User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 7 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 7 հատից

Թեմա: Ավտոմեքենաների տեխզննման նոր կարգը

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ավտոմեքենաների տեխզննման նոր կարգը

    Ավտոմեքենաների տեխզննումը Հայաստանում միշտ էլ թաղված է եղել կոռուպցիայի մեջ: Դեռ խորհրդային տարիներից այս համակարգն աչքի էր ընկնում իր թափթփվածությամբ: Շատերը հավանաբար կհիշեն, որ տեխզննումն այն ժամանակ էլ փաստացի գոյություն չուներ, իսկ կաշառք վերցնում էին բացահայտ: Նույնիսկ մի այսպիսի հետաքրքիր փաստ եղավ. Հանրապետական մարզադաշտի հարեւանությամբ գտնվող տեխզննման կայանում պատասխանատուն մի ադրբեջանցի մայոր էր (տեխզննումը գտնվում էր միլիցիայի համակարգում): Նա հավանաբար Հայաստանից հեռացած վերջին ադրբեջանցին է, քանի որ ղարաբաղյան շարժումից հետո դեռ երկար ժամանակ շարունակում էր վարորդներից 3 ռուբլի վերցնել` տեխզննման կտրոնը տրամադրելու համար: Ընդ որում` դա անում էր բացահայտ` չնայելով նույնիսկ այն մեքենային, որի համար կտրոն էր տալիս:

    Անկախացումից հետո այս համակարգում երկար ժամանակ արմատական փոփոխություններ չեն նախաձեռնվել, սակայն վերջին տարիներին որոշ քայլեր իրականացվեցին: Նախ` տեխզննման կայանները հանվեցին ոստիկանության համակարգից եւ սեփականաշնորհվեցին: Այնուհետ որոշվեց, որ վարորդներն ինքնուրույն են ընտրում, թե որ կայանում տեխզննում անցնեն` անկախ նրանից, թե մեքենան որտեղ է գրանցված: Սա արվեց այն նպատակով, որ տեխզննման կայանների միջեւ մրցակցություն լինի, բարձրանա սպասարկման որակը;

    Սակայն այս փոփոխությունները ակնհայտորեն բավարար չէին; 2011 թվականի մարտի 31-ի կառավարության նիստում նոր, շատ ավելի արմատական փոփոխություններ կատարվեցին տեխզննման կարգում:

    Մինչ այդ ավտոմեքենայի վարորդը կամ ավտոմեքենայի սեփականատերը պարտադիր տեխնիկական զննության կտրոնը ձեռք բերելու համար պետք է այցելեր մի քանի պետական հիմնարկ; Մասնավորապես` վճարեր գույքահարկը թաղապետարանում, այցելեր բանկ բնապահպանական վճար կատարելու համար, որից հետո միայն այցելեր տեխզննման կայան` այնտեղ էլ որպես կանոն վճարելով 8000 դրամ: Վճարումը կատարելուց հետո նա տեխնիկական զննության կայանից ստանում էր դիմապակուն փակցնելու համար անհրաժեշտ կտրոնը` տալով 5000 դրամ ապօրինի վճար:

    Այժմ, նոր կարգի համաձայն, վարորդը պետք է առաջնորդվի հետեւյալ սխեմայով. Հարկավոր է նախ այցելել թաղապետարան`տեղեկանալու գույքահարկի պարտքի չափի մասին; Այնուհետ պետք է գնալ բանկ ու կատարել բոլոր վճարումները (բնապահպանական, տեխնիկական զննության վճարները եւ պետ.տուրքը): Բանկը վարորդին տրամադրում է տեխնիկական զննության վկայականը, որն արդեն կարող է փակցնել իր դիմապակուն, եւ համարվում է, որ վարորդն այդ առումով իր պարտականություններն արդեն կատարել է:

    Միեւնույն ժամանակ քաղաքացուն բանկում տրամադրում են երկրորդ թերթիկը: Դա մի կտրոն է, որով վարորդը տեխզննման կայանից կարող է պահանջել իրականացնել ավտոմեքենայի տեխնիկական զննում: Այդպիսով` ավտոմեքենայի տեխնիկական վիճակի ստուգումը ավտոմեքենայի սեփականատիրոջ խղճի հարցն է դառնում, իսկ տեխնիկական զննման կայանը գումարը ստանում է միայն վարորդի կողմից տրամադրվող թերթիկը ֆինանսների նախարարություն ներկայացնելուց հետո: Այս սխեման բերում է նրան, որ ապօրինի 5000 դրամի վճարումը բացառվում է, էապես պակասում են բյուրոկրատական քաշքշուկները:

    Այս ամենի արդյունքում տեխզննության կայանների աշխատանքը դառնում է ինքնակարգավորվող. մեքենաների տերերն իրենք են որոշում, թե տարվա ընթացքում երբ եւ որտեղ կատարեն տեխզննումը, իսկ կայաններում ոչ մի վճարում չի կատարվելու: Այս պարագայում կայաններն իրենք են շահագրգռված, որ վարորդները հենց իրենց մոտ գնան: Հույս կա, որ նրանք կսկսեն ավելի որակյալ ու հնարավոր է` հավելյալ ծառայություններ առաջարկել վարորդներին (ասենք, գուցե ավտոմեքենայի լվացում և այլն):
    http://news.am/arm/print/54504.html

    Մոդերատորական: Թյուրիմացությունից խուսափելու համար ավելացվել է հղում, քանի որ հակառակ դեպքում տպավորություն էր ստեղծվում, թե հեղինակը նյութը տեղադրողն է:
    Վերջին խմբագրող՝ Ձայնալար: 20.05.2011, 17:20:
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  2. #2
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    հլը սրանց ագահությանը նայեք, ջանները քոր եկավ որ իրանցից բացի տեխզննման կետերն էլ են փող աշխատում.
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  3. #3
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Որևէ մեկը կարող է հուշել այս որոշման համարը?
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  4. #4
    Պատվավոր անդամ Universe-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2007
    Գրառումներ
    2,293
    Բլոգի գրառումներ
    6
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Տեսնես արանքում ո՞րտեղ են ուզում խաբեն

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    h_jak (24.05.2011)

  6. #5
    Բունտավշիկ Kuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.03.2008
    Գրառումներ
    8,349
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ապշելու բան ա: Այսինքն կարա իմ ավտոն տոռմուզի պեդալ նույնիսկ չունենա, բայց ես հանգիստ քշեմ էդ ավտոն՝ առանց որևէ օրենք խախտելու: Հետո ասում են՝ պայքարում ենք ավտովթարների քանակական աճի դեմ:
    Մի նոր օրենքի նախագիծ ա պետք առաջարկել այն մասին, որ ՀՀ տարածքում գործունեություն ծավալող յուրաքանչյուր անձ պարտավոր է մտածել միայն գլխում գտնվող օրգանով: Թեչէ այսպիսի՝ կյանքի համար վտանգավոր «բարեփոխումների» թիվը կհասնի ահռելի չափերի:
    Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…

  7. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Universe (25.05.2011), Ապե Ջան (22.05.2011)

  8. #6
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Որևէ մեկը կարող է հուշել այս որոշման համարը?
    Խնդիրը կարգավորվում է ՀՀ կառավարության 30.03.2011 թ-ի թիվ 350-Ն որոշմամբ, որն ուժի մեջ է մտնում 2011 թ-ի հունիսի 1-ից:
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  9. #7
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Kuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ապշելու բան ա: Այսինքն կարա իմ ավտոն տոռմուզի պեդալ նույնիսկ չունենա, բայց ես հանգիստ քշեմ էդ ավտոն՝ առանց որևէ օրենք խախտելու: Հետո ասում են՝ պայքարում ենք ավտովթարների քանակական աճի դեմ:
    Մի նոր օրենքի նախագիծ ա պետք առաջարկել այն մասին, որ ՀՀ տարածքում գործունեություն ծավալող յուրաքանչյուր անձ պարտավոր է մտածել միայն գլխում գտնվող օրգանով: Թեչէ այսպիսի՝ կյանքի համար վտանգավոր «բարեփոխումների» թիվը կհասնի ահռելի չափերի:


    Դե եթե մի կողմ դնենք մարդկային զոհերը և առողջությանը պատճառված վնասը, ապա սա տրամաբանական է քանի որ , եթե վթար լինի, ԱՊՊԱ-ն վճարում է դիմացի մեքենային կամ գույքին պատճառված վնասը ապա խնդիր չեմ տեսնում առանց արգելակի քշելու մեջ, եթե իհարկե ինքդ քո մեքենան չես ափսոսում. Բայց հաշվի առնելով վիրավորներին ու զոհերին լրիվ աբսուրդ օրենքա, որը ի դեպ ուզում են ընդունեն նաև Ռուսաստանում.
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ավտոմեքենաների ներմուծում Հայաստան մաքսազերծում
    Հեղինակ՝ voter, բաժին` Տնտեսագիտություն, տնտեսություն
    Գրառումներ: 112
    Վերջինը: 09.09.2019, 00:49
  2. Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 26.02.2015, 19:31
  3. Ավտոմեքենաների մաքսային ձևակերպումներ
    Հեղինակ՝ Witcher, բաժին` Տնտեսագիտություն, տնտեսություն
    Գրառումներ: 11
    Վերջինը: 28.01.2013, 19:43
  4. Անձնագրի փոխանակման կարգը
    Հեղինակ՝ l2sky, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 11
    Վերջինը: 24.06.2012, 16:18
  5. Գրառումներ: 93
    Վերջինը: 07.03.2011, 19:01

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •