Մեջբերում My World My Space-ի խոսքերից Նայել գրառումը
920 մետր ստորգետնյայի կարիք չկա, դրա առնվազն 300 մետրը մինչև փողոց հասնելը կարա լինի վերգետնյա....
Համաձայն եմ: Դե անցնենք Աջափնյակ-Դավթաշենին:
Նախ ամենաառաջին հարցը կայանում ա նրանում թե որտե՞ղ ա փորած թունելը:
Իսկ երկրոդ հարցը որտե՞ղ են լինելու կայարանները:
Երևանի մի քարտեզում (եթե գիտես, խոսքը գնում ա Երևանի PDF ֆորմատով այն հայտնի քարտեզի մասին) «Աջափնյակ» կայարանը կշված է Հալաբյան-Աբելյան խաչմերուկի շրջանում: Բայց...
Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
...պլանավորված է երթուղին Բարեկամությունից տանել դեպի Աջափնյակ (հիմա պլանը փոխել են, ու ուզում են հանրապետական հիվանդանոցի դիմացի ջրավազանի տեղում սարքեն), այնուհետ 15-րդ դեպի 15-րդ թաղամաս (հայտնի «ԿալցևՕ») էդտեղից նոր մտնի Դավիթաշեն...
Չգիտեմ, ինչքանով է սա իրականությանը համապատասխանում, բայց եթե այսպես է, ապա կամուրջը ուրիշ տեղ պետք է կառուցվի և ավելի շուտ կառուցած թունելն էլ բանի պետք չի գա:

http://s46.radikal.ru/i111/1105/b5/1e8223345efe.jpg

Կանաչը պաշտոնականն ա, կապույտը՝ Davidius-ի ասածի հիման վրա, կարմիրն էլ իմ տարբերկը:

Կարծում եմ, որ «Նազարբեկյան» կայարանի կարիք չկա: