակեր են, Ռուբին նստեց, նորմալ եղավ։ Աշխատողը սկզբում ասում էր մեծ ա, բայց տեսավ, ասեց նորմալ ա։
Միակ բանը, որի համար դեռ մտածում ենք, գնացքն ա։ Ես լավ չհասկացա, թե գնացքում ինչի պիտի փող ուզեն։ Էդ փող ուզելը անլեգալ ա, չէ՞։ Մեկ էլ չհասկացա, թե ոնց պիտի մեր բեռնախցիկները զբաղված լինեն ուրիշի կողմից, 4 տեղանոց կուպե ա, ուրիշ տեղերից պիտի իրանց բեռները բերած մեր կուպե՞ լցրած լինեն։
Կարաս ոչ մեկին էլ ոչինչ չտաս։ Ես էլ կարող էի չտալ, բայց գլուխ չդրեցի…
Իսկ բեռնախցիկները, այո, եսիմ ովա էդ գործն անում,նագլի ձևով զբաղացնում են։ Բայց դա պլացկարդ վագոնով էի գնացել, կուպեներում կարողա տենց բան չլինի։
Հանգիստ բեր, աչքիս շատ եմ վախացրել, ամեն ինչ նորմալ կլինի։ Ես ուղղակի ուզում էի ձեզ հնարավոր անհարմարությունների մասին նախօրոք ասեի, որ անսպասելի բաներ չլիներ, պարտադիր չի, որ իմ ասածով լինի. ավելի հավանական է, որ կբերեք հեծանիվը գնացքի մոտ հանգիստ կքանդեք ակերը, նստարանը, հանգիստ կտեղավորեք ձեր կուպեում, ուղեկցողը սկի չի էլ անհանգստացնի, տամոժնիկներն էլ ոչ մի հարց չեն տա ու հանգիստ սահմանը կանցնեք…
Կարճ
Կոնկրետ
Իսկ հեծանիվի չափսը, արկերի հետ կապ չունի։ Կարա 29 ակերով, բայց փոքր ռամայով հեծանիվ լինի։ Ինչևիցե , եթե ասել են լավա…
Կարճ
Կոնկրետ
Rammstein (18.07.2015)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ