Բոնուս 2. Radiohead-ը թողարկում է Kid A ալբոմը
90-ականների երկրորդ կեսը հրաշալի ժամանակներ էին Ռադիոհեդի համար, նրանք դարձել էին աշխարհի ամենամեծ ռոք խումբը, "Creep" երգը դարձել էր ալտերնատիվ ռոքի հիմնը, MTV-ն օր ու գիշեր ցուցադրում էր "Fake Plastic Trees", "Just", "Karma Police", "Paranoid Android" երգերի տեսահոլովակները իսկ OK Computer ալբոմը արժանացել էր 90-ականների լավագույն ալբոմ տիտղոսին: Շատ քննադատներ Ռադիոհեդին անվանում էին «մեր ժամանակների Բիթլզ»: Ամեն օր ամբողջ աշխարհում նոր խմբեր էին ձևավորվում, ովքեր փորձում էին կրկնօրինակել Ռադիոհեդին, նրանցից մի քանիսը՝ Coldplay, Muse, Travis և ուրիշներ նույնիսկ համարձակվեցին մարտահրավեր նետել Ռադիոհեդին, փորձելով խլել հաջողության դափնիները:
Սակայն այս ամենը Ռադիոհեդին ավելի քան դուր չէր գալիս: 2000թ-ին խումբը թողարկեց էքսպերիմենտալ էլեկտրոնային Kid A ալբոմը, որը գրեթե ոչ մի ընդհանրություն չուներ իրենց նախկին՝ կիթառային պարտիաներով գերակշռող ալտերնատիվ ալբոմների հետ: Փոխարենը Kid A-ում գերակշռում էին էլեկտրոնային ձայները, դաբերը, սեմփլներն ու Թոմ Յորքի էլեկտրոնային մշակում անցած ձայնը: Երկրպագուների մի մասը անմիջապես հիասթափվեց խմբից, քննադատներից ոմանք ալբոմը համարեցին Ռադիոհեդի ամենաթույլ ալբոմը, սակայն երկրպագուների ու քննադատների մեծ մասը գովեստներով ընդունեցին Ռադիոհեդյան նոր «ձայնը»: Տարիներ անց քննադատները վերագնահատեցին Kid A-ը, շատերը այն համարեցին Ռադիոհեդի լավագույն գործը ու Ռադիոհեդի երաժշտական տաղանդի ապացույցը: Kid A-ին հետևեցին մի շարք ալբոմներ, որոնք նորանոր երաժշտական ժանրեր էին շոշափում, սակայն կիթառային ալտերնատիվ ռոքին Ռադիոհեդը այդպես էլ չվերադարձավ:
Չնայած Ռադիոհեդի նախա-Kid A-յան շրջանը մեծ ազդեցություն ունեցավ բազմաթիվ ալտերնատիվ ռոք խմբերի կարիերաների վրա, ժամանակը ցույց տվեց, որ հետ-Kid A-յան շրջանը էլ ավելի մեծ ու կարևոր ազդեցություն թողեց տարբեր ժանրերի երգիչների ու խմբերի վրա:
Էջանիշներ