User Tag List

Էջ 3 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 31 համարից մինչև 45 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 47 հատից

Թեմա: Դժբախտ իմաստու՞ն, թե՞ երջանիկ հիմար

  1. #31
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Նետ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ միթե՞ որևե մեկը կարող է հակառակն ասել։Այո.իմաստնությունն անսահման է.բայց գիտելիքը՝սահմանափակ։Չնայած որ որևե մասնավոր հարցի շուրջ. հնարավոր է համապատասխան սահմանափակ գիտելիքով ցուցաբերել անհուն իմաստնություն։
    Վերանայեցի ու վերահաստատեցի։Այն է՝ որևե մեկը չգիտի ամբողջի նույնիսկ կեսը։Սա իր հերդին կարող է սպառնալ. որ քո այն մյուս՝ չիմացած մասում հնարավոր է գտնվի մի բան. որը կհերքի քո մինչև այդ իմացած բոլոր բաները։
    Ու հենց այդտեղ կարելի է լիաթոք ասել՝ ՙԱյ քեզ բա՜ն՚։
    Այդ դեպքում ինչու՞ չասել. «Ամենաիմաստուն մարդը՝ չգիտի ամբողջի գոնե 0.0000000000000000000000000000000000000000000000000000.........00000000000000000000000000001 տոկոսը»։

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  2. #32
    դիմահար Նետ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.02.2011
    Գրառումներ
    524
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այդ դեպքում ինչու՞ չասել. «Ամենաիմաստուն մարդը՝ չգիտի ամբողջի գոնե 0.0000000000000000000000000000000000000000000000000000.........00000000000000000000000000001 տոկոսը»։
    Դե՜ թեկուզ միայն այն պատճառով. որ էդքան զրո ասելը տխուր ա։
    Թեկուզ և իմ ասած կես հասկացողությունը իր ետևում չէր ենթադրում հենց երկրաչափական հավասարազոր կեսը։Կես տերմինը տվյալ դեպքում գործածել եմ՝ մի ինչ որ չափ.մի մաս. իմաստով։Որը կարող է և ամբողջի. կեսից ավելին՝ կամ կսեից պակասը կազմել։
    Իսկ քո հարցադրմանը. ընդիմանալու բան չունեմ։Փաստորեն կարելի է նաև ասել որ մարդը չգիտի ամբողջի 0.0000000000000000000000000000000000000000000000000000.........00000000000000000000000000001 տոկոսը։Ով ոնց ուզում է։Ում ոնց հարմար է։

  3. #33
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Նետ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե՜ թեկուզ միայն այն պատճառով. որ էդքան զրո ասելը տխուր ա։
    Թեկուզ և իմ ասած կես հասկացողությունը իր ետևում չէր ենթադրում հենց երկրաչափական հավասարազոր կեսը։Կես տերմինը տվյալ դեպքում գործածել եմ՝ մի ինչ որ չափ.մի մաս. իմաստով։Որը կարող է և ամբողջի. կեսից ավելին՝ կամ կսեից պակասը կազմել։
    Իսկ քո հարցադրմանը. ընդիմանալու բան չունեմ։Փաստորեն կարելի է նաև ասել որ մարդը չգիտի ամբողջի 0.0000000000000000000000000000000000000000000000000000.........00000000000000000000000000001 տոկոսը։Ով ոնց ուզում է։Ում ոնց հարմար է։
    Հստակեցնեմ: Քո ասած միտքը համարում եմ սխալ, որովհետև ինքը հավակնում ա «իմաստուն միտք լինելուն», բայց տրմաբանությունը կաղում ա: Երբ մտցնում ես չափման միավոր (օրինակ՝ կեսը), դրանով ակամա ցույց ես տալիս հենց քո ասած անհուն իմաստնության որ բաժնին է մոտ մարդու իմացածը: Նույն տրամաբանությամբ կարելի է ցանկացած թիվ դնել, ոչ միայն կեսը, այլև 90%-ը, 0.1%-ը, 13.68%-ը և այլն: Ըստ քո ցույց տված տրամաբանության: Իսկ դա նշանակում ա, որ միտքը, գրված նախադասությունը, ըստ էության իմաստ չունի:

    հ.գ. Չգիտեմ թե թեման ինչի մասին է, պարզապես պատահական կարդացի այդ գրառումները ու չկարողացա ինձ զսպել ու ցույց չտալ այդ մտքի՝ իմ կարծիքով անիմաստությունը:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  4. #34
    դիմահար Նետ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.02.2011
    Գրառումներ
    524
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հստակեցնեմ: Քո ասած միտքը համարում եմ սխալ, որովհետև ինքը հավակնում ա «իմաստուն միտք լինելուն», բայց տրմաբանությունը կաղում ա: Երբ մտցնում ես չափման միավոր (օրինակ՝ կեսը), դրանով ակամա ցույց ես տալիս հենց քո ասած անհուն իմաստնության որ բաժնին է մոտ մարդու իմացածը: Նույն տրամաբանությամբ կարելի է ցանկացած թիվ դնել, ոչ միայն կեսը, այլև 90%-ը, 0.1%-ը, 13.68%-ը և այլն: Ըստ քո ցույց տված տրամաբանության: Իսկ դա նշանակում ա, որ միտքը, գրված նախադասությունը, ըստ էության իմաստ չունի:

    հ.գ. Չգիտեմ թե թեման ինչի մասին է, պարզապես պատահական կարդացի այդ գրառումները ու չկարողացա ինձ զսպել ու ցույց չտալ այդ մտքի՝ իմ կարծիքով անիմաստությունը:
    Պատահական կարդալուց բացի. կարծում եմ պետք է ուշադիր կարդաս քո իսկ կողմից տրված հարցի պատասխանը։Քանի որ նախորդ գրառմանս մեջ. ես արդեն ասել էի. ինչը հիմա որ այստեղ դու ասում ես։Ու նաև պայմանավորել էի այն։
    Ասում եմ կեսը. որովհետև կեսն ասելը ավելի հարմար ու հասկանալի է։Ու ընդհանրապես միտքը պարզ ու հասկանալի է։եթե իհարկե ուզում ես դա հասկանալ այլ ոչ թէ ամեն գնով ոչնչացնել այն։

  5. #35
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Նետ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Պատահական կարդալուց բացի. կարծում եմ պետք է ուշադիր կարդաս քո իսկ կողմից տրված հարցի պատասխանը։Քանի որ նախորդ գրառմանս մեջ. ես արդեն ասել էի. ինչը հիմա որ այստեղ դու ասում ես։Ու նաև պայմանավորել էի այն։
    Ասում եմ կեսը. որովհետև կեսն ասելը ավելի հարմար ու հասկանալի է։Ու ընդհանրապես միտքը պարզ ու հասկանալի է։եթե իհարկե ուզում ես դա հասկանալ այլ ոչ թէ ամեն գնով ոչնչացնել այն։
    Փորձեմ մի անգամ էլ բացատրել: «Կեսը» թվային արժեք ու թվային գնահատական է: Քո ասածում այն անտեղի ու անիմաստ է, քո բացատրությունը իմ ասած անիմաստությունը չի հերքում: Այլ կլիներ, եթե «կեսի» փոխարեն կգրեիր «Չնչին մասը», օրինակ, որը արդեն չէր լինի թվային գնահատական: Հուսամ՝ կհասկանաս:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  6. #36
    դիմահար Նետ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.02.2011
    Գրառումներ
    524
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Փորձեմ մի անգամ էլ բացատրել: «Կեսը» թվային արժեք ու թվային գնահատական է: Քո ասածում այն անտեղի ու անիմաստ է, քո բացատրությունը իմ ասած անիմաստությունը չի հերքում: Այլ կլիներ, եթե «կեսի» փոխարեն կգրեիր «Չնչին մասը», օրինակ, որը արդեն չէր լինի թվային գնահատական: Հուսամ՝ կհասկանաս:
    Նորից բացատրեմ։Իմ արտահայտած միտքը մաթեմաթիկայի դաշտ բերելու կամ քառակուսի արմատ հանելու համար չէ։Այն արտահայտում է որոշակի ընդհանուր իմաստ։Նա բերում է մի որոշակի գաղափարի։Նա հուշում է մի միտք...
    Իմաստնության կես ասելով՝ պարզ է. որ ես ի նկատի չունեմ. որ իմաստնությունը բաղկացած է 2 հավասար մասերից ու մենք էլ մի կեսը գիտենք իսկ մյուս կեսը չգիտենք։
    Կարծում եմ. սրանից մանրամասն բացատրելով. արդեն վիրավորած կլինեմ քեզ։

  7. #37
    Պատվավոր անդամ Freeman-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.05.2010
    Գրառումներ
    4,195
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նետ ջան, թուրքերեն ասած՝ «իսան սոցիալ հայվանլար»: Իմա՝ մարդը հասարակական էակ է: Նույնիսկ մինչև այսօր հավաքված գիտելիքները բոլորը մի մարդու գլխում չեն կուտակված, այլ պահված են միլիարդավոր մարդկանց մեջ, պահվել են նրանցից առաջ ապրած միլիարդների մեջ, ինչպես նաև պահված են զանազան այլ միջոցներով. ինտերնետ, գրքեր, տեսանյութեր և այլն: Եթե, ըստ քեզ, մարդու ուղեղը կարող է մեկ միլիոն տարվա ընթացքում ամեն վայրկյան նոր ինֆորմացիա ընդունել, ապա ինչքա՞ն նոր ինֆորմացիա կարող են ընդունել մեկ միլիոն կամ հարյուր միլիոն տարվա ընթացքում ծնված ու ապրած բոլոր մարդկանց ուղեղները, և ինչքա՞ն ինֆորմացիա կարելի է կուտակել այդ ընթացքում տարբեր կրիչների օգնությամբ: Դու հիշու՞մ ես այն ամենը, ինչ գիտես, թե՞ երբեմն ինչ-որ բան գրում ես մի տեղ ու հետո հանգիստ մոռանում: Դու ինքնուրու՞յն ես բացահայտել այն ամենը, ինչ գիտես, թե՞ այնուամենայնիվ ոչ:
    Ըստ որոշ աղբյուրների՝հեյվան (բարբառով՝հայվան) մանր եղջրավոր կենդանիներին են ասում => մարդը սոցիալական ոչխար ա՞
    The cake is a lie.

  8. #38
    nocturnus Հայկօ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.08.2008
    Գրառումներ
    8,423
    Բլոգի գրառումներ
    4
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Freeman-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ըստ որոշ աղբյուրների՝հեյվան (բարբառով՝հայվան) մանր եղջրավոր կենդանիներին են ասում => մարդը սոցիալական ոչխար ա՞
    Սխալ աղբյուրներ են: «Հայվան» նշանակում ա կենդանի: Ուղղակի կենդանի:
    DIXI
    carpe noctem

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Freeman (03.04.2011)

  10. #39
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նետ ջան, թուրքերեն ասած՝ «իսան սոցիալ հայվանլար»:
    Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սխալ աղբյուրներ են: «Հայվան» նշանակում ա կենդանի: Ուղղակի կենդանի:
    Փոքրիկ ճշտգրկում արիստոտելյան հայտնի խոսքը («Պոլիտիկա»-ից չէ՞ր) թուրքերենով ավելի ճիշտ կհնչի երևի սենց. «ինսան սոսյալ բիր հայվան(դըր)»:

  11. #40
    e' un uomo libero Adriano-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.07.2008
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    1,297
    Բլոգի գրառումներ
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Էսքան գրել ենք էս թեմայում, բայց մի բան բաց է մնում. իսկ ինչպես է անցնում դժբախտ իմաստունի ու երջանիկ հիմարի սահմանը: եթե ինքդ ես դատում, ապա սա շատ սուբեկտիվ հարցա: Իմ կարծիքով թե իմաստունը, թե այսպես կոչված հիմարը և միաժամանակ կարող են լինել դժբախտ, և միաժամանակ երջանիկ: Այսինքն հենց ընտրելնա անիմաստ բան դառնում: Մի բան կա , եթե իմաստունը, իսկականից իմաստունա, ուրեմն և կգնահատի դժբախտությունը, և սեփական երջանկությունը: Իսկ հիմարը, ըստ ինձ, ընդհանուր հաշվով էնքանովա արդեն ոչ երջանիկ, որ հիմարա
    Վերջին խմբագրող՝ Adriano: 03.04.2011, 20:37:

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Meme (04.04.2011)

  13. #41
    Լիարժեք անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.09.2010
    Հասցե
    երկրի վրա
    Գրառումներ
    100
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Նախ իրականությունը անսահման է բոլոր կողմերով:Մեր իմացությունը նրա վերբերյալ իհարկե սահմանափակ:Այսինքն, իրականության սպառիչ իմացություն գոյություն չի կարող ունենալ,դրանով իսկ այն ինչ մենք դեռ չգիտենք իրականության մասին,անսահման է:
    Այսպիսով գիտելիքը սահմանափակ է,չգիտելիքը անսահման:
    Հիմա,իմաստունի և հիմարի առումով
    Ինչքան մարդու գիտելիքները շատ են,այնքան նա լավ է հասկանում թե ինչքան չնչին են դրանք,այն գիտելիքների համեմատությամբ ,որը նա դեռ չի յուրացրել://այս հարցին շատ ու շատ իմաստուններ են անդրադարձել//
    Կամ,այսպես
    Շատ գիտելիքը ավելի շատ շփման կետեր ունի չգիտելիքի հետ,քան քիչ գիտելիքը:
    Իսկ թե որքանով, շատ իմացությունը դժբախտության կամ երջանկության պատճառ կարող է դառնալ,դա արդեն չափազանց հարաբերական և ոչ էական է,համենայն դեպս քննարկման համար
    Վերջում մեջբերեմ Սոկրատի հայտնի միտքը
    Ես միայն գիտեմ այն,որ ոչինչ չգիտեմ

  14. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Լուսաբեր (04.04.2011), Մաեստրո (04.04.2011)

  15. #42
    Մշտական անդամ eduard30-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.11.2009
    Հասցե
    Nederland
    Գրառումներ
    473
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ԳագոՋան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ իրականությունը անսահման է բոլոր կողմերով:Մեր իմացությունը նրա վերբերյալ իհարկե սահմանափակ:Այսինքն, իրականության սպառիչ իմացություն գոյություն չի կարող ունենալ,դրանով իսկ այն ինչ մենք դեռ չգիտենք իրականության մասին,անսահման է:
    Այսպիսով գիտելիքը սահմանափակ է,չգիտելիքը անսահման:
    Հիմա,իմաստունի և հիմարի առումով
    Ինչքան մարդու գիտելիքները շատ են,այնքան նա լավ է հասկանում թե ինչքան չնչին են դրանք,այն գիտելիքների համեմատությամբ ,որը նա դեռ չի յուրացրել://այս հարցին շատ ու շատ իմաստուններ են անդրադարձել//
    Կամ,այսպես
    Շատ գիտելիքը ավելի շատ շփման կետեր ունի չգիտելիքի հետ,քան քիչ գիտելիքը:
    Իսկ թե որքանով, շատ իմացությունը դժբախտության կամ երջանկության պատճառ կարող է դառնալ,դա արդեն չափազանց հարաբերական և ոչ էական է,համենայն դեպս քննարկման համար
    Վերջում մեջբերեմ Սոկրատի հայտնի միտքը
    Ես միայն գիտեմ այն,որ ոչինչ չգիտեմ
    Բարեկամ վեջում գրած նախադասությանը, Սոկրատի միտքը ճիշտ չէ, պարզաբանեմ, օրինակ եթե մարդը իմաստուն է կամ «հիմար» ամենն դեպքում նա ենթադրենք տասը բան կամ մի բան գիտի, իսկ դա արդեն ոչինչ չի կարող լինել: Ոչինչը խավարն է որտեղ ոչինչ չկա և չի երևում, իսկ եթե կա «լույս» «խավարի» մեջ այսինքն գիտելիք, ուրեմն «խավարը» կչկանա: խոսքս փոխաբերական իմաստով էր հույսով եմ հասկանալի էր:
    Մարդիք, ինչպես նաև իրենց գիտելիքները տարբեր են: Նույն իմաստունը կարող է հիմարների համար հիմար լինել:

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Անահիտ (06.04.2011)

  17. #43
    Լիարժեք անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.09.2010
    Հասցե
    երկրի վրա
    Գրառումներ
    100
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում eduard30-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բարեկամ վեջում գրած նախադասությանը, Սոկրատի միտքը ճիշտ չէ, պարզաբանեմ, օրինակ եթե մարդը իմաստուն է կամ «հիմար» ամենն դեպքում նա ենթադրենք տասը բան կամ մի բան գիտի, իսկ դա արդեն ոչինչ չի կարող լինել: Ոչինչը խավարն է որտեղ ոչինչ չկա և չի երևում, իսկ եթե կա «լույս» «խավարի» մեջ այսինքն գիտելիք, ուրեմն «խավարը» կչկանա: խոսքս փոխաբերական իմաստով էր հույսով եմ հասկանալի էր:
    Մարդիք, ինչպես նաև իրենց գիտելիքները տարբեր են: Նույն իմաստունը կարող է հիմարների համար հիմար լինել:
    ես միտքդ փոխաբերական հասկանա՞մ,իսկ Սոկրատի միտքը ինչու՞ ես ծայրաստիճան ուղղակի հասկացել, դժվար թե ինքը փոխաբերությունից տեղյակ չլիներ
    Վերջին խմբագրող՝ Ariadna: 04.04.2011, 18:11:

  18. #44
    Մշտական անդամ eduard30-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.11.2009
    Հասցե
    Nederland
    Գրառումներ
    473
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ԳագոՋան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ես միտքդ փոխաբերական հասկանա՞մ,իսկ Սոկրատի միտքը ինչու՞ ես ծայրաստիճան ուղղակի հասկացել, դժվար թե ինքը փոխաբերությունից տեղյակ չլիներ
    Դե, որ ասում ես դժվար թե ինքը տեղյակ չլիներ ուրեմն հնարավոր էր, որ ինքը իրականում տեղյակ չլիներ մի բան էլ բարեկամ Սոկրատը մեզ համար և մեր ժամանակներում է կարող է լինել իմաստուն, հնարավոր է հազար տարի անց հիշվի վորպես սովորական մարդ: Մարդիք և իրենց գիտելիքները հավասար են բայց տարբեր

  19. #45
    Լիարժեք անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.09.2010
    Հասցե
    երկրի վրա
    Գրառումներ
    100
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում eduard30-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե, որ ասում ես դժվար թե ինքը տեղյակ չլիներ ուրեմն հնարավոր էր, որ ինքը իրականում տեղյակ չլիներ մի բան էլ բարեկամ Սոկրատը մեզ համար և մեր ժամանակներում է կարող է լինել իմաստուն, հնարավոր է հազար տարի անց հիշվի վորպես սովորական մարդ: Մարդիք և իրենց գիտելիքները հավասար են բայց տարբեր
    Լավ eduard30 ջան,մոտավոր հասկանալիա դիրքորոշումդ,հիմա ասելիքս ավելի հասկանալի ,պատկերավոր և հետաքրքիր դարձնելու համար քեզ հարց ուղղեմ,ուշադիր կարդա և պատասխանիր,իհարկե չհակասելով քո ,արդեն արտահայտած մտքերին
    Ուրեմն հարց.
    Հնարավոր՞ է արդյոք ,որ քո համակարգչի ստեղնաշարի որևէ կոճակից ,երկրի ընդերքում գտնվող, ահռելի չափսերի ռումբ միացված լինի//հաշվի առ տեխնիկայի հնարավորությունները//,ու հաջորդ իսկ կոճակը սեղմելու պահին,ռումբը գործի դրվի,և կործանի ամբողջ երկիր մոլորակը//
    հարցի պատասխանը ցանկալի է կոնկրետ և հնարավոր հիմնավորմամբ

Էջ 3 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Դժբախտ Երջանկություն
    Հեղինակ՝ Allusik, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 14
    Վերջինը: 05.04.2013, 15:34
  2. Դժբախտ պատահար ՀՊՏՀ-ում
    Հեղինակ՝ Ambrosine, բաժին` Լրահոս
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 08.12.2009, 19:33
  3. Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 03.11.2008, 18:06
  4. Եղի՛ր հիմար եւ կլինես երջանիկ
    Հեղինակ՝ Marduk, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 17
    Վերջինը: 19.10.2007, 23:48

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •