davidus-ի խոսքերից
Հով ջան, մի հատ + իմ կողմից։ Հիմա մի քանի դիտարկումներ։ Դավիթաշենի մետրոպոլիտենի կայարանը կարող ա և 70%-ով պատրաստ ա ,սակայն մինչև Դավիթաշեն հասնելը պլանավորված է երթուղին Բարեկամությունից տանել դեպի Աջափնյակ (հիմա պլանը փոխել են, ու ուզում են հանրապետական հիվանդանոցի դիմացի ջրավազանի տեղում սարքեն), այնուհետ 15-րդ դեպի 15-րդ թաղամաս (հայտնի «ԿալցևՕ») էդտեղից նոր մտնի Դավիթաշեն։ Էս տեսանկյունից հաշվարկներդ կակ մինիմում մի 100.000 մարդու հաշվով ավելացրու։
Հիմա երկրորդը. ՀԱԹ-ը կարող ա և կոմպակն ա կառուցված, բայց իմ դիտարկումով ՀԱԹ-ում պետք ա երկու կայարան կառուցվի։ Որովհետև որտեղ էլ դնես էդ միկայանը, մեկա, ինքը հասանելի չի լինելու շատ-ու շատ բնակիչների համար։ Տես, օրինակ, Շենգավիթ վարչական շրջանում 3 կայարան կա՝ Գարեգին Նժդեհ - Շենգավիթ - Չարբախ։ ՀԱԹ-ում մի հատ կառուցելը ճիշտ չի, շատ քիչ ա։
Էջանիշներ