Ապե Ջան, ճիշտ ես նկատել: Պրովայդերները հանրածանոթ ռեսւորսների եւ մանավանդ սոցիալական կայքերի ու յութուբի ուղղությամբ հստակերոն բարձրացրել են կապի թողունակությունը (երեւի QoS եւ/կամ ToS են անում): Չի բացառվում, որ անալիզ են անում ոչ միայն հասցեն (ռեսուրսը) եւ պրոտոկոլը, այլ նաեւ կոնտենտը: Ի դեպ որոշ պրովայդերներ փակու են իրենց ցանցում VoIP կոնտենտը: Մի 2 տարի առաջ Googl-ը առաջարկեց, որ ինտենետր տարիֆները փոփոխական ինեն՝ կախված կոնտենտից: Ինձ թվում է, որ շուտով դրան կասհնենք:
Հ.Գ.
հանրածանոթ ռեսուրսների կոնտենտն այնքան դինամիկ կերպով է փոփոխվում , որ դրա քեշավորումը պրակտիկորեն օգուտ չի տալիս: Օգտակար է միայն նույն ռեսուրսի նույն կոնտենտից մեծաքանակ օգտվողների պարագայում:
Էջանիշներ