Դե՜ թեկուզ միայն այն պատճառով. որ էդքան զրո ասելը տխուր ա։
Թեկուզ և իմ ասած կես հասկացողությունը իր ետևում չէր ենթադրում հենց երկրաչափական հավասարազոր կեսը։Կես տերմինը տվյալ դեպքում գործածել եմ՝ մի ինչ որ չափ.մի մաս. իմաստով։Որը կարող է և ամբողջի. կեսից ավելին՝ կամ կսեից պակասը կազմել։
Իսկ քո հարցադրմանը. ընդիմանալու բան չունեմ։Փաստորեն կարելի է նաև ասել որ մարդը չգիտի ամբողջի 0.0000000000000000000000000000000000000000000000000000.........00000000000000000000000000001 տոկոսը։Ով ոնց ուզում է։Ում ոնց հարմար է։
Հստակեցնեմ: Քո ասած միտքը համարում եմ սխալ, որովհետև ինքը հավակնում ա «իմաստուն միտք լինելուն», բայց տրմաբանությունը կաղում ա: Երբ մտցնում ես չափման միավոր (օրինակ՝ կեսը), դրանով ակամա ցույց ես տալիս հենց քո ասած անհուն իմաստնության որ բաժնին է մոտ մարդու իմացածը: Նույն տրամաբանությամբ կարելի է ցանկացած թիվ դնել, ոչ միայն կեսը, այլև 90%-ը, 0.1%-ը, 13.68%-ը և այլն: Ըստ քո ցույց տված տրամաբանության: Իսկ դա նշանակում ա, որ միտքը, գրված նախադասությունը, ըստ էության իմաստ չունի:
հ.գ. Չգիտեմ թե թեման ինչի մասին է, պարզապես պատահական կարդացի այդ գրառումները ու չկարողացա ինձ զսպել ու ցույց չտալ այդ մտքի՝ իմ կարծիքով անիմաստությունը:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Պատահական կարդալուց բացի. կարծում եմ պետք է ուշադիր կարդաս քո իսկ կողմից տրված հարցի պատասխանը։Քանի որ նախորդ գրառմանս մեջ. ես արդեն ասել էի. ինչը հիմա որ այստեղ դու ասում ես։Ու նաև պայմանավորել էի այն։
Ասում եմ կեսը. որովհետև կեսն ասելը ավելի հարմար ու հասկանալի է։Ու ընդհանրապես միտքը պարզ ու հասկանալի է։եթե իհարկե ուզում ես դա հասկանալ այլ ոչ թէ ամեն գնով ոչնչացնել այն։
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Նորից բացատրեմ։Իմ արտահայտած միտքը մաթեմաթիկայի դաշտ բերելու կամ քառակուսի արմատ հանելու համար չէ։Այն արտահայտում է որոշակի ընդհանուր իմաստ։Նա բերում է մի որոշակի գաղափարի։Նա հուշում է մի միտք...
Իմաստնության կես ասելով՝ պարզ է. որ ես ի նկատի չունեմ. որ իմաստնությունը բաղկացած է 2 հավասար մասերից ու մենք էլ մի կեսը գիտենք իսկ մյուս կեսը չգիտենք։
Կարծում եմ. սրանից մանրամասն բացատրելով. արդեն վիրավորած կլինեմ քեզ։
Freeman (03.04.2011)
Էսքան գրել ենք էս թեմայում, բայց մի բան բաց է մնում. իսկ ինչպես է անցնում դժբախտ իմաստունի ու երջանիկ հիմարի սահմանը: եթե ինքդ ես դատում, ապա սա շատ սուբեկտիվ հարցա: Իմ կարծիքով թե իմաստունը, թե այսպես կոչված հիմարը և միաժամանակ կարող են լինել դժբախտ, և միաժամանակ երջանիկ: Այսինքն հենց ընտրելնա անիմաստ բան դառնում: Մի բան կա , եթե իմաստունը, իսկականից իմաստունա, ուրեմն և կգնահատի դժբախտությունը, և սեփական երջանկությունը: Իսկ հիմարը, ըստ ինձ, ընդհանուր հաշվով էնքանովա արդեն ոչ երջանիկ, որ հիմարա![]()
Վերջին խմբագրող՝ Adriano: 03.04.2011, 20:37:
Meme (04.04.2011)
Նախ իրականությունը անսահման է բոլոր կողմերով:Մեր իմացությունը նրա վերբերյալ իհարկե սահմանափակ:Այսինքն, իրականության սպառիչ իմացություն գոյություն չի կարող ունենալ,դրանով իսկ այն ինչ մենք դեռ չգիտենք իրականության մասին,անսահման է:
Այսպիսով գիտելիքը սահմանափակ է,չգիտելիքը անսահման:
Հիմա,իմաստունի և հիմարի առումով
Ինչքան մարդու գիտելիքները շատ են,այնքան նա լավ է հասկանում թե ինչքան չնչին են դրանք,այն գիտելիքների համեմատությամբ ,որը նա դեռ չի յուրացրել://այս հարցին շատ ու շատ իմաստուններ են անդրադարձել//
Կամ,այսպես
Շատ գիտելիքը ավելի շատ շփման կետեր ունի չգիտելիքի հետ,քան քիչ գիտելիքը:
Իսկ թե որքանով, շատ իմացությունը դժբախտության կամ երջանկության պատճառ կարող է դառնալ,դա արդեն չափազանց հարաբերական և ոչ էական է,համենայն դեպս քննարկման համար
Վերջում մեջբերեմ Սոկրատի հայտնի միտքը
Ես միայն գիտեմ այն,որ ոչինչ չգիտեմ![]()
Բարեկամ վեջում գրած նախադասությանը, Սոկրատի միտքը ճիշտ չէ, պարզաբանեմ, օրինակ եթե մարդը իմաստուն է կամ «հիմար» ամենն դեպքում նա ենթադրենք տասը բան կամ մի բան գիտի, իսկ դա արդեն ոչինչ չի կարող լինել: Ոչինչը խավարն է որտեղ ոչինչ չկա և չի երևում, իսկ եթե կա «լույս» «խավարի» մեջ այսինքն գիտելիք, ուրեմն «խավարը» կչկանա: խոսքս փոխաբերական իմաստով էր հույսով եմ հասկանալի էր:
Մարդիք, ինչպես նաև իրենց գիտելիքները տարբեր են: Նույն իմաստունը կարող է հիմարների համար հիմար լինել:
Անահիտ (06.04.2011)
Դե, որ ասում ես դժվար թե ինքը տեղյակ չլիներ ուրեմն հնարավոր էր, որ ինքը իրականում տեղյակ չլիներմի բան էլ բարեկամ Սոկրատը մեզ համար և մեր ժամանակներում է կարող է լինել իմաստուն, հնարավոր է հազար տարի անց հիշվի վորպես սովորական մարդ: Մարդիք և իրենց գիտելիքները հավասար են բայց տարբեր
![]()
Լավ eduard30 ջան,մոտավոր հասկանալիա դիրքորոշումդ,հիմա ասելիքս ավելի հասկանալի ,պատկերավոր և հետաքրքիր դարձնելու համար քեզ հարց ուղղեմ,ուշադիր կարդա և պատասխանիր,իհարկե չհակասելով քո ,արդեն արտահայտած մտքերին
Ուրեմն հարց.
Հնարավոր՞ է արդյոք ,որ քո համակարգչի ստեղնաշարի որևէ կոճակից ,երկրի ընդերքում գտնվող, ահռելի չափսերի ռումբ միացված լինի//հաշվի առ տեխնիկայի հնարավորությունները//,ու հաջորդ իսկ կոճակը սեղմելու պահին,ռումբը գործի դրվի,և կործանի ամբողջ երկիր մոլորակը//
հարցի պատասխանը ցանկալի է կոնկրետ և հնարավոր հիմնավորմամբ![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ