User Tag List

Էջ 1 6-ից 12345 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 88 հատից

Թեմա: Հանդես գանք քաղաքացիական նախաձեռնությամբ

  1. #1
    Ամենքս մեր տեղն ունենք... My World My Space-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.03.2009
    Հասցե
    Իմ տեղում....
    Գրառումներ
    3,639
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Հանդես գանք քաղաքացիական նախաձեռնությամբ

    Առաջարկում եմ ակումբցիներով, հետագայում նաև մեզ միացած այլ շահագրգիռ խմբերով ու անհատներով հանդես գանք քաղաքացիական նախաձեռնությամբ:

    Ներկայումս իմ կողմից մշակվում է նախաձեռնության տեքստը, ուստի Ձեր կողմից ակնկալում եմ կոնստրուկտիվ քննարկումներ:

    Հարցը մասնավորապես վերաբերվում է երևանի ներքաղաքային տրանսպորտի ոլորտին ու ոլորտում փոփոխություններ անելու հիմնախնդրին:

    Հիմնական գաղափարը սա է:

    Երևանը տարատեսակ վերգետնյա տրանսպորտով բեռնելու փոխարեն զարգացնել մետրոպոլիտենը:

    Մետրոպոլիտենը այսօր գործում է վնասով, քանի որ մի սահմանափակված է քաղաքի կենտրոնական հատվածով իսկ խիտ բնակեցված տեղամասերը գտվում են քաղաքի ծայրամասերում, բացի այդ կենտրոնում մետրոյի ուղիներին զուգահեռ գործում են տասնայկ, եթե ոչ հարյուրավոր միկրոավտուբուսային ու ավտոբուսային երթուղիներ:

    Այս պայմաններում մետրոպոլիտենը գոյատևում է պետական դոտացիաների հաշվին մասնավորապես 2010թ. Մետրոպոլիտենին պետ բյուջեից հատկացվել է 1մլդ 840 մլն դրամ (մոտ 5 մլն ԱՄՆ դոլար) , 5 մլն դրամով ավել էլ հատկացվելու է այս տարի:

    Մինչդեռ մետրոպոլիտենը շատ մոտ է կանգնած երևանի ամենախիտ բնակեցված երկու թաղամասերին` Դավթաշենին (բնակչությունը մոտ 108 000 մարդ) և Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանին (բնակչությունը մոտ 145 000 մարդ, ընդ որում մալաթիա Սեբաստիա համայնքն ամենա կոմպակտ բնակեցված վարչական շրջանն է):

    Դավթաշենի մետրոյի կայարանի շինարությունը սկսվել էր դեռևս խորհրդային տարիներին և այժմ մոտ 70 տոկոսով պատրաստ է ըստ պաշտոնական տվյալների, իսկ Մալաթիա Սեբաստիան մետրոպոլիտենի ցանցին կարելի է միացնել Գարեգին Նժդեհ կամ Չարբախ կայարաններից մինիմալ ծախսերով, որովհետև բացի մոտ հեռավորությունը մետրոպոլիտենի գծերը լինելու են վերգետնյա:

    Այսպիսով մոտ 250 000 մարդու հնարավորություն է տրվում օգտվել մետրոպոլիտենից, և եթե բնակչության անգամ 10%-ը օգտվի մետրոպոլիտենից օրական 1 անգամ (երկկողմ) ապա մետրոպոլիտենը տարեկան լրացուցիչ 900 000 000 դրամ կստանա: Դրան զուգահեռ կպակասի նաև վերգետնյա տրանսպորտի ծանրաբեռնվածությունը:

    Սրան կարելի է գումարել ուղևորների անվտանգությունը, էկլոլագիական խնդիրներ, շինարարության ողջ ընթացքում մոտավորապես 1000 հոգու աշխատանքով ապահովվելը:

    + Ծրագրում կա նաև առաջարկ խնդրանքով դիմել Երևանի բնակիչներին յուրաքանչյուրը սիմվոլիկ 100-ական դրամով մասնակցել շինարարությանը, այդ կերպ հավաքագրելով մոտ
    100 մլն դրամ
    Շուն գնեք, դա փողով անկեղծ սեր գնելու միակ միջոցն է...

    Իմ քաղաքում....

  2. Գրառմանը 16 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Adriano (24.03.2011), Apsara (01.05.2011), Ariadna (24.03.2011), CactuSoul (24.03.2011), Chilly (24.03.2011), davidus (24.03.2011), impression (24.03.2011), Mark Pauler (01.05.2011), Morg (25.03.2011), Sagittarius (01.05.2011), Tig (24.03.2011), V!k (24.03.2011), Արշակ (03.05.2011), Դատարկություն (24.03.2011), Ինչուիկ (25.03.2011), Լուսաբեր (25.03.2011)

  3. #2
    Լիարժեք անդամ Armtechnology-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.01.2011
    Գրառումներ
    79
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մենք չենք կարող ինչ-որ բան փոխել, թեկուզ որոշակի կլորիկ գումար էլ հավաքենք: Ինչպես ասում են. <<Փող հավաքելուց միայն փող հավաքողն է շահում և իր շրջապատը>>:
    Եվ վերջում. Ձեր հաշվարկների մեջ թերություններ կան: Շահյութը ամբեղջությամբ է գնում մերտրոպոլիտեն, թե պետական բյուջե: Այս և այլ զանազան տվյալներ հաշվի առնված չեն:

  4. #3
    Պատվավոր անդամ Tig-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.10.2007
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    3,757
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Հով ջան, ապրես, գաղափարը շատ լավն ա: Դեռ երեխա ժամանականից հիշում եմ, որ խոսում էին ՀԱԹ-ը և Դավիթաշենը մետրոին միացնելու մասի: Մնում ա իրականում համապատասխան մասնագետների հիմնավորմում ու պետության կամք, այս ամենը իրականացնելու համար: Ու որ նորից չսարքեն հերթական փող լափելու տեղ ու մի 10 տարի սառացնեն նախագիծը: Կամ էլ նենց ախմախ հաշվարկներ անեն, որ ծախսերը հետ բերելու համար մետրոի գինը բարձրացնեն՝ դե սրանց մոտ ցանկացած ներդրում մի տարում հետ ստանալու մոլուցք կա չէ՞


    Համ էլ կարծում եմ ներքոնշյալ գաղափարից ավելի արդյունավետ կլինի:

    Միկրոավտոբուսները Երևանից դուրս կբերվեն
    12:15 • 24.03.11

    Կառավարության այսօրվա նիստում վարչապետ Տիգրան Սարգսյանը կարևորեց Երևանում միկրոավտոբուսները ավտոբուսներով և տրոլեյբուսներով փոխարինելու գործընթացը։

    Նրա խոսքով՝ միկորավտոբուսները պետք է դուրս բերվեն Երևանից։ Վարչապետի տեղեկացմամբ՝ Երևանի քաղաքապետարանը միկրոավտոբուսային երթուղիների նոր լիցենզիաներ այլևս չի տրամադրելու։

    «Միկորավտոբուսները փոխարինելու ենք ավտոբուսներով և տրոլեյբուսներով»,– ասաց նա։

    Tert.am


    հ.գ. +100 դրամ իմ կողմից
    Վերջին խմբագրող՝ Tig: 24.03.2011, 17:10:
    Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
    Մնացյալը անցողիկ…

  5. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ariadna (24.03.2011), Chilly (24.03.2011), My World My Space (24.03.2011)

  6. #4
    Ամենքս մեր տեղն ունենք... My World My Space-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.03.2009
    Հասցե
    Իմ տեղում....
    Գրառումներ
    3,639
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Armtechnology-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մենք չենք կարող ինչ-որ բան փոխել, թեկուզ որոշակի կլորիկ գումար էլ հավաքենք: Ինչպես ասում են. <<Փող հավաքելուց միայն փող հավաքողն է շահում և իր շրջապատը>>:
    Եվ վերջում. Ձեր հաշվարկների մեջ թերություններ կան: Շահյութը ամբեղջությամբ է գնում մերտրոպոլիտեն, թե պետական բյուջե: Այս և այլ զանազան տվյալներ հաշվի առնված չեն:
    Մետրոպոլիտենը պետական հիմնարկ է, ուստի եկամուտը տարեվերջին մուտքագրվում է պետական (միգուց քաղաքային?) բյուջե, մյուս կողմից դեռ նման բան չի եղել, քանի որ մետրոպոլիտենն ապրում է պետական միջոցներով, և չզարգացնելու դեպքում դատապարտված է կործանման:

    Իսկ ինչը որ թերի է հաշված կոնկրետ, կխնդրեի պարզաբանել, քանի որ իմ այստեղ հրապարակելու գաղափարը այն զարգացնել և ճշտելն է:

    Մենք չենք կարող ինչ-որ բան փոխել, թեկուզ որոշակի կլորիկ գումար էլ հավաքենք: Ինչպես ասում են. <<Փող հավաքելուց միայն փող հավաքողն է շահում և իր շրջապատը>>:
    Փող հավաքելն էլ պարտադիր պայմանն չի, այլ գործը սկսելուց հետո որպես մի քիչ օգնություն նախագծին.... էնպես որ կարիք չկա դրա վրա ֆիքսվել

    Մեջբերում Tig-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հով ջան, ապրես, գաղափարը շատ լավն ա: Դեռ երեխա ժամանականից հիշում եմ, որ խոսում էին ՀԱԹ-ը և Դավիթաշենը մետրոին միացնելու մասի: Մնում ա իրականում համապատասխան մասնագետների հիմնավորմում ու պետության կամք, այս ամենը իրականացնելու համար: Ու որ նորից չսարքեն հերթական փող լափելու տեղ ու մի 10 տարի սառացնեն նախագիծը: Կամ էլ նենց ախմախ հաշվարկներ անեն, որ ծախսերը հետ բերելու համար մետրոի գինը բարձրացնեն՝ դե սրանց մոտ ցանկացած ներդրում մի տարում հետ ստանալու մոլուցք կա չէ՞

    հ.գ. +100 դրամ իմ կողմից
    Տիգ ջան դրամահավքը նախատեսվում է սկսել միայն նախագիծը կյանքի կոչելու ընթացքում....
    Վերջին խմբագրող՝ My World My Space: 24.03.2011, 17:16:
    Շուն գնեք, դա փողով անկեղծ սեր գնելու միակ միջոցն է...

    Իմ քաղաքում....

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Tig (24.03.2011)

  8. #5
    Բունտավշիկ Kuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.03.2008
    Գրառումներ
    8,349
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Քիչ են թալանում, հիմա էլ մենք մեր կամքով 100 միլիոն հավաքենք տանք ուտեն
    Մետրոն շատ ա պետք մեր քաղաքին, կարելի ա ասել՝ անրհրաժեշտ ա, բայց, ցավոք, գրեթե համոզված եմ, որ նախաձեռնությունը դատապարտված ա ձախողման: Որ մետրոն սկսի նորմալ աշխատել, պաշտոնյաների երթուղայինները կմնան դատարկ, բա էդ դեպքում ո՞վ պետքա շեֆին փող տա, որ գնա կազինո:
    Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…

  9. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    ministr (24.03.2011), tikopx (24.03.2011)

  10. #6
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2008
    Գրառումներ
    3,550
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Հով ջան, մի հատ + իմ կողմից։ Հիմա մի քանի դիտարկումներ։ Դավիթաշենի մետրոպոլիտենի կայարանը կարող ա և 70%-ով պատրաստ ա ,սակայն մինչև Դավիթաշեն հասնելը պլանավորված է երթուղին Բարեկամությունից տանել դեպի Աջափնյակ (հիմա պլանը փոխել են, ու ուզում են հանրապետական հիվանդանոցի դիմացի ջրավազանի տեղում սարքեն), այնուհետ 15-րդ դեպի 15-րդ թաղամաս (հայտնի «ԿալցևՕ») էդտեղից նոր մտնի Դավիթաշեն։ Էս տեսանկյունից հաշվարկներդ կակ մինիմում մի 100.000 մարդու հաշվով ավելացրու։
    Հիմա երկրորդը. ՀԱԹ-ը կարող ա և կոմպակն ա կառուցված, բայց իմ դիտարկումով ՀԱԹ-ում պետք ա երկու կայարան կառուցվի։ Որովհետև որտեղ էլ դնես էդ միկայանը, մեկա, ինքը հասանելի չի լինելու շատ-ու շատ բնակիչների համար։ Տես, օրինակ, Շենգավիթ վարչական շրջանում 3 կայարան կա՝ Գարեգին Նժդեհ - Շենգավիթ - Չարբախ։ ՀԱԹ-ում մի հատ կառուցելը ճիշտ չի, շատ քիչ ա։

  11. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    My World My Space (24.03.2011), Tig (24.03.2011)

  12. #7
    Bleeding Sunshine CactuSoul-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2006
    Հասցե
    Within The Realm Of A Dying Sun
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,463
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Kuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քիչ են թալանում, հիմա էլ մենք մեր կամքով 100 միլիոն հավաքենք տանք ուտեն
    Էդ 100 միլիոնը կաշառք ա, որ թողնեն՝ մի բան էլ մեր ուզածով լինի
    ամաչելու աստիճան սիրուն ու անասելի տխուր բան ա կյանքը…

  13. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Jarre (25.03.2011), Kuk (24.03.2011), My World My Space (24.03.2011), Tig (24.03.2011), tikopx (24.03.2011), Ռուֆուս (24.03.2011)

  14. #8
    Լիարժեք անդամ Armtechnology-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.01.2011
    Գրառումներ
    79
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Իմ խորհուրդը Ձեզ/չգիտեմ ինչպես կարձագանքեք/ էս ամենինչը թողելն ա: Նախաձեռնությունը իմաստ չունի, անիրատեսական է: 100 կամ թեկուզ 1000 կամ նույնիսկ 10 000 մարդ չեն կարող ինչ-որ բան փոխել: Դրա բացատրությունը հետևյալն է. նախաձեռնությունը ահռելի ծախսերի հետ է կապված: Եթե դա <<խաղ ու պար>> լիներ Քաղաքապետարանը, Տրանսպորտի և Կապի Նախարարությունը վաղուց ծրագրեր մշակած կլինեին և քայլեր կձեռնարկեին:

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    tikopx (24.03.2011)

  16. #9
    Պատվավոր անդամ Tig-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.10.2007
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    3,757
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    .......Հիմա երկրորդը. ՀԱԹ-ը կարող ա և կոմպակն ա կառուցված, բայց իմ դիտարկումով ՀԱԹ-ում պետք ա երկու կայարան կառուցվի։ Որովհետև որտեղ էլ դնես էդ միկայանը, մեկա, ինքը հասանելի չի լինելու շատ-ու շատ բնակիչների համար։ Տես, օրինակ, Շենգավիթ վարչական շրջանում 3 կայարան կա՝ Գարեգին Նժդեհ - Շենգավիթ - Չարբախ։ ՀԱԹ-ում մի հատ կառուցելը ճիշտ չի, շատ քիչ ա։
    Ըհը, մեկը ՀԱԹ-ի Անդրանիկի արձանի մոտակայքում՝ հայերեն ասած "կալցեվոյի" մոտ, կամ երևի թե տակը...
    մյուսը՝ Մալաթիայում՝ օրինակ նորակառույց Սիթիի մոտ, առաջվա ԼուսԱստղը, կամ թաղապետարանի մոտակայքում... կամ ավելի ճիշտ կլինի Արարատյան զանգվածի ու Մալաթիայի արանքներում մի տեղ...
    Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
    Մնացյալը անցողիկ…

  17. #10
    Ամենքս մեր տեղն ունենք... My World My Space-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.03.2009
    Հասցե
    Իմ տեղում....
    Գրառումներ
    3,639
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հով ջան, մի հատ + իմ կողմից։ Հիմա մի քանի դիտարկումներ։ Դավիթաշենի մետրոպոլիտենի կայարանը կարող ա և 70%-ով պատրաստ ա ,սակայն մինչև Դավիթաշեն հասնելը պլանավորված է երթուղին Բարեկամությունից տանել դեպի Աջափնյակ (հիմա պլանը փոխել են, ու ուզում են հանրապետական հիվանդանոցի դիմացի ջրավազանի տեղում սարքեն), այնուհետ 15-րդ դեպի 15-րդ թաղամաս (հայտնի «ԿալցևՕ») էդտեղից նոր մտնի Դավիթաշեն։ Էս տեսանկյունից հաշվարկներդ կակ մինիմում մի 100.000 մարդու հաշվով ավելացրու։
    Հիմա երկրորդը. ՀԱԹ-ը կարող ա և կոմպակն ա կառուցված, բայց իմ դիտարկումով ՀԱԹ-ում պետք ա երկու կայարան կառուցվի։ Որովհետև որտեղ էլ դնես էդ միկայանը, մեկա, ինքը հասանելի չի լինելու շատ-ու շատ բնակիչների համար։ Տես, օրինակ, Շենգավիթ վարչական շրջանում 3 կայարան կա՝ Գարեգին Նժդեհ - Շենգավիթ - Չարբախ։ ՀԱԹ-ում մի հատ կառուցելը ճիշտ չի, շատ քիչ ա։
    Դավ ջան համաձայն եմ, բայց Մալաթիա Սեբաստիա համայնքի բնակչության 85 %-ը բնակվում ա Ա 1, 2, 3 և Բ 1, 2, 3, 4 թաղամասերում, որոնց շրջագիծը հավասար ա մոտ 8 կլիոմետրի իսկ ուղիղ գծով մի ծայրից մյուսը 2,3 կիլոմետր ա, ուստի սկզբի համար կարելի ա նաև բավարարվել մի կայարանով:

    Բացի այդ մալաթիա Սեբաստիա կայարանի համար կարելի է օգտագործել նաև գոյություն ունեցող, բայց ներկայումս չօգտագործվող գնացքի վերգետնյա ուղիները Չարբախից մինչև Բ4 թաղամաս և ավելի հեռու


    Նկարում կարմիրով գնացքի գիծն է, կապույտով խիտ բնակեցված հատվածը, վարդագույնով չարբախի կայարանը

    Վերջին խմբագրող՝ My World My Space: 24.03.2011, 17:37:
    Շուն գնեք, դա փողով անկեղծ սեր գնելու միակ միջոցն է...

    Իմ քաղաքում....

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Tig (24.03.2011)

  19. #11
    Bleeding Sunshine CactuSoul-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2006
    Հասցե
    Within The Realm Of A Dying Sun
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,463
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Armtechnology-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե դա <<խաղ ու պար>> լիներ Քաղաքապետարանը, Տրանսպորտի և Կապի Նախարարությունը վաղուց ծրագրեր մշակած կլինեին և քայլեր կձեռնարկեին:
    Չգիտես ինչու՝ հայերը միշտ ուզում են, որ մի բանը խաղ ու պար լինի, նոր անեն: Իսկ որ դա գործ է, որ պիտի, թեկուզ դժվարությամբ, բայց անել, որ հետո խաղ ու պարերն էլ հավեսով ստացվեն (ու ստացվեն ընդհանրապես), սրա մասին մոռանում ենք:
    Հենց էդ ա, որ «խաղ ու պար» չի, դրա համար էլ «Քաղաքապետարանը, Տրանսպորտի և Կապի Նախարարությունը» մատը մատին չեն տալիս, հենց այդ պատճառով էլ պիտի բզենք, որ մի բան լինի:
    ամաչելու աստիճան սիրուն ու անասելի տխուր բան ա կյանքը…

  20. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chilly (24.03.2011), My World My Space (24.03.2011), Tig (24.03.2011), Արշակ (03.05.2011)

  21. #12
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2008
    Գրառումներ
    3,550
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Armtechnology-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմ խորհուրդը Ձեզ/չգիտեմ ինչպես կարձագանքեք/ էս ամենինչը թողելն ա: Նախաձեռնությունը իմաստ չունի, անիրատեսական է: 100 կամ թեկուզ 1000 կամ նույնիսկ 10 000 մարդ չեն կարող ինչ-որ բան փոխել: Դրա բացատրությունը հետևյալն է. նախաձեռնությունը ահռելի ծախսերի հետ է կապված: Եթե դա <<խաղ ու պար>> լիներ Քաղաքապետարանը, Տրանսպորտի և Կապի Նախարարությունը վաղուց ծրագրեր մշակած կլինեին և քայլեր կձեռնարկեին:
    Ապեր ջան, ցանկացած գործ, նույնիսկ կես մեքենա ավազ տեղափոխելը կարելի ա սարքել հայոց հարցը։ Նույն էդ ցանկության ու միջոցների առկայության դեպքում կարելի ա անիրագործելին էլ իրականացնել։ Կոնկրետ էս դեպքում ոչ թե ռեսուրսներ, այլ ավելի շատ քաղաքական կամքի առկայության խնդիրն ա։

  22. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chilly (24.03.2011), My World My Space (24.03.2011), Tig (24.03.2011)

  23. #13
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2008
    Գրառումներ
    3,550
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում My World My Space-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դավ ջան համաձայն եմ, բայց Մալաթիա Սեբաստիա համայնքի բնակչության 85 %-ը բնակվում ա Ա 1, 2, 3 և Բ 1, 2, 3, 4 թաղամասերում, որոնց շրջագիծը հավասար ա մոտ 8 կլիոմետրի իսկ ուղիղ գծով մի ծայրից մյուսը 2,3 կիլոմետր ա, ուստի սկզբի համար կարելի ա նաև բավարարվել մի կայարանով:
    Դե բավարարվելու խնդիրը ուրիշ ա Հով ջան, էս ընենց նախագիծ ա (համենայն դեպքս առաջին հայացքից), որ եթե հիմա չարեցին, հետո էլ հաստատ չեն անի, կամ կանեն էլի մի 30 տարի հետո։ Էդ թվերը որ ասում ես (խոսքը հեռավորության մասին ա), հլը պատկերացրու նոր ասա։ Բ-2-ի բնակիչը կյանքում էդ մեծ ահագին ճանապարհը կանցնի, որ ասենք եկեղեցու կամ «կալցևոյի» մոտ մետրո նստի։ Հաստատ չէ։ Տեղանքը սկի հարթ էլ չի, որ ասես լավ, մի կիլոմետրի չափ հանգիստ քայլելով գնաս, մի քիչ էլ ճամփին թարմանաս։ Բանգլադեշը բարդ ռելիեֆ ունի, ու նախ և առաջ պիտի սա հաշվի առնվի։ Թե չէ ում ա պետք էդքան ծախսի տակ մտնես, կայարան կառուցես, բայց օգտվողները մմենակ կողքի շենքերի բնակիչները լինեն։

  24. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    tikopx (24.03.2011)

  25. #14
    Բունտավշիկ Kuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.03.2008
    Գրառումներ
    8,349
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում CactuSoul-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չգիտես ինչու՝ հայերը միշտ ուզում են, որ մի բանը խաղ ու պար լինի, նոր անեն: Իսկ որ դա գործ է, որ պիտի, թեկուզ դժվարությամբ, բայց անել, որ հետո խաղ ու պարերն էլ հավեսով ստացվեն (ու ստացվեն ընդհանրապես), սրա մասին մոռանում ենք:
    Հենց էդ ա, որ «խաղ ու պար» չի, դրա համար էլ «Քաղաքապետարանը, Տրանսպորտի և Կապի Նախարարությունը» մատը մատին չեն տալիս, հենց այդ պատճառով էլ պիտի բզենք, որ մի բան լինի:
    Անի ջան, ինչքան ուզում ես՝ բզի, մեկա մատը մատին չեն տալու: Էս հարցը որոշողը ոչ թե քաղաքապետարանը կամ տրանսպորտի նախարարությունն ա, ինչպես պետք է լիներ, այլ իշխանական բուրգի գագաթն ա, և համապատասխանաբար, սա ոչ թե պետք է լինի քաղաքապետարանի ու տրանսպորտի նախարարության համագործակցություն կամ համաձայնություն, այլ պետքա լինի քաղաքական որոշում, որը չի կարող լինել քաղաքական կամքի բացակայության պայմաններում: Էս մարդիկ օրուգիշեր նստած մտածում են, թե ոնց անեն, էս ժողովրդից երկու կոպեկ էլ ավել թալանեն, էս պայմաններում ո՞նց կարողա կատարեն մի գործ, որը ոչնչացնելու ա իրանց բիզնեսի մի յուղոտ կտոր: Չեմ ուզում ու չեմ փորձում մարդկանց հիասթափեցնել, այլ ցավով մատնանշում եմ ներկայիս իրականության տխուր պատկերը:
    Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…

  26. #15
    Ամենքս մեր տեղն ունենք... My World My Space-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.03.2009
    Հասցե
    Իմ տեղում....
    Գրառումներ
    3,639
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե բավարարվելու խնդիրը ուրիշ ա Հով ջան, էս ընենց նախագիծ ա (համենայն դեպքս առաջին հայացքից), որ եթե հիմա չարեցին, հետո էլ հաստատ չեն անի, կամ կանեն էլի մի 30 տարի հետո։ Էդ թվերը որ ասում ես (խոսքը հեռավորության մասին ա), հլը պատկերացրու նոր ասա։ Բ-2-ի բնակիչը կյանքում էդ մեծ ահագին ճանապարհը կանցնի, որ ասենք եկեղեցու կամ «կալցևոյի» մոտ մետրո նստի։ Հաստատ չէ։ Տեղանքը սկի հարթ էլ չի, որ ասես լավ, մի կիլոմետրի չափ հանգիստ քայլելով գնաս, մի քիչ էլ ճամփին թարմանաս։ Բանգլադեշը բարդ ռելիեֆ ունի, ու նախ և առաջ պիտի սա հաշվի առնվի։ Թե չէ ում ա պետք էդքան ծախսի տակ մտնես, կայարան կառուցես, բայց օգտվողները մմենակ կողքի շենքերի բնակիչները լինեն։
    Դավ ջան կակռազ իմ ասած տարբերակով կայարանն ընկնում ա ներքևում ու ցանկացած տեղից գալու դեպքում միչայն իջնում ես, բացի այդ եթե իմանաս, որ մետրոյով 20 րոպեում ամենաշատը կհասնես շրջանային ավելի լավ ա 5 րոպե էլ քայլես, կամ տրանսպորտով մոտենաս մետրոյին, քան ասենք 44 համարով 45 րոպեում սաղ քաղաքը ֆռռալով գնաս շրջանային
    Շուն գնեք, դա փողով անկեղծ սեր գնելու միակ միջոցն է...

    Իմ քաղաքում....

Էջ 1 6-ից 12345 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. ՔԱՔ կուսակցություն (Քաղաքացիական ակտիվ քայլ)
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 54
    Վերջինը: 22.12.2016, 02:03
  2. Ծառայության գերադասումը քաղաքացիական կյանքից
    Հեղինակ՝ Մելիք, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 22
    Վերջինը: 15.01.2014, 16:10
  3. Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 10.08.2010, 07:37
  4. Քաղաքացիական անհնազանդություն
    Հեղինակ՝ Artgeo, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 71
    Վերջինը: 23.04.2009, 15:55
  5. Քաղաքացիական գիտակցություն
    Հեղինակ՝ Լէգնա, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 10.11.2008, 16:52

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •