Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Չեմ սիրում, երբ ինչ-որ կազմակերպություն եմ զանգահարում, խոսափողը վերցնողը ասում է "ալո"։ Ճիշտ ձևն, ըստ իս, հետևայլն է՝ "<կազմակերպության անուն>, բարև Ձեզ", ասենք, "HSBC բանկ, բարև Ձեզ"։
Չեմ կարծում, որ կազմակերպության աշխատակցի կողմից չներկայանալը քաղաքավարի չէ: Լինում են իրավիճակներ, երբ բոլորովին նորմալ է:
Օրինակ, քաղաքացին պատահաբար կամ սխալմամբ զանգահարել է այպիսի աշխատակցի, որն ընդհանրապես հասարակության հետ շփումներ չի ունենում, օրինակ, էլէկտրիկին կամ հավաքարարին
Երբեմն էլ լինում են ներքին հեռախոսացանցով ավտոմատ փոխանցված զանգեր (սովորական փոխանցման ժամանակ բարեխիղճ փոխանցողը նախապես նշում է, թե զանգն ինչ բնույթ ունի ): Վերցնողը չգիտի, որ զանգը "դրսից" է ուստի չի էլ ներկայանում:

Շատ ցավոտ թեմա է Աշխատանքի բերումով երբեմն մինչև 4 ժամ անց եմ կացնում հեռախոսային խոսակցությունների մեջ: