User Tag List

Էջ 4 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234
Ցույց են տրվում 46 համարից մինչև 48 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 48 հատից

Թեմա: Էտյուդանման էսքիզներ

  1. #46
    nocturnus Հայկօ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.08.2008
    Գրառումներ
    8,423
    Բլոգի գրառումներ
    4
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գեա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շատ ուրախ եմ , որ ենթակվեցիր պրովոկացիայիս ու "ասելունդ" ասեցիր, փաստորեն մարդկանց մանիպուլիացիայի ենթարկելու դասերս դեռ չեմ մոռացել ( ի դեպ նախորդ գրառմանս մեջ էլ նման մի բան արել էի կոպիտ տառասխալի ձևով , հույս ունեի , որ կկծոտեիր , բայց լռել էիր, նրբանկատությունը քեզնից չի, երևի չես նկատել) :Ասածդ շատ հետաքրքիր էր, կադացի ու կարդացի , չէի կշտանում տերմիների առատությունից:
    հիմա մի բան
    որտեղից ես ենթադրում թե հեղինակը հատուկ նպատակով , որոշել է մեր աչքերից էժան արցունք քամել ու այդ նպատակով չարակամորեն օգտվել է հայտնի կաղապարներից,ընդ որում իրեն նեղություն չտալով անգամ կոգնիտիվ մոտեցում ունենալու այդ հարցի վերաբերյալհա ի դեպ ինչ ի նկատի ունես կոգնիտիվ աշխատանք ասելով,գրվածքը անտրամաբանական էր , թե՞ ինտելեկտի պակաս զգացիր ,թե... մի խոսքով…Անկեղծ… ես բժիշկ եմ և կոգնիտիվասելով դա եմ հասկանում , գուցե գրականության մեջ դա այլ բացատրություն ունի ), որովհետև գրվածքւմ և տրամաբանությունն էր առկա և ինտելեկտի պաշարն էր նկատելի:
    Ի՞նչ վատ բան կա երբ ստեղծագործությունը հույզեր է առաջացնում , կարծեմ գլոբալ առումով մշակույթի իմաստը հույզեր առաջացնելու ու փոխանցելու մեջ է…եթե գիտես այդպիսի հեղինակի , որը ստեղծագործում է , բայց վերջնական նպատակը հույզեր չառաջացնելն է ասա անունը իմանամ ,թեև այդ դեպքում հարց է ծագում , թե ինչի համար է ընդհանրապես ստեղծագործում, ու ո՞րն է նրա նպատակը:[/LIST]

    Ինչ վերաբերում է քո դուալիզմին ասեմ , որ առայժմ ակումբում բոլոր ստեղծագործությունները ըստ քո դասակարգման մտնում են առաջին խմբի մեջ ու անտանելի վատն են՝ սկսած "պողոսով" վերջացրած մանեկեններով, բայց այդքան խիստ գնահատականի կարծես չեն արժանացել: Երկրորդ խումբը դեռ դատարկ է ու քեզ է սպասում :Հոն առաջ:
    "Դրամատուրգը կարող է չճանաչել մարդուն ,բայց զգալ նրան պարտավոր է"- գրել է քո սիրած Թոմաս Էլիոտը: Ու շատ էլ ճիշտ է գրել , որովհետև նա պետք է փոխանցի հույզեր ու դրա օգնությամբ փորձի հարցեր առաջացնել ընթերցողի մեջ:
    Իսկ այս ամենից դուրս ասեմ , որ իմ կարծիքով Սևակը փորձել է իր ապրածն ու զգացածը թղթին հանձնելով ազատվել դրանից, ու դա նրան հաջողվել է յուրովի:
    Երևի հարկավոր ա սկսել բանավեճի այբուբենից:

    Առողջ բանավեճը ունի երեք անհրաժեշտ պայման.

    1. Լսել զրուցակցին
    2. Հասկանալ զրուցակցի ասածը
    3. Պատասխանել զրուցակցի ասածին

    Վերևի տեքստը այլ բան ա ենթադրել տալիս.

    1. Լսել զրուցակցին
    2. Ենթադրել/պատկերացնել, թե ինչ կասեր զրուցակիցը
    3. Պատասխանել ենթադրածին/պատկերացրածին

    Նախորդ գրառումս համեստ փորձ էր հնարավորինս գիտահանրամատչելի ձևով տալու նախորդ հարցիդ պատասխանը, այսինքն՝ թե ինչպես կարող ա պարզունակ բառը երբեմն համարժեք լինել զգացմունքային կամ խոր բառերին: «Հատուկ նպատակներով արցունք քամելը» ու մնացած «չարակամորենները» լրիվ համապատասխանում են 2-րդ կետին, այն է՝ «Ենթադրել/պատկերացնել, թե ինչ կասեր զրուցակիցը», հասկանալու փոխարեն: Քո գրած եզրակացությունների ու պատասխանների մեծագույն մասը հիմնված են կրկին քո պատկերացրած հիմքերի ու ենթադրած հարցերի վրա. սա բանավեճ չի, այլ մենախոսություն: Ավելին՝ սա քաղաքակիրթ երկխոսություն չի, այլ բազառ՝ համեմված սարկազմի շատ թույլ իմիտացիայով, որը, ի թիվս այլոց, ներառում ա զրուցակցի խոսքերի խեղաթյուրում ու զգալի քանակությամբ սուտ: Նաև՝ զրուցակցի նկատմամբ տարրական հարգանքը հուշում ա, որ որևէ բանավեճի մեջ մտնելուց առաջ հարկավոր ա գոնե մոտավորապես ծանոթ լինել բանավեճի նյութին: Մասնավորապես՝ արժեր գոնե նկատել, որ նշել էի, որ «ցանկացած ստեղծագործություն ունի գնահատման բազմաթիվ չափանիշներ», ու գոնե հասկանալ, որ այն, որ ստեղծագործությունը կոգնիտիվ աշխատանք չի պահանջում և ինտելեկտուալ բագաժ չունի իր մեջ, գուցե 1. բնավ էլ վատ բան չի (Տերյանի բանաստեղծությունների մի զգալի մասը նույնպես համապատասխանում ա այս բնորոշմանը), և 2. չի ենթադրում հեղինակի ինտելեկտի կամ տրամաբանության պակաս, այլ բնորոշում ա ստեղծագործության տեսակը, ոչ ավել, ոչ պակաս: Մի տաքացիր բանավիճելիս, թույլ մի տուր, որ քո սեփական նախատրամադրվածությունը փոխի օբյեկտիվ իրավիճակի քո ընկալումը, ճկուն եղիր, մի բանավիճիր հանուն բանավեճի. այն ինքնանպատակ չի: Առաջարկում եմ նորից կարդալ նախորդ գրառումս, բայց այս անգամ՝ որպես քո հարցի պատասխան, այսինքն այն, ինչ կա:

    Լավ բանավեճից շահում են երկու կողմերն էլ: Դժբախտաբար՝ այս մի բանավեճը ինձ ոչ մի բան չի տա, իսկ դու ոչ մի բան չես կարողանա վերցնել: Ինձ համար անօգուտ ու անիմաստ եմ համարում խոսակցությունը նույն կերպ շարունակելը:
    DIXI
    carpe noctem

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Նաիրուհի (08.06.2011)

  3. #47
    ես գիտեմ... Գեա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2010
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    868
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երևի հարկավոր ա սկսել բանավեճի այբուբենից:

    Առողջ բանավեճը ունի երեք անհրաժեշտ պայման.

    1. Լսել զրուցակցին
    2. Հասկանալ զրուցակցի ասածը
    3. Պատասխանել զրուցակցի ասածին

    Վերևի տեքստը այլ բան ա ենթադրել տալիս.

    1. Լսել զրուցակցին
    2. Ենթադրել/պատկերացնել, թե ինչ կասեր զրուցակիցը
    3. Պատասխանել ենթադրածին/պատկերացրածին

    Նախորդ գրառումս համեստ փորձ էր հնարավորինս գիտահանրամատչելի ձևով տալու նախորդ հարցիդ պատասխանը, այսինքն՝ թե ինչպես կարող ա պարզունակ բառը երբեմն համարժեք լինել զգացմունքային կամ խոր բառերին: «Հատուկ նպատակներով արցունք քամելը» ու մնացած «չարակամորենները» լրիվ համապատասխանում են 2-րդ կետին, այն է՝ «Ենթադրել/պատկերացնել, թե ինչ կասեր զրուցակիցը», հասկանալու փոխարեն: Քո գրած եզրակացությունների ու պատասխանների մեծագույն մասը հիմնված են կրկին քո պատկերացրած հիմքերի ու ենթադրած հարցերի վրա. սա բանավեճ չի, այլ մենախոսություն: Ավելին՝ սա քաղաքակիրթ երկխոսություն չի, այլ բազառ՝ համեմված սարկազմի շատ թույլ իմիտացիայով, որը, ի թիվս այլոց, ներառում ա զրուցակցի խոսքերի խեղաթյուրում ու զգալի քանակությամբ սուտ: Նաև՝ զրուցակցի նկատմամբ տարրական հարգանքը հուշում ա, որ որևէ բանավեճի մեջ մտնելուց առաջ հարկավոր ա գոնե մոտավորապես ծանոթ լինել բանավեճի նյութին: Մասնավորապես՝ արժեր գոնե նկատել, որ նշել էի, որ «ցանկացած ստեղծագործություն ունի գնահատման բազմաթիվ չափանիշներ», ու գոնե հասկանալ, որ այն, որ ստեղծագործությունը կոգնիտիվ աշխատանք չի պահանջում և ինտելեկտուալ բագաժ չունի իր մեջ, գուցե 1. բնավ էլ վատ բան չի (Տերյանի բանաստեղծությունների մի զգալի մասը նույնպես համապատասխանում ա այս բնորոշմանը), և 2. չի ենթադրում հեղինակի ինտելեկտի կամ տրամաբանության պակաս, այլ բնորոշում ա ստեղծագործության տեսակը, ոչ ավել, ոչ պակաս: Մի տաքացիր բանավիճելիս, թույլ մի տուր, որ քո սեփական նախատրամադրվածությունը փոխի օբյեկտիվ իրավիճակի քո ընկալումը, ճկուն եղիր, մի բանավիճիր հանուն բանավեճի. այն ինքնանպատակ չի: Առաջարկում եմ նորից կարդալ նախորդ գրառումս, բայց այս անգամ՝ որպես քո հարցի պատասխան, այսինքն այն, ինչ կա:

    Լավ բանավեճից շահում են երկու կողմերն էլ: Դժբախտաբար՝ այս մի բանավեճը ինձ ոչ մի բան չի տա, իսկ դու ոչ մի բան չես կարողանա վերցնել: Ինձ համար անօգուտ ու անիմաստ եմ համարում խոսակցությունը նույն կերպ շարունակելը:
    իսկապես ժամանակն է դադարեցնել այս անիմաստ խոսակցությունը:Դու ինձ չհամոզեցիր , ես քեզ,դու սկսեցիր կիրառել հայտնի ֆոկուսը` մտնելով վարժապետի ոճի մեջ ու առանց ճանաչելու դիմացինիդ կոգնիտիվ հնարավորությունները սկսեցիր վիրավորել:Ես այսպես ասած`փաս սադրանքի չեմ գնա:
    սե լա վի
    Է՜յ, դո՛ւ` սապատ դառած ՃԻՇՏ, անապատ եմ մտել: Քեզ մաշելու համար ծարավ եմ մնալու...

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mark Pauler (09.06.2011), Sambitbaba (15.06.2011)

  5. #48
    Պատվավոր անդամ Lusina-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.12.2010
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    1,186
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Էջ 4 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Արձակ. Էտյուդանման էսքիզներ
    Հեղինակ՝ tvsevak, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 24.04.2012, 01:14
  2. Առավոտյան էսքիզներ
    Հեղինակ՝ Հեղինակ, բաժին` Անձնական օրագրեր
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 09.03.2008, 12:01

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •