Հիմա նոր առաջարկներ կա՞ն:
Հիմա նոր առաջարկներ կա՞ն:
Սա ՀԱԹ հատվածն է:
Քարտեզում գրեթե ամեն-ինչ նշել եմ:
Կապույտով 500 մ-ոց հատվածը ևս կարող է լինել վերգետնյա:
Իսկ կանաչով երեք հատվածները՝ ստորգետնյա:
http://s05.radikal.ru/i178/1105/01/8edd72ffd32e.jpg
Եթե կան առաջարկներ կամ քննադատություններ, խնդում եմ գրեք: Հիմնական հարցերը սրանք են՝
1.Քանի՞ կայարան պետք է լինի Մալաթիա-Սեբաստիայում:
2.Որտե՞ղ պետք է լինեն այդ կայարանները:
3.Արդյո՞ք պետք է շարունակություն լինի սրան:
4.Արդյո՞ք կարող է լինել այդ շարունակությունը դեպի Աջափնյակ, այդպիսով ստեղծելով յուրօրինակ շրջան (ինչպիսին է Մոսկվայինը):
Շարունակելի...երկրոդ մասը Աջափնյակ-Դավթաշեն հատվածի մասին կլինի:
Ուրեմն սենց, ադաշ ջան
լավ էտուզիազմով կպել ես գործին, գովելի ա, բայց էս գործը հանգիստ ա սիրում....
նախ կապույտով հատվածի մասին: Գուգլի քարտեզը հին ա, ու էդ տեղերում արդեն մոտ մեկ տասնայկ շինություններ կան, այդ թվում 3-4 10 հարկանի բազմաբնակարան բնակելիներ, որոնք քանդելը բացի լուրջ ծախսերի հետ կապված լինելը, նաև անմտություն կլինի, քանի որ այդ շենքերը կառուցվել էն մոտ 2-3 տարի առաջ:
Հիմա կանաչ հատվածի մասին: Խիտ կառուցված 9-14 հարկանի շենքերի առկայության դեպքում 3 թաղամասերով այն ստորգենտնյա տանելը նշանակում է ամենաքիչը 2000 բնակարանների քանդում (միջինում ամեն շենքում 40 բնակարան, այսինքն՝ մոտ 50 շենք: Թեև այդ թիվը ավելի շատ կլինի): Բցաի այդ, ցավոք էդ շենքերն էնքան խիտ են կառուցված, որ դրանք հնարավոր չի լինի քանդել, առանց կողքի շենքերը վնասելու:
Հետ 650 մետր հեռավորությամբ 2 կայարան կառուցելը պարզապես անիմաստ է:
Ամենահարմար տարբերակը քո նկարած 2-րդ կայարանը կարմիր գծին միացնելն է: Թաղամասի մեջտեղում 1 կայարան: Ավելին, ցավոք կապված կլինի ահռելի ծախսերի հետ: Որը կարող է հետագայի խնդիր լինել միայն:
Այսինքն, Սբ. Երրորդությու եկեղեցու տակո՞վ:
My World My Space (02.05.2011)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ