User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 95 հատից

Թեմա: Մակերեսայնությունն արվեստում

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Լիարժեք անդամ Մաեստրո-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.08.2010
    Հասցե
    ...................
    Գրառումներ
    138
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    արդեն պիտի խառնվեմ ես աժոտաժին
    Անվիճելի է այն փաստը,որ արվեստում կա մակերեսայնություն:Ցավոք, սնկի պես աճում են իբր-թե այսպես կոչված արվեստագետիկները…
    օրինակ եիք ուզում ,խնդրեմ`բերեմ մի հասարակ օրինակ` Ռուբեն Հախվերդյան,և, ասենք Արամ Ասատրյան: Երկուսն էլ երգահան կատարողներ են,սերնդակիցներ:Կոնկրետ ինձ համար,և համոզված եմ շատ-շատերի`Ռուբենի ստեղծագործություններն ավելի խորն են իմաստալից և իրական կըանքին մոտ:Արամի ստեղծագործություններն ավելի պարզ ու հասանելի են մատուցվում լսարանին: Եվ այսպես` հետևություն,որը ավելի պարզ և մակերեսային է ունկնդրի կողմից ավելի հեշտ է ընկալվում:
    Մեջբերում`սև-սև աչեր ամբողջ կյանքս տվեցի քեզ…տրա- լյա,լյա, տրա- լյա,լյա,ախր ոնց կարելի է անբողջ կյանքը նվիրել սև-սև աչերին,ինչ ա, ուրիշ զբաղմունք չկ՞ա…դրա հետ մեկտեղ չեմ հերքում այն փաստը, որ այս ամենն ունի իր մեծ լսարանը:Այս թեմայում կար գրառում իբր արվեստը գնահատվում է արվեստագետի մահից հետո, կան բացառություներ իհարկե,բայց արժեքավորը միշտ էլ գնահատվում է ցանկացած ժամանակաշրջանում: Արամ Ասատրյանը այսօր չկա,Աստված հոգին լուսավորի,բայց իմ վերաբերմունքը չի փոխվել նրա երգերի հանդեպ:
    Լավ երգահաններին հանգիստ թողնենք, և մոտենանք ավելի պրոֆեսիոնալ երաժշտությանը:Այսօր կան երիտասարդ ստեղծագործողներ(կոմպոզիտորներ),իբր ստեղծում են XXI դարի արդի երաժշտություն,բայց ես ավելի լավ է Արամ Ասատրյան լսեմ,քան այդ արդի երաժշտությունը իր դիսոնանս հնչողությամբ:Մարդիք կարծում են, եթե իրենք կարող են ինչ-որ մեղեդի հնարել,ուրեմն իրենց այդքան էլ անհրաժեշտ չէ պրոֆեսիոնալ կրթությունը, բայց ախր ոնց,ինչպես կարող են այդպես մտածել:Այդ պատճառով էլ արվեստում առաջ է գալիս մակերեսայնությունը:Կրթված արվեստագետը միշտ էլ խստապահանջ է արվեստին վերաբերող հարցերին:
    Օրինակ` դիրիժորը,երբ կանգնում է օրկեստրի դիմաց,եթե հիմնվի միայն ներքինից բխող մեկնաբանությանը դա արդեն պրոֆեսիոնալ չէ,քանզի, դա բավարար չէ օրկեստրի դիմաց կանգնելու համար:Նա առնվազն տաս տարվա կրթական ուղղի պետք է անցած լինի,շեշտը չեմ դնում այն թղթի վրա, որը կոչվում է դիպլոմ:
    Պետք է հասկանալ` տվյալ կոմպոզիտորը կամ նկարիչը ինչպիսի կյանք է ապրել,
    Ինչպիսի ապրումներ է ունեցել տվյալ ժամանակաշրջանում`լինի դա վերածնունդ, կլասիցիզմ, իմպրեսիոնիզմ և այլն:
    Մի խոսքով այս ամենն ուսումնասիրելով արվեստագետը բնականաբար արդեն խստորեն կվերաբերվի մակերեսային արվեստին:
    Ապրես ԳագոՋան շատ տեղին, և ուսուցանելի թեմա է…
    Վերջին խմբագրող՝ Մաեստրո: 07.02.2011, 23:37:
    Ես ննջեմ, և սիրտ իմ արթուն կայ...
    Դիր զիս իբրև զկնիք ի վերայ սրտի քո...
    Վասնզի հզոր է իբրև զմահ սէր...

  2. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    CactuSoul (08.02.2011), erexa (12.10.2012), ԳագոՋան (08.02.2011), ԿԳԴ (09.02.2011)

  3. #2
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ԳագոՋան, գրառմանդ կեսը կարդացի, հասկացա, որ լրիվ ճիշտ եմ հասկացել ասածդ, էլ չեմ շարունակում: Իմ թեմայում գրածս յուրաքանչյուր բառ նորից ստորագրում եմ:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    ԳագոՋան (08.02.2011)

  5. #3
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Մաեստրո-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    արդեն պիտի խառնվեմ ես աժոտաժին
    Անվիճելի է այն փաստը,որ արվեստում կա մակերեսայնություն:Ցավոք, սնկի պես աճում են իբր-թե այսպես կոչված արվեստագետիկները…
    օրինակ եիք ուզում ,խնդրեմ`բերեմ մի հասարակ օրինակ` Ռուբեն Հախվերդյան,և, ասենք Արամ Ասատրյան: Երկուսն էլ երգահան կատարողներ են,սերնդակիցներ:Կոնկրետ ինձ համար,և համոզված եմ շատ-շատերի`Ռուբենի ստեղծագործություններն ավելի խորն են իմաստալից և իրական կըանքին մոտ:Արամի ստեղծագործություններն ավելի պարզ ու հասանելի են
    մատուցվում լսարանին: Եվ այսպես` հետևություն,որը ավելի պարզ և մակերեսային է ունկնդրի կողմից ավելի հեշտ է ընկալվում:
    Մեջբերում`սև-սև աչեր ամբողջ կյանքս տվեցի քեզ…տրա- լյա,լյա, տրա- լյա,լյա,ախր ոնց կարելի է անբողջ կյանքը նվիրել սև-սև աչերին,ինչ ա, ուրիշ զբաղմունք չկ՞ա…դրա հետ մեկտեղ չեմ հերքում այն փաստը, որ այս ամենն ունի իր մեծ լսարանը:Այս թեմայում կար գրառում իբր արվեստը գնահատվում է արվեստագետի մահից հետո, կան բացառություներ իհարկե,բայց արժեքավորը միշտ էլ գնահատվում է ցանկացած ժամանակաշրջանում:
    Արամ Ասատրյանը այսօր չկա,Աստված հոգին լուսավորի,բայց իմ վերաբերմունքը չի փոխվել նրա երգերի հանդեպ:
    Լավ երգահաններին հանգիստ թողնենք, և մոտենանք ավելի պրոֆեսիոնալ երաժշտությանը:Այսօր կան երիտասարդ ստեղծագործողներ(կոմպոզիտորներ),
    իբր ստեղծում են XXI դարի արդի երաժշտություն,բայց ես ավելի լավ է Արամ Ասատրյան լսեմ,քան այդ արդի երաժշտությունը իր դիսոնանս հնչողությամբ:Մարդիք կարծում են, եթե իրենք կարող են ինչ-որ մեղեդի հնարել,ուրեմն իրենց այդքան էլ անհրաժեշտ չէ պրոֆեսիոնալ կրթությունը, բայց ախր ոնց,ինչպես կարող են այդպես մտածել:Այդ պատճառով էլ արվեստում առաջ է գալիս մակերեսայնությունը:Կրթված արվեստագետը միշտ էլ խստապահանջ է
    արվեստին վերաբերող հարցերին:
    Օրինակ` դիրիժորը,երբ կանգնում է օրկեստրի դիմաց,եթե հիմնվի միայն ներքինից բխող մեկնաբանությանը դա արդեն պրոֆեսիոնալ չէ,քանզի, դա բավարար չէ օրկեստրի դիմաց կանգնելու համար:Նա առնվազն տաս տարվա կրթական ուղղի պետք է անցած լինի,շեշտը չեմ դնում այն թղթի վրա, որը կոչվում է դիպլոմ:
    Պետք է հասկանալ` տվյալ կոմպոզիտորը կամ նկարիչը ինչպիսի կյանք է ապրել,
    Ինչպիսի ապրումներ է ունեցել տվյալ ժամանակաշրջանում`լինի դա վերածնունդ, կլասիցիզմ, իմպրեսիոնիզմ և այլն:
    Մի խոսքով այս ամենն ուսումնասիրելով արվեստագետը բնականաբար արդեն խստորեն կվերաբերվի մակերեսային արվեստին:
    Ապրես ԳագոՋան շատ տեղին, և ուսուցանելի թեմա է…
    Մաեստրո ջան, թող որ մարդիկ ստեղծագործեն՝ առանց պրոֆեսիոնալ լինելու: Բոլորը չի, որ պետք է պրոֆեսիոնալ ստեղծագործեն, իսկ լիարժեք կրթություն ունենալն էլ նախապայման չի, որ լավ ստեղծագործեն:

    Կներես որ ասում եմ, բայց ես ահավոր չեմ սիրում, երբ կրթված արվեստագետները ահա այսպես ուզում են ոչ այնքան կրթվածների ճամփան կտրեն: Թողեք որ արվեստը զարգանա, բազում ճյուղավորումներ ունենա: Պարտադիր չի, որ ամեն ինչ ակադեմիական լինի:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  6. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ուլուանա (12.10.2012), Ֆոտոն (08.02.2011)

  7. #4
    Լիարժեք անդամ Մաեստրո-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.08.2010
    Հասցե
    ...................
    Գրառումներ
    138
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Չուկ ջան ես բնավ էլ դեմ չեմ, ոչ պրոֆեսիոնալ ստեղծագործողներին, եթե դա գեղեցիկ ա մատուցվում,ես շատ գնահատում, և լսում եմ Ռուբեն Հախվերդյան,բայց նա էլ պրոֆեսիոնալ չի չ՞է:
    Ես ննջեմ, և սիրտ իմ արթուն կայ...
    Դիր զիս իբրև զկնիք ի վերայ սրտի քո...
    Վասնզի հզոր է իբրև զմահ սէր...

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    ԿԳԴ (09.02.2011)

  9. #5
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Մաեստրո-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չուկ ջան ես բնավ էլ դեմ չեմ, ոչ պրոֆեսիոնալ ստեղծագործողներին, եթե դա գեղեցիկ ա մատուցվում,ես շատ գնահատում, և լսում եմ Ռուբեն Հախվերդյան,
    բայց նա էլ պրոֆեսիոնալ չի չ՞է:
    Ոչ, պրոֆեսիոնալ չի: Ու պայծառ օրինակ ա, թե ինչու չի կարելի պայքարել ոչ պրոֆեսիոնալի դեմ՝ մակերեսայինը վերացնելու համար:

    Երևի քննարկման ընթացքն էնպես ա եղել, որ չես զգացել, որ մեկը ես չեմ հերքում մակերեսայինի գոյությունը: Ու ընդհանրապես ոչ մեկը չի հերքել դա՝ էս թեմայում: Ու ոչ մեկս էլ չենք ասել, թե պետք չի ուղի մտածել ցածրարժեքը պակասեցնելու, բարձրարժեքն ավելացնելու ուղղությամբ:

    Բայց քննարկումը՝ իր առաջնորդող «հոդվածի» շնորհիվ գնացել է նրան, որ պետք է կտրել մակերեսայինը: Լավ պահելու ու ստեղծելու համար ամեն ինչ չեն վերացնում: Եթե վերացրածդ անգամ վատն է, դա էլի վանդալիզմ է ստացվում:

    Քարոզեք, քարոզենք լավ արվեստը:
    Վատին ասենք, որ վատն է:
    Բայց երբեք չփորձենք պայման դնել, որ վատը չստեղծվի: Յուրաքանչյուր ոք ունի ստեղծագործելու ու այդ ստեղծագործություն տարածելու իրավունք:
    Ու մոռանանք, որ արվեստում միայն պրոֆեսիոնալ կրթությունն է որակ ապահովում: Իմ դիտարկումները ցույց են տալիս, որ պրոֆեսիոնալ կրթությունը հաճախ տեղում դոփեցնում է արվեստը: Իսկ ոչ պրոֆեսիոնալը արվեստի համար նոր ճամփաներ բացում:

    Իհարկե պրոֆեսիոնալ կրթությունը հրաշալի բան է

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ուլուանա (12.10.2012), Ֆոտոն (08.02.2011)

  11. #6
    Լիարժեք անդամ Մաեստրո-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.08.2010
    Հասցե
    ...................
    Գրառումներ
    138
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Այ էդ չեղավ Չուկ ջան քիչ մը համաձայն չեմ,պրոֆեսիոնալիզմը շատ է կարևոր , մտածել ես ինչ՞ու այսօր չունենք
    ասենք Առնո Բաբաջանյանի պես ստեղծագործող,ինչու է շատացել անորակ երգն ու երաժշտությունը,ես կարող եմ ասել,որովհետև
    կրթական ոլորտն է մեղմացել,առաջ կոնսերվատորիա կարող էին ըդունվել միայն ուսումնարան ավառտելուց հետո, այն էլ
    հանձնում էին տասնմեկ քննական առարկա,իսկ հիմ՞ա, խնդրեմ փողը վճարի և սովորի...
    Ես ննջեմ, և սիրտ իմ արթուն կայ...
    Դիր զիս իբրև զկնիք ի վերայ սրտի քո...
    Վասնզի հզոր է իբրև զմահ սէր...

  12. #7
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Մաեստրո-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այ էդ չեղավ Չուկ ջան քիչ մը համաձայն չեմ,պրոֆեսիոնալիզմը շատ է կարևոր , մտածել ես ինչ՞ու այսօր չունենք
    ասենք Առնո Բաբաջանյանի պես ստեղծագործող,ինչու է շատացել անորակ երգն ու երաժշտությունը,ես կարող եմ ասել,որովհետև
    կրթական ոլորտն է մեղմացել,առաջ կոնսերվատորիա կարող էին ըդունվել միայն ուսումնարան ավառտելուց հետո, այն էլ
    հանձնում էին տասնմեկ քննական առարկա,իսկ հիմ՞ա, խնդրեմ փողը վճարի և սովորի...
    Որտե՞ղ եմ գրել, որ կարևոր չի: Գրել եմ, որ նախապայման չի: Ու նաև գրել եմ, որ հաճախ տեղում դովելու գրավական ա: Ի՞նչ ա, չգիտենք, որ հաճախ էդ պրոֆեսիոնալ կրթություն ստացածները իրանց սովորածից մի քայլ էս կողմ, էն կողմ չեն գնում: Հիշեցնում եմ, որ «հաճախ» բառը «միշտ» չի նշանակում:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  13. #8
    Լիարժեք անդամ Մաեստրո-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.08.2010
    Հասցե
    ...................
    Գրառումներ
    138
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Չուկ ջան քո վերաբերմունքը պրոֆեսիոնալիզմի նկատմամբ դա արդեն նշանակում է, որ չես կարևորում,
    ես նորից եմ կրկնում թող ստեղծագործեն եղբայր,բաց անպայման հաշիվ տան իրենց, թե ինչ են ստեղծում:
    Մ՞ի թե չես համաձայնվում, որ այսօր ավելի շատ աղբ է քան երաժշտություն,ու ի՞նչ, չպայքարենք այդ աղբի դեմ: Ես ուղղակի ցավում եմ, որ մեր ֆիլհարմոնիկը գոյատևում է այդ չիժիկ - պիժիկների հաշվին,որ սպասում են մի աստղիկ կոչվածի համերգին, որ պետք է ելույթ ունենա մեր ոչ պրոֆեսոինալ երգահանների երգացանկով, ու այդ հասույթից էլ ֆիլհարմոնիկին բաժին հասնի, որ կարողանան աշխատել:
    Վերջին խմբագրող՝ Մաեստրո: 08.02.2011, 00:43:
    Ես ննջեմ, և սիրտ իմ արթուն կայ...
    Դիր զիս իբրև զկնիք ի վերայ սրտի քո...
    Վասնզի հզոր է իբրև զմահ սէր...

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •